Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jouw reden om te stoppen met borstvoeding?

+23
Printje
xxjojootjexx
Filoria
Tazz
maiadebij
Roodkapje
Steep
VeryCherry
sheila123
missmarm
Coccinelle
Dolphinne
Happydobby
Linda
Flip Fluitketel
Mamsie
Limburg85
Susan
Bruintje Beer
Liadan
Novalee
Darius
Teddyaapje
27 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat was jouw reden om te stoppen met borstvoeding? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw reden om te stoppen met borstvoeding?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 3:36

Bij Lise wilde ik na 4 maanden mijn lichaam weer terug.
Bij Mas zou ik medicatie gaan slikken, maar dit mocht niet met BV dus ben toen gaan afbouwen na 8 weken.
Amé had reflux, en ik trok het niet om elke voeding te kolven en dan in te dikken icm met nog 1 baby en een kleuter. Dus ben ik na 4 weken gestopt met bv geven.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw reden om te stoppen met borstvoeding? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw reden om te stoppen met borstvoeding?

Bericht  Roodkapje vr 23 sep 2011 - 3:44

_MamaRosa_ schreef:
Roodkapje schreef:
Teddyaapje schreef:Over een paar weken wordt mijn zoontje alweer een jaar. Ik had me eerst voorgenomen om tot 6 maanden bv te geven, toen het zover was wilde ik toch doorgaan tot een jaar en er dan mee stoppen...nu het bijna zover is begin ik toch weer te twijfelen...
Waarom zou ik ermee stoppen terwijl het goed gaat?
Van de andere kant...het lijkt me heerlijk om weer volledige vrijheid te hebben en niet steeds rekening te moeten houden met dat ik moet kolven.

Ik ben dus benieuwd wat voor jullie de reden was om met de bv. te stoppen...

Precies het topic dat ik ook zo geopend kon hebben. Ik zit hier met hetzelfde dilemma. Mijn zoontje wordt over een kleine 3 weken een jaar.. normaal gesproken had ik voor mezelf bedacht tot een jaar bv te geven. Maar hij geniet er nog intens van en ik van die momentjes van ons samen dat ik soms ook denk om nog door te gaan. Maar ja, er zijn ook tegens.. We gaan in november op honeymoon en ik moet zeggen dat ik het echt a-romantisch vindt met een kolf erbij:) Ook gaan we naar onbewoonde gebieden dus dan is elektrisch kolven niet zo practisch.
Bij nr 2 ben ik met 12 mnd gaan afbouwen en met 14 mnd was ik gestopt. Ik twijfel echt heel erg. Sluit ik het af of ga ik toch nog door en koop ik nog een handkolfje voor op reis? Ik weet het gewoon niet... DRAMA!
Misschien is dit ons laatste kindje, dat speelt stiekem ook wel door mn hoofd moet ik eerlijk zeggen... Ik wil hem niet klein houden daardoor ofzo, maar wel dat ik dan denk... misschien is dit de laatste keer dat je het dit als moeder kan doen voor je kind...

Voed je nog vaak op een dag, of valt dat wel mee? Misschien kun je toe met 3x per dag kolven op je huwelijksreis? Als je er zelf over twijfelt zou ik nog niet stoppen, maar idd gewoon een handkolf meenemen. Maar goed, dat ben ik. Ik ben ook zo iemand die die knoop niet zelf kan doorhakken, ik heb liever dat ze zelf stoppen.

Ik voed 3 x per dag, soms 4x. Het is zo dat kolven echt een ramp is bij mij en ik als ik dus kolf zeker 6 x moet kolven op een dag om mijn productie stabiel te houden. Anders loopt het heel snel terug en zit ik op 60-80 cc maar als ik het doe met 3x per dag.
Ik vind het ook moeilijk om zelf te stoppen. Zou het fijn vinden als hij het zelf aangeeft. Maar ja, dat kan nog even duren. Ik vind het bv helemaal geen belemmering of opgave ofzo wat je wel eens leest. Het zit gewoon helemaal in mijn dagritme. Word nog lastig. Mijn vriend zegt , als je twijfelt kan je beter stoppen op het moment waar je nog enorm ervan geniet. Ik denk ook meer bij twijfel nog maar even door... Lastig!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  maiadebij vr 23 sep 2011 - 7:27

Bij N ben ik achteraf gezien gestopt doordat ik te weinig kennis had over bv. Ik wilde ZO graag dat hij door ging slapen en dacht dat wel met een papfles voor elkaar te krijgen. Kolven lukte niet, dus ik wilde de voeding voor het slapen vervangen door KV. Helaas was dat het begin van het einde en liep het binnen een week zo enorm terug dat ik helemaal over gestapt ben op KV. N was toen 10 maanden en ging overigens nog niet doorslapen Laughing

J krijgt nog steeds BV, ik ben erin gestapt met meer kennis en natuurlijk ervaring en het loopt ook super goed. Stoppen doe ik als zij het aangeeft. Ik krijg gelukkig geen vervelende opmerkingen, mijn vader zegt zelfs vaak zo trots op ons te zijn! Net bij de HA nog een leuk gesprek met een oudere dame die een dochter en schoondochter heeft die 2 en 2,5 jaar gevoedt hebben.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 7:31

Na 2 dagen. Ik ben erg ziek geworden na de bevalling en ik moest zware medicijnen slikken om me maar een beetje beter te voelen. Ook begon het een beetje pijnlijk te worden

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje vr 23 sep 2011 - 7:44

Ik weet niet meer precies wie het vroeg(en) maar ik kolf nu nog 3x per dag maar merk dat mijn voeding wel flink keldert. Als ik het nu niet meer opkrik duurt het denk ik nog 2 dagen en dan kolf ik niet meer voldoende maar aangezien er 40L in de vriezer ligt die ook op moet maakt dat nog niet zoveel uit. Het idee was eigenlijk om 31-10 de laatste keer te kolven en dan aan de vriezermelk te beginnen. Nu ben ik steeds meer aant twijfelen en ben ik er over aant denken om over een paar weken terug te gaan naar 2x kolven en vanaf 1-11 (zn verjaardag) alleen nog savonds te kolven.

Over de vervelende reacties van anderen...ik snap dat gewoon echt niet! Waar bemoeien die mensen zich eigenlijk mee? Het is toch juist ontzettend mooi en goed dat sommigen het zo lang "volhouden". Ik vraag me dan toch af of die mensen eigenlijk wel weten waar ze het over hebben en of ze niet gewoon jaloers zijn.

Ik heb eigenlijk alleen nog maar reacties gehad van mensen die het knap vinden en ook wel bijzonder dat het ik zo lang volhoud, vooral omdat ik alles kolf. Mijn schoonmoeder is er wel wat negatiever over, ze zegt het niet rechtuit maar de manier waarop ze vraagt of ik het nog steeds doe en hoelang ik het nog vanplan ben vol te houden zeggen genoeg.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Tazz vr 23 sep 2011 - 8:05

Storm schreef:Ik ben na 3 maanden gestopt met het geven van borstvoeding, om verschillende redenen.
Ik had ongemerkt spruw, en daardoor liep het al niet lekker. Daarnaast moest ik weer aan het werk, en ik werk op verschillende locaties dus het was geen doen om telkens een aparte kolf-ruimte te regelen.

Daarbij had ik heel erg sterk het gevoel dat ik mijn eigen lijf weer terug wilde. Ik was nog jong (21) en eigenlijk nog helemaal niet klaar voor een kindje. Ik wilde nog gewoon op stap gaan en drinken. Nu heb ik dat veel minder en wil ik bij een eventuele 2e kindje langer borstvoeding geven.

Bij mijn dochter heb ik de eerste 8 maanden BV gegeven, daarna ging ik weer aan het werk bij een nieuwe baan. In de horeca, kolven zat er niet echt in. Plus wat Storm ook beschrijft zo heb ik het ook ervaren. Tot een jaar heb ik het volgehouden om gecombineerd te voeden. Toen ze 1 was ging ze gewone melk drinken.

Bij mijn zoontje ligt het heel anders, ik werk thuis en het gaat heel makkelijk. L. wil het echt nog en ik vind het ook wel fijn om even 1 op 1 aandacht voor hem te hebben. Ik denk dat ik gewoon doorga tot het niet prettig meer voelt. Ik drink nu wel op avondjes met vrienden maar ik tel het zo uit dat ik de volgende dag gewoon weer bv mag geven.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383

Bericht  Novalee vr 23 sep 2011 - 8:25

Teddyaapje schreef:Ik weet niet meer precies wie het vroeg(en) maar ik kolf nu nog 3x per dag maar merk dat mijn voeding wel flink keldert. Als ik het nu niet meer opkrik duurt het denk ik nog 2 dagen en dan kolf ik niet meer voldoende maar aangezien er 40L in de vriezer ligt die ook op moet maakt dat nog niet zoveel uit. Het idee was eigenlijk om 31-10 de laatste keer te kolven en dan aan de vriezermelk te beginnen. Nu ben ik steeds meer aant twijfelen en ben ik er over aant denken om over een paar weken terug te gaan naar 2x kolven en vanaf 1-11 (zn verjaardag) alleen nog savonds te kolven.
Dat was ik smile Ik wil namelijk ook het liefst een jaar BV geven, maar dat is wel een beetje afhankelijk van hoe lang ik nog zo vaak moet kolven. Vier keer op een dag is beter te doen dan de 7x (waarvan 1x 's nachts) waar ik nu op zit.

Wat knap dat je zo'n flinke voorraad hebt! Ik heb pas 3 bekertjes in de diepvries. Ik heb wel genoeg productie om in te vriezen, maar N. reageert erg sterk op sommige dingen die ik eet. Helaas ben ik er nog niet achter wat precies. Ik dacht eerst aan KMA, maar dat lijkt het toch niet helemaal te zijn.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Filoria vr 23 sep 2011 - 8:28

Alex schreef:Ik ben met 6 maanden gestopt, de productie was echt ruk en het kostte teveel tijd en moeite en pijn om er mee door te gaan. En eigenlijk vond ik het wel welletjes.
Hier hetzelfde.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  xxjojootjexx vr 23 sep 2011 - 10:11

Kirsten heeft bijna 16 maanden borstvoeding gehad, toen stopte ze zelf.
Tristan krijgt nu nog en mag ook zelf beslissen wanneer hij niet meer wil. Hij is behoorlijk borstverslaafd en ik geloof niet dat hij er snel geen zin meer in heeft. Hij drinkt nog minimaal 8e per 24 uur bij mij.
Toen Kirsten 1 was dronk ze nog maar 2x per dag bij mij, vaker wilde ze niet.. Dus echt een wereld van verschil.
Ik zie het overigens helemaal niet als belemmering. Afgelopen week was ik ziek en heb ik niet gekolft, maar overslaan kan inmiddels prima, wanneer het terugloopt zorgt Tristan er wel voor dat het weer bijtrekt.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje vr 23 sep 2011 - 10:14

Ik heb maar 1,5 dag ofzo bv gegeven. Stond er eigenlijk al helemaal niet zo achter en met de ziekte vna mijn man had ik er totaal geen zin en puf voor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  snoezel vr 23 sep 2011 - 19:15

Het had mijn topic kunnen zijn. L. is 2 weken geleden 1 geworden en ik ben gestopt met de borstvoeding. Waarom? Omdat ik haar nu geen baby vind maar een dreumes, voor mijn gevoel (en dat is voor iedereen persoonlijk en moet ieder voor zich beslissen) voelde het niet fijn om een kindje wat baby-af aan de borst te hebben.
Ja, had ik allemaal heel leuk bedacht, maar ow, ik heb het er best moeilijk mee gehad. Huilend heb ik haar haar laatste voeding gegeven. Maar ik weet dat het goed is voor ons zo.
Ik heb genoten van de voedingen, ben trots dat het een jaar gelukt is. Maar ja, die knusheid is net zo groot met een fles hoor. Gewoon bewust de fles geven en niet haar zelf de fles beet laten houden en weglopen Wink Ik neem haar nog altijd lekker knus in bed s ochtends en s avonds, kruip tegen haar aan en hou haar vast terwijl ze de fles vasthad.

En het gevaar voelde voor mij om het stoppen maar steeds uit te stellen. Eerst was het 4 maanden waar ik echt mijn zinnen op had gezet om haar borstvoeding te geven, toen weer werken en had ik zoiets van- ik zie wel of t met kolven lukt... Dat ging super, dus doorgegaan tot 6 maanden. Toen bedacht tot 9 maanden en een jaar... Het is natuurlijk ook een stap om haar van de borst te halen, ze wordt toch definitief groot.. Maar ik vind dat geen reden om daarom maar geen afscheid te kunnen nemen van borstvoeding.
Ik heb mezelf toen echt als grens 1 jaar gesteld en me daaraan gehouden. Voor mijn gevoel voelt het niet goed om een lopend, pratend kind aan de borst te hebben. En hoe moeilijk ik het ook vond, het was goed geweest...

Met alle respect voor alle moeders die het wel doen overigens. Moet ieder voor zich weten, maar voor mij voelt het niet goed smile
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 20:37

Ik heb 10 maanden bv gegeven toen vond ik t wel mooi geweest en wou weer is een wijntje drinken en gewoon medicijnen in kunnen nemen zonder er bij na hoeven te denken of het wel mocht ( ik was gewoon ongesteld geworden en had verschrikkelijke buikpijn elke keer maar mocht alleen paracetamol)

Gast
Gast

Bericht  Thunder vr 23 sep 2011 - 21:49

Eerste keer na 3 maanden ivm een operatie voor mij. Tweede keer 6 maanden volledig en 1 maand gecombineerd ivm een nieuwe baan.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Teddyaapje zo 25 sep 2011 - 6:42

Ik heb nog even een vraagje aan mamavan2, ik hoop dat je het leest!

Ik heb besloten om, als T. 1 wordt, nog 1x per dag te kolven in de avonduren. Ik vroeg me nu eigenlijk af hoevaak jij nog kolft, wanneer je dochtertje die melk krijgt en wat ze de rest van de dag eet en drinkt. Heb je een soort van schema hoe jij het doet waaruit ik inspiratie op kan doen Very Happy

Thanks!

xx Teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 6:52

Ja dat heb ik voor je hoor Wink

08.30 brood, daarna kloven, en dat krijgt ze na de boterham.
12.15 brood met thee.
15.00 fruit met thee/water/diksap. In de middag ga ik kolven.
17.30 warm eten + toetje.
19.00 afgekolfde melk van 15.00, ongeveer 120 cc.
19.15 naar bed.
22.30 kolven voor een nachtvoeding, of eerste voeding in de ochtend.

Soms komt ze nog in de nacht voor 1 voeding, dan drinkt ze de afgeklofde melk van 22.30 - 23.00, mits haar niet lukt om zelf aan te happen, en te drinken. Meestal lukt het haar niet, dus drinkt ze de laatst gekolfde melk. Het komt dus neer op 3 keer per dag 20 minuten kolven.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby zo 25 sep 2011 - 7:43

@Teddyaapje, hoeveel bv gaf jij in de fles met 3 maanden? en hoeveel flessen gaf je toen.
En wat is de hoogste hoeveelheid die je gaf/geeft per keer.

Mijn zoontje is nu 2 maanden en drinkt 5 x 140 cc, soms wil hij meer. Maar ik weet met flesvoeding geven de meeste 200 cc melk vanaf 5 kilo maar flesvoeding verteerd meer dan bv.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Teddyaapje zo 25 sep 2011 - 8:54

@ mamavan2, bedankt voor je (snelle) reactie! Ik wil echt terug naar 1x kolven om mijn 'vrijheid' wat meer terug te krijgen. Ik denk dat ik de bv. als een soort van babydreumes-yacult aan mijn zoontje zal geven haha.

@ Happydobby: Dat is een goede vraag! Ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten...dat is alweer 'zo lang' geleden! Ik vermoed dat T. toen 5 voedingen kreeg met (gemiddeld) 140cc per keer, de laatste voeding rond 23u dronk hij standaard meer als overdag, dat was misschien wel rond de 180-200cc. Hij sliep dan ook de hele nacht door. Wij deden het altijd zo dat we met een bepaald aantal cc begonnen wat hij sowieso opdronk (bijv. 140) en als hij dat heel snel opdronk of tekenen gaf nog meer te willen dan maakten we nog eens 20cc bij (naarmate hij ouder werd werden dat 40 of 60cc). Toen hij echt nog klein was maakte hij een bepaald geluid als hij nog honger had, later keken we naar zijn reactie als hij de fles zag of keken we of hij er nog aan wilde zuigen. Nu hoeven we alleen nog maar 'melk?' te vragen en daar reageert hij dan op als hij nog wil.
Je kunt gewoon geven zoveel als hij op wil. Van borstvoeding kunnen ze niet teveel krijgen (als ze gezond zijn, bij bijv. reflux is het weer anders) en borstvoeding is ook altijd anders van samenstelling, dit is afhankelijk van wat jij eet dus de ene keer is bijv. 100cc voldoende, de andere keer willen ze bijv. 180cc.
Gewoon goed letten op de signalen van je kleintje.
Hoe gaat t kolven eigenlijk? Welke kolf heb je uiteindelijk aangeschaft?

xx Teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby zo 25 sep 2011 - 10:55

Ik heb de ameda dubbele, die heb jij toch ook?
Ik kolf nu namelijk tussen de 700 en 800 cc per dag en dat zou dus hoger moeten worden als hij meer wil, ik ben dus bang dat dat niet gaat lukken. Ik kolf trouwens s'nachts niet. Want hij slaapt gewoon door.
Ik heb wel een kleine voorraad in de vriezer maar echt veel is het niet.
Ik hoop eigenlijk het 6 maanden vol te houden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Novalee zo 25 sep 2011 - 11:51

Happydobby, en als je 's avonds vaker kolft? Dus dan bijvoorbeeld wel om de 2 uur, of clusterkolven. Zo kun je misschien je productie wat ophogen, zonder dat je er overdag veel meer tijd aan kwijt bent. Dan duik je gewoon op de bank met een leuke film of serie ofzo.

Ik vraag me ook wel eens af hoeveel melk in de toekomst nodig ga hebben. Je kindje gaat natuurlijk minder vaak drinken, maar wel grotere hoeveelheden per keer. Ik kolf nu, inclusief de nachtsessie, net een liter. Voor nu is dat ruim voldoende, N. krijgt 5 of 6x een fles van 140, maar dan laat ze vaak nog een bodempje van 20ml staan. Heb soms het idee dat ze wat weinig drinkt? Maar ze lijkt verder wel tevreden.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  snoezel zo 25 sep 2011 - 17:26

Ik kolfde met 3 maanden niet al mijn voedingen, ze dronk meestal gewoon bij mij, maar als ik kolfde en haar een fles gaf was het 150cc. En toen zat ze nog aan de 6 voedingen (incl 1 nacht voeding). Ik gaf haar altijd wat meer in haar fles en liet haar drinken tot ze niet meer hoefde. Als haar fles opging, kreeg ze de volgende keer meer. Rond de 4,5 maand ging dit opeens naar 180cc op deze manier
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  VeryCherry zo 25 sep 2011 - 21:30

Steep schreef:
VeryCherry schreef:Na 5 weken, ik had wel genoeg vocht, maar er zaten te weinig voedingsstoffen in. Ik ging toen ook weer naar school en mijn moeder gaf hem een fles en het huilen was meteen over. Toen ben ik helemaal overgestapt op de fles.

Hoe ben je daar achter gekomen?

Sorry dat ik zo laat reageer, ik lees het nu pas. Maar ik ben erachter gekomen toen ik weer naar school ging en mijn moeder mijn zoontje ten einde raad een keertje flesvoeding gaf. Hij huilde te hele dag door, maar ik wist niet waarvan en het op CB konden ze me het ook niet vertellen, maar achteraf huilde hij dus gewoon van de honger. Mennn, ik voelde me zooo schuldig.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Teddyaapje zo 25 sep 2011 - 22:58

Happydobby schreef:Ik heb de ameda dubbele, die heb jij toch ook?
Ik kolf nu namelijk tussen de 700 en 800 cc per dag en dat zou dus hoger moeten worden als hij meer wil, ik ben dus bang dat dat niet gaat lukken. Ik kolf trouwens s'nachts niet. Want hij slaapt gewoon door.
Ik heb wel een kleine voorraad in de vriezer maar echt veel is het niet.
Ik hoop eigenlijk het 6 maanden vol te houden.

Ik heb idd ook die kolf.
Volgens mij is het meeste wat T. op een dag dronk zo'n 800 tot 900cc geweest. Dan zou jij nét te kort komen maar als je 1x extra per dag gaat kolven (als dat mogelijk is) dan vang je dat makkelijk op denk ik. Verder las ik hier laatst een tip van iemand (weet niet meer van wie) om per kolfbeurt een soort schema aan te houden, 5min, 3min, 1min kolven en dan steeds 5min. ertussen laten. Dat ben ik nu aant doen (omdat ik terug ben gegaan naar 3x kolven) en ik kolf dan de eerste keer tot ik 'klaar' ben, en na 5min kolf ik weer en dan krijg ik zo goed als meteen weer een tsr en kolf er zo nog zo'n 60cc extra bij. Misschien kun je dat eens proberen? Verder zorgen dat je genoeg drinkt...mijn productie keldert meteen als ik teweinig gedronken heb.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 23:06

VeryCherry schreef:
Steep schreef:
VeryCherry schreef:Na 5 weken, ik had wel genoeg vocht, maar er zaten te weinig voedingsstoffen in. Ik ging toen ook weer naar school en mijn moeder gaf hem een fles en het huilen was meteen over. Toen ben ik helemaal overgestapt op de fles.

Sorry dat ik zo laat reageer, ik lees het nu pas. Maar ik ben erachter gekomen toen ik weer naar school ging en mijn moeder mijn zoontje ten einde raad een keertje flesvoeding gaf. Hij huilde te hele dag door, maar ik wist niet waarvan en het op CB konden ze me het ook niet vertellen, maar achteraf huilde hij dus gewoon van de honger. Mennn, ik voelde me zooo schuldig.
Het is toch een fabeltje dat er te weinig voedingsstoffen in borstvoeding kunnen zitten? Dat heb ik hier wel eens gelezen.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 25 sep 2011 - 23:11

Storm schreef:
VeryCherry schreef:
Steep schreef:

Het is toch een fabeltje dat er te weinig voedingsstoffen in borstvoeding kunnen zitten? Dat heb ik hier wel eens gelezen.

Ik geloof niet dat dat een fabeltje is, ik stond stijf van de stress dat mijn zoontje meegenomen zou worden door mijn ex. Kan me zo voorstellen dat het van grote invloed is op de borstvoeding.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Liadan ma 26 sep 2011 - 8:40

Storm schreef:
VeryCherry schreef:
Steep schreef:

Dat is inderdaad een fabeltje.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: