Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 32 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep di 6 dec 2011 - 4:51

Ik moet er altijd wel een beetje om lachen, als er wordt gezegt dat de baby eten uit je mond kijkt, want dan zou R. Nu graag een biertje/roseetje willen. Want dat kijkt hij echt uit onze mond! Hahaha! Vol interesse naar de vloeistof kijken enz, alles volgen vanaf dat je het glas pakt tot het drinken zelf. Hilarisch! Cb gaf aan dat wij mochten beginnen met bijvoeden als we dat wilde, maar dat het nog zeker niet hoeft en dat ik het lekker zelf mag weten ;-)
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 32 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  koNijntje di 6 dec 2011 - 4:58

Steep schreef:Ik moet er altijd wel een beetje om lachen, als er wordt gezegt dat de baby eten uit je mond kijkt, want dan zou R. Nu graag een biertje/roseetje willen. Want dat kijkt hij echt uit onze mond! Hahaha! Vol interesse naar de vloeistof kijken enz, alles volgen vanaf dat je het glas pakt tot het drinken zelf. Hilarisch! Cb gaf aan dat wij mochten beginnen met bijvoeden als we dat wilde, maar dat het nog zeker niet hoeft en dat ik het lekker zelf mag weten ;-)

haha, op vakantie hebben wij een foto gemaakt waarop t. echt het bierglas van mijn vriend nakeek. zit hij helemaal met zijn hoofdje achterover op schoot :-)
je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen Wink
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Steep di 6 dec 2011 - 5:46

koNijntje schreef:
Steep schreef:Ik moet er altijd wel een beetje om lachen, als er wordt gezegt dat de baby eten uit je mond kijkt, want dan zou R. Nu graag een biertje/roseetje willen. Want dat kijkt hij echt uit onze mond! Hahaha! Vol interesse naar de vloeistof kijken enz, alles volgen vanaf dat je het glas pakt tot het drinken zelf. Hilarisch! Cb gaf aan dat wij mochten beginnen met bijvoeden als we dat wilde, maar dat het nog zeker niet hoeft en dat ik het lekker zelf mag weten ;-)

haha, op vakantie hebben wij een foto gemaakt waarop t. echt het bierglas van mijn vriend nakeek. zit hij helemaal met zijn hoofdje achterover op schoot :-)

Wij hebben er eentje dat hij onder een tap hangt met zijn mond open, die is ook heel grappig!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 6:02

Steep schreef: Cb gaf aan dat wij mochten beginnen met bijvoeden als we dat wilde, maar dat het nog zeker niet hoeft en dat ik het lekker zelf mag weten ;-)

En wat doe je?

Gast
Gast

Bericht  Fearie di 6 dec 2011 - 7:45

yes1984 schreef:
Fearie schreef:Ik dacht ook dat het beter was later te beginnen met bijvoeding ivm allergieen. Maar op het CB zeiden ze dus van niet, althans dat ik niet te laat moet beginnen anders zou D. straks niet voldoende voeding binnen krijgen en dus achterlopen op schema.

Weet dus niet zeker of D. eczeem heeft, maar heb een vermoeden dat de droge plekken op zijn lijfje zich gaan ontwikkelen tot eczeem. Hij heeft echt van die kleine ronde droge plekken op zijn armen en op zijn benen is zijn huid gewoon geheel erg droog. Ik hoop echt dat het gewoon een droge huid is, eczeem dat wil ik hem niet aandoen Sad

Ons zoontje heeft last van een droge huid. Elke ochtend bij het aankleden zetten we hem in de baby olie. Dit werkt. Op zijn hoofdje/gezichtje heeft wel eczeem. Hier hebben we een zalf voor. Dit gebruiken we 2x per dag. Maar er is bijna niets meer van te zien. Dit gaat erg goed. Hij vind het insmeren overigens niet erg.

Dat is ook nog wel een idee, ik smeer hem nu om de dag in. Toch maar eens 1x per dag gaan insmeren.

@ Fiebje, ik moet het in de gaten houden. Als het erger wordt moet ik naar de huisarts en krijg ik een of andere hormooncreme die zou moeten helpen. Maar natuurlijk doe ik dat liever niet.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  yes1984 di 6 dec 2011 - 8:04

Fearie schreef:
yes1984 schreef:
Fearie schreef:Ik dacht ook dat het beter was later te beginnen met bijvoeding ivm allergieen. Maar op het CB zeiden ze dus van niet, althans dat ik niet te laat moet beginnen anders zou D. straks niet voldoende voeding binnen krijgen en dus achterlopen op schema.

Weet dus niet zeker of D. eczeem heeft, maar heb een vermoeden dat de droge plekken op zijn lijfje zich gaan ontwikkelen tot eczeem. Hij heeft echt van die kleine ronde droge plekken op zijn armen en op zijn benen is zijn huid gewoon geheel erg droog. Ik hoop echt dat het gewoon een droge huid is, eczeem dat wil ik hem niet aandoen Sad

Ons zoontje heeft last van een droge huid. Elke ochtend bij het aankleden zetten we hem in de baby olie. Dit werkt. Op zijn hoofdje/gezichtje heeft wel eczeem. Hier hebben we een zalf voor. Dit gebruiken we 2x per dag. Maar er is bijna niets meer van te zien. Dit gaat erg goed. Hij vind het insmeren overigens niet erg.

Dat is ook nog wel een idee, ik smeer hem nu om de dag in. Toch maar eens 1x per dag gaan insmeren.

@ Fiebje, ik moet het in de gaten houden. Als het erger wordt moet ik naar de huisarts en krijg ik een of andere hormooncreme die zou moeten helpen. Maar natuurlijk doe ik dat liever niet.

Wij hebben de hormooncreme. Dit gebruiken we alleen op zijn gezichtje waar echt nog een plekje of kleine bultjes zitten. Wanneer het erg rustig is (niet geirriteerd) slaan we een keertje over.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  koNijntje di 6 dec 2011 - 8:35

Steep schreef:
koNijntje schreef:

Wij hebben er eentje dat hij onder een tap hangt met zijn mond open, die is ook heel grappig!

haha, je maakt me wel erg nieuwsgierig! Very Happy
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Fiebje di 6 dec 2011 - 11:39

Fearie, dan zou ik idd eerst ook nog even de olie proberen.

Yes, het is idd een kwestie van loslaten. Ik vind het dubbel om aan het werk te zijn ene kant wil je hem de hele dag bij je hebben maar aan de andere kant ff wat anders als baabypraat, je collega's, je werk dat is ook hartstikke leuk. Ik vind de dagen iig omvliegen. Veel succes morgen!! En vooral veel plezier op je werk toegewenst!

Morgen toch de dokter nog maar is bellen, morgen is de laatste dag van de neusspray maar het heeft niet het gewenste resultaat. Lijkt eerder erger geworden dan minder. Hij hoest nu ook zit allemaal slijm in zijn keel vind het hartstikke eng ben bang dat ie stikt tijdens het hoesten. Hij had vandaag ook maar 1 volledige voeding gedronken van 200 cc de rst allemaal minder zelfs een 8 maar 50cc op. Niks voor hem als er 1 een vreetzakje is....
Vind maar niks, zal blij zijn als alle ziektekiemen hier de deur weer uit zijn.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Steep di 6 dec 2011 - 11:45

Kruumel schreef:
Steep schreef: Cb gaf aan dat wij mochten beginnen met bijvoeden als we dat wilde, maar dat het nog zeker niet hoeft en dat ik het lekker zelf mag weten ;-)

En wat doe je?

Ik zie nog geen reden om er mee te beginnen. Hij is net goed en wel gewend aan de rijstebloem. Ik vind dat voor nu wel prima..

Ik zal morgen eens kijken waar die foto is!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby do 8 dec 2011 - 1:50

Zo hier ben ik ook weer eens, 2 topics bijhouden is veel werk haha.
Sinterklaas voorbij, M. had de schoen gezet bij Albert Heijn, echt superleuk.
Verder ben ik lekker aan het werk, ik vind het heerlijk, lekker keutelen met de mensen.
M. heeft van de sint een ernie gekregen om mee te rammelen, een sleutelbos van fisher price, woezel en pip slinger voor de autostoel/buggy.
En chocoletter M. maar die eet ik op en een auto met diertjes die je kan stappelen.
Zo leuk allemaal. Inmiddels is M. alweer 20 weken vandaag, time flies.
Hij kan al naar kledingmaat 68, veel 62 word al kleiner en sommige past hij al niet meer.

Ik was de laatste tijd erg moe, blijk ik last te hebben van een nauwelijks werkende schildklier. Nu dus aan de tabletten en elke 2 weken bloedprikken, hopelijk snel mijn energie terug.

@Tandjes, die kan ik bij M nog niet vinden.

@Voeding, hier nog steeds aan de bv, ga vanaf vandaag even kv geven voor het slapen gaan, M. komt snachts soms weer, 4,5 maanden sprong maar ik wil niet aan de papjes voor de 6 maanden dus eerst maar eens kv proberen na de borst.

@Fearie en Fiebje, allebei in de lappenmand? En de bv loopt dan terug he, hopelijk zijn jullie snel weer fit, als je moe blijft kan je beter even naar de huisarts, ik had ook griepklachten, keelpijn, spierpijn en moe maar blijkt dus bij de schildklierklachten vandaan te komen.
Sporten lukt ook even niet, ben al blij de dag door te komen.

@Steep, jakkes al die fruitvliegjes, ik zou ook gek worden.
Ik laat mijn vriend ook 1 x per maand de meterkast nalopen, we hebben daar ooit eens een doode muis gevonden, en ik ben bang van muizen, spinnen de hele mikmak eigenlijk.

Hoe is het met je borst, weet je al wat meer?

@Fearie, wat een onzin van die week eerder haha, wat een rare beredenering, waarmee gaat hij achterlopen dan? Als je 3 dagen hetzelfde geeft dan begin je toch gewoon met iets.
Dan zou ik zelfs die week eerder rijstebloem beginnen. en dan pas echt met 6 maanden groenten.

@Hormooncremes, die moet je heel dun smeren.

@Kruumel en pm, hoi, ander topic?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fearie do 8 dec 2011 - 8:38

@ HD, 2 topics bijhouden is zeker veel werk. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik alleen hier actief ben, mama's uit 2011 kom ik bijna niet meer. Dat moet ik maar weer eens gaan doen smile
Wat leuk dat M. zijn schoen had gezet bij de AH, ik kon dat voor D. ook doen maar heb er niet aan gedacht. Wat is M. alweer groot dat ie al bijna in 68 zit joh, wij gaan nu net over naar maat 62 (al wisselt dat per kledingmerk).

Goed dat je nog steeds aan de bv bent, ik ook Very Happy Ik begin rond de 6 maanden met rijstebloem en ga dan pas met groente beginnen, die ene week eerder beginnen ga ik niet doen. Zie de meerwaarde daar niet van in, dan loopt ie maar wat achter (alsof dat zo'n ramp is).

Ondertussen ben ik alweer beter hoor smile Tijdens dat ik ziek was liep de BV echt gigantisch terug, gelukkig had ik een flinke voorraad in de vriezer liggen dus daar was ik blij mee.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje do 8 dec 2011 - 11:43

Hd, zo ook verwend met Sinterklaas. En dan staat de kerst alweer voor de deur, dan nog meer cadeaus in ontvanst nemen?
Ben benieuwf of M goed reageert op de pap.

Wat voeding betreft zit ik een beetje met mijn handen in het haar.
Kolf me de laatste dagen suf maar er komt bijna niks uit. Waar ik normaal 150cc kolfde mag ik nu blij zijn met 60cc. Vind het echt verschrikkelijk, en weet echt niet wat ik moet doen. Misschien morgen overleggen met een lactatiedeskundige, geen idee of ik die nummers nog heb zal de ha misshien ook wel hebben.

Yes, hoe ging het werken?

Fearie, hoeveel heb jij standaard op voorraad?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie do 8 dec 2011 - 16:37

@ Fiebje, ben je nog steeds ziek dan? Vervelend dat je bv minder is, ook als je vaker kolft? Ik heb nu ongeveer 3 misschien zelfs wel 4 liter op voorraad. Ben de laatste weken van mijn verlof erg druk geweest smile

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje do 8 dec 2011 - 19:44

Nee ben sinds di/wo weer beter. Heb vanaf maandag al extra gekolfd, zo om de 2 a 3 uur. Maar het heeft weinig zin lijkt het wel. Ik heb alleen voor de eerste voeding voldoende om hem tevreden te houden.
Aan je post tijd te zien was het voor jou weer een vroegertje!?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie do 8 dec 2011 - 21:16

Fiebje schreef:Nee ben sinds di/wo weer beter. Heb vanaf maandag al extra gekolfd, zo om de 2 a 3 uur. Maar het heeft weinig zin lijkt het wel. Ik heb alleen voor de eerste voeding voldoende om hem tevreden te houden.
Aan je post tijd te zien was het voor jou weer een vroegertje!?

Denk dat je het beste nog even door kunt gaan, kan zo een paar dagen voordat het weer goed loopt. Drink je wel voldoende?

Hier was het vannacht 3x dat ie wakker was, deels vanwege een verdwenen speen en het stormachtige weer.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje do 8 dec 2011 - 21:49

Ja al moet ik er thuis wel meer op letten dan als op mijn werk.
Zit nu ook aan de venkelthee, denk dat ik vandaag daar maar een paar liter van drink.
Kolfde vanmorgen uit 1 borst alweer ruim 100 cc hoop dat het idd weer op gang komt.

De boom weer opgetuigd, huiskamer verbouwd W vond het wel lachwekkend; mama met een rode kop die de bank aan het verslepen was.
Ga zo naar de fotostudio om naar de repportage te kijken die ze heeft gemaakt van W, ben benieuwd gisteren was mijn vriendin geweest, die had geloof ik alles gekocht 300 euro!! Schrok me rot!! Wat een geld! Ben dus reuze nieuwsgiereig of ze echt zo leuk zijn en of ik m'n hand op de knip kan houden (man zei gister al, je mag wel een paar sponsers meenemen).

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie do 8 dec 2011 - 22:23

@ Fiebje, wat fijn dat het weer een beetje op gang lijkt te komen. Kolf je alle voedingen voordat je ze geeft of geef je W ook nog live voeding?

Wij gaan van 't weekend de kerstboom weer in de woonkamer zetten, nog ff kijken waar. De box staat nu ook in de kamer.

Ben benieuwd naar je foto's. Die reportages kosten zoveel geld, belachelijk eigenlijk. Ik wil ook nog een fotoshoot met onze kleine man doen, maar dat gaat een vriendin van me doen. We hoeven dan alleen de kosten van de foto's en de studiohuur te betalen smile

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje vr 9 dec 2011 - 0:20

Ik voed ook nog live en kolf tussendoor of na de voeding.
Heb net gevoed, maar hij is nog niet tevreden dus nu flesje na en ga zo kolven ben benieuwd wat eruit komt.

Heb de foto's ze zijn leuk! Heb je fb? Daar kan ik ze makkelijk op posten.
Volgende x laat ik het in a'foort doen is het 100 euro incl. Maar ga eerst zelf nog proberen denk datt het ook wel moet lukken. k

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie vr 9 dec 2011 - 1:18

Ben benieuwd naar je foto's, ik heb FB. Heb je mijn gegevens nog of zal ik ze even PM-en?

Komt er nog wat uit met kolven? Hoop het voor je smile

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby vr 9 dec 2011 - 1:33

@Fearie, ik kan jou niet vinden op FB, kan jij me wel vinden?
Ik ga hyves binnenkort opheffen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie vr 9 dec 2011 - 1:40

Happydobby schreef:@Fearie, ik kan jou niet vinden op FB, kan jij me wel vinden?
Ik ga hyves binnenkort opheffen.

Volgens mij heb ik je toegevoegd, zit er ook aan te denken om hyves te verwijderen.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby vr 9 dec 2011 - 2:48

Ik ben hyves langzaam tussendoor aan het opruimen, een soort afscheid nemen haha.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Steep vr 9 dec 2011 - 3:23

Ik zit ook op FB *hint hint, ik zou jullie ook wel op fb willen, hint hint*, hyves heb ik niet meer..

Gister en eergister ben ik naar het ziekenhuis geweest voor controles en bespreken van de operatie. Als het goed is wordt ik over ongeveer 3 weken geopereerd. Ik hoop het zo! Het wordt weggehaald als ik onder algehele narcose ben dus dat is wel fijn. Het weefsel wordt sowieso opgestuurd voor onderzoek. Als het goed is groeit er wel weer bindweefsel terug, alleen kan dat even duren. Het enige nadeel is, is dat ik misschien geen borstvoeding meer kan geven. Omdat A) de kanaaltjes misschien worden aangetast omdat ze mijn tepel lossnijden (voor een deel) of B) dat de kanaaltjes al zijn aangetast en ze er gewoon niet meer zijn.

Vandaag de schrik van mijn leven gehad! Naja, ik ben wel heer erg geschrokken. Ik had R. op de bank gezet, rammelaar in zijn hand en ik ging de kinderwagen halen (5 stappen bij hem vandaan in dezelfde kamer). Ineens hoor ik BOEM, BOEM en heel hard gegil! Heeft hij zichzelf van de bank gelanceerd! Grote rode plek op zijn hoofd en heel hard huilen. Voelde me echt een slechte moeder! Mijn vriend gebeld en die zei;"Nou dan weet hij ook dat hij niet zonder hulp van de bank moet klimmen". Toch maar even de huisarts gebeld en die zei dat we het in de gaten moesten houden, want hij ging daarna gelijk slapen (het was ook tijd voor zijn slaapje), dus even wachten tot dat hij wakker is en dan kijken hoe hij reageerd. Bleeh vond het zo naar!

Hoe is het met de zieken? Al minder ziek? En met PM? En Pien? Al lang niet meer gezien hier.. (of ik kijk met mijn neus nerd)
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Steep vr 9 dec 2011 - 3:30

Trouwens.. Ik heb eindelijk de felicitas babydoos! Er zat pap in, fruithapiets, opvolgmelk sachet en wattenstaafjes. En veeul boekjes haha. Maar vond m best ok eigenlijk!

En nog meer heugelijk nieuws.. WE ZIJN VLIEGVRIJ! JEEEEJ! cheers lol!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje vr 9 dec 2011 - 7:34

Steep, je hebt een pm!
Spannend joh maar neem aan dat je in het nieuwe jaar onder het mes gaat?
Ben het bonnetje kwijt van die doos, ff in mn mailbox kijken of ik hem kan vinden.
Vannacht ook een x wakker maken toch?

Fearie, was gelukt zag ik. Zal vanavond is bij jou spieken!

Hd, hyves is idd ouderwets :-). Maar ik kan er ook nog geen afscheid van nemen.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: