Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Happydobby wo 9 nov 2011 - 8:59

@Steep, ik denk dat ik appel eerst kook, peer kan je zacht laten worden, ik bedoel rijp.dan is het wat zacht.

@fiebje, een baby schijnt het vlug door te hebbben als iets niet lukt en werkt het wel weer naar buiten, heb ik gelezen hoor.
En de stukjes moeten zo groot zijn als een vuistje.

Owja, iemand zei tegen me, als je gaat bijvoeden dan loopt je borstvoeding terug? ehh hoezo, er zijn vrouwen die geven het tot 2 jaar, waarom zou het bij mij terug lopen.

@All Wat Annie zegt vind ik ook, je baby is geinteresseerd in zijn omgeving dus ook als je eet. Maar dat zegt niet dat hij dat wilt.

@Hey schuddebuikje, leuke foto's, jammer van die peer, volgende maand misschien beter.
Mijn facebookfoto's zijn hier ook te groot, geen idee hoe ik ze moet krimpen.

@Fearie, ik vries ook meerdere kolfsessies bij elkaar in. en ja je kan het dan ook weer mengen.
Hoe gaat de bv bij jou? Nog steeds goed begrijp ik.



Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie wo 9 nov 2011 - 9:58

@ HD, bv gaat hier nog steeds goed. Moet volgende week weer aan het werk, maar heb gelukkig een voorraadje aangelegd. Hele vriezerlade vol met bakjes. Hoeveel moet je kolven om dezelfde hoeveelheid te krijgen wat je zoontje drinkt?
D drinkt ongeveer 180 cc (soms meer, heel soms wat minder). En als ik een hele dag ga werken, zijn dat 2 flesjes die hij krijgt. Moet 3x kolven om die hoeveelheid te krijgen.

@ Bijvoeden, ik begin pas met bijvoeden als D 6 maanden is, misschien voor de tijd een keer een hapje maar zeker niet structureel.

Borstvoeding, hier nog iemand die raar wordt aangekeken als ik zeg dat ik nog steeds bv geef. En helemaal als ik het zolang mogelijk wil volhouden. Ondertussen kijk ik er niet meer raar van op en laat ik mensen lekker hun commentaar leveren, doe er weinig mee.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje wo 9 nov 2011 - 11:16

Schuddebuikje, wat een leuke foto's!! Geen idee hoe je ze kleiner moet maken. Ach ja kunnen we hem goed zien toch ;-)!

Fearie ik heb dinsdag voor het eerst een hele dag gekolfd nou ja toen ik aan het werk was. De eerste sessie kwam er 240 cc uit (nieuw record btw) en de 2e x 140 cc. Ik zie nu bij de oppas dat W tussen de 135 en 185 cc per keer drinkt. Ik voedde alleen 'live' dus had niet zoveel zicht wat hij nou per voeding daadwerkelijk dronk.
Hier van alles wat qua cc in de vriezer. Las net op de bv site dat je ze in de vriezer bij elkaar mag doen dat wist ik niet.

HD gek he hoe sommige mensen bij bepaalde ideeen komen. Vraag me wel is af; zal ik dat later ook gaan doen?

K ga maar eens proberen te slapen de mannen liggen al een uur plat. Morgen weer werken!



Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 0:47

Idd een hele leuke foto, schuddebuikje!
Die 2de is idd minder charmant haha, maar wel heel schattig!
Mooi ventje!

Ik lees met veel interesse jullie hersenspinsels hier, vooral nu wbt het bijvoeden.
Dat zijn dingen waar ik me dan nu al druk over kan maken, stom he!
Maar ik had zelf idd ook in mijn hoofd dat als de 6 maanden voorbij zijn ik me wel eens druk ga maken over bijvoeden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Sjirafje do 10 nov 2011 - 0:50

@ Schuddebuikjes: Ahhhhh wat een schatje zeg!

@ Voeding: Ik kijk er echt naar uit om zijn eerste fruithapje klaar te maken! smile
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 1:04

foutje Embarassed


Laatst aangepast door ProudMama op do 10 nov 2011 - 1:07; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Happydobby do 10 nov 2011 - 1:05

Bedoel je domperidon?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 1:06

Happydobby schreef:Bedoel je domperidon?
Whahaha, ze het neer als reactie ipv nieuw topic... blond!! Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Happydobby do 10 nov 2011 - 1:07

Haha, snel openen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 2:49

Jullie krijgen wel veel commentaar/goedbedoelde adviezen op wat je doet. Gelukkig heb ik dat hier niet zo...

Ik heb nog nooit te horen gekregen dat ik lang of juist te kort bv gegeven heb (3 maanden). En ook nooit iets over bijvoeden oid. Gelukkig!

M. heeft zojuist z'n tweede prikjes gehad. Hij heeft even heel hard gehuild, maar toen ik hem aan ging kleden was hij alweer aan het lachen. Thuis meteen de fles gehad en na het boeren op mn arm in slaap gevallen. Ik heb hem in bedje kunnen leggen zsonder dat hij wakker werd, en hij slaapt nu lekker.

Ik ga even gebruik maken van die tijd om aan het fotoboekje te beginnen van ons weekendje, M's eerste vakantie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep do 10 nov 2011 - 2:51

Mijn schoonmoeder is heel goed in het geven van adviezen, vooral m.b.t. voeding. Ik laat het langs me heen glijden, ik zie ze niet zoveel dus als ze de behoefte heeft om dat met mij te delen mag dat, of ik er wat mee doe is een 2e.

Ik moet ook echt fotoboekjes gaan maken.. Zoooo cute! We hebben gister een badfotosessie gehouden, ben zo verliefd op mijn kleine schuimpropje haha! I love you
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  yes1984 do 10 nov 2011 - 5:15

@ Fiebje, jammer dat ik je foto heb gemist
@ Schuddebuikje wat een schatje!

Ik kolf vaak maar 110/120 per keer.
Daar heeft hij nu echt geen genoeg meer aan.
Ik hoop dat dat nog wat meer wordt.
Daarnaast moet ik weken waar hij over 3,5 week genoeg aan heeft.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie do 10 nov 2011 - 8:06

@ Yes, mijn zoontje is bijna 3 maand en drinkt nu ongeveer 180cc, soms meer soms minder. Ik kan dat ook niet ineens kolven hoor, doe dat in 1,5 - 2x.
Moet dus op de dag dat ik de hele dag werk 3x kolven om 2x 180cc te hebben.

Als hij 's avonds de fles krijgt, kolf ik om 7 en 11 uur.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 8:13

Hier drinken ze sinds gister 180cc. En het lijkt erop dat we nu op 5 voedingen uit gaan komen, daar ben ik echt heel blij mee!

S. drinkt nu ook goed, heerlijk, een zorg minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 8:20

Fijn, die 5 voedingen! Al zijn het er bij jullie natuurlijk nog steeds 10!

Drinkt S. nu goed jouw bv, of nog steeds de kv?
Wat was nu het probleem?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 8:31

Parels schreef:Fijn, die 5 voedingen! Al zijn het er bij jullie natuurlijk nog steeds 10!

Drinkt S. nu goed jouw bv, of nog steeds de kv?
Wat was nu het probleem?
Ze hebben vandaag nog geen KV gehad met dank aan de Domperidon, en hij heeft 3x 180cc op. De laatste keer dronk hij wel slecht, maar hij was ook heel moe, dus dat logisch.
Denk dat de reflux het probleem was, maar waarom hij de flesvoeding toen wel goed dronk is me een raadsel.

Nu hopen dat ze het zo vol gaan houden met 5 voedingen. Vannacht hebben ze ook geslapen van 22.00 tot 5.45. Heerlijk! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep vr 11 nov 2011 - 5:55

@PM; Fijn dat je nu duidelijkheid hebt met S.! Lekker ook dat ze zo goed slapen, ik ben jaloers haha!

Even een bizar weetje over mij vandaag; Ben vandaag ongesteld geworden, maar een jaar geleden kwam ik erachter dat ik zwanger was.. Exact zeg maar.. WEIRD!!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism vr 11 nov 2011 - 6:17

@ PM: Fijn dat het eten en slapen goed gaat!

@ Schuddebuikje: Leuke foto's!

@ All: K heeft al 3 nachten achter elkaar doorgeslapen! Zoooo lekker, ik hoop dat hij het vol gaat houden. Wij geven nu zijn eerste en zijn laatste fles 200cc, de andere 3 flessen 180 cc, en dat gaat goed.

Vrijdag mag hij gaan wennen op het kdv, daar werk ik ook dus weet waar hij terecht komt, maar toch blijft het een gek idee hoor!

Ben deze week ongesteld geworden, dat heb ik echt niet gemist zeg, gatver! Was bang dat het heel heftig zou zijn, dat hoor je toch vaak, maar dat valt gelukkig reuze mee.

Verder zijn we donderdag bij de fysio geweest. Aardige vrouw gelukkig. Ze heeft zijn hoofdje gemeten, daar krijgen we later de uitslag van, ze verwacht wel dat het boven de 108% zit, maar omdat we er vroeg bij zijn kan het nog wel ietsje minder worden. Of het mooi genoeg wordt moeten we afwachten, en anders een helmpje Sad

Nog een foto
*weg*


Laatst aangepast door Schism op za 12 nov 2011 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Ayla vr 11 nov 2011 - 9:00

Wat wordt er verstaan onder doorslapen? Van 11 's avonds tot 7 's morgens ofzo? Die kleine van mij slaapt al vanaf het begin 6 uur door, ze krijgt om 9 uur 's avonds nog een fles en mijn vriend staat om kwart over 3 altijd op dus daar wordt ze wakker van, dan moet ze ook weer eten, maar als ze doorslaapt zou ze dan van 9 tot 5 bijvoorbeeld moeten slapen?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism vr 11 nov 2011 - 9:14

Onder doorslapen versta ik vanaf zijn laatste fles om half11/11 uur tot s ochtends 7/8 uur
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 9:52

Steep, wat toevallig zeg!

M. is vorig jaar rond deze datum verwekt, hier moet ik ook al de hele week aan denken... alweer een jaar geleden! Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar dat kan dus ook nog op de dag dat ik vorig jaar positief getest heb.

Ik heb echt ontzettende haaruitval. Dat komt natuurlijk omdat ik met de bv af aan het bouwen ben... verschrikkelijk, overal liggen haren en ze hangen steeds aan mn trui. Bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje vr 11 nov 2011 - 11:59

Pm, wat fijn dat er een voeding af is. Weer wat meer ruat in de tent. Maar die doperidom mag je dat dan lang gebruiken? En zorgt het voor veel meer aanmaak?

Schism, wat een tevreden/wijs kereltje! Hoe meten ze die afplatting dan op? Hier heeft ze niks opgemeten.

Kruumel, balen van je haar het is nu ook het weer voor he dus dat heb je ook nog eens tegen.

Steep dat is idd ook toevallig.

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik een miskraam kreeg. Heb er vandaag wel een paar keer bij stil gestaan toch gek. Zo zie je maar weer een jaar verder en toch een gezond kindje op de wereld gezet.
W is vandaag voor het eerst uit logeren, voel me toch een beetje ontheemd.
M'n man ligt nu al te snurken en ik vraag me af: zal het wel goed gaan? Wat als hij nu niet wil slapen? Zo m'n zusje maar eens appen!!!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 17:25

Hier is de haaruitval ook vreselijk, en had al geen dik haar.
Heb het ak heek kort laten knippen, maar trek er echt plukken uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep vr 11 nov 2011 - 20:04

Aaaah! Hier ook echt plukken tegelijk! Ik hoopte dat ik de weelderige bos met krullen mocht houden. Mijn haar was zo mooi toen ik zwanger was! Nu ook wel hoor haha, maar soms pluist het zo verschrikkelijk.

Ow en het ongesteld zijn heb ik dus echt niet gemist!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 7:12

Ik heb gelukkig wel heel dik haar van mezelf. Maar toch overal die haren, bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 24 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum