Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

+56
Bay
MADDIE
Polly
Jelin
Paper Crown
Rush
Snoes
Supertalentje
nyncke_82
L!ND@
Chelle
xxjojootjexx
Tania
vliegeraar
Fayebella
Caro
studiebol
Ilargi
_Lacey_
Sugarfall
SarahKey
Minx
Koffieleut
SuperGrover
Merai
Burn
Marsy28
Pien
Sweety
luenca
Lady Starstruck
TGR
Lotus
Sjaantje
SoGood
GreenGrass
Jeanette
Lady4
Nora
Filoria
ekiaam87
Kaboutertje
Buddha88
RYW
Printje
Marin
AppleGreen
Sarah1985
Sorella
Caroow
Flippin' Bitch
Susan
TwistedAngel
Inge
Jordana
Lejow
60 plaatsers

Pagina 9 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt? - Pagina 9 Empty Re: N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 1:35

Lorna mercedez schreef:
Yvette schreef:
Lorna mercedez schreef:En er was ook ooit, denk 2 jaar geleden een negerin en die was heel vervelend en maakte heel veel domme opmerkingen. De meeste zinnen begonnen met mijn man geeft mij groot gelijk o.i.d.

Lucky?
Whahaha! Nee, nog 800 keer zo erg!
En . . ze . . schreef . . zo.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt? - Pagina 9 Empty Re: N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?

Bericht  Ella di 27 sep 2011 - 1:36

Lorna mercedez schreef:
Yvette schreef:
Lorna mercedez schreef:En er was ook ooit, denk 2 jaar geleden een negerin en die was heel vervelend en maakte heel veel domme opmerkingen. De meeste zinnen begonnen met mijn man geeft mij groot gelijk o.i.d.

Lucky?
Whahaha! Nee, nog 800 keer zo erg!

haha nee dan weet ik het niet.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lavendel di 27 sep 2011 - 1:36

Zelfs op dit forum hebben we alweer een faker gehad: Leah! (Er is nu weer een nieuwe Leah geloof ik, dus niet te verwarren met haar). Toch mooi dat dat altijd uitkomt eigenlijk.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 1:38

Lavendel schreef:Zelfs op dit forum hebben we alweer een faker gehad: Leah! (Er is nu weer een nieuwe Leah geloof ik, dus niet te verwarren met haar). Toch mooi dat dat altijd uitkomt eigenlijk.

Ja leg dat nou 's uit! Want ik snap er geen jota van hoe dat is gegaan...

Gast
Gast

Bericht  Thunder di 27 sep 2011 - 1:39

Yvette schreef:
Rataplan schreef:Bloempje...nog wat was niet Nannepan. Nannepan had op het oude forum een naam met iets van Chocolate erin. Ik weet niet meer precies hoe die naam nou was.

Nee bloempje en nannepan is beide iets anders.

Je hebt gelijk, ik las je bericht te snel smile .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Thunder di 27 sep 2011 - 1:41

Bazinga schreef:
Lavendel schreef:Zelfs op dit forum hebben we alweer een faker gehad: Leah! (Er is nu weer een nieuwe Leah geloof ik, dus niet te verwarren met haar). Toch mooi dat dat altijd uitkomt eigenlijk.

Ja leg dat nou 's uit! Want ik snap er geen jota van hoe dat is gegaan...

Ja, maar deze nieuwe leah heeft ook exact dezelfde avatar als de oude leah. Dat is wel erg toevallig toch?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lavendel di 27 sep 2011 - 1:41

Nou zij kwam, was binnen 1 dag dikke vrienden met iedereen, vertelde dat ze het vermoeden had dat haar vriend vreemging, kreeg onwijs veel medelijden en maakte het verhaal nog wat erger door te vertellen dat ze hem betrapte met haar beste vriendin op haar verjaardag, ze werd ontmaskerd en ging weer. Of heb ik nog iets vergeten?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 1:43

Lavendel schreef:Nou zij kwam, was binnen 1 dag dikke vrienden met iedereen, vertelde dat ze het vermoeden had dat haar vriend vreemging, kreeg onwijs veel medelijden en maakte het verhaal nog wat erger door te vertellen dat ze hem betrapte met haar beste vriendin op haar verjaardag, ze werd ontmaskerd en ging weer. Of heb ik nog iets vergeten?
Hij stond woedend aan de deur, een vriend van haar is toen gekomen om haar te beschermen, en ze heeft toen met die vriend gezoend.
En haar vreemdgaande vriend vroeg haar toen ten huwelijk toch?

Gast
Gast

Bericht  Ella di 27 sep 2011 - 1:44

Rataplan schreef:
Yvette schreef:
Rataplan schreef:Bloempje...nog wat was niet Nannepan. Nannepan had op het oude forum een naam met iets van Chocolate erin. Ik weet niet meer precies hoe die naam nou was.

Nee bloempje en nannepan is beide iets anders.

Je hebt gelijk, ik las je bericht te snel smile .
smile
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 1:45

Lavendel schreef:Nou zij kwam, was binnen 1 dag dikke vrienden met iedereen, vertelde dat ze het vermoeden had dat haar vriend vreemging, kreeg onwijs veel medelijden en maakte het verhaal nog wat erger door te vertellen dat ze hem betrapte met haar beste vriendin op haar verjaardag, ze werd ontmaskerd en ging weer. Of heb ik nog iets vergeten?

Hoezo is ze ontmaskerd dan? Ik geef toe hoor, ik had ook m'n vraagtekens, eigenlijk pas nadat ze claimde dat haar ex voor de deur stond en ze eerst op 't forum advies ging vragen of ze 'm moest binnen laten laughcry maar verder vond ik 't allemaal niet heel ongeloofwaardig..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 1:51

Bazinga schreef:

Hoezo is ze ontmaskerd dan? Ik geef toe hoor, ik had ook m'n vraagtekens, eigenlijk pas nadat ze claimde dat haar ex voor de deur stond en ze eerst op 't forum advies ging vragen of ze 'm moest binnen laten laughcry maar verder vond ik 't allemaal niet heel ongeloofwaardig..

Er stond opeens een biecht in het biecht topic dat die persoon opbiechte alles te hebben gelogen en er spijt van had.
Ik antwoorden daarop "ben jij wie ik denk dat jij bent" waarop biechtje zei "sorry !"

Aan de hand daarvan zijn alle speculatie los gekomen. En leah is die dag met de noordenzon vertrokken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 1:57

Ohjaa er was ook nog zo'n biechtje...
Ik weet alleen nog dat ze d'r naam had verander in laquisha of zo, maar die naam is ook al sinds juli niet meer online geweest..

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 27 sep 2011 - 1:59

Ja precies Laquisia iod en die Leah die er nu is is wel iemand anders. En ik geloofde haar eerst ook wel hoor, ze plaatste ook foto's van zichzelf (als die echt zijn dan). Het kan natuurlijk dat je vriend vreemd gaat maar ze maar het verhaalt wel heel bont.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Rush di 27 sep 2011 - 2:08

Ik moet ineens aan Cathy denken die wel verwachtte dat ik ging liegen dat zij steeds weer terug was.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Thunder di 27 sep 2011 - 2:09

Rush schreef:Ik moet ineens aan Cathy denken die wel verwachtte dat ik ging liegen dat zij steeds weer terug was.

lol!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes di 27 sep 2011 - 3:11

Ohja, Cathy! Die heeft ook nog veel namen gehad, toch?
Ooit begonnen als Denise22 denk ik?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 4:21

Snoes schreef:Ohja, Cathy! Die heeft ook nog veel namen gehad, toch?

Waaat, Cathy was Denise22? Ze was altijd zo geheimzinnig over haar werk, maar als Cathy, Denise22 was, dan hoefde ze toch niet geheimzinnig te doen? Zij was toch best goed bevriend met nu Maura?

Laatst aangepast door Jolee op di 27 sep 2011 - 4:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin di 27 sep 2011 - 4:22

Jolee schreef:

Waaat, Cathy was Denise22? Komt Cathy nog steeds hier? Ze was altijd zo geheimzinnig over haar werk, maar als Cathy, Denise22 was, dan hoefde ze toch niet geheimzinnig te doen? (tenminste, kapster is geen CIA/FBI). Zij was toch best goed bevriend met nu Maura?

Hello bord voor Jolee's kop Very Happy

Daarom was Cathy's baan ook bijzonder interessant, zij had namelijk speciale clienten. laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 4:24

Joy_ schreef:
Jolee schreef:

Waaat, Cathy was Denise22? Komt Cathy nog steeds hier? Ze was altijd zo geheimzinnig over haar werk, maar als Cathy, Denise22 was, dan hoefde ze toch niet geheimzinnig te doen? (tenminste, kapster is geen CIA/FBI). Zij was toch best goed bevriend met nu Maura?

Hello bord voor Jolee's kop Very Happy

Daarom was Cathy's baan ook bijzonder interessant, zij had namelijk speciale clienten. laughcry

Hahaha, wauwww. Gaat een wereld voor me open. Ook het Evil Bunny verhaal trouwens.

Had net mijn bericht aangepast ivm het beroep wat er instond, maar maakt eigenlijk ook niet zo uit denk ik.

Ik wilde idd daarna nog een bericht plaatste dat ik er niks meer van snapte, omdat Cathy altijd over cliënten sprak. OMG, haha!

Gast
Gast

Bericht  Marin di 27 sep 2011 - 4:25

Maar wie was jij, dat is de hamvraag Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 4:25

Oh ja, die Leah. Ik denk dat ze weer terug is nu.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 4:26

Weet iemand iets over gewoon-doortje trouwens? Ze had taaislijmziekte en dat was best wel heftig allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 4:27

Storm schreef:Oh ja, die Leah. Ik denk dat ze weer terug is nu.
Weer als Leah?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 4:28

Hahaha. Jaaaaa Wink

Nee, ik durf het nu wel te zeggen. Heb het een tijd stil gehouden ivm privacy en ik ben verder ook een hele tijd weggeweest van het forum. Maar ik was Miems. Voor de oldies die dit nog kunnen herinneren.

Ben ondertussen een stukje ouder en wijzer. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 27 sep 2011 - 4:29

Joy_ schreef:Maar wie was jij, dat is de hamvraag Very Happy
+ 1! Daar ben ik ook benieuwd naar, Jolee smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: