Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 wo 21 sep 2011 - 3:55

jeetje het gaat wel lekker met al die werkgevers hierzo!!

parels: ik hoop voor je dat je niet weg hoeft !

blondje: hoe voel je je? zo te lezen lekker aan de poets Wink nog 3 weekjes meid...jeetje spannend hoor.... ik moet deze week nog even mijn nierfunctie laten prikken, en dan zal ik wel weer gebeld worden. volgende week staat er (nog) niets op het programma, maar die weken daarop kan ik weer mijn lol op smile

studiebol: wat fijn dat het allemaal opgelost is zo. kan je toch wat geruster je verlof in! en al lekker over 1,5 week! bah ik moet nog 3 weken Sad schiet ook niet op!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 3 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 6:25

Goed zeg, Studiebol! Fijn dat het zo geregeld is, en die steek onder water had ik ook gedaan haha

Ik ben niet bang dat mijn contract niet verlengd wordt hoor, het enige vervelende vind ik dat mijn contract afloopt in mijn verlof en ik dus waarschijnlijk tijdens mijn verlof voor 22 uur uitbetaald krijg en dus geen 30 uur .. maar ja we zien het wel!

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 21 sep 2011 - 7:46

Hmmm.... daar ben ik ook nog een keer. Heb de laatste tijd niet veel energie om 's avonds nog veel te typen. Ik lees wel iedere dag, maar om dan zelf ook mijn verhaaltje te doen, dat lukt dan niet. Zal mijn best doen Wink
Heb maandag controle gehad bij de verloskundige. Met baby alles in orde, wel weer lekker eigenwijs I love you Tijdens het luisteren met de dopler, schopte uk er flink tegen en liet zich niet goed controleren. Maar alles was gelukkig goed. Ik ben ook weer goed gekeurd. Wel beetje balen, de uitslag van het bloed prikken van vorige week was er nog niet Mad Moest ook urine meenemen, die was gelukkig in orde. Daar kon ze niks van zwangerschapssuiker of vergiftiging uit halen. Ben dus ook niet bang voor de uitslagen verder. Over 3 weken mag ik weer, vanaf dan om de 2 weken.
Gister ook een brief van mijn werk gehad, dat mijn contract inderdaad niet verlengd gaat worden en ik dus per 02-11-2011 werkloos ben Sad Ik wist het wel, maar was toch confronterend om het zo zwart op wit te zien.
Ik las trouwens dat er nog meer meiden met werk-stress zijn. Hopelijk komt het bij jullie goed! hug

Voor de rest weet ik het even niet meer... Sorry!!!

Heb overigens nog een tip: bij Jumbo zijn tot begin oktober de Pampers in de aanbieding, 3 pakken voor €25. Heb nu 3 pakken boven in de kast liggen. Heb maat 1 gekocht, de newborn variant. Zitten 56 luiers in, dus met 3 pakken heb ik genoeg voor de eerste twee weken :P
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 11:51

@PBG: Wat een rotstreek dat ze je dit nu mededelen als je 28 weken zwanger bent. Maargoed ze staan gelukkig niet in hun recht.. en laat ze dat maar goed merken !! smile
@Parels: Dat zou zeker balen zijn als je dan maar 22 uur uitbetaald krijgt.. Neutral
@Studiebol: Gelukkig dat je nu je gelijk hebt gekregen over dat ouderschapsverlof.. wel flauw dat er dan altijd mensen zijn die hun fout niet toegeven en daar hun excuses voor maken. Maargoed dan weet je voortaan ook wat je aan haar hebt.
@Blondje: Spannend!! nog 3 weekjes.. beginnen de zenuwen ook al te komen.. Ben je er helemaal klaar voor? En wel van je verlof genieten he.. je bent zo druk bezig als ik dat altijd lees Wink
@Mickey: Poeh jij ookal slecht nieuws van je werk.. het is toch allemaal wat zo he Neutral maar ze mogen je tijdens je zwangerschap toch niet ontslaan?

Nou ik ben afgelopen maandag naar de VK geweest. VK dacht te voelen dat het hoofdje al mooi ingedaald lag. Vrijdag heb ik de liggingsecho, dus ben benieuwd smile Deze week nog 1 x werken en volgende week nog 2 x en dan heb ik verlof .. ohh heerlijk ben echt aan het aftellen bounce
Wel een gek idee, dat ik dan midden februari pas weer terug hoef te komen haha :P en dan lekker maar voor 25 uur!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 21 sep 2011 - 18:25

jeetje mickey ook al slecht nieuws. helaas mogen werkgevers gewoon je contract niet verlengen ook al valt dit in je verlof! ik heb dit ook uitgezocht, omdat mijn contract ook afloopt in mijn verlof. ze wilde mij graag terug hebben dus hopelijk mag dat ook! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 19:33

Parels schreef:Goed zeg, Studiebol! Fijn dat het zo geregeld is, en die steek onder water had ik ook gedaan haha

Ik ben niet bang dat mijn contract niet verlengd wordt hoor, het enige vervelende vind ik dat mijn contract afloopt in mijn verlof en ik dus waarschijnlijk tijdens mijn verlof voor 22 uur uitbetaald krijg en dus geen 30 uur .. maar ja we zien het wel!

Je word als het goed is in je verlof uitbetaald rondom het gemiddelde wat je de 4 maanden ervoor gewerkt hebt. Ik laat bijv ''expres'' overuren uit betalen aankomende maand en die maand erop om zo mijn salaris op te krikken. Het uwv gaat dan kijken naar wat ik gemiddeld verdiend heb en dat krijg ik dan tijdens mijn verlof. (misschien is het anders omdat ik onregelmatig werk heb en je met ORT zitten, maar volgens mij geld dat overal hetzelfde)

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* wo 21 sep 2011 - 19:38

@ Mickey: Balen dat je contract niet wordt vrengd! Is dat naar aanleiding van je zwangerschap of zou het sowieso niet verlengd worden?

@ Studiebol: Wat fijn dat je verlofplan toch is goedgekeurd. Volgens mij is die regeling met het ouderschapsverlof afhanelijk van je CAO, bij mijn zusjes werk staat idd in de CAO dat je alleen ouderschapsverlof mag nemen als je daarna weer je voormalige uren gaat werken. Je mag daar dus niet eerst minderen door het ouderschapsverlof en daarna dat aantal uren blijven werken. Maar volgens mij is dat dus per CAO verschillend. Voor mij heeft het niet eens zin om ouderschapsverlof op te nemen omdat ik via een uitzendbureau werk. Ik kan dus altijd gemakkelijk uren minderen of erbij nemen. Jij zit dus al op zwangerschapsgym? Bevalt het je? Ik wil me ook gaan aanmelden ondanks dat het me eerst niet nodig leek. Het lijkt me nu toch wel erg fijn te weten hoe je de weeen kunt opvangen etc..

@ all: Hebben jullie ook dingen waar jullie erg tegenop kijken? Ik kijk bijvoorbeeld best wel tegen de bevalling op omdat ik niet weet wat ik kan verwachten. Ergens denk ik ook wel: het heeft geen zin om er tegenop te kijken, we zien het dan wel weer. Maar op andere momenten kan ik me er best wel druk om maken. Dat ik denk: kán ik dat wel, bevallen? Maar ja, er zijn al miljarden vrouwen ter wereld bevallen en die kunnen het ook, waarom ik dan niet? Net als de borstvoeding: ik wil heel graag borstvoeding geven maar ik moet eerlijk zeggen dat ik erg bang ben dat het heel onprettig is. Mijn tepels zijn heel gevoelig, mijn vriend kan er amper aan zitten (was ook al zo voor de zwangerschap), ik krijg daar echt de kriebels van. Maar goed, bv is iets heel natuurlijks dus ik hoop dat het desondanks ook heel natuurlijk voelt. Misschien moet ik er ook gewoon aan wennen en aan gaat het prima maar dat moet maar blijken. Ik moet me ook niet aanstellen, soms is het wel goed om even te relativeren. Maar dit soort angsten zullen toch ook wel normaal zijn?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  blondje1313 wo 21 sep 2011 - 19:45

@Studiebol, fijn dat jij toch gelijk hebt gekregen van pz, beetje zwak dat je teamleider haar ongelijk niet toegeeft, maar het belangrijkste is toch dat jij niet deels ontslag hoeft te nemen!
Hoe was de zwangerschapsgym, nog veel klaagverhalen of ongewenste informatie aan moeten horen van dat ene meisje?
Van mijn cursus zijn er inmiddels 4 bevallen (van de 13).

@pbg, fijn dat je gisteren wel weer kon rijden.

@Joyce, sterkte met al je ziekenhuisbezoeken, toch een hele andere zwangerschap dat je verwacht had natuurlijk.

@Parels, ik begrijp het niet helemaal , heb je nu een contract voor 22 uur dan ipv 30, of heb je nu 30 en wordt dat in de volgende periode 22? Ik heb een brief van het UWV gehad dat ik tijdens mijn verlof een dagloon krijg wat gebaseerd is op het loon wat ik gemiddeld heb verdiend in de loonperiode direct voor mijn verlof. Maar ik weet natuurlijk ook niet wat ze onder een loonperiode verstaan en hoe het zit als je baan in de tussentijd afloopt.

@Mickey, fijn dat met de baby alles goed is. Wel ontzettend balen van je contract, ook al wist je het eigenlijk al wel. Ik heb inmiddels al zoveel newbornluiers dat ik er 2 maanden mee vooruit kan, maar ga gewoon vrolijk door met gratis pakken halen!

@Razz, zo druk ben ik niet hoor, zit het grootste deel van de dag toch echt op de bank voor de tv, achter de laptop of te lezen. Ik weet ook niet goed of ik er echt klaar voor ben, ben nog niet zo heel erg met de bevalling en erna bezig lijkt het wel.
Leuk dat je al af kunt tellen tot je verlof! Wel vroeg dat de kleine al ingedaald is, ik moet zeggen dat ik het gevoel soms wel onprettig vind dat ze nu zo laag zit, maar ben wel minder snel buiten adem als ik traploop ofzo. Veel plezier met de liggingsecho morgen.

@Lookie, ik weet niet hoe de regelingen omtrent ouderschapsverlof zijn de komende jaren, maar nu was het belastingtechnisch een voordeel als je ouderschapsverlof opneemt ipv ontslag. Behalve dan dat je na het ouderschapsverlof automatisch weer recht hebt op je volledige aantal uren, maar dat is juist wat veel mensen niet meer willen.
Ik zie helemaal niet tegen de bevalling op, het blijft een ver-van-mijn-bed show voor mijn gevoel, terwijl het nu toch elk moment zo ver zou kunnen zijn! Maar denk wel dat die angsten heel normaal zijn hoor! (ik voel mezelf juist vreemd dat ik er nog zo weinig gevoel bij heb allemaal)

Zo veel heb ik niet gepoetst hoor, mijn moeder heeft de kastjes uitgedaan, ik heb alleen de spullen er weer terug in gezet (dat wilde zij ook wel doen, maar dan haalt ze heel ons systeem door elkaar omdat ze het op haar manier wil doen!). Verder wel nog de was afgemaakt, nu moet er nog een klein beetje opgevouwen en 2 broeken gestreken, maar dat is in een kwartiertje gedaan. Nu ben ik helemaal bij met de was, iets rustgevender als de baby nu komt, dat er niet 3 volle wasmanden liggen en de kasten leeg zijn.
Ik heb wel af en toe last van buikpijn, weet niet of dat nu voorweeën of harde buiken ofzo zijn. Vandaag moet ze in elk geval nog even blijven zitten, mijn man is vandaag jarig, dus dat zou wel een vervelende datum zijn. Van het weekend hebben we ook nog een hoop bezigheden, maar vanaf maandag mag het wat mij betreft wel gebeuren!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  pitbullgup do 22 sep 2011 - 1:36

@ studie; hoe was de cursus?
@ joyce; hopelijk zijn de resultaten niet verslechterd
@ mickey; fijn dat controle goed was. Zal meteen ff kijken als ik boodschppen aan het doen ben voor de luiers.
@ blondje; ik hoor iedereen over gratis luiers... waar en hoe haal je die dan?
@ razz; hopelijk ligt de kleine inderdaad er al helemaal klaar voor

Nou vandaag reactie gehad van mijn werkgever en die zegt dat er zwaar wegende bedrijfsbelangen zijn (langdurig zieke en geen geschikte parttime sollicitanten) dus ga denk ik maar een advocaat inschakelen aangezien ik weet dat de kous iets anders in elkaar steekt.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  joyce0606 do 22 sep 2011 - 2:06

pbg: wat een onzin zeg!!! dat moet hij nog maar hard zien te krijgen!! wat vervelend om je hier nog mee bezig gehouden te worden...hadden ze dat niet even eerder kunnen vermelden.... echt triest!!

lookie: ik heb precies hetzelfde! de ene dag ben ik zo bang voor de bevalling! de andere dag denk ik, ik zie het wel het moet er toch uit, en ik moet zeggen dat het van mij echt wel eerder mag gebeuren, wat die pijn wordt er ook niet minder om. wat betreft de bv, dat heb ik nou ook!! ik ben wel bang dat het inderdaad te onprettig is om geen bv te geven.

blondje: gefeliciteerd met je man! als de buikpijn, stekend en pijnlijk zijn, zijn het voorweën. als je buik gewoon hard aanvoelt zijn het harde buiken.....ik denk dat je baarmoeder zich lekker aan het klaar maken is! smile ik vind het zo spanend voor je!! smile '

volgens mij berekend het UWV van de laatste 3 maanden je salaris! ik probeerde ook meer te werken, aangezien in een 0-uren contract heb, maar wel 32 vaste uren draai. maar goed met dat nierverhaal ging dat niet.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup do 22 sep 2011 - 2:34

Wel vervelend dat ze dan de laatse paar maanden nemen bij het UWV

Moest ook wel lachen mijn werkgever schreef als ik nog vragen of iets dergelijks heb dat ik maar even moet "bellen". Maar ben niet gek ik doe nu alles schriftelijk! Kan ik tenminste alles netjes formuleren zonder iets te vergeten en overbluft te worden. En kan ik ook niet per ongeluk uit m'n slof schieten en gekke dingen gaan roepen die in mijn nadeel gaan werken.

Merk wel dat het veel stress geeft. Nu weet ik ineens wat harde buike zijn Sad Krijgen die *** me zo dadelijk ook nog ziek. Volgende week gelukkig naar de VK kan ik het er ook met haar over hebben.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 do 22 sep 2011 - 4:45

pitbullgup schreef:Wel vervelend dat ze dan de laatse paar maanden nemen bij het UWV

Moest ook wel lachen mijn werkgever schreef als ik nog vragen of iets dergelijks heb dat ik maar even moet "bellen". Maar ben niet gek ik doe nu alles schriftelijk! Kan ik tenminste alles netjes formuleren zonder iets te vergeten en overbluft te worden. En kan ik ook niet per ongeluk uit m'n slof schieten en gekke dingen gaan roepen die in mijn nadeel gaan werken.

Merk wel dat het veel stress geeft. Nu weet ik ineens wat harde buike zijn Sad Krijgen die *** me zo dadelijk ook nog ziek. Volgende week gelukkig naar de VK kan ik het er ook met haar over hebben.

hop ziektewet in pgb smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup do 22 sep 2011 - 4:49

j ga ik nou ook niet moeilijk in doen nee Wink
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:15

Ben ik weer!
Ik heb een standaard contract van 30 uur in de week, al zo'n 1,5 jaar, dus dat zit dan wel goed!
Ik houd het even in de gaten en anders ga ik even langs het UWV, dus het zal vast goed komen.

PBG ; wat klote zeg van je werk! En wat vervelend dat je nu nog aan dat soort dingen moet gaan denken. Stomme vraag misschien hoor, maar als je baas zo gaat doen, wíl je dan nog wel onder zijn gezag werken? Ik persoonlijk zou er alle moeite voor doen om mijn gelijk te krijgen en daarna alsnog weggaan, ik kan er niet tegen als mijn gevoel niet meer juist is.

Gast
Gast

Bericht  Aimee do 22 sep 2011 - 8:07

Jeetje PBG, wat een gedoe met je werkgever! Fijn dat je je gelijk nog hebt kunnen halen, maar wel vervelend dat je daar nu met zo'n rotgevoel moet blijven... Hopelijk bied ze haar excuses nog aan!

Blondje: Wauw jij bent gewoon al de 37 weken grens over! Word spannend nu smile

Mickey: Wat vervelend dat je vanaf november werkloos bent... hug

Parels: Wat hebben jullie er een leuk kamertje van gemaakt! Al dat roze, geweldig!!!

Joyce: Hoe gaat het met jouw gezondheid?

Wij hebben een week geleden de 20 weken echo gehad. Het is nog steeds een jongetje gelukkig Wink Hij is wel wat aan de kleine kant (hoofdje en buikje waren qua groei (omtrek) ongeveer 19,5 week bij 21 weken), dus we moeten de komende tijd om de twee weken terug komen om de groei in de gaten te houden... Ik maakte me wel een beetje zorgen, maar ik moest twee dagen later gewoon op controle bij de VK en die heeft me alweer wat gerust kunnen stellen. Mijn vriend is ook lang en smal en waarschijnlijk is onze baby dat ook, omdat de omtrek wat klein was, maar de lengte van de beentjes enzo prima.

Verder heb ik volgens mij al een ernstige vorm van nesteldrang. Het huis moet constant schoon zijn, het kamertje het liefst al af en ik maak me de hele tijd zorgen omdat ik dingen nog niet in huis heb (bijvoorbeeld een kruik, of luiers...) Als ik me bedenk dat ik nog zo'n 18 weken moet ben ik wel weer heel even rustig, maar een dag later kan ik er weer enorm om stressen. Gelukkig heeft mijn vriend engelengeduld, anders was het allang misgegaan, haha Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  mickey do 22 sep 2011 - 8:52

@Razz: oh je kunt al gaan aftellen, lekker hoor! Ik moet nog 3 tot 5 weken werken, even kijken hoe lang ik het nog vol hou Wink Tot nu toe gaat dat nog aardig, maar merk wel dat het langzaam wat zwaarder wordt. Is een liggingsecho standaard bij jouw VK? Bij de mijn volgens mij niet, helaas Wink Ben benieuwd of jullie uk inderdaad al is ingedaald, das wel al vroeg, of niet?
Ik word overigens niet ontslagen, krijg helaas geen vast contract na afloop van mijn huidige contract. Ik zit nu in de 4e verlenging, heb dus een tijdelijk contract. Dit loopt af de dag voordat ik 27 wordt. Toen ik in januari deze verlenging kreeg, lag de organisatie waarvoor ik werk al dwars, wat vaste contracten betreft. Ik wist toen al dat de kans op een vast contract erg klein zou zijn. Het heeft dus niks met baby te maken.

@Joyce: mijn leidinggevende baalt er ook heel erg van, maar het is niet aan hem, helaas. Als het aan hem zou liggen, had ik in januari al een vast contract gekregen.

@Lookie: ik kijk totaal niet tegen de bevalling op. Heb er ook helemaal geen angst voor. De kleine uk moet er toch uit, en dat het pijn gaat doen, is iets dat vast staat Wink Ben wel soms bang dat de borstvoeding niet goed gaat lopen. Ik wil heel graag BV geven, zou er heel erg van balen als dat niet zou lukken.

@Blondje: gefeliciteerd met je man! Wordt wel spannend nu he, nog maximaal 5 weken (maar ik hoop natuurlijk dat ze eerder komt dan dat)

@PGB: wat vreemd dat je werkgever vindt dat er zwaarwegende belangen zijn! Ik weet ook niet of ik daar zou willen blijven werken, als ze zo moeilijk doen. Hopelijk komt het allemaal goed!

@Aimee: fijn zeg, dat je nu goed in de gaten wordt gehouden. Hopelijk lijkt jullie knul gewoon op zijn papa Wink Die nesteldrang herken ik niet echt, ik ben van nature niet zo'n poetsfiemel, dus daar zal het wel aan liggen :P

Hier gaat alles verder zijn gangetje. Ben vanavond nog gaan sporten. Merk wel dat dat wat zwaarder wordt nu. Denk dat ik het niet heel lang meer vol kan houden. Vind het überhaupt knap van mezelf dat ik het nog zo lang vol hou Wink
Had vandaag een luierdagje. Mijn enige vrije dag deze week (weekend uitgezonderd), dus heb er lekker gebruik van gemaakt. Heb lang in bed gelegen, beetje doezelen. Op een gegeven moment toch maar opgestaan, rustig een boterham gegeten. Tegen 15.00 schoot ik een beetje in actie. Kreeg een sms van de vriendin van mijn vader, of ze op bezoek kon komen, ze had wat voor me. Vond dat wel een mooi tijdstip om me aan te gaan kleden Wink Zijn nu weer goed verwend. Hebben voor onze uk een berenpakje gekregen (die van H&M I love you ), een pakje aan één stuk, een setje (broekje + shirtje), 2 rompertjes en een mutsje. Ze vond het allemaal veel te leuk om te laten hangen smile
Dat was het verder wel weer. Ga zo lekker naar bed, morgen weer om 7.30 werken...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  blondje1313 do 22 sep 2011 - 19:06

@pbg, wat een idiote werkgever. Zijn ze al begonnen met sollicitaties dan, dat hij al aan kan geven dat er geen geschikte bij zitten. Inderdaad slim om alles op papier te willen hebben!
En inderdaad, als je teveel last van je buik gaat krijgen moet je je gewoon ziekmelden. (Denk er dan wel aan dat je dan 6 weken van tevoren met verlof bent en geen 4 trouwens, als je dan ziek zou zijn).

@Joyce, dan heb ik in elk geval voorweeën en harde buiken. Nu de verjaardag van mijn man erop zit mag ze van mij eigenlijk wel komen, ben zo nieuwsgierig!
Jammer dat je nu door je nieren niet zoveel uren kunt maken als je zou willen.

@Aimee, ik vond het ook iedere keer wel een beetje spannend of het nog steeds een meisje is, maar nu geloof ik het inmiddels wel! Op zich is het niet erg dat je wat extra controles krijgt, goed in de gaten gehouden worden is fijn, zeker als de vk je al een beetje gerust heeft kunnen stellen.
Luiers heb je helemaal nog niet nodig nu, laat staan veel. Wij hebben geen nieuwe kruiken gekocht, maar er eentje van mijn ouders en eentje van mijn schoonzus geleend, er is een kans dat het nauwelijks nodig is. Ik begrijp best dat je alles af wilt hebben, maar er is echt nog tijd genoeg!

@Mickey, jammer dat je contract niet verlengd wordt, balen als organisaties geen vaste contracten meer af willen geven. Toch begrijp ik het niet helemaal waarom zoiets is, waarom zou je een goede werknemer niet willen houden? (Het lijkt me dat als er minder werk is je iemand alsnog kunt ontslaan). Ik vind het ook knap dat je het sporten nog volhoudt!

Bedankt voor de felicitaties voor mijn man. Gelukkig hadden we zijn verjaardag al gevierd, want hij is om 3 uur ziek naar huis gekomen uit het werk. Er is deze week Pfeiffer bij hem geconstateerd en hopelijk gaat hij echt voldoende rust nemen, want dat heeft hij echt nodig.
Zo meteen ga ik ook bloed prikken om te kijken of ik de anti-stoffen al in mijn bloed heb, ik hoop het wel, want het zou nu wel heel erg slecht uitkomen als ik ook besmet zou raken.
De laatste klusjes in huis die hij zou doen zijn nu wel een beetje naar de achtergrond geschoven.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Floor do 22 sep 2011 - 19:45

Dames ik probeer alles van iedereen bij te lezen, maar het lukt me niet echt. Dus ik reageer maar even op niemand (ik vergeet anders de helft toch). Dus maar even een ego bericht vanuit mij:
Gisteren controle gehad. Eergisteren had ik veel pijn en vermoedde ik dat de baby aan het draaien was. Dat klopte dus.
Ik was bang dat hij/zij helemaal was omgedraaid met z’n billen beneden en hoofd boven maar gelukkig niet, z’n rug ligt nu links, billen nog steeds boven en ja gelukkig het hoofdje is al een stukje ingedaald.

Laatst aangepast door Floor op za 24 sep 2011 - 19:25; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  studiebol do 22 sep 2011 - 19:52

Goedemorgen allemaal,

PBG wat een gedoe met je baas! Je hebt groot gelijk lekker niet gaan bellen Very Happy Maar ik vind lang durige ziekte geen zwaar wegend belang daar had hij toch alllang een vervanger op kunnen zoeken?? Apart hoor, ik zou het zelfde hebben als jij helemaal aanvechten. Maar dan zou ik misschien ook wel een beetje hebben wat parels heeft, dat ik er dan toch stiekem niet meer zou willen werken en dus toch op zoek gaan naar iets anders. Vervelend dat je er ook nog harde buiken van krijgt, wel goed aan je zelf blijven denken he.

Blondje nog gefeliciteerd met je man! Vervelend dat hij pfeifer heeft.

Lookie, het is per werkgever idd verschillend hoor die ouderschapsverlof, maar ik had onze personeelszaken al bestookt met vragen dus ik wist eigenlijk wel dat het gewoon goed zat. Als alle data's kloppen en blijven kloppen dan ga ik pas in april weer aan het werk.
Ik zie ook nog niet op tegen de bevalling, ik ben er ook nog niet zo mee bezig. Ik heb met de meiden afgesproken dat ze sowieso tot 36 weken blijven zitten Very Happy en dan moet ik nog maar afwachten wat het ziekenhuis adviseerd, ze hebben al wel duidelijk gemaakt dat als een van de twee niet goed ligt ze erg terughoudend zijn met een natuurlijke bevalling.

Mickey voor jou ook al werk gedoe, balen hoor. Ga je nu al beginnen met zoeken naar iets anders of wacht je tot na je bevalling? Wat leuk dat je al weer spulletjes hebt gehad!

Aimee je mag je nesteldrang wel een beetje aan mij geven ik heb daar nog helemaal geen last van. Ben heel benieuwd hoe dat voelt! Fijn dat het nog steeds een jongetje is:D

Zo ik heb net ff een afspraak bij de huisarts gemaakt, heb de hele week al last van mijn keel maar sinds gisteren ook oorpijn en mijn neus zit compleet verstopt en eigenlijk doet het me ontzettend veel pijn. Hoop dat ze er iets voor kunnen geven wat ook mag met de zwangerschap. Want ik slaap er ook slecht van en nog slechter slapen dan ik al deed is ook geen pretje.
Denk dat het vandaag ook een rustige dag wordt voor me..
Gisteravond nog bij een vriendin gegeten die 22 weken zwanger is, gezellig lopen kletsen over alles, erg leuk!

studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  studiebol do 22 sep 2011 - 19:53

Floor wat een mooie buik!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup do 22 sep 2011 - 21:27

@lookie; tegen de bevalling kijk ik niet op... meer voor erna en hoe t allemaal zal verlopen met een kleine er bij. Maar dat is gelukkig met vlagen en we kunnen nou toch niet meer terug Wink
@ parels; volgens mij krijg je dan gewoon 30 uur uitbetaald tijdens je verlof. Echt zin om te blijven werken heb ik niet maar mijn man zijn contract loopt in April af en daar zal het ook nog om spannen of die verlengd word. Dus dan hebben we in ieder geval 1 vast inkomen. Rondneuzen kan altijd nog!
@ Aimee; gelukkig nog steeds een jongetje smile kun je ook wat gerichter shoppen. Heerlijk he die nesteldrang clown
@ blondje; wat vervelend dat je man Pfeiffer heeft! Hopelijk duurt het niet lang want er van herstellen duurt meestal wel een tijdje.
@ Mickey; wat lief dat jullie weer lekker verwend zijn!
@ Floor; vind je buik echt prachtig! Fijn dat de kleine ook al aan het indalen is
@ studie; nou maar hopen dat de meiden zich aan de afspraak gaan houden Wink vervelend dat je ziekjes bent. Anders misschien ook ff lekker stomen hopelijk verlicht dat wat.

Ff wat anwoorden over mijn werk samengevat;

Er staat al een paar maanden een vacature uit en heb begrepen van een klant die had gesolliciteerd dat ze al iemand hebben aangenomen (alleen ik heb er nog niks van gehoord???)
Voor die langdurig zieke (diegene is er al meer dan een half jaar niet) is inmiddels ook al iemand aangenomen als het goed is, dus is ook grote onzin!
Nou rechtsbijstand is in ieder geval gebeld Twisted Evil Moet nu alle stukken etc mailen naar hun en dan gaan ze het in behandeling nemen. Ze vertelde mij ook dat ik waarschijnlijk sterk sta aangezien "zwaar wegende bedrijfsbelangen" moeilijk te bewijzen zijn :face:
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  studiebol do 22 sep 2011 - 22:50

Wat goed dat je de rechtsbijstand verzekering hebt gebeld, fijn dat ze je gaan helpen zeg! Je bent goed bezig... kan je ook niet een schadeclaim er bij neerleggen.. iets met emotionele schade tijdens de zwangerchap of gaat mijn fantasie dan met me op de loop Very Happy Of zou dat alleen maar in amerika kunnen?

Ben bij de huisarts geweest, heb een virusinfectie maar door de zwangerschap kan ze me daar niet veel voor geven, nou ja snap ik, goed ook dat ze het niet doet. Maar ik had wel graag gehad dat zij een geweldige oplossing had, haha. Heb neusspray gekregen en mag wel gewoon paracetamol, dus het is gewoon uitzieken, wachten tot het over gaat..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup do 22 sep 2011 - 23:11

Jammer dat de HA je niks kan geven. Lekker rustig aan doen gewoon.

Hahaha schadeclaim Laughing wie weet!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 3:27

Studiebol ; beterschap! Het heerst hoor, mijn vriend is ook alweer bezig, en op mijn hyves lees ik ook veel ziekberichten. Moet je zeggen dat er op het kdv bij ons nog weinig tot niks heerst, meestal komt het daar toch wel als eerste ten uiting!

PBG ; die schadeclaim zou ik ook proberen ja hahaha, wie nie waagt .. Wink Ik snap je beredenering wel hoor, ik hoop dat je mans contract verlengd wordt en jij langzamerhand op zoek kan naar iets anders!

Floor ; mooie buik hoor! Hoe is het met de kilo's? Sta je ook een beetje stil? Ik woog vorige week 89 bij de vk, en vanochtend 88.2 hier op de weegschaal, dus ik sta nu geloof ik een beetje stil. Denk dat zij wel groeit maar dat ze nu iets sneller iets meer van mama afsnoept. Nou prima hoor! Laughing

Voor de rest heb ik hier echt een chilldag vandaag, heb alleen de boodschappen hoeven doen en voor de rest niks. Ik kook straks nog (broodjes hamburgers haha, dus zo erg koken is het ook weer niet), en dan ga ik met de nieuwe 'kinderen' in bad, en daarna doe ik mn joggingpak aan en gaan vriend en ik heerlijk samen met chips en cola op de bank the voice kijken! Heerlijk, hij is vaak weg op vrijdagavond met zijn vrienden, en vanavond doen we weer oldskool een avondje bankhangen samen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 5:43

@Studiebol: Lekker rustig aan doen !.. balen zo in het weekend zeg Neutral beterschap!

@Parels: Hier ook lekker een chilldagje.. heeeeeerlijk he cheers Vandaag alleen weg geweest voor de liggingsecho , hond uit gelaten en de was gevouwen. Verder helemaal niets! en vanavond ook niet.. lekker op de bank The voice of holland kijken :-) En hebben de broodjes hamburger gesmaakt ?Laughing vast wel.. enne dat is ook gewoon koken hoor.. alles waar een pan aan te pas komt vind ik :P haha

@Floor: Mooie buik!!

@All: Vanmorgen liggingsecho gehad, en ze lag mooi met haar hoofdje naar beneden al ietsje ingedaald ( best wel vroeg al inderdaad). Verder liggen haar voetjes heerlijk ( Rolling Eyes ) tegen mijn ribben aan, zoals ik de laatste dagen al dacht. Ze weegt nu rond de 2200 gram en de echoscopiste schatte haar met 40 weken op 3100/3300 gram. Prima gewicht volgens mij ?..
Ik weet niet meer wie het vroeg.. maar de liggingsecho is inderdaad standaart bij mijn VK. smile

pff en nog even klagen.. heb zo'n last van al dat getrappel s' nachts.. kan ik geen enkele houding lekker slapen.. want ze erg druk en heeft ook ontzettend vaak de hik, als ze zo druk doet. Dat is echt het irritantste gevoel wat er is haha.. iemand ook ervaring mee?

edit: Trouwens ook weer een nieuwe buikfoto geplaatst in het buikjes topic. :-)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: