Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  pitbullgup di 20 sep 2011 - 0:52

Ik zie mijn bazen maar 3x per jaar aangezien ik alleen op mijn filliaal werk dus daar geen last van... hahaha.
Ik werk gewoon in een winkel als verkoopmedewerker dus dat is geen lastige baan of zo :P
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 di 20 sep 2011 - 0:58

pitbullgup schreef:Ik zie mijn bazen maar 3x per jaar aangezien ik alleen op mijn filliaal werk dus daar geen last van... hahaha.
Ik werk gewoon in een winkel als verkoopmedewerker dus dat is geen lastige baan of zo :P

oke, dat moet dan geen probleem zijn!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blondje1313 di 20 sep 2011 - 1:00

Dan moet het lukken, lijkt me stug dat ze hard kunnen maken dat een verkoopmedewerker niet part-time kan werken, volgens mij werkt de meerderheid part-time....

Heb je zelf rechtsbijstand? Dan kun je die meteen aan het werk zetten!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  joyce0606 di 20 sep 2011 - 1:03

blondje1313 schreef:Dan moet het lukken, lijkt me stug dat ze hard kunnen maken dat een verkoopmedewerker niet part-time kan werken, volgens mij werkt de meerderheid part-time....

Heb je zelf rechtsbijstand? Dan kun je die meteen aan het werk zetten!

precies! ik denk dat de meerderheid part-time werkt misschien. ze kunnen dit nooit never hard maken!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 20 sep 2011 - 1:09

Heb via een ander forum contact gehad met iemand die arbeidsrecht studeert en heeft me wat artikelen en verwijzingen naar een wet gestuurd Very Happy

Dus vanavond alles mooi in een mail opstellen en netjes verwoorden zodat die morgen naar mijn werkegevers kan Very Happy
Als het goed is heb ik wel rechtsbijstand (ff checken straks) dus gaat helemaal goed komen en anders bel ik morgen ook even het UWV op.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 di 20 sep 2011 - 1:12

pitbullgup schreef:Heb via een ander forum contact gehad met iemand die arbeidsrecht studeert en heeft me wat artikelen en verwijzingen naar een wet gestuurd Very Happy

Dus vanavond alles mooi in een mail opstellen en netjes verwoorden zodat die morgen naar mijn werkegevers kan Very Happy
Als het goed is heb ik wel rechtsbijstand (ff checken straks) dus gaat helemaal goed komen en anders bel ik morgen ook even het UWV op.

succes! gaat vast helemaal goed komen!! bullshit verhaal
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 20 sep 2011 - 1:16

hahaha m'n stress en "verdrietigheid" is ook ineens omgeslagen in strijdlust!!! Gna gna gna Twisted Evil Don't mess with a pregnant women :geek:
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 di 20 sep 2011 - 1:27

pitbullgup schreef:hahaha m'n stress en "verdrietigheid" is ook ineens omgeslagen in strijdlust!!! Gna gna gna Twisted Evil Don't mess with a pregnant women :geek:

precies, het is ook maar goed dat ik over 3,5 week met verlof ga, want anders barst ik echt een keer los op een aantal colelga's die niet heel colelgiaal zijn! nog even doorbijten joyce:) dan kan ik weer een paar maanden opladen
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* di 20 sep 2011 - 6:16

Jeetje PBG, ik lees heb nu van je werk maar wat naar dat ze ineens zeggen dat je fulltime moet blijven werken of eruit. Echt heel raar. Hopelijk kun je er met succes tegenin gaan, je hebt volgens mij gewoon het recht om parttime te werken.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  studiebol di 20 sep 2011 - 6:22

PBG jeetje zeg wat vervelend dat ze het zo gaan doen. Mijn gevoel zegt ook dat ze geen gelijk hebben, maar dat komt ook omdat ik het vooral erg oneerlijk vind. Ik hoop echt dat je in je recht staat en gewoon straks lekker parttime kan gaan werken!

Ik had vandaag mijn teamleider nog even aan de telefoon gevraagd naar mijn verlof plan of ze daar al verder achter aan was gegaan. Zegt ze doodleuk nee dat heb ik nog niet gedaan.. en dan denk ik echt HALLO ik werk nog maar een week Mad Mad Mad Kan me daar echt pissig om maken, dat kun je toch gewoon ff regelen.

Verder hier een baaldag, vannacht niet tot nauwelijks geslapen, veel keelpijn en veel plassen niks aan. En ik had mijn vriend gevraagd om boodschappen te doen en te koken, dus ik had gehoopt dat het dan lekker klaar was als ik thuis kwam, moest hij toen nog boodschappen doen.... ik had het ook niet op die manier gevraagd hoor dus hij kon het niet weten maar ik had het gewoon gehoopt.. nu duurde het allemaal zo lang en ik had zo'n honger smile

Ik ga denk ik maar vroeg in bed liggen want dit is mijn dag niet..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  joyce0606 di 20 sep 2011 - 6:25

studiebol schreef:PBG jeetje zeg wat vervelend dat ze het zo gaan doen. Mijn gevoel zegt ook dat ze geen gelijk hebben, maar dat komt ook omdat ik het vooral erg oneerlijk vind. Ik hoop echt dat je in je recht staat en gewoon straks lekker parttime kan gaan werken!

Ik had vandaag mijn teamleider nog even aan de telefoon gevraagd naar mijn verlof plan of ze daar al verder achter aan was gegaan. Zegt ze doodleuk nee dat heb ik nog niet gedaan.. en dan denk ik echt HALLO ik werk nog maar een week Mad Mad Mad Kan me daar echt pissig om maken, dat kun je toch gewoon ff regelen.

Verder hier een baaldag, vannacht niet tot nauwelijks geslapen, veel keelpijn en veel plassen niks aan. En ik had mijn vriend gevraagd om boodschappen te doen en te koken, dus ik had gehoopt dat het dan lekker klaar was als ik thuis kwam, moest hij toen nog boodschappen doen.... ik had het ook niet op die manier gevraagd hoor dus hij kon het niet weten maar ik had het gewoon gehoopt.. nu duurde het allemaal zo lang en ik had zo'n honger smile

morgen weer een dag studie!! duik lekker je bedje in en laat je nog even verwennen door manlief (lekker thee op bed) en je niet zo druk maken over je werk, het is heel jammer dat ze zo laks zijn, maar laat het los! jij kan er niets aan doen jij hebt alles gedaan wat je kon!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 20 sep 2011 - 6:29

joyce0606 schreef:
studiebol schreef:PBG jeetje zeg wat vervelend dat ze het zo gaan doen. Mijn gevoel zegt ook dat ze geen gelijk hebben, maar dat komt ook omdat ik het vooral erg oneerlijk vind. Ik hoop echt dat je in je recht staat en gewoon straks lekker parttime kan gaan werken!

morgen weer een dag studie!! duik lekker je bedje in en laat je nog even verwennen door manlief (lekker thee op bed) en je niet zo druk maken over je werk, het is heel jammer dat ze zo laks zijn, maar laat het los! jij kan er niets aan doen jij hebt alles gedaan wat je kon!

Je hebt helemaal gelijk hoor ik weet het ik weet het ook gewoon echt, maar ja mijn gevoel. Ik hoorde van mijn collega dat er volgende week maandag gesprekken zijn. Hebben maar 2 interne mensen gereageerd, nou die kunnen echt niet een week later beginnen hoor, hun werk zit dan toch ook met een gat... Pff had ik maar niet zo'n groot verantwoordelijkheids gevoel.
Tja en dat verlofplan dat gaat mij natuurlijk ook aan he, maar ik heb maandag nog een gesprek met mijn teamleider dan ga ik wel aangeven dat ik het die dinsdag wil weten, dat soort dingen wil je toch niet meer regelen als je al met verlof bent...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 20 sep 2011 - 6:32

studiebol schreef:
joyce0606 schreef:

Je hebt helemaal gelijk hoor ik weet het ik weet het ook gewoon echt, maar ja mijn gevoel. Ik hoorde van mijn collega dat er volgende week maandag gesprekken zijn. Hebben maar 2 interne mensen gereageerd, nou die kunnen echt niet een week later beginnen hoor, hun werk zit dan toch ook met een gat... Pff had ik maar niet zo'n groot verantwoordelijkheids gevoel.
Tja en dat verlofplan dat gaat mij natuurlijk ook aan he, maar ik heb maandag nog een gesprek met mijn teamleider dan ga ik wel aangeven dat ik het die dinsdag wil weten, dat soort dingen wil je toch niet meer regelen als je al met verlof bent...

klopt, maar fill me in. wat is precies verlof plan? de uren/dagen die je terug komt na je verlof?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 20 sep 2011 - 6:38

Joyce, ja hoe ik mijn verlof ga doen, en ouderschapsverlof en wanneer ik dan weer ga werken. Volgens mij teamleider moet ik ontslag nemen van uren omdat ik naar 24 uur wil, maar ik wil naar 24 door mijn ouderschapsverlof uren op te nemen en volgens haar kan dat niet... nou ik weet eigenlijk wel heel zeker dat het wel mag wat ik doe.. maar zij ging het nu na vragen bij personeelszaken. Maar dat doet ze dus niet...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 20 sep 2011 - 6:40

studiebol schreef:Joyce, ja hoe ik mijn verlof ga doen, en ouderschapsverlof en wanneer ik dan weer ga werken. Volgens mij teamleider moet ik ontslag nemen van uren omdat ik naar 24 uur wil, maar ik wil naar 24 door mijn ouderschapsverlof uren op te nemen en volgens haar kan dat niet... nou ik weet eigenlijk wel heel zeker dat het wel mag wat ik doe.. maar zij ging het nu na vragen bij personeelszaken. Maar dat doet ze dus niet...

oke dan snap ik wel waarom je er zo van baalt zeg!! daar wil je je inderdaad niet druk om maken in je verlof!! heb je al dingen op internet opgezocht hoe je in je recht staat?!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 6:54

PBG ; good luck! Toitoitoi, hoop dat het allemaal goed komt!

Studie ; even een aai over je bol hoor Laughing
Ik baal lekker met je mee, maar dat terzijde! Is het geen idee om zelf personeelszaken te bellen, dingen na te vragen, op papier te zetten, door hun te laten checken en dan naar je manager en alleen nog maar een krabbel vragen? Dan ben je er wat gauwer klaar mee denk ik!

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 20 sep 2011 - 7:14

Volgens mij sta ik wel in mijn recht. Voor dat ik dit plan maakte heb ik eerst personeelszaken bestookt met vragen:-) en situaties voor gelegd en zij gaven aan dat het kon. En wat heb je anders aan ouderschapsverlof als ze je ontslag laten nemen.

Parels daar had ik ook aan gedacht maar durf ik eigenlijk niet omdat ik mijn teamleider dan wel ontzettend passeer.

Voor jou ook gewoon een dikke knuffel het zit niet altijd mee.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:19

Ik zou het gewoon doen, en dan je plan zelf klaar hebben, maandag met haar overleggen en zeggen dat je zelf al een beginnetje hebt gemaakt, en of je daar misschien samen naar kan kijken? Dan leg je ook uit dat het je al zwaar genoeg valt en dat je op deze manier je werk niet los kan laten, maar wel je zwangerschapsverlof in gaat.

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 20 sep 2011 - 19:17

Parels schreef:Ik zou het gewoon doen, en dan je plan zelf klaar hebben, maandag met haar overleggen en zeggen dat je zelf al een beginnetje hebt gemaakt, en of je daar misschien samen naar kan kijken? Dan leg je ook uit dat het je al zwaar genoeg valt en dat je op deze manier je werk niet los kan laten, maar wel je zwangerschapsverlof in gaat.

Mijn plan staat al op papier en heb ik al besproken met haar, en na aanleiding daarvan gaf zij aan dat ik ontslag moet nemen en heb ik aangegeven dat volgens mij niet zo is. En toen zou zij naar personeelszaken gaan. En tijdens dat gesprek heb ik ook al aangegeven dat ik het moeilijk vind om alles los te laten omdat het zo last minute gaat..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup di 20 sep 2011 - 20:35

@ parels; thanx
@ studiebol; ook al vervelend bij jou op het werk... bah. Zou wel zo veel als mogelijk schriftelijk doen zodat je wel bewijs hebt als ze vervelend gaan doen. Ben ik in dit geval ook blij mee Wink

Nou heb een hele offciële mail opgesteld, m'n vader gaat m straks nog even voor me controleren en dan gaat ie de deur uit. Heb er slecht van geslapen en de kleine reageert er ook erg op dus probeer het maar zo goed als kan van me af te zetten.
Heb ook contactgehad met het UWV en ze kunnen het mij alleen weigeren als er zwaar wegende bedrijfsbelangen bij een full-time medewerker zijn en dat moeten ze dan ook kunnen bewijzen met het aanvragen van mijn ontslag.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 20:43

studiebol schreef:
Parels schreef:Ik zou het gewoon doen, en dan je plan zelf klaar hebben, maandag met haar overleggen en zeggen dat je zelf al een beginnetje hebt gemaakt, en of je daar misschien samen naar kan kijken? Dan leg je ook uit dat het je al zwaar genoeg valt en dat je op deze manier je werk niet los kan laten, maar wel je zwangerschapsverlof in gaat.

Mijn plan staat al op papier en heb ik al besproken met haar, en na aanleiding daarvan gaf zij aan dat ik ontslag moet nemen en heb ik aangegeven dat volgens mij niet zo is. En toen zou zij naar personeelszaken gaan. En tijdens dat gesprek heb ik ook al aangegeven dat ik het moeilijk vind om alles los te laten omdat het zo last minute gaat..

Hey, je bent (hoog)zwanger he! In mijn opinie heb jij nu echt wel het recht om die hormonen de kop op te laten steken! Ik hoop echt dat het snel allemaal goed komt! Mijn nieuwe contract moet ook nog binnenkomen, daar hebben ze geloof ik nog 1,5 week voor om dat door te laten gaan. Weet trouwens wel dat hij hoogstwaarschijnlijk verlengd wordt, en als dat niet zo is, is dat vanwege bezuinigingen en niet vanwege mijn prestaties.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 di 20 sep 2011 - 21:08

Gisteren maar druk aan de was begonnen omdat we inmiddels 3 volle wasmanden hadden en de kasten aardig leeg begonnen te raken. Gisteren 4 machines gedraaid, 3 daarvan zijn opgeruimd (incl. strijken…), eentje is helaas nog niet droog. Nu draait alweer de tweede machine van vanmorgen, maar hierna is het ook klaar. Hopelijk blijft het buiten wel droog, want heb het daar nu maar opgehangen zodat het wat sneller droogt (zolang het niet regent…).
Vanmiddag komt mijn moeder en gaan we de keukenkastjes poetsen, dat is al lang niet meer gebeurd en zal er anders de komende tijd ook niet van komen denk ik!
Laat op de middag komt mijn schoonzus met mijn neefje bij ons op bezoek voor de verjaardag van mijn man morgen, dan is al het bezoek al geweest voordat hij echt jarig is! Ik zal mijn moeder daarom ook maar vragen om straks even te stofzuigen, dat lukt me zelf echt niet goed, en mijn neefje kruipt graag over de grond!
Vannacht gelukkig wel beter geslapen, ben er maar één keer uitgeweest om naar het toilet te gaan en verder een keer of 2 wakker geweest. Mijn man heeft ook goed kunnen slapen gelukkig.

@pbg, hopelijk kun je nu ook weer paardrijden, of wilde je daar toch ongeveer mee gaan stoppen?
Wat een gedoe met je werk, goed dat je er nu meteen achteraan gaat, maar het moet bijna wel dat je gewoon gelijk gaat krijgen. Jammer dat je er ook slecht van geslapen hebt, maar dat is niet zo vreemd, als jij je niet lekker voelt merkt die hummel dat ook en daar wordt je nachtrust ook al niet beter van.
Misschien kun je toch nog steeds beter opmerkingen maken over buikjes tegen zwangere vrouwen dan tegen vrouwen die ‘gewoon’ dik zijn.

@Joyce, fijn dat het hartje goed was op de echo, ook niet erg om nog een extra uitgebreide echo te krijgen, altijd fijn als ze de baby extra in de gaten willen houden!
Wanneer moet je weer een onderzoek voor je nieren? Zou wel vervelend zijn als je toch een katheter moet.

@Studiebol, wat vervelend dat ze op het werk nog steeds niet naar je verlofplan gekeken hebben. Ik ken het gevoel, mijn jaartaakformulier is ook nog niet binnen, terwijl alle andere collega’s het al een week hebben. Maar ja, ik zit toch thuis, dus klaag niet zo hard…
Ik begrijp heel goed dat je het graag voor je verlof allemaal geregeld wilt hebben, ook met inwerken van collega’s. Je hebt wel met mensen te maken, die wil je niet aan hun lot overlaten en zo voelt het nu natuurlijk wel.
Bij ons is het trouwens normaal om het niet met je leidinggevende maar juist met personeelszaken te regelen.
Hopelijk heb je vannacht wel beter geslapen.

@Parels, hopelijk wordt je contract verlengd!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  studiebol di 20 sep 2011 - 23:27

Even snel want ik zit op mijn werk. Had een mail van mijn teamleider zij had hem door gestuurd van wat personeelszaken haar had gestuurd. En dat is dus precies het zelfde als ik al van ze had gekregen. En zij praten niet over ontslag nemen. Dus mijn teamleider zit lekker fout:-) maar dat zegt ze dan weer niet in haar mail.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup di 20 sep 2011 - 23:32

@ parels; hopelijk wordt je contract verlengd... zal voor je duimen!
@ blondje;hihi moet wel lachen over de opmerking van "dikke" vrouwen heb je helemaal gelijk in! Wat ga/ben jij flink aan de poets zeg, fijn dat je moeder mee helpt. Ik heb gisteren weer lekker gereden was wel lekker om me hoofd even leeg te maken.
@ studie; hahaha Twisted Evil mooi dat je gelijk hebt gekregen! weer een stukje rust
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  studiebol wo 21 sep 2011 - 3:35

PBG ik hoop dat er voor jou ook meer en snel duidelijkheid komt. Vind het zo lomp dat ze het zo laten weten, jij hebt er meerder keren naar gevraagd en dan krijg je zo bam deze mededeling. Hoop dat je goed hebt uitgezocht wat je rechten zijn en dat je dat goed op papier hebt kunnen zetten zodat je dat kan op sturen naar je baas.

Blondje wat ben jij fanantiek aan de schoonmaak, ik hoop dat ik die periode ook nog krijg, haha zou geen kwaad kunnen hier in huis. Maar dat mag dan over ander halve week komen dan zit ik thuis Very Happy Voel je je verder nog goed, nog geen tekenen van een beginnende bevalling?

Parels dus bij jou is het ook nog spannend rondom je contract? Jeetje wat balen zeg! hoop dat je er gauw iets van hoort.

Nou ben blij dat mijn verlofplan goed is gekeurd. Snap dan gewoon niet dat mijn teamleider ff vermeld, joh studiebo ik dacht dat je ontslag moest nemen maar dat is niet zo. Maar dat doet ze dan niet he, vind ik zo stom. DAar ging die hele discussie over. Nu krijg ik gewoon alles precies hetzelfde te horen als ik al zelf had uitgezocht. Ik heb haar nog een mail gestuurd dat het dus niet zo is dat ik ontslag moest nemen zoals zij dacht Twisted Evil haha kreeg ik terug dat dat idd niet hoefde.

Vanavond ga ik weer naar de zwangerschapsgym, ben heel benieuwd wat we nu gaan doen. En stiekem ook wel waar dat meisje vanavond over gaat klagen Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: