Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

+53
Bliss
VeryCherry
kwak
Flippin' Bitch
SarahKey
TwistedAngel
Travelgurly
Marin
Lavendel
Jasmine
SparklingEyes
Kowalski
_Nina
Muppetje
Amber-
Sterre
bolus26
June
L!ND@
Stuiterbal
Dennenappel
Angela_1986
Caramba
Oasis
Jeanette
Sugarfall
SoGood
Roxi3
Liz
Rebecca
Burn
Printje
Carra
Elliot
Parisienne
Lady4
Bazinga
Sanne
Chocoholic
Tinus
Annemoontje
Tania
Pompoen
Linda
Middleme
Lotus_
Blond
Guus
PrimaBella
Poubelle
Ibbeltje
ellibre
Mermaid
57 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Mermaid za 11 aug 2012 - 5:35

Kom maar op!

Ik heb mijn vriend weer even kunnen zien vandaag, dus ik ben extreem gelukkig. Was gezellig.
En zo lief om hem ongeduldig uit het schip te zien hangen, mij zoeken en proberen te bellen en niet door hebben dat ik achter hem stond I love you (wat was ik blij dat mijn telefoon al op trillen stond anders had hij me allang aan horen komen)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  ellibre za 11 aug 2012 - 5:37

Het mooie weer en een lekker glas wijn
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 5:38

Dat klinkt echt te lief!

Vannacht maakte een bepaalde cocktail in de kroeg me heel erg gelukkig. wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Ibbeltje za 11 aug 2012 - 5:39

Heel de dag.


Lekker op staan met de zon. Echt gevoel van vakantie hebben. Lekker croissantjes uit de oven. Lekker met vriend samen zijn. Was buiten kunnen hangen. Met vriend tv kijken onder genot van een zelfgemaakte pizza en een roseetje. Kortom mijn hele dag was echt top I love you
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Poubelle za 11 aug 2012 - 5:42

De brownie die m'n moeder voor me heeft gebakken, yummm!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  PrimaBella za 11 aug 2012 - 5:51

Samen met mijn vriend uitslapen en nog lekker lang in bed blijven kletsen en grappen maken I love you
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 5:58

Het mooie weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Guus za 11 aug 2012 - 5:59

De mooiste bruidsjurk aanhebben Very Happy I love you :dance:
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 6:05

De zon en chocolade.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Mermaid za 11 aug 2012 - 6:10

Very Happy wat leuk allemaal, en ja die zon die helpt dat geluksgevoel heel erg in de hand.

Ik werd ook heel gelukkig van een pakketje dat ik vandaag binnen kreeg, had oorbellen besteld voor mezelf en ze zijn zo mooi.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 6:15

Mijn moeder. Het ging vandaag echt goed met haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Blond za 11 aug 2012 - 6:39

Het lekkere weer en dat ik naar MysteryLand ga!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 6:39

Het was lekker weer en ik heb geshopt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Lotus_ za 11 aug 2012 - 6:42

Lekker lunchen met vriendinnen Very Happy
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Middleme za 11 aug 2012 - 7:11

Het feit dat ik mn laatste werkdag voor mn vakantie had en dat mn vriend ging koken smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Linda za 11 aug 2012 - 7:21

M'n verdrietige zus heeft vandaag op m'n dochter gepast en dat heeft haar heel erg opgevrolijkt. Daar word ik ook blij van!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 7:42

Dat er weer ontzettend veel klaar is in en om het huis. Nog maar één dagje schilderen en dan zijn de kozijnen klaar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Pompoen za 11 aug 2012 - 7:46

Ik werd er vrolijk van dat ik lekker met mijn man de stad in ging om te lunchen, we waren allebei behoorlijk moe, maar het was toch lekker om echt even wat samen te ondernemen.
Ik word er ook vrolijk van dat mijn man zo lekker in zijn vel zit, hij heeft echt genoten van de vakantie, hij is vrolijk, kan veel meer van me hebben (en ik ben nogal moe en prikkelbaar door het begin van de therapie) en heeft allemaal plannen.
Ook ben ik heel blij dat we eindelijk een manier hebben gevonden die werkt wat betreft het eten koken en het schoonhouden van de keuken. Het was altijd een enorme bende en een hoop gedoe over wie ging koken. We aten daardoor ook vaak kant en klaar terwijl we dat allebei niet lekker en niet prettig vinden. Sinds een paar weken doe ik de boodschappen, bedenk ik wat we gaan eten en kook ik het over het algemeen ook. Mijn man ruimt elke avond de keuken op, maakt het schoon en doet de vaat (vaatwassen in en uitruimen).
We zijn allebei blij, want ik vind koken leuk, zo lang het maar in een opgeruimde keuken is, anders lukt het me gewoon niet en vind dat opruimen echt een crime. Mijn man vind het juist heerlijk dat hij zich niet over dat koken en eten bedenken druk hoeft te maken en vind dat opruimen echt prima, vooral als ik hem niet voor de voeten loop en steeds paniekerig vraag hoe het in vredesnaam moet ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Tania za 11 aug 2012 - 7:48

Mijn man had vanmorgen vroeg mijn dochter naar mijn ouders gebracht en was daarna de hele dag weg en ik was de hele dag samen met m'n zoontje. We zijn met de bus en de trein geweest en hij vond het geweldig. We hebben het zo leuk gehad samen, hij bleef me maar knuffelen I love you

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Annemoontje za 11 aug 2012 - 7:57

Ik heb slecht geslapen vanacht door slecht nieuws van een vriendin, heb ook even een traantje moeten laten vanmorgen. Maar gelukkig heeft een andere vriendin me kunnen opvrolijken in de stad en op een terrasje. We hebben veel gekletst en gelachen en daar ben ik wel van opgeknapt.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:01

Dat ik mijn neefjes weer hebben kunnen knuffelen na bijna twee weken vakantie was heerlijk!
Het was ook fijn om in mijn eigen bed wakker te worden, bij te kletsen met mijn moeder en zus, sowieso mijn ouders zien na vijf weken (vakanties... Wink), lekker de stad in geweest met mijn man, een barbeque met de familie van mijn man....
Eigenlijk was het een superfijne dag Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Tinus za 11 aug 2012 - 8:02

Gezellig op stap met mijn zus, nichtje en broer en bij thuiskomst lekker barbecueën. Echt zo'n vakantiegevoel!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Chocoholic za 11 aug 2012 - 8:18

Het gewaardeerd worden door de patiënten (veelal dementerende ouderen) in het ziekenhuis waar ik werk. smile
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Sanne za 11 aug 2012 - 8:26

De wandeling vanmiddag van 10 km met mijn moeder en haar vriend en mijn dochter (die het wonder boven wonder best leuk vond in de kinderwagen). Dat gaf me echt weer een gevoel van vrijheid.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Bazinga za 11 aug 2012 - 8:29



Mijn achterneefje! I love you


Laatst aangepast door Tris op za 11 aug 2012 - 8:59; in totaal 1 keer bewerkt
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum