Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

+56
Bay
MADDIE
Polly
Jelin
Paper Crown
Rush
Snoes
Supertalentje
nyncke_82
L!ND@
Chelle
xxjojootjexx
Tania
vliegeraar
Fayebella
Caro
studiebol
Ilargi
_Lacey_
Sugarfall
SarahKey
Minx
Koffieleut
SuperGrover
Merai
Burn
Marsy28
Pien
Sweety
luenca
Lady Starstruck
TGR
Lotus
Sjaantje
SoGood
GreenGrass
Jeanette
Lady4
Nora
Filoria
ekiaam87
Kaboutertje
Buddha88
RYW
Printje
Marin
AppleGreen
Sarah1985
Sorella
Caroow
Flippin' Bitch
Susan
TwistedAngel
Inge
Jordana
Lejow
60 plaatsers

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt? Empty N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

Bericht  Lejow do 22 sep 2011 - 6:19

N.a.v. dezelfde topic, maar dan in de zwangerschap en mamma pijler.
Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

Misschien scharrel je hier al een poosje rond, of ben je er pas net. Welke gebeurtenis die je hier op het forum heb meegemaakt is jou het meeste bijgebleven?

Ik ga voor Mildred, die van alles aan elkaar gelogen bleek te hebben, van kanker tot haar dochter die een ongeluk had gehad en zwaar gewond in het ziekenhuis lag.
Het verhaal van de moeder van Isabeau, wie vlak voor haar huwelijk een ernstig ongeluk had gehad, toen zwanger bleek te zijn en waarbij het kindje vlak na de geboorte overleed (als ik het me goed kan herinneren). Dit bleek allemaal fake..

En op persoonlijk gebied, dat in de periode dat ik heel veel schilderde en tekende, ik een serieus bod kreeg op een schilderij op marktplaats. Ik was helemaal door het dolle heen en had flink mail contact met die mensen. Toen het toch wat te serieus werd kwam de aap uit de mouw en bleken het Brownie en Blue van het forum hier te zijn. Ben een poos lang erg boos op ze geweest.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt? Empty Re: N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

Bericht  Jordana do 22 sep 2011 - 6:26

Dat ook van Isabeau.. Dat heeft mij wel het meeste aangegrepen..
En waar ik toen veel spijt had de woorden die ik toen gezegd heb met de ruzie met maura..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt? Empty Re: N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:51

Ik ook wel Mildred.

En die situatie van het schilderij moest ik toevallig vanmiddag nog aan denken! Ik wist Blue nog wel maar de andere niet meer. Dat was wel triest ja.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:53

De hele rel wat pas nog is geweest en op 1 dag zowat het hele forum in een negatieve sfeer veranderde.

Gelukkig is dat weer helemaal hersteld Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Inge do 22 sep 2011 - 7:53

Mildred en dat van Isabeau

En in positieve zin hetgeen gebeurde hier op het forum van het overlijden van de vader van Leaf
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  TwistedAngel do 22 sep 2011 - 7:56

Lees nu eindelijk wat er was met Mildred. Was voor die heisa best veel op het forum, toen een lange tijd niet meer wegens omstandigheden..

Ik zal eens bedenken wat op mij indruk heeft gemaakt
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Susan do 22 sep 2011 - 7:57

Van het hele forum is dat nog steeds M.ara van Mama_van2.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:59

Cleo, in zeer grote paniek omdat ze haar vriend kwijt was ! Heeeeel lang topic, bleek hij volgens mij gewoon even boodschappen zijn gaan doen. (lang geleden, 6 jaar denk ik)

En Skitteltjuh die met, ik dacht 16 weken nog een abortus liet plegen omdat ze zichzelf toch had bedacht. Ik vraag mezelf af hoe ze daar nu, jaren later tegenover staat.

Laatst aangepast door Mama_van2 op do 22 sep 2011 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch do 22 sep 2011 - 8:02

Het overlijden van de vader van Leaf.
De keer dat iemands photobucket was gehacked, er steeds andere s*ksfoto's op werden geplaatst en de betreffende forummer niet bereikbaar was. Hele avond forum in rep en roer.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Caroow do 22 sep 2011 - 8:02

Het meest aangrijpende vind ik het verhaal van Leaf en haar vader.

En ik heb een hele tijd gehoopt dat proudmama nog niet zou bevallen, en even later heel hard gehoopt dat Pien wel zou bevallen, ze hebben beide ook indruk gemaakt.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sorella do 22 sep 2011 - 8:06

Ik lees wel al lang mee maar ik merk wel dat nu ik zelf ook wat actiever post er veel meer blijft hangen smile .

Wat tot nu toe op mij heel veel indruk heb gemaakt is dat iedereen zo ontzettend met elkaar meeleeft. Ik had zelf hier een avond dat ik er behoorlijk doorheen zat en toen kreeg ik van verschillende mensen een PB. Dat heeft mij echt zo goed gedaan en vind ik ontzettend lief.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  TwistedAngel do 22 sep 2011 - 8:10

Sorella schreef:Ik lees wel al lang mee maar ik merk wel dat nu ik zelf ook wat actiever post er veel meer blijft hangen smile .

Wat tot nu toe op mij heel veel indruk heb gemaakt is dat iedereen zo ontzettend met elkaar meeleeft. Ik had zelf hier een avond dat ik er behoorlijk doorheen zat en toen kreeg ik van verschillende mensen een PB. Dat heeft mij echt zo goed gedaan en vind ik ontzettend lief.

+1!!
heb ook het idee dat meiden elkaar hier echt steunen.. De eerste weken na mijn relatiebreuk kreeg ik ook een hoop lieve berichtjes
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 8:11

Toen ik in het ziekenhuis belandde en van jullie post kreeg. I love you

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 do 22 sep 2011 - 8:14

TwistedAngel schreef:
Sorella schreef:Ik lees wel al lang mee maar ik merk wel dat nu ik zelf ook wat actiever post er veel meer blijft hangen smile .

+1!!
heb ook het idee dat meiden elkaar hier echt steunen.. De eerste weken na mijn relatiebreuk kreeg ik ook een hoop lieve berichtjes

+1 toen mijn vader ziek was kreeg ik veel steun hier. En nu nog steeds.

Meeste indruk is van leaf en haar vader. En mamavan2 met M.ara elke dag keek ik meteen of er al nieuws was. Zelfs mijn man leefde mee.

En ergste vond ik dat iemand van hier mijn email adres overal had neergezet. Op marktplaats en allemaal andere nare sites. En kreeg ik allemaal rare mailtjes van vieze mannen, en door mijn mail adres was zelf 1 achter mijn huis adres gekomen. Dat was niet een leuke actie
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  AppleGreen do 22 sep 2011 - 8:22

Sensual die ook nep bleek te zijn. Was een wat oudere vrouw voelde zich de forum moeder en had een vriend Beer. Of herinner ik het me verkeerd? Lejow zal t vast nog wel weten!

De meeting in 200 uhm denk 2004 of 2005 in Scheveningen en het nachtje slapen bij Brenda. Was toen erg gezellig! Ik was toen heel erg actief en volgens mij een beetje verslaafd aan het forum haha. Vind het erg leuk om te zien dat veel namen van toen er nog steeds zijn! En ik nog niet vergeten ben!! Very Happy.
AppleGreen
AppleGreen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 19
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Marin do 22 sep 2011 - 8:24

Stuiterbal schreef:De hele rel wat pas nog is geweest en op 1 dag zowat het hele forum in een negatieve sfeer veranderde.

Ja dat vond ik ook echt heel erg.

Apple, ik weet nog dat ik naar die meeting ging en jou zooooo cool vond. Ik wilde heel graag naar jou zitten Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 8:26

Mildred was voor mijn tijd. :shock:

Het verhaal rond M.ara van Mamavan2. Het faker verhaal van het meisje dat in het dagcafé kwam. Het verhaal van Pluginbaby maakt ook wel indruk. Leaf's verhaal. En ik zal vast nog verhalen vergeten, maar over het algemeen maken verhalen niet snel indruk op me, maar als ze indruk op me maken, dan laten ze een stempeltje op mijn hart achter. (zoetsappig wellicht, maar het is wel zo)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 8:29

AppleGreen schreef:Sensual die ook nep bleek te zijn. Was een wat oudere vrouw voelde zich de forum moeder en had een vriend Beer. Of herinner ik het me verkeerd? Lejow zal t vast nog wel weten!

Zij was niet nep.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 8:32

M.ara!
En het feit dat hier echt een tweelingen babyboom gaande is I love you

Gast
Gast

Bericht  AppleGreen do 22 sep 2011 - 8:50

Joy_ schreef:
Stuiterbal schreef:De hele rel wat pas nog is geweest en op 1 dag zowat het hele forum in een negatieve sfeer veranderde.

Ja dat vond ik ook echt heel erg.

Apple, ik weet nog dat ik naar die meeting ging en jou zooooo cool vond. Ik wilde heel graag naar jou zitten Wink

Whahhaa mij cool? Toen?? Nu ben ik veel cooler nerd. Vandaag mijn HBO diplomering gehad woei.
AppleGreen
AppleGreen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 19
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Marin do 22 sep 2011 - 8:53

Ja ik zag het, gefeliciteerd! Nu ben je wel ubercoolst.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Printje do 22 sep 2011 - 9:08

Mama_van2 schreef:Cleo, in zeer grote paniek omdat ze haar vriend kwijt was ! Heeeeel lang topic, bleek hij volgens mij gewoon even boodschappen zijn gaan doen. (lang geleden, 6 jaar denk ik)

ow ja dat verhaal. Als ik dit soort forums lees denk ik steeds ow jaaaa dat.

Maar toch ook echt dat verhaal van Isabeau dat vond ik toen zo erg en achteraf bleek het gewoon een grote leugen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  RYW do 22 sep 2011 - 9:15

Mildred, ja, die was onverwachts voor mij.

Verder vond ik de kwestie Isabeau ook erg schokkend. Maar bovenaan staat denk ik wel de vader van Leaf. Maar dat is ook omdat Leaf een vriendin van me is.

Wat ik op persoonlijk gebied ook heel erg vond was dat mijn vreemdgaande ex hier (nou ja, op het oude forum dan) steun kwam zoeken over het feit dat ik NADAT onze relatie op de klippen liep een nieuwe vriend kreeg. Ik herinner me nog precies dat Susan me smste dat hij iets geplaatst had. Dat vond ik zo'n nare streek van hem. Het was ook zo weg, trouwens, maar ik vond het wel erg.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 9:16

De situaties van M.ara en Leaf.

Ook staat me nog een verhaal bij van een meisje met een iPod die ze wilde verloten via het forum. Dat bleek ook fake.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 9:18

Ik kom hier toch ook al bijna 6 jaar maar ik kan me dat van Mildred en Isabeau echt niet meer herinneren.. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: