Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.
+51
blauwwitrood
L!ND@
moepie
Bolleke
xxjojootjexx
Tazz
LMCurious
Fearie
frolic
Koffieleut
Bay
Theezakje13
Pien
rapa nui
Meeko
Mamsie
Annie24
vlindertje
M@niek
Filoria
Darius
*Troela*
LindaK
Printje
Coccinelle
snoezel
Marin
koNijntje
Monte
Nora
PapillonRose
Lavendel
Catwoman79
joyce0606
Thunder
meisjesmama
sheila123
Bruintje Beer
holaagirl
firda
Happydobby
ProudMom
SarahKey
Jasmine
Steep
Nana
Tania
Parisienne
Rush
Liadan
Susan
55 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.
Dat was toch dat meisje dat een veel oudere vriend had, wat niet echt een geschikte relatie was, maar waar ze wel zwanger van wilde worden? En dat lukte toen ook nog. En toen had iedereen commentaar. Ik weet alleen nog dat ik het een beetje een raar verhaal vond, maar niet een reden om iemand weg te pesten._MamaRosa_ schreef:Darius schreef:Immortality vond ik ook wel een bijzondere forummer.
.
Wie was dat ook al weer?
Jij maakt trouwens ook indruk op me MamaRosa. Het verbaast me alleen al dat jij nog tijd hebt om te forummen. Vier jonge kinderen waarvan een tweeling, en dan zo rustig en positief blijven. Ik ken je natuurlijk niet in het echt, maar toch!
En ik sluit me ook aan bij Nera over de onvervulde kinderwensen: dat vind ik ook heel heftig voor die meiden. Ik gun het ze zo!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Er was hier ook ooit iemand, weet het exacte verhaal niet meer, maar die wilde een mp3 speler?? weggeven ofzoiets aan iemand in een ziekenhuis. Degene had het er altijd over hoe rijk ze wel niet was en achteraf bleek dat ook allemaal gelogen volgens mij.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Er was hier ook ooit iemand, weet het exacte verhaal niet meer, maar die wilde een mp3 speler?? weggeven ofzoiets aan iemand in een ziekenhuis. Degene had het er altijd over hoe rijk ze wel niet was en achteraf bleek dat ook allemaal gelogen volgens mij.
Tan82 volgens mij.
Gast- Gast
goh een hele boel
-M.ara
-toen heette ze nog babydoll en toen kwam ook haar zus op het forum, dat was toen ook nog heel wat.
-isabeau
-er was toch nog een stelletje met een heel vroeg geboren baby´tje en die gingen op vakantie ofziets of dat kindje lag in het buitenland in het ziekenhuis en zei moest naar nederland, was ook een heel apart verhaal.
-M.ara
-toen heette ze nog babydoll en toen kwam ook haar zus op het forum, dat was toen ook nog heel wat.
-isabeau
-er was toch nog een stelletje met een heel vroeg geboren baby´tje en die gingen op vakantie ofziets of dat kindje lag in het buitenland in het ziekenhuis en zei moest naar nederland, was ook een heel apart verhaal.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Oja, dat was waarom die man niet geschikt was inderdaad! Dat ze kanker zou hebben zegt me niks. Volgens mij was ze al weg van het forum nadat ze van iedereen te horen kreeg dat het onverantwoord was dat ze zwanger was, maar misschien heb ik niet goed opgelet hoor.Arden schreef:Immortality was toch degene die al een babykamer had jaren voor ze zwanger was? Met een man die net/nog niet gescheiden was? En volgens mij ook die later kanker zei te hebben.
Filoria- Ratel
Darius schreef:_MamaRosa_ schreef:Darius schreef:Immortality vond ik ook wel een bijzondere forummer.
.
Wie was dat ook al weer?
Ik weet het niet meer precies, duurde even voordat ik op haar naam kwam. Gedoe met haar vriend, man en weet ik wat nog meer.
Ik weet het niet meer, en toch zegt de naam me wat
De fake-verhalen staan me hier wel erg bij nog. En ik heb hier heel veel mijn verhaal kwijt gekunt in een topic met nog een paar meiden waarvan de moeder uiteindelijk aan dezelfde ziekte is overleden. Heel fijn was dat voor me. Die verhalen staan me dan ook nog goed bij.
Gast- Gast
Ik vind het onzin dat Immortality is weggepest. Ze heeft er toen ze eenmaal zwanger was nog een flinke tijd gezeten en ze heeft op een heleboel vragen gewoon serieus antwoord gekregen, dus hoezo ben je dan weggepest? Ja, er waren mensen die zo hun minder positieve mening hadden over haar keuzes, maar ze legde ook alles voor op het forum, dus dan kun je niet vermijden dat je die mening ook te horen krijgt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Filoria schreef:_MamaRosa_ schreef:.
Jij maakt trouwens ook indruk op me MamaRosa. Het verbaast me alleen al dat jij nog tijd hebt om te forummen. Vier jonge kinderen waarvan een tweeling, en dan zo rustig en positief blijven. Ik ken je natuurlijk niet in het echt, maar toch!
Lief van je.
Maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen, wij zijn echt gezegend met 4 tot nu toe makkelijke kinderen. En dat scheelt ook wel natuurlijk. Zelf ben ik idd ook een heel rustig persoon, dus ik vlieg niet zo snel in brand. En mijn man nog minder snel, haha!
Gast- Gast
Susan schreef:Ik vind het onzin dat Immortality is weggepest. Ze heeft er toen ze eenmaal zwanger was nog een flinke tijd gezeten en ze heeft op een heleboel vragen gewoon serieus antwoord gekregen, dus hoezo ben je dan weggepest? Ja, er waren mensen die zo hun minder positieve mening hadden over haar keuzes, maar ze legde ook alles voor op het forum, dus dan kun je niet vermijden dat je die mening ook te horen krijgt.
Het was ook niet alleen die situatie. Zij had vaak van die rare dingen, situaties, leek niet helemaal eerlijk.
Gast- Gast
Het verhaal van Isabaeu is me heel erg blij gebleven. Hoogzwanger was ik toen en maar huilen, vond het zo erg! En wat was ik boos toen bleek dat het allemaal nep was.
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
vlindertje schreef:Het verhaal van Isabaeu is me heel erg blij gebleven. Hoogzwanger was ik toen en maar huilen, vond het zo erg! En wat was ik boos toen bleek dat het allemaal nep was.
Was jij eerst iemand anders?
Gast- Gast
Ik ben vooral heel blij met de meiden die ik hier in het moeilijk zwanger kunnen worden topic heb leren kennen. We hebben veel aan elkaar en ondanks dat er van ons groepje van 7 nu 3 een kindje hebben en er 1 zwanger is blijven de 3 meiden zonder kindje nog steeds erg geinteresseerd ondanks dat het bij hun nog steeds niet gelukt is. We spreken elkaar bijna dagelijks en leven nog steeds erg met elkaar mee ondanks dat we door heel NL en zelfs het buitenland wonen. Zowel wbt het zwanger worden, zwanger zijn en de rest wat we elke dag meemaken.
Daarbuiten heeft op dit moment het verhaal van M.ara mijn aandacht, maar dat komt vooral omdat het zo recent is. De rest wat hier al genoemd is ken ik ook allemaal en daar zitten ook aangrijpende dingen bij.
Daarbuiten heeft op dit moment het verhaal van M.ara mijn aandacht, maar dat komt vooral omdat het zo recent is. De rest wat hier al genoemd is ken ik ook allemaal en daar zitten ook aangrijpende dingen bij.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Misschien dat ik er niet genoeg van heb meegekregen om me er een goed beeld van te vormen hoor Susan. Maar het maakte wel indruk op me hoe de groep bovenop haar sprong. Het was niet dat een paar mensen er verschillende meningen over hadden, het waren tientallen meiden die allemaal een beetje hetzelfde zeiden (je bent onverantwoordelijk, je bent raar etc.) Als roofdieren op hun prooi zeg maar. Of heb ik het in mijn hoofd erger gemaakt dan het was?
MamaRosa: mijn zoontje is ook 'makkelijk' (al vind ik dat altijd een beetje raar klinken), maar ik zou er toch geen vier van kunnen hebben hoor! Maar nu houd ik op met slijmen :p
MamaRosa: mijn zoontje is ook 'makkelijk' (al vind ik dat altijd een beetje raar klinken), maar ik zou er toch geen vier van kunnen hebben hoor! Maar nu houd ik op met slijmen :p
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Misschien dat ik er niet genoeg van heb meegekregen om me er een goed beeld van te vormen hoor Susan. Maar het maakte wel indruk op me hoe de groep bovenop haar sprong. Het was niet dat een paar mensen er verschillende meningen over hadden, het waren tientallen meiden die allemaal een beetje hetzelfde zeiden (je bent onverantwoordelijk, je bent raar etc.) Als roofdieren op hun prooi zeg maar. Of heb ik het in mijn hoofd erger gemaakt dan het was?
Dat waren dan ook vooral de mensen die haar al langer kenden. Ze is trouwens ook niet meer samen met die man hoor.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Verhaal van Mara heeft echt het meeste indruk gemaakt.
En ook wel de veel andere dingen die worden genoemd.
Dat verhaal van Lizzy staat me ook nog bij.
En het verhaal van Arden na de geboorte van I heeft ook indruk gemaakt.
En ook wel de veel andere dingen die worden genoemd.
Dat verhaal van Lizzy staat me ook nog bij.
En het verhaal van Arden na de geboorte van I heeft ook indruk gemaakt.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
+1LindaK schreef:
Verder vind ik het erg leuk en bijzonder dat het contact met de mama's van 2009 zo leuk en gezellig is!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wat ik ook nog niet genoemd heb:
Het verhaal van de forumster die hoogzwanger was toen haar moeder in de laatste fase van haar leven zat. Het was heel spannend of haar moeder haar kleinkind nog kon zien. Dat vond ik ook heftig, leven en dood zó ontzettend dicht bij elkaar.
Het verhaal van de forumster die hoogzwanger was toen haar moeder in de laatste fase van haar leven zat. Het was heel spannend of haar moeder haar kleinkind nog kon zien. Dat vond ik ook heftig, leven en dood zó ontzettend dicht bij elkaar.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:Wat ik ook nog niet genoemd heb:
dat was toch eht verhaal van mamarosa?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Yasmine schreef:Wat ik ook nog niet genoemd heb:
Volgens mij wel idd. Heb al die namenwissels door de jaren heen amper meegekregen, dus voor ik verhalen aan verkeerde forumsters toe ga kennen, heb ik het even zo genoemd.
Jasmine- Ratel
Printje schreef:Yasmine schreef:Wat ik ook nog niet genoemd heb:
bij frolicje was dat toch ook het geval?
Gast- Gast
Het verhaal van Frolicje heb ik dan weer niet meegekregen. In die periode was ik net wat minder actief.
Jasmine- Ratel
De eerste bevalling van MamaRosa is me ook wel bijgebleven. Was een redelijk live verslag en iedereen leefde mee.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Storm schreef:Jolee schreef:Wat bij mij indruk heeft gemaakt in de zwangerschapspijler:
Bevalling van Pien, de miskraam van aquala, het bevallingsverhaal van storm, m.ara van mamavan2 en Tea-leaf en haar grote kinderwens wat maar niet wil lukken.
O echt? Waarom heeft mijn bevallingsverhaal indruk op je gemaakt?
Ik weet het niet zo goed meer, maar dat was voor het eerst dat ik het woord totaal ruptuur hoorde en ik vond dat zo gruwelijk. En ik denk dat ik wel eens gelezen heb hoeveel last je nog hebt (gehad) (?) van de bevalling en dat dat me is bijgebleven. Het heeft in ieder geval indruk gemaakt.
Gast- Gast
Darius schreef:Immortality vond ik ook wel een bijzondere forummer.
Ik heb me nou steeds afgevraagd, is zij dat meisje die eerst iets met Gup heette? En ook nog een naam iets met Stephanie heeft gehad? Want ik heb altijd gedacht dat zij dat ene meisje was, die toen eerst best wel dik was en in een korte tijd heel veel was afgevallen doordat ze alleen maar op limonade en boterhammen met smeerkaas leefde. (ja ik onthoud rare dingen) En volgens mij had ze ook problemen waardoor ze tijdelijk bij een meisje heeft gewoond die ook hier op het forum zat (en nog steeds zit volgens mij). Of sla ik nu wartaal uit?
Gast- Gast
Jolee schreef:Darius schreef:Immortality vond ik ook wel een bijzondere forummer.
Ik heb me nou steeds afgevraagd, is zij dat meisje die eerst iets met Gup heette? En ook nog een naam iets met Stephanie heeft gehad? Want ik heb altijd gedacht dat zij dat ene meisje was, die toen eerst best wel dik was en in een korte tijd heel veel was afgevallen doordat ze alleen maar op limonade en boterhammen met smeerkaas leefde. (ja ik onthoud rare dingen) En volgens mij had ze ook problemen waardoor ze tijdelijk bij een meisje heeft gewoond die ook hier op het forum zat (en nog steeds zit volgens mij). Of sla ik nu wartaal uit?
Dat was die immortality later.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?
» Wie heeft hier van vtech...
» Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
» Wie heeft er hier PCOS?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
» Wie heeft hier van vtech...
» Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
» Wie heeft er hier PCOS?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: