Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

+56
Bay
MADDIE
Polly
Jelin
Paper Crown
Rush
Snoes
Supertalentje
nyncke_82
L!ND@
Chelle
xxjojootjexx
Tania
vliegeraar
Fayebella
Caro
studiebol
Ilargi
_Lacey_
Sugarfall
SarahKey
Minx
Koffieleut
SuperGrover
Merai
Burn
Marsy28
Pien
Sweety
luenca
Lady Starstruck
TGR
Lotus
Sjaantje
SoGood
GreenGrass
Jeanette
Lady4
Nora
Filoria
ekiaam87
Kaboutertje
Buddha88
RYW
Printje
Marin
AppleGreen
Sarah1985
Sorella
Caroow
Flippin' Bitch
Susan
TwistedAngel
Inge
Jordana
Lejow
60 plaatsers

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 19:23

En in positieve zin:

hoe veel iedereen meeleefde met M.ara, met Leaf, en met ProudMama toen ze werd opgenomen. Dat vond ik echt heel fijn om te zien. En dat iedereen ook zo meeleefde met James en CKC dat vond ik heel mooi.

Verder ben ik heel blj dat ik hier nieuwe vriendinnen heb gevonden. Snoes, Theedoosje, Stuiterbal, Okidoki en de rest van de Eindhoven meetings zijn mij heel dierbaar gevonden en ik ben erg dankbaar dat ik ze heb mogen leren kennen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

Bericht  SoGood do 22 sep 2011 - 19:25

Jeetje Storm, dat wist ik helemaal niet.. Ik kan me voorstellen dat het je geraakt heeft maar aan de andere kant; het is maar een forum.. hug
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 19:28

[quote="Storm"]Het verhaal van Alyssa en haar dochtertje die te vroeg geboren was en waarvan het de vraag was of ze het ging halen. Heel veel mensen dachten dat zij een faker was en er ontstond een ware klopjacht.

[quote]
Dit inderdaad en dat Star01 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had en toen in de moederpjiler werd beweerd dat zij een faker was. Volgens mij ben ik nog nooit zo uit mijn slof geschoten als toen (en ik doe dat nogal eens). Wat een stomme trienen.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje do 22 sep 2011 - 19:32

Voute mij zijn dat vooral de gebeurtenissen die al een aantal x genoemd zijn, M.ara en de vader van Leaf. Beide keren heb ik echt zitten huilen achter mijn pc, zó erg vond ik dat!

In het algemeen kan ik zeggen dat de saamhorigheid hier me enorm opvalt en indruk op me maakt. Hoe iedereen met elkaar meeleeft in grote en kleine issues, ook al kennen de meesten elkaar niet 'echt'. Al met al zijn we best een hecht cluppie!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 19:35

Sogood schreef:Jeetje Storm, dat wist ik helemaal niet.. Ik kan me voorstellen dat het je geraakt heeft maar aan de andere kant; het is maar een forum.. hug
Dat is zo en dat weet ik nu. Maar ik zat/zit niet lekker in mijn vel dus toen Jada dat tegen mij zei, kwam het echt hard aan. Ook al is het digitaal en kent ze me niet in het echt, het doet wel pijn. Je wordt toch 'beoordeeld' op wat je hier post en aangezien dat topic waarin ze dat zei een vrij persoonlijk topic was, voelde ik mme wel gekwetst.

Maar goed, ik weet ook wel dat ze maar wat lulde en de relbeer uit wilde hangen, dus ik zit er nu niet meer mee.

Gast
Gast

Bericht  AppleGreen do 22 sep 2011 - 19:39

Lejow schreef:Applegreentje!! Is dat even lang geleden!! Hoe gaat t met je?
Sensual was inderdaad niet nep, die is zelf vertrokken, omdat ze niet meer zo goed in de groep lag toen haha

Goed!!! Met jou?? Zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! Leuk zeg! Ik ben inmiddels afgestudeerd en begin in oktober met mijn nieuwe baan. Maar eerst op vakantie Very Happy. Mijn vriend komt me vanmiddag ophalen en dan gaan we lekker een weekje weg.
AppleGreen
AppleGreen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 19
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Lotus do 22 sep 2011 - 19:41

Dat er zoveel mensen waren die zich zorgen maakten om mij op de eerste dag dat dit forum online was. Dat was niet mijn bedoeling en ik had het ook echt niet verwacht.

En verder een paar dingen die hier al genoemd zijn.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SoGood do 22 sep 2011 - 19:43

Storm schreef:
Sogood schreef:Jeetje Storm, dat wist ik helemaal niet.. Ik kan me voorstellen dat het je geraakt heeft maar aan de andere kant; het is maar een forum.. hug
Dat is zo en dat weet ik nu. Maar ik zat/zit niet lekker in mijn vel dus toen Jada dat tegen mij zei, kwam het echt hard aan. Ook al is het digitaal en kent ze me niet in het echt, het doet wel pijn. Je wordt toch 'beoordeeld' op wat je hier post en aangezien dat topic waarin ze dat zei een vrij persoonlijk topic was, voelde ik mme wel gekwetst.

Maar goed, ik weet ook wel dat ze maar wat lulde en de relbeer uit wilde hangen, dus ik zit er nu niet meer mee.

Gelukkig smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 19:49

[quote="Lorna mercedez"][quote="Storm"]Het verhaal van Alyssa en haar dochtertje die te vroeg geboren was en waarvan het de vraag was of ze het ging halen. Heel veel mensen dachten dat zij een faker was en er ontstond een ware klopjacht.

Dit inderdaad en dat Star01 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had en toen in de moederpjiler werd beweerd dat zij een faker was. Volgens mij ben ik nog nooit zo uit mijn slof geschoten als toen (en ik doe dat nogal eens). Wat een stomme trienen.
Dat van Alyssa vond ik ook belachelijk, ze werd helemaal open en bloot nageplozen en die info werd ook gewoon in dat topic gezet. Alleen omdat er een vermoeden was dat ze een faker was.

dat van Star01 heb ik niet meegekregen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 19:57

[quote="Storm"][quote="Lorna mercedez"]
Storm schreef:Het verhaal van Alyssa en haar dochtertje die te vroeg geboren was en waarvan het de vraag was of ze het ging halen. Heel veel mensen dachten dat zij een faker was en er ontstond een ware klopjacht.

Dat van Alyssa vond ik ook belachelijk, ze werd helemaal open en bloot nageplozen en die info werd ook gewoon in dat topic gezet. Alleen omdat er een vermoeden was dat ze een faker was.

dat van Star01 heb ik niet meegekregen.
Zij was wel echt toch? Volgens mij kwam Star01 haar verhaal net na een fakeverhaal. En echt, iedere moeder ging zowat los dat ze een faker was terwijl ze kapot ging van de pijn. En dat je het denkt is niet vreemd maar wat er toen werd gezegd was echt heel kwetsend.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 20:00

Oh jeetje. Ik heb dat verhaal van Star01 verder niet meegekregen, maar kan me goed voorstellen dat dat kwetsend was voor haar.

Gast
Gast

Bericht  TGR do 22 sep 2011 - 20:15

Mildred springt als eerste in mijn hoofd omhoog. Vooral omdat bij dat hele verhaal ook andere fora betrokken zijn.

Verder ben ik gewoon volwassen geworden met en door het forum en daar horen lastige en mooie dingen bij.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Lady Starstruck do 22 sep 2011 - 20:54

Ik vind het lastig. Ik denk dat piraat ararar gedoe. Omdat het hele forum toen volstond met die topics.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  luenca do 22 sep 2011 - 21:03

uhm toch wel leaf met haar vader
mamav2 met mara
iets met alyssa en isabeau staat me vaag bij was toen nog niet zo actief
nera die na jaaren eindelijk een kindje kreeg!
tealeaf bij wie t maar niet lukt Sad

en stuiterbal dat ze voor zichzelf heeft gekozen na 10 jaar en nu weer opbloeit!!

en storm omdat ze onverwachts zwanger was, eigenlijk geen kinderen wou, en het er nu soms erg zwaar mee heeft, maar het wel mooi doet en je bent een geweldige moeder als ik het zo lees en hoor en dat geloof ik sowieso wel!

luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Sweety do 22 sep 2011 - 21:12

Bij mij de vader van Leaf, vond het zo mooi om te zien hoe het forum hierop reageerde en dingen ging regelen.
En de grote forum rel een tijdje terug. Vond het best wel erg om te zien hoe ver het allemaal ging en dat het forum er een dag uit ging.

Verder vind ik het fijn om te zien hoe het forum op elkaar reageert als er iets met iemand is, berichtjes die worden verstuurd om dingen te regelen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 21:14

Megara schreef:Ik weet niet meer precies haar nickname, iets met een P. Maar zij had toen betaald voor die meeting maar is daar nooit gekomen en heeft ook niets meer laten weten op het forum. Ze zat toen best in een crisissituatie met haar man en kind geloof ik. Ik vind het nog steeds heel raar dat er daarna nooit meer iets van haar is vernomen.
Phnaidra! Ik vraag me ook nog steeds af hoe het met haar is en waarom ze niet is gekomen en hier niets heeft laten weten.

Gast
Gast

Bericht  Pien do 22 sep 2011 - 21:17

dat zijn toch wel erg veel dingen....

- het verhaal van de vermissing van Leaf haar vader en de vervelende update's daarin
- de greencard van Joy en alle heisa daaromheen
- het verhaal van Mar.a van Mamavan2
- de zwangerschap van Weetjewel, "zo snel" weer na Ma.s en de manier waarop ze het hier bekend maakte
- de rel hier op het forum en er ineens 2 ontstonden en het echt yes tegen no was.
- isabeau en de manier waarop ze Jojootje toen geraakt heeft (en de rest van het forum natuurlijk)
- minke, dat meisje uit Friesland die foto's en verhalen misbruikte
- Mamarosa haar eerste zwangerschap en de ziekte van haar moeder
- De zwangerschap van Ukkepukje pluis geloof ik, nu terug onder een andere naam.
- Mildred
- Inzamelingsactie's en saamhorigheid die hier opeens ontstaan als er weer een leuk/ lief plan werd verzonnen

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Marsy28 do 22 sep 2011 - 21:22

Ik ben haar naam kwijt maar ze komt hier nog steeds. Dat meisje had een relatie, was dolgelukkig en plaatste constant foto's en vertelde hoe gelukkig ze was. Haar vriend ging naar het buitenland en ging vreemd en ze was zo hartgebroken en dat vond ik zo erg voor haar...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Lady Starstruck do 22 sep 2011 - 21:22

Marsy28 schreef:Ik ben haar naam kwijt maar ze komt hier nog steeds. Dat meisje had een relatie, was dolgelukkig en plaatste constant foto's en vertelde hoe gelukkig ze was. Haar vriend ging naar het buitenland en ging vreemd en ze was zo hartgebroken en dat vond ik zo erg voor haar...

Was dat niet Jacolien?
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 21:24

Lady Starstruck schreef:
Marsy28 schreef:Ik ben haar naam kwijt maar ze komt hier nog steeds. Dat meisje had een relatie, was dolgelukkig en plaatste constant foto's en vertelde hoe gelukkig ze was. Haar vriend ging naar het buitenland en ging vreemd en ze was zo hartgebroken en dat vond ik zo erg voor haar...

Was dat niet Jacolien?

Het klinkt ook als Vienna maar die komt hier volgens mij niet meer.

Die rel van Star01 kan ik me echt niet meer herinneren. Dat zal ook wel geweest zijn toen ik hier zat maar ik weet het echt niet meer. Van Alyssa wel.

Gast
Gast

Bericht  Sweety do 22 sep 2011 - 21:37

Ik heb al die andere rellen helemaal niet meegekregen terwijl ik toch best lang op het forum zit. Op het vorige forum zat ik dan niet vaak dus misschien dat ik daarom een hoop heb gemist.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Marsy28 do 22 sep 2011 - 21:37

Ja, Vienna was het...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Marin do 22 sep 2011 - 21:40

Dat was idd Vienna. Gaat goed met haar, ik ben nog steeds bevriend met haar en we zijn laatst op vakantie naar Frankrijk en London geweest.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 21:42

Ik zie dit forum niet als het oude yes forum, dus ik heb niet echt iets dat me van dit forum bij blijft. Daar is het nog te jong voor.

Gast
Gast

Bericht  Burn do 22 sep 2011 - 21:43

Ik kom hier nog niet zo heel lang.. maar wat mij is bijgebleven:
- De hele zwangerschap van ProudMama,
- Het verhaal van M.a.ra van Mamavan2, hier heb ik ook echt wakker van gelegen

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: