N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?
+56
Bay
MADDIE
Polly
Jelin
Paper Crown
Rush
Snoes
Supertalentje
nyncke_82
L!ND@
Chelle
xxjojootjexx
Tania
vliegeraar
Fayebella
Caro
studiebol
Ilargi
_Lacey_
Sugarfall
SarahKey
Minx
Koffieleut
SuperGrover
Merai
Burn
Marsy28
Pien
Sweety
luenca
Lady Starstruck
TGR
Lotus
Sjaantje
SoGood
GreenGrass
Jeanette
Lady4
Nora
Filoria
ekiaam87
Kaboutertje
Buddha88
RYW
Printje
Marin
AppleGreen
Sarah1985
Sorella
Caroow
Flippin' Bitch
Susan
TwistedAngel
Inge
Jordana
Lejow
60 plaatsers
Pagina 10 van 11
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Re: N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?
Nee onder een andere naam, ik heb ergens wel een vermoeden.ProudMama schreef:Weer als Leah?Storm schreef:Oh ja, die Leah. Ik denk dat ze weer terug is nu.
Gast- Gast
Jolee schreef:Hahaha. Jaaaaa
Nee, ik durf het nu wel te zeggen. Heb het een tijd stil gehouden ivm privacy en ik ben verder ook een hele tijd weggeweest van het forum. Maar ik was Miems. Voor de oldies die dit nog kunnen herinneren.
Ben ondertussen een stukje ouder enwijzer.
Woooow ja dat weet ik wel! Dat kleine jonge meisje! Ik vond jou leuk! Had je een tijdje niet ook nog een naam die iets met de oorlog te maken had?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oja, dat klopt idd. Maar nog even correctie voor dat; ik wist dat dus niet. Ik had die naam uit een boek wat ik had gelezen en een meisje heette zo. Nooit verkeerde bedoeling mee gehad.
Gast- Gast
Haha ik kende het ook niet hoor Door jou heb ik dat geleerd haha.
Maarre hoe gaat het met je?
Maarre hoe gaat het met je?
Marin- Lady Post-a-lot
Oh, Miems, dat zegt mij ook nog wat!! Ik moet wel even goed nadenken hoor, maar het feit dat ik jouw naam nog herken, is een teken dat je positief bent blijven hangen bij mij
Ik weet overigens niet of jij je mij nog herinnert, haha .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, wel goed opzich! Speelt nog altijd veel in mijn leventje, haha. Maar over het algemeen gaat het goed. Ben in 2009 het huis uitgegaan, eerst op mezelf, toen gaan samenwonen en dit weekend verhuis ik en ga ik weer alleen wonen. En dan hopelijk eindelijk rust. Ik zit in het laatste jaar van mijn opleiding en ik probeer een beetje de wereld te ontdekken.
Ik kan jou wel vragen hoe het gaat, maar ik volg eigenlijk alles wel, haha. Ik vind het in ieder geval heel leuk dat je een leuke vriend hebt en op de foto's die ik van je zie, zie je er zo ontzettend goed uit!
Ik kan jou wel vragen hoe het gaat, maar ik volg eigenlijk alles wel, haha. Ik vind het in ieder geval heel leuk dat je een leuke vriend hebt en op de foto's die ik van je zie, zie je er zo ontzettend goed uit!
Gast- Gast
Snoes schreef:Oh, Miems, dat zegt mij ook nog wat!! Ik moet wel even goed nadenken hoor, maar het feit dat ik jouw naam nog herken, is een teken dat je positief bent blijven hangen bij mij
Haha, pfieuw
Als ik het me goed herinner, woon jij in Belgie en heb je vroeger een beetje gezeik met je ouders gehad dat ze vonden dat je niet op het forum mocht komen. Of zit ik nu helemaal fout?
Gast- Gast
Ja en daarna is ze nog 1 of 2x terug geweest en dan moest ik er maar over liegen en ik mocht niet op haar reageren want dat zou opvallen? Jo dikke harrie haha!Joy_ schreef:Jolee schreef:Snoes schreef:Ohja, Cathy! Die heeft ook nog veel namen gehad, toch?
Ooit begonnen als Denise22 denk ik?
Waaat, Cathy was Denise22? Komt Cathy nog steeds hier? Ze was altijd zo geheimzinnig over haar werk, maar als Cathy, Denise22 was, dan hoefde ze toch niet geheimzinnig te doen? (tenminste, kapster is geen CIA/FBI). Zij was toch best goed bevriend met nu Maura?
Hello bord voor Jolee's kop
Daarom was Cathy's baan ook bijzonder interessant, zij had namelijk speciale clienten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Je zit helemaal juist Jolee! Daarom ben ik ook een tijd weggeweest en later nog onder een andere naam geweest. Maar nu dus weer gewoon als Snoes.
Snoes- Lady Post-a-lot
Misschien komt ze hier nog steeds wel, onder een andere naam?Rush schreef:
Ja en daarna is ze nog 1 of 2x terug geweest en dan moest ik er maar over liegen en ik mocht niet op haar reageren want dat zou opvallen? Jo dikke harrie haha!
Snoes- Lady Post-a-lot
Jolee schreef: *ik quote jouw stukje maar niet want misschien wil je dat niet*
Ga je weer alleen wonen omdat je relatie uit is? Dat is wel rot. Maar hopelijk krijg je een lekker plekje voor jezelf! Dat is wel gaaf.
Kwam je ook alweer op het oude forum en ben je toen meeverhuisd of heb je dit hier gevonden? Zo ja, hoe?
En wat lief dat je dat over me zegt. Ik heb ook een bewogen jaar gehad, maar alles is nu zo goed als wel weer op z'n pootjes. Nu alleen nog een baan.
Marin- Lady Post-a-lot
Haha, goed geheugen dus. Best apart is dat hoor, ik weet van bepaalde forummers heel veel te vertellen doordat ik vroeger op het forum kwam, terwijl zij natuurlijk geen idee hebben wie ik ben. Maar misschien weten nu heel veel forummers weer dingen over mij doordat ik me 'bekend' heb gemaakt.
Gast- Gast
Jolee, het is niet zo dat ik gelijk vanalles over je kan vertellen, maar ik ben ervan overtuigd dat als je dingen vertelt, ik wellicht zeg: Oooh ja, dat is juist
Jij en Aery vond ik toen 2 hele leuke forumsters! Ah, echt zo leuk dat je er weer bent!
Jij en Aery vond ik toen 2 hele leuke forumsters! Ah, echt zo leuk dat je er weer bent!
Snoes- Lady Post-a-lot
Klopt, relatie is uit. Ik heb 4 jaar met hem gehad en afgelopen december zijn we gaan samenwonen. Ik ben van april t/m juli alleen in het buitenland geweest en toen ik terugkwam is het eigenlijk stuk gelopen.
Het oude forum ben ik nog terug geweest idd. Maar ik heb daar eigenlijk bijna alleen maar meegelezen.
Het oude forum ben ik nog terug geweest idd. Maar ik heb daar eigenlijk bijna alleen maar meegelezen.
Gast- Gast
Haha, aah wat lief dat je dat zegt, Snoes! Ik wist eigenlijk niet of ik nog in het geheugen lag van forummers, maar vond het wel een beetje eng om het te zeggen. Tea-leaf vroeg het vd week ook al dus ik dacht nu van; ja scheit, ik zeg het gewoon
Gast- Gast
I don`t care. Ik mocht niet eens weten waar ze woonde terwijl ik haar al een eeuw op msn had. Nou ik was echt zo klaar met haar vaagheid.Snoes schreef:Misschien komt ze hier nog steeds wel, onder een andere naam?Rush schreef:
Ja en daarna is ze nog 1 of 2x terug geweest en dan moest ik er maar over liegen en ik mocht niet op haar reageren want dat zou opvallen? Jo dikke harrie haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jammer dat je relatie uit is Jolee. Maar zoals ik zei, probeer inderdaad lekker je eigen huisje er van te maken.
Aerie is nog steeds een vriendin van mij, Snoes. Volgende maand komt ze Thanksgiving bij mij en m'n vriend vieren, lekker Amerikaans
Aerie is nog steeds een vriendin van mij, Snoes. Volgende maand komt ze Thanksgiving bij mij en m'n vriend vieren, lekker Amerikaans
Marin- Lady Post-a-lot
Rush, wat stom allemaal zeg!
Joy, ik bedoel echt Aery (met de Y) en niet Aerie/Vienna. Aery die later terugkwam als Lolifantje.
Joy, ik bedoel echt Aery (met de Y) en niet Aerie/Vienna. Aery die later terugkwam als Lolifantje.
Snoes- Lady Post-a-lot
Precies, Joy. Ik heb nu ook echt het gevoel van; ik ga leven! Er is zoveel gebeurd en nu is het ME-time, haha. Ik wil nog wat van de wereld zien en lekker mijn eigen ding doen zonder iets om me heen dat me afleid.
Hoe gaat het met Aerie? Wil ze hier niet meer komen?
Hoe gaat het met Aerie? Wil ze hier niet meer komen?
Gast- Gast
Snoes schreef:Rush, wat stom allemaal zeg!
Ja, die herinner ik me nog, zit zij er niet meer onder een andere naam?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Heej wat leuk dat je terug bent Jolee! Vond je altijd zo'n mooi meisje. Je deed op gegeven moment ook iets met autoverkoop toch, of ben ik nu helemaal door de war? Heb je nog contact met Cleo?
Gast- Gast
Ah nou, hier heb je het al. Nu ik dit lees denk ik : ooohja, dat is waar!freakielief schreef:Heej wat leuk dat je terug bent Jolee! Vond je altijd zo'n mooi meisje. Je deed op gegeven moment ook iets met autoverkoop toch, of ben ik nu helemaal door de war? Heb je nog contact met Cleo?
Snoes- Lady Post-a-lot
Een paar maanden terug in een 'wie mis je' topic gaf ik ook Aery/Lolifantje aan, maar toen zei iemand (ik denk Hazeltje?) dat zij niet meer op dit forum kwam.Susan schreef:Snoes schreef:Rush, wat stom allemaal zeg!
Ja, die herinner ik me nog, zit zij er niet meer onder een andere naam?
Wel jammer, ik mocht haar graag!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ah nou, hier heb je het al. Nu ik dit lees denk ik : ooohja, dat is waar!freakielief schreef:Heej wat leuk dat je terug bent Jolee! Vond je altijd zo'n mooi meisje. Je deed op gegeven moment ook iets met autoverkoop toch, of ben ik nu helemaal door de war? Heb je nog contact met Cleo?
Hahaha!
Hee freakylief,
Thanks voor je compliment, haha. Ben benieuwd of je me nog herkend als ik een foto plaats. Heb het laatst wel gedaan, maar snel weer weggehaald. Misschien dat ik het binnenkort wat langer durf.
Ik heb inderdaad autoverkoop gedaan, maar na een jaar ben ik daarmee gestopt.
Ik heb geen contact meer met Cleo en ben zelf ook heel benieuwd hoe het met haar gaat.
En jij bent zwanger!! Echt super leuk!
Gast- Gast
Ooh ja klopt, Aery had een kindje gekregen! Ik vond haar ook leuk.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heeft jouw blij gemaakt vandaag/vanavond?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Wie heeft hier 'Simpel' ?
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Wie heeft hier 'Simpel' ?
» wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
Pagina 10 van 11
Permissies van dit forum: