N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?
+56
Bay
MADDIE
Polly
Jelin
Paper Crown
Rush
Snoes
Supertalentje
nyncke_82
L!ND@
Chelle
xxjojootjexx
Tania
vliegeraar
Fayebella
Caro
studiebol
Ilargi
_Lacey_
Sugarfall
SarahKey
Minx
Koffieleut
SuperGrover
Merai
Burn
Marsy28
Pien
Sweety
luenca
Lady Starstruck
TGR
Lotus
Sjaantje
SoGood
GreenGrass
Jeanette
Lady4
Nora
Filoria
ekiaam87
Kaboutertje
Buddha88
RYW
Printje
Marin
AppleGreen
Sarah1985
Sorella
Caroow
Flippin' Bitch
Susan
TwistedAngel
Inge
Jordana
Lejow
60 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?
Supertalentje schreef:Alles dat al genoemd is ;-)
Ik mistte Cuchi nog in het rijtje. Zij woonde toen in Spanje met vriend en ze had het niet altijd makkelijk daar. Volgens mij is ze later weer terug naar NL gekomen, met vriend, toen was er gezeur oid met een andere forummer/huurhuis en heb ik haar nooit meer 'gesproken'.
Misschien zit ik er echt ontzettend naast, maar was Euc niet Phinaidra? Dat dacht ik althans...
Jeetje, dat is idd ook een verhaal uit de oude doos. Kan het me nog herinneren! Volgens mij is ze eerst met die kerel in de buurt van Maastricht gaan wonen, dat ging mis en daarna is ze volgens mij richting het westen van het land gegaan waar haar familie zat. Volgens mij is die relatie ook uitgegaan terwijl ze nog op het forum kwam..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
vliegeraar schreef:Aan de eventuele rest: hoe is het met jullie?
Nee, Vliegeraar was niet mijn naam daar, maar ik was vooral een meelezer en zal ook niet herkend worden als ik mijn naam wel plaats.
Ik heb wel een idee wie je zou kunnen zijn, op het oude forum wist jij ook altijd heel veel details.
Gast- Gast
Bijna 90% van deze dingen die jullie zeggen klinkt als abracadabra voor mij.. Bijna niets komt mij bekend voor.. waar was ik al de tijd van de juicy dingen op het forum?!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
RYW schreef:Razz_ schreef:Ik kom hier toch ook al bijna 6 jaar maar ik kan me dat van Mildred en Isabeau echt niet meer herinneren..
Is Mildred niet al langer geleden dan 6 jaar? Isabeau was een jaar of 2 a 3 geleden, geloof ik...
Dat was 3,5 jaar geleden .
Maar wat mij altijd het meeste bij zou blijven is dat verhaal van Isabeau. Ik had in de ochtend van 2 maart gepost dat ik aan het bevallen was en daarna niet meer online geweest. Ik ben die dag ook bevallen en ben toen een tijdje niet op het forum geweest. Toen ik dan eindelijk op het forum terug kwam om mijn geluk te delen zag ik dat zij ook die dag bevallen was van haar zogenaamde dochtertje en dat zij overleden was. En toen bleek ook nog dat het fake was.. Wat heb ik toen gehuild zeg.
Het verhaal van M.ara en Pien zal me bijblijven. En ook het verhaal van Leaf.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
2CKC2 schreef:Bijna 90% van deze dingen die jullie zeggen klinkt als abracadabra voor mij.. Bijna niets komt mij bekend voor.. waar was ik al de tijd van de juicy dingen op het forum?!
+1
Ik ben er blijkbaar niet bij op de spannende momenten!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Die Pnaidra met dochter S.ophia heette eerst Evilbunny, onder die naam heeft ze ooit, echt jaren terug, gebiecht dat ze erg veel loog en verzon en dat ze daar niet mee kon stoppen. Ik denk dus, helaas, dat alle verhalen die ze hier ooit heeft gepost niet waar zijn.
Ik geloof niet dat ik ooit echt onder de indruk ben geweest van een bepaalde forummer met bijbehorend levensverhaal. Waar ik vroeger wel altijd van onder de indruk was, was dat leeftijdsgenoten een totaal ander leven leefden dan ik. Dat was echt een eye-opener voor mij.
Ik geloof niet dat ik ooit echt onder de indruk ben geweest van een bepaalde forummer met bijbehorend levensverhaal. Waar ik vroeger wel altijd van onder de indruk was, was dat leeftijdsgenoten een totaal ander leven leefden dan ik. Dat was echt een eye-opener voor mij.
Gast- Gast
Jolie2 schreef:Die Pnaidra met dochter S.ophia heette eerst Evilbunny, onder die naam heeft ze ooit, echt jaren terug, gebiecht dat ze erg veel loog en verzon en dat ze daar niet mee kon stoppen. Ik denk dus, helaas, dat alle verhalen die ze hier ooit heeft gepost niet waar zijn.
Domper.
Gast- Gast
Lejow schreef:N.a.v. dezelfde topic, maar dan in de zwangerschap en mamma pijler.
Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?
Ik ga voor Mildred, die van alles aan elkaar gelogen bleek te hebben, van kanker tot haar dochter die een ongeluk had gehad en zwaar gewond in het ziekenhuis lag.
+ 1 Was voor mij toen de eerste keer dat ik dit meemaakte op het forum. Kon me gewoon niet voorstellen dat je zoveel aan elkaar vast kunt liegen.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Bazinga schreef:Jolie2 schreef:Die Pnaidra met dochter S.ophia heette eerst Evilbunny, onder die naam heeft ze ooit, echt jaren terug, gebiecht dat ze erg veel loog en verzon en dat ze daar niet mee kon stoppen. Ik denk dus, helaas, dat alle verhalen die ze hier ooit heeft gepost niet waar zijn.
Domper.
Why?
Gast- Gast
Jolie2 schreef:Bazinga schreef:Jolie2 schreef:Die Pnaidra met dochter S.ophia heette eerst Evilbunny, onder die naam heeft ze ooit, echt jaren terug, gebiecht dat ze erg veel loog en verzon en dat ze daar niet mee kon stoppen. Ik denk dus, helaas, dat alle verhalen die ze hier ooit heeft gepost niet waar zijn.
Domper.
Why?
Nouja, domper is mss niet 't goede woord. Ik heb heel die meeting toen niet echt gevolgd, alleen dat Pnaidra niet was komen opdagen. Haar verhaal daarvoor had ik echter wél gevolgd en ik maakte me oprecht zorgen. Samen met Leaf en.. Nog iemand, weet ff niet meer wie, wisten we d'r volledige naam; níks te vinden. Op geen enkele Social Media website, eigenlijk gewoon nergens op internet. Heb zelfs even getwijfeld om een paar telefoonnummers te bellen, die ik vond in de telefoongids, zo erg was 't op een gegeven moment. En als je dan hoort dat er eerder zo'n bekentenis is geweest...
Gast- Gast
Op zich ben ik bij heel dramatische verhalen altijd alleen maar blij dat het niet echt is, zeker als er ook een kindje in die verhalen voorkomt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bazinga schreef:Jolie2 schreef:Bazinga schreef:Jolie2 schreef:Die Pnaidra met dochter S.ophia heette eerst Evilbunny, onder die naam heeft ze ooit, echt jaren terug, gebiecht dat ze erg veel loog en verzon en dat ze daar niet mee kon stoppen. Ik denk dus, helaas, dat alle verhalen die ze hier ooit heeft gepost niet waar zijn.
Domper.
Why?
Nouja, domper is mss niet 't goede woord. Ik heb heel die meeting toen niet echt gevolgd, alleen dat Pnaidra niet was komen opdagen. Haar verhaal daarvoor had ik echter wél gevolgd en ik maakte me oprecht zorgen. Samen met Leaf en.. Nog iemand, weet ff niet meer wie, wisten we d'r volledige naam; níks te vinden. Op geen enkele Social Media website, eigenlijk gewoon nergens op internet. Heb zelfs even getwijfeld om een paar telefoonnummers te bellen, die ik vond in de telefoongids, zo erg was 't op een gegeven moment. En als je dan hoort dat er eerder zo'n bekentenis is geweest...
Ja, ik snapte eerlijk gezegd ook niet dat niemand de link evilbunny-pnaidra zag (terwijl ze het wel ooit heeft genoemd). Maar ik voelde me ook niet geroepen iemand op het forum uit te maken voor faker. Ze was eerst heel dik, toen was ze 60 kilo afgevallen, maar ze plaatste altijd een foto van een lichaam zonder een hoofd. Ze had rare verhalen over haar vriend en verliefdheid op een ander. Toen kwam ze onder een andere naam terug, was ze opeens afgestudeerd psychologe (daarvoor had ze een administratieve baan) had ze opeens een kind en allerlei rare problemen. Klopt niets van. Jammer dat je de oude posts van evilbunny niet terug kan halen. Ze was onder die naam ook altijd erg hard tegen mensen en maakte veel kwetsende opmerkingen.
Gast- Gast
Ooh EvilBunny ja dat zegt mij wel weer wat ja. Heb volgens mij van haar ooit een rok overgenomen of zo.
Gast- Gast
Volgens mij beweerde ze niet dat ze afgestudeerd psychologe was, ze studeerde psychologie en had wel een baan die daarbij paste, haar werk betaalde dan haar studie.
Die zwangerschap was wel heel opeens. Toen ze het vertelde was ze al heel ver, zeven maanden of zo.
Die zwangerschap was wel heel opeens. Toen ze het vertelde was ze al heel ver, zeven maanden of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
Jolie2 schreef:Bazinga schreef:Jolie2 schreef:Bazinga schreef:Jolie2 schreef:Die Pnaidra met dochter S.ophia heette eerst Evilbunny, onder die naam heeft ze ooit, echt jaren terug, gebiecht dat ze erg veel loog en verzon en dat ze daar niet mee kon stoppen. Ik denk dus, helaas, dat alle verhalen die ze hier ooit heeft gepost niet waar zijn.
Domper.
Why?
Ja, ik snapte eerlijk gezegd ook niet dat niemand de link evilbunny-pnaidra zag (terwijl ze het wel ooit heeft genoemd). Maar ik voelde me ook niet geroepen iemand op het forum uit te maken voor faker. Ze was eerst heel dik, toen was ze 60 kilo afgevallen, maar ze plaatste altijd een foto van een lichaam zonder een hoofd. Ze had rare verhalen over haar vriend en verliefdheid op een ander. Toen kwam ze onder een andere naam terug, was ze opeens afgestudeerd psychologe (daarvoor had ze een administratieve baan) had ze opeens een kind en allerlei rare problemen. Klopt niets van. Jammer dat je de oude posts van evilbunny niet terug kan halen. Ze was onder die naam ook altijd erg hard tegen mensen en maakte veel kwetsende opmerkingen.
Ik dacht dat iedereen dat wel wist ze heeft het inderdaad wel is zelf op het forum gepost maar het was ook vrij duidelijk uit haar posts te halen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Susan; da's helemaal waar hoor
@Jolie; ik heb geen flauw idee of ik die evilbunny ooit heb meegekregen eigenlijk. Ik zit wel al hele tijd op 't forum, maar ik heb al die fakers en shizzle ook nooit meegemaakt eigenlijk. 't Feit dat ze er waren en zoveel forummers ermee hebben gekwetst, dát maakt indruk, alleen heb ik 't nooit gezien zegmaar.
Ik ben ook zó benieuwd naar die 'arararar' of zo? Toen was ik gewoon al een forummer; hoe kan ik dat gemist hebben!!
@Jolie; ik heb geen flauw idee of ik die evilbunny ooit heb meegekregen eigenlijk. Ik zit wel al hele tijd op 't forum, maar ik heb al die fakers en shizzle ook nooit meegemaakt eigenlijk. 't Feit dat ze er waren en zoveel forummers ermee hebben gekwetst, dát maakt indruk, alleen heb ik 't nooit gezien zegmaar.
Ik ben ook zó benieuwd naar die 'arararar' of zo? Toen was ik gewoon al een forummer; hoe kan ik dat gemist hebben!!
Gast- Gast
Ik heb trouwens ooit wel eens een foto van haar gezien van voordat ze zo mager werd, maar ze was niet héél dik of zo. Gewoon gemiddeld volgens mij.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Volgens mij beweerde ze niet dat ze afgestudeerd psychologe was, ze studeerde psychologie en had wel een baan die daarbij paste, haar werk betaalde dan haar studie.
Zoiets. Maar je kan als je niet afgestudeerd bent in psychologie echt niet als psycholoog werken. Daarnaast zat er maar een half jaar tussen de naam Evilbunny en Phnaidra, dus dan zou ze als 1e jaars student al een bijpassende baan hebben gevonden. Ze heeft echt ooit letterlijk gebiecht dat ze hele levens verzon en daar niet mee kon stoppen.
Gast- Gast
Niet als psycholoog, maar wel als testassitent bijvoorbeeld.
Susan- Lady Post-a-lot
Och ja dat klopt inderdaad Jolie, dat zij EvilBunny was. Dat was ik helemaal vergeten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Susan schreef:Niet als psycholoog, maar wel als testassitent bijvoorbeeld.
Ik weet het niet hoor, het was een erg vaag en ongeloofwaardig verhaal. Ik heb in die branche gewerkt en ze willen daar toch afgestudeerde hbo-ers voor. Je krijgt als eerstejaars student echt niet zo'n baan. Maar goed, ik ga hier verder niet beargumenteren waarom ze nep is. Het maakt mij niet uit, maar ik zou me in ieder geval geen zorgen om haar maken. Het is maar een internet-identiteit.
Gast- Gast
Ik moet gewoon dingen beter gaan onthouden geloof ik....
Oh weet iemand hoe 't nou zit/zat met die ehmm _Leah_ of zo. Of zonder streepjes... Kan ook.. die had een vriend en een beste vriendin en die hadden iets? Of zo.. Ik snapte er geen reet van en vond 't heel vaag en opeens had ze andere naam en werd er niet meer gereageerd?
Oh weet iemand hoe 't nou zit/zat met die ehmm _Leah_ of zo. Of zonder streepjes... Kan ook.. die had een vriend en een beste vriendin en die hadden iets? Of zo.. Ik snapte er geen reet van en vond 't heel vaag en opeens had ze andere naam en werd er niet meer gereageerd?
Gast- Gast
Joy_ schreef:Och ja dat klopt inderdaad Jolie, dat zij EvilBunny was. Dat was ik helemaal vergeten.
Ja dat was zij! Kan jij nog herinneren dat Evilbunny echt haar naam eer aan deed. Wat kon zij vals doen. Ik heb daar weleens echt om kunnen lachen.
Gast- Gast
Ik herinner me haar ook nog wel als Evil Bunny, volgens mij heeft ze nog een naam gehad, maar daar kan ik nu even niet op komen.
Susan- Lady Post-a-lot
Oh oh oh!! Ik weet nog iets wat me heel goed is bijgebleven!!
Bontkraagjassen-Saskia!
Bontkraagjassen-Saskia!
Gast- Gast
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Wie heeft hier 'Simpel' ?
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Wie heeft hier 'Simpel' ?
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
Pagina 7 van 11
Permissies van dit forum: