Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 13 nov 2011 - 1:33

@ Haaruitval, daar heb ik last van gehad tijdens mijn zwangerschap. Maar na de tijd niet meer, heb wel sinds ik bevallen ben een erg droge huid.

@ Ongesteld, ik heb het ook niet gemist !

@ PM, heb die foto van je gezien met kort haar. Weet natuurlijk niet hoe je eruit zag met lang haar, maar ik vind dat het je goed staat. Wat fijn trouwens dat die domperidon goed werkt, het is toch het fijnste dat je zelf alle voedingen kunt geven.

@ Fiebje, en hoe ging het eerste avondje zonder W? Zal wel echt apart zijn he, wij hebben nog geen nacht alleen gehad (maar ook niemand waar D even naartoe kan als we dat zouden willen :P).

@ Doorslapen, dat is hier van 11 uur tot 6 uur, soms 7 uur.

@ Schism, wat leuk dat K naar de kdv gaat waar je werkt. Hoop dat je manneke geen helmpje hoeft, laat je weten wat de uitslag is.

@ All, ben aan het genieten van mijn laatste verlofzondag, morgen weer aan het werk. Heb er wel zin in, maar vind het ook vervelend om D achter te laten.
We zijn vanaf donderdagavond tot zaterdagochtend naar Duitsland geweest, mijn vader is vrijdag getrouwd met zijn vriendin. Was erg leuk en ook wel weer even wennen aangezien we bijna 2 jaar geen contact hebben gehad, maar we voelden ons alle 3 welkom dus dat was wel fijn.


Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje zo 13 nov 2011 - 2:12

Fearie; geniet van je dag! Tis hier prachtig weer, lekker naar buiten!
Gefeliciteerd met je vaders trouwen! Fijn dat het goed is gegaan.
Heb je trouwens nog iets van de adoptieplannen van je moeder gehoord?

Ongesteld; hier is het helaad weer zover ondanks dat ik vorige week een spiraal heb laten plaatsen.

Logeren was goed gegaan, hij had daar ook goed geslapen en lag lekker te kletsen toen we hem kwamen ophalen. M'n ouders zeiden al: volgende week weer!! Vader zei al went zo weer een baby in huis. Wij hadden goed geslapen maar mijn man vond mij wel onrustig. Lag nogal te woelen schijnt.

Hoe doen jullie met eten, slapen, spelen, voorlezen etc houden jullie een bepaald schema aan?

Morgen naar het zhuis voor de heupecho ben benieuwd! Zou je gelijk een uitslag horen?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 8:19

Fearie schreef:@ Haaruitval, daar heb ik last van gehad tijdens mijn zwangerschap. Maar na de tijd niet meer, heb wel sinds ik bevallen ben een erg droge huid.
Maar jij geeft nog bv toch?
Ik heb het ook nu pas... 3,5 maand na de bevalling, nu ik gestopt ben met bv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep zo 13 nov 2011 - 9:36

Even spuien en een ego berichtje. Ik ben bij mijn schoonouders. En die hebben er een handje van om te veel te drinken. Mijn vriend doet dat soms ook dan en dan valt het verkeerd. Dan krijgen ze altijd ruzie. Dan vraag ik me altijd af waarom ze drinken want ze weten dat ze zo vervelend worden. Daar kan ik zo van balen. Ik ga morgen naar huis en kom disndag weer naar hun toe. R en mijn vriend blijven wel dus dat wordt de eerste nacht alleen.. Maar goed, soms vind ik dat alcohol verboden moet worden!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 13 nov 2011 - 9:55

@ Kruumel, ik geef nog steeds bv ja smile

@ Steep, wat vervelend dat je schoonouders en vriend altijd ruzie krijgen als ze alcohol op hebben. Ik snap je helemaal, heb ook een hekel aan mensen die teveel drinken en dan vervelend worden (op wat voor een manier dan ook)

@ Fiebje, fijn dat het logeren goed ging, kan me voorstellen dat je lag te woelen hoor. Heb niets meer van mikn moeder gehoord en heb me voorgenomen om me er niets meer van aan te trekken, anders blijf ik bezig.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 10:19

Steep, ik vind het ook heel vervelend dat sommige mensen altijd te veel drinken... alsof t niet gezellig is zonder alcohol?!? Vervelend hoor voor je! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  yes1984 ma 14 nov 2011 - 3:48

Vandaag ben ik met J. weer naar het consultatiebureau geweest.
Hij is nu 61cm en 6105 gram bij negen weken.
Wil iemand dat in het schema invullen.

Hij moest ook voor het eerst twee prikjes.
Dit vond hij niet zo leuk.
Ik was lopend gegaan dus in de kinderwagen was hij alweer stil.
Nu is hij iets onrustiger dan normaal.
Maar ik heb niet de indruk dat hij er enorm veel last van heeft.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Sjirafje ma 14 nov 2011 - 4:24

@ Haaruitval
Ohhh ik had juist bijna geen haaruitval tijdens de zwangerschap.

@ Allemaal
Hallootjes! Ben een paar dagen ietsje minder actief geweest, maar ik ben er weer!

@ Yes1984
Wat groeien ze hard he? Hoe heb jij je gehouden bij de prikjes?

@ Steep
Sommige mensen moeten die alcohol maar gewoon laten staan. Mijn broer heeft hetzelfde als hij drinkt. Gaat dan bewust op zoek naar discussies of ruzie....zucht! Het is ook nog zo moeilijk om er wat van te zeggen he, want schoonfamilie is toch anders dan je eigen familie. Hopelijk zullen ze het zelf ook snel inzien dat dit niet zo gezellig is.

@ Fearie
Gefeliciteerd met het huwelijk van je vader en super veel succes met het opstarten in de wereld die "werken" heet. Ik werk weer voor de eerste keer op 9 december, maar dat komt toch ook al snel in de buurt. * slik *

@ Heupjes
Vandaag naar het ziekenhuis gegaan i.v.m. de afwijking in de bilplooi van mijn kleine man. Hij hield zich echt super stil en wat was mama trots! Gelukkig is de kinderarts meteen komen kijken en constateerde dat er niks aan het (handje) beentje was! Very Happy GEEN spreidbroekje voor onze L.ars! Mama slaakte letterlijk een zucht van verlichting.....lijkt me heel vervelend zo'n broekje. Rolling Eyes

Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  yes1984 ma 14 nov 2011 - 4:57

@ sjirafje

Wat fijn dat hij geen spreidbroekje hoeft!

Het gaat inderdaad erg snel. Het is al een hele vent.
Ik heb me netjes gehouden tijdens zijn prikjes angel
In het ziekenhuis vond ik het bloedprikken uit zijn handje wat steeds nu lukte en het prikken van het infuus veel erger.
Dit was zo gebeurt.
Ik had hem op schoot waardoor je echt de prik niet echt zag.
En heb tegen hem aan zitten praten.
Gelukkig bleef hij niet zo lang overstuur.
Nu ligt hij lekker te slapen.

Ik verlies ook niet meer haar dan anders. Heb gelukkig een mooie volle bos gehouden.
Nog 3 weken en 1 dag verlof. Sad Ik moet er nog niet aan denken...
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje ma 14 nov 2011 - 6:43

Sjirafje, wat fijn dat de echo goed was!! Wat een opluchting is dat he!

Fearie, is idd maar beter om je daar niet druk om te maken. Je hebt alleen jezelf er maar mee.

Yes, fijn dat het goed bij cb. Zielig he die prikjes, maar zo te horen heb je je goed gedragem ;-)

Steep, idd verevelend. Zie je op tegen 1e nacht alleen?

All; net als sjirafjes L.ars heeft W vandaag ook de echo van zijn heupjes gehad en alles was goed!! Helemaal happy :-). En W pakte vandaag voor het eerst zijn rammelaar zelf vast! Super gaaf!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism ma 14 nov 2011 - 8:52

@ Fiebe: Fijn dat je de echo goed was! Gaaf dat hij zelf zijn rammelaar pakte! K heeft nog niet de neiging om dat te gaan doen, hij slaat er zelfs nog niet eens tegenaan ofzo, ben benieuwd wanneer hij dat gaat doen.

@ Yes: Sneu he die prik, K heeft er weinig last van gehad, hij heeft alleen veel geslapen die dag.

@ Sjirafje: Fijn zeg dat hij geen spreidbroekje hoeft!

@ Steep: Spannend zo een nacht alleen, ben benieuwd hoe je slaapt Wink

@ Fearie: Hoe was het om weer te werken? Lijkt me zo dubbel, ik heb er heel veel zin in maar ook weer niet haha.

Hier begint de haaruitval nu ook. Had al een flinke bos, tijdens mijn zwangerschap werd t nog voller, dus eigelijk vind ik het niet zo erg haha.

Vandaag weer met K naar de fysio geweest. Uitslag was wel even schrikken,hoewel ik het eigelijk wel verwacht had. Ze meten verschillende diagonalen van zijn hoofd. 100 tot 104% is netjes, tussen de 104 en 108% moet er wat gedaan gaan worden. K zat op 115%!!! Best pittig dus. Ze zei ook dat het zeer waarschijnlijk niet vanzelf meer goed komt, maar dat we gewoon flink aan de bak gaan. Heb een zijliggingskussen mee gekregen, ze mag niet adviseren om hem er 's nachts ook in te leggen, maar ze zegt als ik jou was zou ik het wel doen. Ik zit zo te twijfelen, vindt het doodeng om dat 's nachts te doen!!!
Maar goed, waarschijnlijk een helmpje dus. Ach heb me er wel bij neergelegd, zijn hoofdje is echt niet mooi zo, dus dan maar een paar maanden zo;n gek ding op zijn kop.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje ma 14 nov 2011 - 9:06

hoi sjirafje, ik had me nog niet voorgesteld dat zal ik nog even doen. ik ben schuddebuikje, 25 jaar en 4 juli mama geworden. N.ick was 4645 gram en 56 cm. en echte hollandse jongen.

kruumel : zielig zijn ze he dan... als de prikjes gezet worden. zo flauw. en wij maar een beetje spelen met de kleintjes en ze eigenlijk voor de gek houden. N.ick moet morgen heen voor zijn 3de prikjes.

fiebje : hier krijg N.ick om kwart voor 7, kwart voor 11, kwart voor 3 en rond half 8 de fles.hij krijgt nu 210 water en 7 scheppen. rond 7 uur in de avond doe ik hem in bad. pyama en slaapzak en laatste fles. verder doen we waar hij zin in heeft. hij kan al heel goed aangeven wat vooral niet wil. echt een drifkikkertje. en als ik zie dat hij moe is lekker naar bed. overdag slaap hij ook nog wel 3 uur in de middag. en meestal rond half 6 ook nog even.

yes1984: jij hebt ook een grote knul he ?

schism : jeetje dat is ook schrikken zeg.. pffff. dat is inderdaad niet leuk. maar ja, wat moet dat moet he. als hij daar een mooi rond hoofd van krijgt moet hij inderdaad een helm gaan dragen. heeft hij later een grote bos met haar dan valt het meestal niet zo op. maar word hij vroeg kaal. dan is het voor hem ook niet leuk

al :hier slaapt N.ick al door. de eerste keer werd ik in de nacht wakker en maakte me helemaal zorgen ( door een onderwerp op het forum ) toen ik in me badjas naast me bed stond hoorde ik hem diep ademhalen en ben ik weer terug gekropen. hij slaapt nu van 7 tot 7. echt lang vind ik. hij word meestal nog wel een keer wakker in de nacht maar dan brabbelt hij wat en hoef ik er niet uit. vind ik wel moeilijk hoor. de eerste nacht dat ik hem hoorde brabbelen stond ik meteen naast me bed. maar voordat ik me ochtendjas goed en wel aanhad was het stil.... oowwh zo kan het dus ook. heel af en toe huilt hij echt en heeft hij honger en gaan we lekker naar beneden en daarna na een uurtje weer naar boven en slapen we uit tot een uur of 9. dat is meestal in het weekend.

Nick heeft al 2 tandjes. voortandjes aan de onderkant. en hij draaid zich al om van rug naar buik. hij vind het helemaal leuk als hij dan ook nog zijn handen goed neerzet en omhoog kan komen. zie je een grote glimlach.... KIJK EENS WAT IK KAN !

vorige week bij het consulatie buro was hij 7480 hij was toen 18 weken
hier ben ik alweer 2x ongesteld geweest. echt niet leuk en heftiger als voor de zwangerschap. ik ga nu een spiraal laten zetten. hoewel ik dat wel erg eng vind.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje ma 14 nov 2011 - 9:55

Schism, dat is ook wat. Is idd nu ff rot met een helmpje maar hij krijgt er wel een mooi bolletje voor terug. Hier hebben ze toen zijn hoofd niet opgemeten enzo ga dat volgende week toch is vragen.

Fearie, hoe was werken?

Studiebol, wow al twee tandjes dat is snel!! Dat is idd een lange nacht. Maar ook wel fijn kom jezelf ook goed aan je nachtrust toe.
Hier geeft hij idd ook duidelijk aan wat hij wel en vooral niet wil. Maar ja dan hoorof lees je weer wat dan denk ik ff hier polsen hoe de mama's het doen!
Gaat snel he hoe ze zich ontwikkelen iedere week zo niet dag komt er wel weer wat bij, denk af en toe wel is, nu mag de rem er wel even op!!

Is misschien wel gek maar toen ik last had van rammelende eierstokken en graag een kindje 'wilde'. (Niet wetende wat me te wachten stond) heb ik nu wel steeds meer de drang voor een tweede. Niet dat ik die nu al wil hoor! Maar weet wel zeker dat als het ons gegund is er zeker minimaal 1 nog volgt. Hoe is dat bij jullie? Denk pffff eens maar nooit weer, of is mijn verhaal herkenbaar of weet je het nog niet?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism ma 14 nov 2011 - 10:15

Oh heeeel herkenbaar haha! Zou soms nu alweer willen. Vond zwanger zijn heerlijk en zoiets bijzonders. Als er dikke buiken voorbij lopen begin ik al zowat te rammelen Wink
Maar als ik reëel ben wil ik er wel een jaar of 3 tussen. Ik wil zeker weten een tweede, mijn vriend roept van niet. Ik hoop/denk dat dit nog wel gaat veranderen!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje ma 14 nov 2011 - 14:23

hier zit ik beneden met een nachtspookje.... niet leuk omdat ik om 4 uur eruit moet om te werken.
maar ja.... ik neem dit voor lief. het kan vast veel erger. slaap ik vanavond goed.
vanavond verjaardag van me moeder en morgen van me vader. maar gaan 1 avond heen omdat we morgen een crematie hebben. in limburg. dat is voor ons 3 uur rijden. waarschijnlijk moet ik ook nog werken van 5 tot 11. dan daarheen. rond half 4 weer terug. lang dagje dus.

ik had het nooit verwacht maar bij mij kriebelt het NU alweer. me vriend wil zeker nog 3/4 jaar wachten...
we zullen zien
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje ma 14 nov 2011 - 19:29

Hier ook een 'bedplasser'. Hij was om half zes al wakker, heb het nog een half uurtje kunnen rekken maar toen was z'n geduld echt op. Nu ligt hij te slapen in de maxicosi moet hem zo wegbrengen naar de gastouder.

Schism, ik 'wil' nog graag een kindje maar dan liefst zonder zwanger te zijn! Bevallen maakt me niet uit dat vond ik niet zo erg! Als ik iemand met een dikke buik voorbij zie waggelen denk ik; pfieuw ben zzzoooo blij dat ik daar vanaf ben.

Op de jonge gezinnenbeurs vorige week zag ik trouwens ook een hoop kindjes met een helpmje op je hebt ze in allerlei verschillende kleuren en patronen (of die moeders zijn heel creabea geweest).

Schuddebuikje, is het nog goed gekomen met uit je bed komen? Is hij nog gaan slapen? Je moest er trouwens ook vroeg uit!
Gefeliciteerd met je ouders!
Het is idd een aardige rit 'ff' naar het zuiden. Trouwens ook gecondoleerd, was het iemand die je heel dierbaar was?

Hier zou manlief gelijk alweer willen, hij wordt binnenkort 30 toen vroeg ik wat hij voor zijn verjaardag wilde. Toen zei hij; een broertje of zusje voor W. Toen zei ik; dat vraag je maar voor je 35e verjaardag! Ik wiler wel wat tijd tussen laten zitten, zodra W iig goed kan lopen en zichzelf ook kan vermaken.


Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  yes1984 ma 14 nov 2011 - 20:41

J. ligt nu nog te slapen.
Hij is gisteren om 23.00 gaan slapen.
Gisteren op de namiddag en aan het begin van de avond was hij wat onrustig door de prikjes.
Om zijn comfort te verbeteren heb ik hem 1x een halve zetpil gegeven.
Dat heeft wel effect gehad.

@ schism, jammer dat je zoon een helmpje moet. Maar het lijkt een verstandig besluit. Gelukkig is het maar tijdelijk en daarna zie je er niets meer van!

Ik zou graag een tweede kindje willen in de toekomst.
Moet er nu nog even niet aan denken.
Dat komt waarschijnlijk ook doordat het einde van de zwangerschap geen pretje was.
Daarnaast wil ik nog 100% genieten van J.
Het is me ook door 3 mensen (verloskundige, gynocoloog en huisarts) sterk afgeraden om nu binnen een jaar zwanger te raken.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 14 nov 2011 - 23:49

AAAAAAH ik ben zenuwachtig! Heb om 13.15 solliciatiegesprek! Pffff!!! Heb wel goed geslapen gelukkig. En ik ben goed voorbereid.

@2ekindje; ik zou wel willen! Maar dat is puur omdat R. zo makkelijk is. Natuurlijk doen we dat niet, eerst mijn opleiding afmaken, een baan en een ander huis (dus nog veel te doen hahaha).

@doorslapen; ik geloof dat hij het nu een beetje doet. Sinds we bij mijn schoonouders zijn slaapt hij van 12 tot 8.. I like! Kijken of hij dat thuis ook doet.

@alcohol; Nee ze hebben niet door dat ze dan zo doen, heel vervelend. Ze vragen vaak of ik nog wat "lekkers" bij de koffie wil en dan antwoorde ik de afgelopen paar dagen; Nee ík vind koffie gewoon lekker. Kreeg eerst een vreemde blik, maar ik geloof wel dat ze het begrepen. Gister toen ik wegging hadden ze ook echt minder gedronken (en toen was het 18.30 dus kun je nagaan hoe vroeg ze al beginnen). Ze hebben ook veel stress met het hotel (bijna geen boekingen voor de kerst terwijl de vorige eigenaren vol zaten) en het is ook allemaal nieuw. Maar ze kunnen drinken, niet normaal. En ik vind dat niet goed voor R. als er zoveel spanning en stress is en het dan ook nog escaleert. Ik geloof niet dat hij er tot nu toe veel van heeft meegekregen, maar voor als hij ouder is.. Ik hou mijn hart vast..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 23:59

Slapen van 7 tot 7? Dat wil ik ook!! :shock:

Hier was het wéér een slechte nacht. 10x eruit voor een speentje, nachtvoeding, S poept tegenwoordig snachts 1 of 2x... Sad

@3e kindje: Ik wil wel. Ooit. Eerst het eerste jaar met deze mannen maar eens overleven.
Alleen het feit dat ik weer een grote kans heb op vroeggeboorte, dus gelijk weer naar de gyn moet, iedere week inwendige echo's, vind ik niet echt prettig.
Stel dat ik weer rust moet houden, hoe doe ik dat met 2 kinderen? Hoe combineer ik alle ziekenhuisbezoeken met 2 kids? En wat als het nu wel mis gaat?

Donderdag weer naar het CB, ben heel benieuwd. Naar mijn idee is het verschil nog groter geworden. Ze begonnen met een verschil van 380 gram, vorige keer was het al 505 gram, en met dat slechte drinken van S is het alleen maar groter geworden.
Al gaat het de laatste dagen wel beter met de Nexium, moet wel de fles 4x aanbieden voor het leeg is. J is holle bolle Gijs, die drinkt zijn fles in 1x leeg en ligt daarna te smakken zo van... kom maar door met de volgende gang.
We zaten op 5 flessen a 180/ 200cc, maar nu hadden ze er om 11 uur al 3 binnen, dus met 5 redden we het vandaag een keer niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  yes1984 di 15 nov 2011 - 22:44

Hoe was je nacht nu PM?

Morgen hebben we een meeting met de dames en kinderen van de pufclub. Ik heb er zin in. Ben benieuwd naar alle verhalen en de andere baby's. Zij hebben elkaar al eerder weer ontmoet, maar toen lag J. in het ziekenhuis. Daarom hebben we weer op korte termijn afgesproken. Ik kijk ernaar uit!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje di 15 nov 2011 - 22:53

Steep, hoe is je gesprek gegaan?

PM, heb je nu ook meer kans op nog een tweeling? W zit ook op ongeveer 5 voedingen soms 4 en soms 6. Is het afgelopen nacht wat beter gegaan?

Yes, leuk om iedereen weer te zien! Hier hebben we elkaar ook na de bevalling nog 2 x gezien.

Vandaag lekker vrij, vanmiddag even winkelen. Hoe doen jullie dat eigenlijk met de winter die komen gaat: hebben jullie een winterjas zo ja welke maat (bedoel dan de maat die hij/zij nu draagt of 1/2 maatjes groter?). Of een dik vest en in de maxi cosi zak met eventueel een dekentje.


Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 22:55

Hetzelfde als de afgelopen nachten Sad
En vanmorgen wilden ze na de eerste voeding al helemaal niet meer slapen, dus dat is helemaal feest. De monstertjes...
Heb nu ernstige twijfels over ooit een derde kindje zeg maar laughcry

Wat leuk, zo'n babymeeting! Veel plezier!

Heeft iemand nog iets van Pippi en haar zieke zoontje gehoord?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 23:35

Fiebje: Zo ver ik weet hebben we niet meer risico op een tweeling als een ander. 1 eiig is zover ze weten 'puur toeval' en niet erfelijk.
Hier liggen ze nu gewoon in de MC voetenzak, en dan hebben ze rode wangen van de warmte. En dan hebben ze nog geen dik vestje aan ofzo.
Heb wel pakjes van Dirkje besteld (gewoon afgeprijsde en niet echt charmant, maar wel lekker warm). Soort skipakjes met sokvoeten eraan en een muts. Krijg ze als het goed is vandaag binnen. Heb 68 besteld en ze hebben nu 62 qua maat.
Ze liggen toch in de voetenzak, niemand die het ziet en het zit lekkerder als een bobbel van een jasje in de rug. Dit schuift niet omhoog enz.
Doe er dan gewoon een shirtje en zacht broekje onder, en dit echt als 'jas'.

Wat dragen jullie als je gewoon een dagje thuis bent? Ik meestal iets van joggingbroek (van mijn man) en shirt. Mijn man had er commentaar op, dus heb me vanmorgen maar eens aangekleed.
De dag is half om, en er zit spuugvlek op mijn linker schouder, een spuugvlek bij mij decollete, een spuugvlek op mijn legging en net met verschonen heeft mijn ene zoon me onder geplast, was me net te snel af... Dus of ik er nu beter uit zie als de afgelopen dagen betwijfel ik zeer Evil or Very Mad

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 007_5_1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje wo 16 nov 2011 - 0:42

Niks van Pippi gehoord........

Wat balen dat de nachten nog zo Evil or Very Mad gaan.
Kan je het wel een beetje verdelen met je man?

K geloof dat ik ook nog ergens zo'n soort pakje heb liggen..... ff opzoeken.

Nu ik weer aan het werk ben loop ik op werkdagen er weer netjes bij (nog niet strak in het pak..pas mijn pakken nog niet aan!) maar wel in rok en blouse of zoiets maar moet wel zeggen zodra ik thuiskom het liefste ga douchen en mijzelf in een joggingbroek hijs (maar dat had ik voor de zwangerschap ook al). Als ik niet werk is het wisselend ligt eraan wat ik die dag op het programma heb, nu heb ik een skinny, shirt vest en mijn uggs aan. Maar als ik niet weg hoef of visite krijg dan lekker in een joggingbroek en trui. Waarom had je man er iets over gezegd? Loopt hij er zelf wel altijd netjes bij? Hij moet het maar zien als je werkkleren hoor!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 1:04

Werkkleren, da's een goeie! Laughing
Mijn gewone kleding is allemaal een beetje ruim aan het worden, kan mijn broeken uittrekken zonder de knoop los te maken. Alleen als het net uit de was en droger komt zit het wel goed, dus was ik alles maar na een keer dragen.
Nieuwe kleren kopen is een beetje zonde. Na het stoppen met de bv kom ik misschien wel weer aan. Vlg de weegschaal val ik niet meer af, was zelfs iets bij gekomen, maar als ik naar mijn kleding kijk lijkt het wel of ik meer afgevallen ben. Mijn trouwring zit ook gewoon losjes...

We gaan er gewoon een beetje om de beurt uit voor een speentje. Voor het voeden verschoon ik en maakt hij flessen, voeden doen we er allebei 1, en daarna ga ik kolven en legt hij ze in bed.
Hebben al afgesproken dat we het weekend om de beurt een nachtje op de bank slapen (die is groot genoeg) en dat de ander dat op de kleintjes let. De voeding doen we wel samen, maar met een beetje geluk kan je dan van 23.00 tot 5.00 doorslapen. Was een tip van Susan, en vind dat een goed idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 25 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum