Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

+56
Bay
MADDIE
Polly
Jelin
Paper Crown
Rush
Snoes
Supertalentje
nyncke_82
L!ND@
Chelle
xxjojootjexx
Tania
vliegeraar
Fayebella
Caro
studiebol
Ilargi
_Lacey_
Sugarfall
SarahKey
Minx
Koffieleut
SuperGrover
Merai
Burn
Marsy28
Pien
Sweety
luenca
Lady Starstruck
TGR
Lotus
Sjaantje
SoGood
GreenGrass
Jeanette
Lady4
Nora
Filoria
ekiaam87
Kaboutertje
Buddha88
RYW
Printje
Marin
AppleGreen
Sarah1985
Sorella
Caroow
Flippin' Bitch
Susan
TwistedAngel
Inge
Jordana
Lejow
60 plaatsers

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

Bericht  TGR vr 23 sep 2011 - 2:01

Storm schreef:
TGR schreef:
Alex schreef:
Storm schreef:
Megara schreef:
Storm schreef:
Heel stom, maar ik denk ergens dat ze zelfmoord gepleegd heeft.

Dat is geen stomme gedachtegang. Het zal een logische verklaring zijn waarom het daarna stil werd.
Al zou ik het wel heel erg naar en verdrietig vinden als het werkelijk zo gegaan is.
Nee het is inderdaad niet stom nee..
Maar ik denk eigenlijk wel dat het zo gegaan is, al zullen we dat nooit zeker weten.

Ik denk het ook eigenlijk ... Al hoop ik dat ze het forum gewoon zat was en heeft besloten niet meer te komen.

Ik denk het niet. Want ondanks alles bleef ze toch hier posten. Volgens mij nam ze zichzelf en haar eigen situatie nooit echt heel serieus ook.
Dat heeft er echt niks mee te maken, dat ze hier toch bleef posten. Ik snap dat verband niet echt.

Voor mij wel. Als je niet meer wil leven, dan ga je toch niet investeren in contact? Of zie ik dat verkeerd?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

Bericht  Marin vr 23 sep 2011 - 2:03

Kan toch een soort aandacht vragen zijn? In een soort radeloosheid je verhaal doen. Waarom ze af ging spreken op de meeting, snap ik dan ook niet helemaal..wie weet was dat ook een soot schreeuw om aandacht, om geaccepteerd te worden, en er bij te horen. En dan toch niet komen opdagen. Tja, blijft allemaal speculaties helaas. Ik hoop dat er niets ergs is gebeurd.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  _Lacey_ vr 23 sep 2011 - 2:16

De dingen die nu even snel in mij opkomen:

- Alle verhalen van Mildred.
- De vader van Leaf en de daaruit voortvloeiende inzamelingsactie.
- De inzamelingsactie voor Sterremaan, zodat ze naar Paul de Leeuw kon gaan.
- Isabeau
- De rel van pasgeleden.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ilargi vr 23 sep 2011 - 2:48

De dingen die hier al vaak gezegd zijn blijven mij ook bij. Hetgene waar ik ook aan moest denken was het schietincident in de Ridderhof, en het topic dat Maple (dacht ik) opende over dat ze haar schoonouders niet te pakken kon krijgen via de telefoon, en ook was er geloof ik iemand van het forum toen in de Ridderhof, vreselijk lijkt die angst me.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  studiebol vr 23 sep 2011 - 3:01

Als er rellen zijn dan is de helft van het topic al weer verdwenen tegen de tijd dat ik het lees, dus ik mis die heel vaak.

Ik kom verder al heel lang op dit forum, wat me is bijgebleven
Is idd het verhaal van Isabeu
Mildred
Sens, en haar betweterig manier van reageren(vond ik tenminste af en toe)
Het verhaal van de vader van Leaf
De situatie rondom sterremaan en dat er geld werd ingezameld.
Het topic over de 3e zwangerschap van Weetjewel, volgens mij heette die ik ben zo moe....
Ook wel de situatie van Euc, ik vond het vervelend voor haar om te lezen dat ze relatie problemen had, terwijl ze altijd zo zeker overkwam over haar relatie.
De situatie rondom M.ara.
De bevalling van Pien.
De relatie van Gurkie, dat het toch niet liep terwijl hij hier was, vond ik heel sneu voor haar.

En verder als ik een serieus topic open, vind ik het altijd prettig als Susan reageert. Zij reageert voor mij op een hele prettige manier, waar ik vaak veel mee kan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Caro vr 23 sep 2011 - 3:10

Ik mis het verhaal van Nomad in de lijstjes! Sanne en ik hebben haar persoonlijk ontmoet en beiden heel veel tijd in gestoken ( of nee, dat eiste ze) en dat was ook zo nep als maar nep kon zijn.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Marin vr 23 sep 2011 - 3:14

Oh ja inderdaad.

En in dat rijtje, past bij mij Marion goed. Dat was gewoon een vriendin van mij, Dijn en Butterflyz. Ze was zelfs op mijn verjaardag geweest, bij m'n moeder thuis. Daar had ze nog een heel verhaal opgehangen over vleesallergie en ze had iets 'naars' met haar oog, waardoor mijn stiefvader nog naar haar oog heeft gekeken (hij's oogarts). Achteraf bleek dat dus allemaal gelogen. Vind dat nog steeds best een walgelijk idee, dat ze gewoon zo heeft gelogen terwijl we haar vertrouwden en kenden. Uiteindelijk vielen beetje bij beetje de stukjes op hun plaats en bleek dat ze haar hele leven bij elkaar loog, en hebben we onze twijfels op het forum gezet. Er zijn veel meer fakers geweest, maar omdat ik persoonlijk met haar bevriend was, vond ik dat wel heel erg.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 3:35

Ik merk toch dat ik heel veel dingen mis als ik het zo lees, soms ben ik er periode of een weekje niet en dan kan er veel gebeuren.

Joy: jouw verhaal vind ik echt erg, krijg er helemaal een naar gevoel van. Dat iemand zo anders blijkt te zijn dan je denkt en op zo'n manier met je om gaat. Heeft zij er nog op gereageerd? Aangegeven waarom etc.?

Edit: Caro, bij jou hetzelfde zie ik net. Echt erg! Heeft zij verder nog een verklaring gegeven?

Gast
Gast

Bericht  Fayebella vr 23 sep 2011 - 3:47

Van dat ene meisje dat naar een meeting (volgens mij Den Bosch) zou komen en toen niet kwam opdagen, en vervolgens niets meer liet horen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 3:49

Fayebella schreef:Van dat ene meisje dat naar een meeting (volgens mij Den Bosch) zou komen en toen niet kwam opdagen, en vervolgens niets meer liet horen.

Daar hadden we het ook over op de voorgaande pagina's inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 3:50

Joy, dat lijkt me zo naar he. Als iemand fake is dan is het sowieso heel sneu maar als je die persoon dan ook nog echt kent. Als het enkel via internet is achter een schermpje dan deal je er nog een keer mee maar als je zo iemand echt vertrouwd hebt. Pff, moet er niet aan denken.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 23 sep 2011 - 3:55

Yvaine schreef:

Joy: jouw verhaal vind ik echt erg, krijg er helemaal een naar gevoel van. Dat iemand zo anders blijkt te zijn dan je denkt en op zo'n manier met je om gaat. Heeft zij er nog op gereageerd? Aangegeven waarom etc.?

We hebben haar er toen wel mee geconfronteerd en zijn rustig een gesprek met haar aangegaan. Daarin gaf ze aan spijt te hebben van haar acties en probeerde te verbeteren. Ik geloof dat ze daarna echter toch nog bleef liegen, dus uiteindelijk is het contact gewoon doodgebloed. Ik zou niet weten hoe het nu met haar gaat, heb haar in geen jaren gesproken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Buddha88 vr 23 sep 2011 - 4:04

Ook op de een of andere manier dat verhaal van ene Suzan geloof ik?? Over dat ze net een week of twee getrouwd was en dat haar man zei: ik wil scheiden. Zoiets iig. Toen dacht ik ook: het zal je gebeuren!
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Bericht  Marin vr 23 sep 2011 - 4:06

Suusie bedoel je, zij komt hier ook nog steeds, maar niet zo heel veel meer geloof ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan vr 23 sep 2011 - 4:09

Weten jullie nog die piraat die het op Cleo had voorzien en tig topics opende met titels als ARARARARAR.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 4:11

Haha ja die piraat, dat was echt triest, maar wel grappig lol!
Marion was in inderdaad vergeten, dat was ook echt erg, weet nog precies hoe ze eruit ziet. Het topic waarin haar leugens werden 'ontmaskerd' kan ik ook nog zo voor me halen.

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 23 sep 2011 - 4:12

Susan schreef:Weten jullie nog die piraat die het op Cleo had voorzien en tig topics opende met titels als ARARARARAR.

ja zooooo irritant!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 4:20

Die piraat kan ik me ook nog wel herinneren. Ieder zijn hobby he.

Gast
Gast

Bericht  vliegeraar vr 23 sep 2011 - 4:31

Ja, Marion! Zij had zogenaamd een hele ingewikkelde schrijfwijze voor haar naam. En toen ze die een keer anders schreef viel dat ook wel op. Ze had ook zogenaamd een buitenlandse vriend. In werkelijkheid bleek dat een jongen te zijn die ze op vakantie ontmoet had en met wie ze gewoon op de foto was gegaan. Later kwam ze nog terug als DropDonder.

En verder:
- Ook Nomad, die toen gestalkt werd oid door haar ex ofzo. Hele toestanden.
- Mildred. Zij veinsde toch ook vulvakanker te hebben? Sjee, wat heeft zij veel gelogen!
- Mama Naomi; zij was extreem christelijk en haar kinderen mochten ook niet meedoen met het Sinterklaasfeest. En wanneer haar kinderen lelijke dingen zeiden, moesten ze hun mond spoelen met zeep.
- Ruzie tussen Gurkie en Jacolien, wat later niet echt bleek te zijn. Niet echt heel opmerkelijk, maar ik moest er wel aan denken smile
- Een meisje, weet haar naam niet meer, dat amalgaanvergiftiging had. Vertelde ze althans. Maar dat bleek dus niet waar te zijn. Gewoondoortje? Nee, dat was weer iemand anders..
- Die vrouw die steeds vertelde dat ze zoveel geld had en zo'n mooi huis kon kopen. Ze liet op Funda zien wat voor huis ze zouden gaan kopen.. Ook iets met het buitenland.. En ze had een zoontje dacht ik. Ze werkte zelf niet, dacht ik.

Niet alleen de fake-verhalen zijn blijven hangen hoor smile
- Dat topic dat verschillende forummers iets inspraken, zodat we de stem van hun konden horen.
- Sinterklaastopic's, met al die gedichten.. zo grappig!
- Inzamelactie voor Sterremaan idd, wat hier al vaker is genoemd.
- Lang geleden was er een forummer die Tabula Rasa heette (en later had ze nog een andere naam, iets met 'lichtje' dacht ik). Ik vond haar altijd heel tof. Beetje zoals Susan smile

Nou, dit is wat me nu te binnen schiet. Ben hier ook al lang, haha.
vliegeraar
vliegeraar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Susan vr 23 sep 2011 - 5:04

vliegeraar schreef:
- Lang geleden was er een forummer die Tabula Rasa heette (en later had ze nog een andere naam, iets met 'lichtje' dacht ik). Ik vond haar altijd heel tof. Beetje zoals Susan smile

Dat is Nyncke82, toch? Die mis ik nog steeds.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  vliegeraar vr 23 sep 2011 - 5:09

Susan schreef:
vliegeraar schreef:

Dat is Nyncke82, toch? Die mis ik nog steeds.

Ja, dat klopt! Zij komt hier echt al heel lang niet meer, ik denk al wel een jaar of 3/4?
vliegeraar
vliegeraar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Susan vr 23 sep 2011 - 5:10

Ja, ze is al heel lang weg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 5:16

Susan schreef:Ja, ze is al heel lang weg.

Ik moet ook opeens denken aan die forumster die haar Ipod weggaf aan een ziek kindje ofzo. Weet je nog dat wij die een soort van "ontmaskerd" hadden? Opeens ging ze weg, maar dat kondigde ze wel met veel bombarie aan.
Wat was haar forumnaam nou toch?

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 23 sep 2011 - 5:16

Tea-Leaf schreef:
Susan schreef:Ja, ze is al heel lang weg.

Ik moet ook opeens denken aan die forumster die haar Ipod weggaf aan een ziek kindje ofzo. Weet je nog dat wij die een soort van "ontmaskerd" hadden? Opeens ging ze weg, maar dat kondigde ze wel met veel bombarie aan.
Wat was haar forumnaam nou toch?

Tan82.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 5:19

Ja, dankje! Ik kan daar zo slecht tegen als ik niet meer op de naam kan komen.
Het is me niet het meest bij gebleven maar ik moest er aan denken door alle reacties over fakers e.d hier.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: