N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?
+56
Bay
MADDIE
Polly
Jelin
Paper Crown
Rush
Snoes
Supertalentje
nyncke_82
L!ND@
Chelle
xxjojootjexx
Tania
vliegeraar
Fayebella
Caro
studiebol
Ilargi
_Lacey_
Sugarfall
SarahKey
Minx
Koffieleut
SuperGrover
Merai
Burn
Marsy28
Pien
Sweety
luenca
Lady Starstruck
TGR
Lotus
Sjaantje
SoGood
GreenGrass
Jeanette
Lady4
Nora
Filoria
ekiaam87
Kaboutertje
Buddha88
RYW
Printje
Marin
AppleGreen
Sarah1985
Sorella
Caroow
Flippin' Bitch
Susan
TwistedAngel
Inge
Jordana
Lejow
60 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?
Er was toch ook zo'n meisje dat in een rolstoel zat door haar amalgaamvullingen of zo?
En die Roos23 met die rijke vriend, die naar Dubai zou gaan en topics over megadure huizen opende.
En die Roos23 met die rijke vriend, die naar Dubai zou gaan en topics over megadure huizen opende.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Er was toch ook zo'n meisje dat in een rolstoel zat door haar amalgaamvullingen of zo?
Ja, die twee namen bedoelde ik ook!
vliegeraar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10
Dat van die rolstoel zegt me niks, wat een raar verhaal of niet?
Roos23 weet ik nog wel, dat vond ik al zo over the top met dat enorme huis enzo. Ze had een parttime administratieve baan maar verdiende echt enorm veel geld.
Roos23 weet ik nog wel, dat vond ik al zo over the top met dat enorme huis enzo. Ze had een parttime administratieve baan maar verdiende echt enorm veel geld.
Gast- Gast
vliegeraar schreef:- Een meisje, weet haar naam niet meer, dat amalgaanvergiftiging had. Vertelde ze althans. Maar dat bleek dus niet waar te zijn. Gewoondoortje? Nee, dat was weer iemand anders..
Gewoondoortje was volgens mij dat meisje met taaislijmziekte.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ik hier bepaalde dingen vertelde, pas geleden nog en dat daar heel anders (op een positieve naier anders) op gereageerd werd dan ik ooit verwacht had. Ben niet gauw stil, maar toen dus wel Heb voor mijn gevoel toen echt een paar pagina's later pas gereageerd, niet omdat ik niet eerder wilde, maar gewoon puur omdat ik niet eerder kon, omdat ik gewoon echt met mijn mond vol tanden stond.
En het verhaal van Isabeau, het verhaal van de vader van Leaf, het verhaal van M. van Mv2 en de zwangerschap van PM.
En het verhaal van Isabeau, het verhaal van de vader van Leaf, het verhaal van M. van Mv2 en de zwangerschap van PM.
Gast- Gast
Volgens mij sprak zij gewoon de waarheid. Maar hier moet je niet teveel opvallen over geld praten. Zoveel verdiende ze ook niet, ze had een vermogende vriend.Tea-Leaf schreef:Dat van die rolstoel zegt me niks, wat een raar verhaal of niet?
Ik ben altijd maar weer blij met mijn anonimiteit want als ik mijn huis en auto laat zien ben ik vast ook een faker. Om maar helemaal niet te spreken over hoe ik mijn leven de komende jaren ga inrichten, gewoon omdat het kan.
Gast- Gast
Alle fakers natuurlijk, maakte indruk.
Maar wat voor mij ronduit een schok was, was de relatie van Gurkie die uit ging. Ik ben gewoon serieus ondersteboven geweest toen ik dat hoorde.
En hoewel ik verder niet bekend met haar was/ben, heb ik me heel erg zorgen gemaakt om E.crits, toen ze ziek was. Ennn.. even denken.. Phnaidra idd, dat heeft me ook heel erg geraakt, gek genoeg.
*edit; 't feit dat sommige niet openlijk over hun financiele zaken kunnen praten, omdat ze het te goéd hebben, vond ik ook een schok.
Maar wat voor mij ronduit een schok was, was de relatie van Gurkie die uit ging. Ik ben gewoon serieus ondersteboven geweest toen ik dat hoorde.
En hoewel ik verder niet bekend met haar was/ben, heb ik me heel erg zorgen gemaakt om E.crits, toen ze ziek was. Ennn.. even denken.. Phnaidra idd, dat heeft me ook heel erg geraakt, gek genoeg.
*edit; 't feit dat sommige niet openlijk over hun financiele zaken kunnen praten, omdat ze het te goéd hebben, vond ik ook een schok.
Gast- Gast
Er is zoveel.. Ben hier ook al weer 7 jaar..
-isabeau off course... Als ik nu daar in de buurt ben wil ik altijd nog eens aanbellen... Had laatst foto van haar gezien op Facebook.. Met haar vriend, die ze toen ook had en een kindje..
- Mara houdt mij altijd bezig, toen ze de laatste keer in het ziekenhuis lag, keek ik elke dag op haar dagboek, maar was elke dag ook bang om slecht nieuws te lezen.
- nomad met al het gelieg..
- weetjewel en de 3 zwangerschappen.. Eerst heel jong zwanger en alleen opvoeden, daarna graag een kindje willen, maar dat wilde niet zo lukken, en toen huppatee de 3e er achter aan;)
- Sinterklaasmeeting 2008.. Ik zou naar huis, kwam met Kirsten in een vette sneeuwstorm, ben weer terug gegaan naar weetjewel en daar de avond nog verder suer gezellig gehad.. Zoveel gezelligheid met meiden die je voor de eerste keer zag, zo bijzonder!
- de foto's van forummers die door andere gebruikt werden.
- de verhalen die hier gestolen werden en op een ander forum geplaatst alsof ze door haar geschreven waren.
- en last but not least mijn super vriendinnetjes die ik over heb gehouden aan het trouwen topic 2007, het is een poos geleden dat we als mijokidoli bij elkaar waren, maar onderling zien we elkaar regelmatig.
-isabeau off course... Als ik nu daar in de buurt ben wil ik altijd nog eens aanbellen... Had laatst foto van haar gezien op Facebook.. Met haar vriend, die ze toen ook had en een kindje..
- Mara houdt mij altijd bezig, toen ze de laatste keer in het ziekenhuis lag, keek ik elke dag op haar dagboek, maar was elke dag ook bang om slecht nieuws te lezen.
- nomad met al het gelieg..
- weetjewel en de 3 zwangerschappen.. Eerst heel jong zwanger en alleen opvoeden, daarna graag een kindje willen, maar dat wilde niet zo lukken, en toen huppatee de 3e er achter aan;)
- Sinterklaasmeeting 2008.. Ik zou naar huis, kwam met Kirsten in een vette sneeuwstorm, ben weer terug gegaan naar weetjewel en daar de avond nog verder suer gezellig gehad.. Zoveel gezelligheid met meiden die je voor de eerste keer zag, zo bijzonder!
- de foto's van forummers die door andere gebruikt werden.
- de verhalen die hier gestolen werden en op een ander forum geplaatst alsof ze door haar geschreven waren.
- en last but not least mijn super vriendinnetjes die ik over heb gehouden aan het trouwen topic 2007, het is een poos geleden dat we als mijokidoli bij elkaar waren, maar onderling zien we elkaar regelmatig.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Lorna mercedez schreef:Wat ik ook nog steeds verbijsterend vind is dat ik met één simpele opmerking iemand van het forum heb weggepest. Ze was nogal dom aan het praten toen ik vroeg of ze met haar kind ook gelijk haar hersenen er maar haar had uitgescheten en toen begon ze te blaten dat ik niet aan haar kind mocht komen en ze ging gelijk maar van het forum af . Ik weet niet eens meer hoe ze heette.
Ha, nu weet ik eindelijk wie je bent
Gast- Gast
Sorry, een koelkast mag ik helaas niet weggeven. Gefeliciteerd.Jolicious schreef:Lorna mercedez schreef:Wat ik ook nog steeds verbijsterend vind is dat ik met één simpele opmerking iemand van het forum heb weggepest. Ze was nogal dom aan het praten toen ik vroeg of ze met haar kind ook gelijk haar hersenen er maar haar had uitgescheten en toen begon ze te blaten dat ik niet aan haar kind mocht komen en ze ging gelijk maar van het forum af . Ik weet niet eens meer hoe ze heette.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Sorry, een koelkast mag ik helaas niet weggeven. Gefeliciteerd.Jolicious schreef:Lorna mercedez schreef:Wat ik ook nog steeds verbijsterend vind is dat ik met één simpele opmerking iemand van het forum heb weggepest. Ze was nogal dom aan het praten toen ik vroeg of ze met haar kind ook gelijk haar hersenen er maar haar had uitgescheten en toen begon ze te blaten dat ik niet aan haar kind mocht komen en ze ging gelijk maar van het forum af . Ik weet niet eens meer hoe ze heette.
Diegene heette volgens mij dottie.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Lorna mercedez schreef:Sorry, een koelkast mag ik helaas niet weggeven. Gefeliciteerd.Jolicious schreef:Lorna mercedez schreef:Wat ik ook nog steeds verbijsterend vind is dat ik met één simpele opmerking iemand van het forum heb weggepest. Ze was nogal dom aan het praten toen ik vroeg of ze met haar kind ook gelijk haar hersenen er maar haar had uitgescheten en toen begon ze te blaten dat ik niet aan haar kind mocht komen en ze ging gelijk maar van het forum af . Ik weet niet eens meer hoe ze heette.
Diegene heette volgens mij dottie.
Zoals al gezegd op pagina 6
Gast- Gast
Klopt. Mijn opmerking sloeg op haar mening en had niets met haar kind te maken. Ik schrok me dood de volgende morgen want zo was het nooit de bedoeling geweest.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Sorry, een koelkast mag ik helaas niet weggeven. Gefeliciteerd.Jolicious schreef:Lorna mercedez schreef:Wat ik ook nog steeds verbijsterend vind is dat ik met één simpele opmerking iemand van het forum heb weggepest. Ze was nogal dom aan het praten toen ik vroeg of ze met haar kind ook gelijk haar hersenen er maar haar had uitgescheten en toen begon ze te blaten dat ik niet aan haar kind mocht komen en ze ging gelijk maar van het forum af . Ik weet niet eens meer hoe ze heette.
Bijzondere reactie en jammer van je boze pm. Ik bedoelde er niks verkeerds mee hoor
Gast- Gast
AppleGreen schreef:Sensual die ook nep bleek te zijn. Was een wat oudere vrouw voelde zich de forum moeder en had een vriend Beer. Of herinner ik het me verkeerd? Lejow zal t vast nog wel weten!
De meeting in 200 uhm denk 2004 of 2005 in Scheveningen en het nachtje slapen bij Brenda. Was toen erg gezellig! Ik was toen heel erg actief en volgens mij een beetje verslaafd aan het forum haha. Vind het erg leuk om te zien dat veel namen van toen er nog steeds zijn! En ik nog niet vergeten ben!! .
Hey, wat zie ik nou!? Appelgreen is er weer! (misschien ben ik nu wel spuit 11 hoor) maar was jij niet dat meisje die zo goed kan fotograferen? En met een oudere vriend waarmee je naar duitsland ging verhuizen?
Zo ja, leuk! Welkom terug! Denk niet dat je mij kent maar ik las toen heel veel mee op het oude forum en vond jou boeiend overkomen.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Het verhaal van de vader van Leaf, M.ara van Mv2 en de bevallingen van PM en Pien
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Susan schreef:vliegeraar schreef:
- Lang geleden was er een forummer die Tabula Rasa heette (en later had ze nog een andere naam, iets met 'lichtje' dacht ik). Ik vond haar altijd heel tof. Beetje zoals Susan
Dat is Nyncke82, toch? Die mis ik nog steeds.
*bloos*
Hoe is het met je Susan? En met je kindjes en man?
Vliegeraar, dat is niet de naam die je op het oude forum had toch? Of word ik al dement?
Aan de eventuele rest: hoe is het met jullie?
Grappig, ik was even aan het googelen om eens te zien hoeveel nog terug te vinden is van een vroeger leven op een vroeger forum maar dat blijkt (gelukkig) niet al te veel te zijn . Wel leuk om te lezen dat er daadwerkelijk nog mensen (meervoud hihi :-) ) zijn die me herinneren!
nyncke_82- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 26-09-11
nyncke_82 schreef:Susan schreef:vliegeraar schreef:
- Lang geleden was er een forummer die Tabula Rasa heette (en later had ze nog een andere naam, iets met 'lichtje' dacht ik). Ik vond haar altijd heel tof. Beetje zoals Susan
Dat is Nyncke82, toch? Die mis ik nog steeds.
*bloos*
Hoe is het met je Susan? En met je kindjes en man?
Vliegeraar, dat is niet de naam die je op het oude forum had toch? Of word ik al dement?
Aan de eventuele rest: hoe is het met jullie?
Grappig, ik was even aan het googelen om eens te zien hoeveel nog terug te vinden is van een vroeger leven op een vroeger forum maar dat blijkt (gelukkig) niet al te veel te zijn . Wel leuk om te lezen dat er daadwerkelijk nog mensen (meervoud hihi :-) ) zijn die me herinneren!
Jeeuj! Daar ben je weer! Wat leuk en wat toevallig.. Nee, Vliegeraar was niet mijn naam daar, maar ik was vooral een meelezer en zal ook niet herkend worden als ik mijn naam wel plaats.
Hoe gaat het met jou? Ik weet eigenlijk helemaal niet veel van jou, kan me alleen nog herinneren dat ik jouw reacties altijd zo doordacht en scherp vond. Maar 't is echt al lang geleden dat je op 't forum kwam, of niet?
vliegeraar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10
Alles dat al genoemd is ;-)
Ik mistte Cuchi nog in het rijtje. Zij woonde toen in Spanje met vriend en ze had het niet altijd makkelijk daar. Volgens mij is ze later weer terug naar NL gekomen, met vriend, toen was er gezeur oid met een andere forummer/huurhuis en heb ik haar nooit meer 'gesproken'.
Misschien zit ik er echt ontzettend naast, maar was Euc niet Phinaidra? Dat dacht ik althans...
Ik mistte Cuchi nog in het rijtje. Zij woonde toen in Spanje met vriend en ze had het niet altijd makkelijk daar. Volgens mij is ze later weer terug naar NL gekomen, met vriend, toen was er gezeur oid met een andere forummer/huurhuis en heb ik haar nooit meer 'gesproken'.
Misschien zit ik er echt ontzettend naast, maar was Euc niet Phinaidra? Dat dacht ik althans...
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje, nee, E.uc was P.hyrra.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Shit, waarom kan ik er nou niet opkomen wie dat uitgescheten hersen verhaal zei..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
En die ene die altijd brood smeerde voor haar man en op huwelijksreis naar de oktoberfesten in Duitsland ging en toen was ze gewoon online. Kan even niet op de naam komen..
Rush- Lady Post-a-lot
Ha nu ben ik wel benieuwd wie je bedoelt ja.Rush schreef:En die ene die altijd brood smeerde voor haar man en op huwelijksreis naar de oktoberfesten in Duitsland ging en toen was ze gewoon online. Kan even niet op de naam komen..
Gast- Gast
Heleentje83 ofzoiets was het. Ze had een avatar van een vrouwtje in klederdracht geloof ik.Storm schreef:Ha nu ben ik wel benieuwd wie je bedoelt ja.Rush schreef:En die ene die altijd brood smeerde voor haar man en op huwelijksreis naar de oktoberfesten in Duitsland ging en toen was ze gewoon online. Kan even niet op de naam komen..
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, tijdens de bruiloft was ze online. Denk dat je dan wel wat anders hebt te doen.Rush schreef:Heleentje83 ofzoiets was het. Ze had een avatar van een vrouwtje in klederdracht geloof ik.Storm schreef:Ha nu ben ik wel benieuwd wie je bedoelt ja.Rush schreef:En die ene die altijd brood smeerde voor haar man en op huwelijksreis naar de oktoberfesten in Duitsland ging en toen was ze gewoon online. Kan even niet op de naam komen..
Gast- Gast
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Wie heeft hier 'Simpel' ?
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Wie heeft hier 'Simpel' ?
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
Pagina 6 van 11
Permissies van dit forum: