Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.

+51
blauwwitrood
L!ND@
moepie
Bolleke
xxjojootjexx
Tazz
LMCurious
Fearie
frolic
Koffieleut
Bay
Theezakje13
Pien
rapa nui
Meeko
Mamsie
Annie24
vlindertje
M@niek
Filoria
Darius
*Troela*
LindaK
Printje
Coccinelle
snoezel
Marin
koNijntje
Monte
Nora
PapillonRose
Lavendel
Catwoman79
joyce0606
Thunder
meisjesmama
sheila123
Bruintje Beer
holaagirl
firda
Happydobby
ProudMom
SarahKey
Jasmine
Steep
Nana
Tania
Parisienne
Rush
Liadan
Susan
55 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt. - Pagina 3 Empty Re: Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 5:43

Poeh ik kom hier al jaren en heb wel het een en ander mee gekregen.

- Het overlijden van het eerste zoontje van Yvonne.
- Het verhaal van Lizzy
- Het verhaal rondom M.ara
- De vroeg geboorte van D.aan van Lindak. ( Toen heb ik echt mee in angst gezeten)

En ik zal vast nog wel het een en ander vergeten zijn.

Oh en de buik correctie van Pritt (Pritt was het toch he ??)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt. - Pagina 3 Empty Re: Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.

Bericht  Marin do 22 sep 2011 - 5:45

Stuiterbal schreef:

Nee Knets! En iemand die weet hoe het met Knets gaat? Ik mis haar!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 5:46

Joy_ schreef:
Stuiterbal schreef:

Nee Knets! En iemand die weet hoe het met Knets gaat? Ik mis haar!

Ohh ja klopt Knets idd !!! Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met haar gaat !

Gast
Gast

Bericht  snoezel do 22 sep 2011 - 6:02

Ik loop nog niet heeeelll lang actief mee (ook al loop ik al een paar jaar "rond" op dit forum, maar nooit echt actief, tot anderhalf jaar geleden ofzo..), maar inderdaad al wat eerder genoemde dingen. Wat mij vooral indruk op mij gemaakt heeft is de betrokkenheid, de ECHTE betrokkenheid. Voor mij persoonlijk vooral met de mama's van 2010, nu voor een groot deel op hyves, waar we elkaar allemaal volgen in het wel en wee en berichtjes voor elkaar achter laten. De meetings, de interesse voor elkaar. Zoveel mensen die elkaar maar ergens op het wereldwijde web zijn tegengekomen, maar zoveel met elkaar meedenken en aan elkaar denken.. Ik vind het echt bijzonder I love you
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Coccinelle do 22 sep 2011 - 6:13

Dat is inderdaad wel heel leuk en bijzonder Snoezel!

Ik forum ook pas een paar jaar mee dus ik ken niet alle verhalen, maar het verhaal van M.ara heeft tot nu toe het meeste indruk op mij gemaakt.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje do 22 sep 2011 - 6:15

Mama_van2 schreef:Al met al zitten we hier met een clubje meiden toch al wat jaartjes. In die jaren is er vast een hoop gebeurd wat sommige van ons weer zijn vergeten. Als je 1 ding mag noemen, wat heeft bij jou dan het meeste indruk gemaakt ?

Bij mij is dat het lange topic waarin een forumster beweerde bevallen te zijn van een dochter ; Isabeau, en dat meisje was vlak daarna overleven. Na een tijdje bleek dit fake te zijn. Dat iemand in staat is om zoiets te verzinnen, heeft bij mij een diepe indruk achter gelaten.

Idd ook dat verhaal maar ook het verhaal van m.ara heeft diepe indruk gemaakt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje do 22 sep 2011 - 6:17

En ik vergeet helemaal de vriendschappen die ik hier heb opgedaan. Die meiden zijn erg belangrijk geworden voor mij.we delen lief en leed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  LindaK do 22 sep 2011 - 6:21

De berichten over M.ara hebben me echt wel bezig gehouden de laatste tijd. Daarnaast dat destijds de foto's van Arden werden gebruikt en de fake-verhalen!

Verder vind ik het erg leuk en bijzonder dat het contact met de mama's van 2009 zo leuk en gezellig is!! smile
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 6:57

Rataplan schreef:Best wel veel dingen eigenlijk. Het verhaal van Yvonne d'r zoontje idd, dat van jouw dochter Mv2, de bevalling van Pien, dat van Susan's zoon. Maar ook bijvoorbeeld de Mola-zwangerschap van Pritt, het gebroken stuitje van Lieskuh bij de oudste, de scheiding Kruimeltje, RYW en Stuiter, de vroeggeboortes van sommige kinderen en vooral de fakeverhalen.

Dit allemaal, weet nog goed dat Lieskuh net bevallen was, en dat ze haar stuitje gebroken had. De Mola zwangerschap van Pritt heeft inderdaad ook indruk gemaakt, eindelijk zwanger, en dan een Mola zwangerschap, dat was echt heel erg. Ook Mamsie heeft indruk gemaakt, zo jong en dan moeder van 3 kinderen, petje af. Ik heb haar een paar keer gezien, en ze komt echt over als een ontzettend goede moeder, lief maar rechtvaardig. Ze neemt het beeld dat je bij tienermoeders kan hebben helemaal weg, ze moeten haar eens filmen en dan een documentaire uitzenden. Rataplan, dat haar sterke moeder gevoel gelijk had, dat S. inderdaad helaas een 'afwijking' heeft. Ook alle meiden die ontzettend graag zwanger willen worden maar dat het steeds maar niet lukt, de teleurstelling na zoveel jaren, dat lijkt mij ontzettend zwaar. James en hun kinderwens, ondanks 3 IVF pogingen toch op de natuurlijke manier zwanger geworden, hopende dat het een meisje zal zijn. Dit zet je wel aan het denken, stof om over na te denken. De leugens van Silvie, ze was tegelijk met mij uitgerekend (tijd van S.) veel gekletst en gemaild, bleek ze achteraf helemaal niet zwanger te zijn ?! En Mama naomie natuurlijk, wie kent haar niet Rolling Eyes En de moeder van J.acob*, erg heftig hoe ze hier de tijd na zijn overlijden mee kletste, van haar verdriet kan ik mezelf geen voorstelling maken, zo groot moet het zijn. Net zoals het verdriet van Yvonne om N.asim*

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:20

Jolee schreef:Wat bij mij indruk heeft gemaakt in de zwangerschapspijler:

Bevalling van Pien, de miskraam van aquala, het bevallingsverhaal van storm, m.ara van mamavan2 en Tea-leaf en haar grote kinderwens wat maar niet wil lukken.

O echt? Waarom heeft mijn bevallingsverhaal indruk op je gemaakt?

Gast
Gast

Bericht  *Troela* do 22 sep 2011 - 7:23

@mamavan2 wat was er ook alweer met Mama Naomi?
Lees al lang mee en wat mij het meest bijstaat is Isabeau, het verhaal van Yvonne en van Mamavan2

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Thunder do 22 sep 2011 - 7:26

Eigenlijk hebben we met z'n allen al zoveel meegemaakt, zowel goede als minder goede, terwijl we elkaar niet eens kennen. Hoe bijzonder is dat Very Happy !

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:27

Heel bijzonder, je wil niet weten hoeveel kaarten en cadeau'tje wij en M.ara de afgelopen 4 weken hebben gekregen, hier van het forum. Echt geweldig om die post te mogen ontvangen hug

Gast
Gast

Bericht  Darius do 22 sep 2011 - 7:28

Immortality vond ik ook wel een bijzondere forummer.
Verder de bevalling van Pien en Lindak en Catwoman die eerst een ks zou krijgen en toen bleek haar zoontje toch goed te liggen. De zwangerschap van Moepie en haar kraamtijd, terwijl haar man in het ziekenhuis lag voor zijn laatste chemo.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:29

En dan komen mensen met de dooddoener: Het is maar een forum.

Zo voelt het echt niet, ookal 'draai' ik nu pas een jaar mee.

Gast
Gast

Bericht  Printje do 22 sep 2011 - 7:29

ProudMom schreef:
Mama_van2 schreef:Bij mij is dat het lange topic waarin een forumster beweerde bevallen te zijn van een dochter ; Isabeau, en dat meisje was vlak daarna overleven. Na een tijdje bleek dit fake te zijn. Dat iemand in staat is om zoiets te verzinnen, heeft bij mij een diepe indruk achter gelaten.

Waaaat? Heeft iemand dat echt gedaan? :shock: Zoiets vreselijks verzonnen.. Neutral
Ben blij dat ik toen nog niet mee las. Daar zou ik echt niet goed mee om kunnen gaan. Verschrikkelijk zeg, bah, walgelijk gewoon dat iemand zoiets durft te verzinnen.. :shock:

Het is ook nog zo dat ze ook vertelt heeft dat ze een dag voor haar trouwdag een auto ongeluk gekregen hadden en dat daardoor hun trouwdag niet doorging ofzoiets. Zij heeft toen ook foto's van een baby hier geplaatst, iedereen was hier helemaal overstuur door haar verhaal en bleek het gewoon gelogen te zijn....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Filoria do 22 sep 2011 - 7:31

Stuiterbal schreef:Poeh ik kom hier al jaren en heb wel het een en ander mee gekregen.

- Het overlijden van het eerste zoontje van Yvonne.
- Het verhaal van Lizzy
- Het verhaal rondom M.ara
- De vroeg geboorte van D.aan van Lindak. ( Toen heb ik echt mee in angst gezeten)

En ik zal vast nog wel het een en ander vergeten zijn.

Oh en de buik correctie van Knets
Die dingen kan ik me ook allemaal herinneren ja. Wat ik er nog aan toe kan voegen:

- De periode dat Frolicje zwanger was en haar moeder erg ziek was.

Weet iemand trouwens hoe het nu met Frolicje is?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:32

Dat klopt Printje, en de foto die ze plaatste kwam volgens mij niet uit Nederland maar uit Amerika, zo is het balletje toen gaan rollen. Volgens mij had dat kindje een mutsje op wat baby's in Amerika in het ziekenhuis opkrijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:33

Wat op mij de meeste indruk heeft gemaakt zijn de bevalling van Pien, M.ara haar verhaal, de meiden met de nog steeds onvervulde kinderwens (Blauwwitrood, Tealeaf), de trouwtopics, daar heb ik na 5 jaar nog steeds een vriendinnengroepje aan over gehouden, het bizarre verhaal rondom Isabeau en toch ook wel de zwangerschap/bevalling van S.enna van Mama van 2. Ik weet niet meer of het heel heftig was of niet, maar vond het gewoon zo bijzonder, want jij was een van de eersten hier op het forum die zwanger was en beviel (in de tijd dat ik hier pas was, 2005). Elke dag kijken of je al was bevallen haha, dat weet ik nog goed! En er zullen nog veel meer dingen zijn, maar daar kom ik nu zo gauw niet op.

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle do 22 sep 2011 - 7:35

Darius schreef:Immortality vond ik ook wel een bijzondere forummer.
Verder de bevalling van Pien en Lindak en Catwoman die eerst een ks zou krijgen en toen bleek haar zoontje toch goed te liggen. De zwangerschap van Moepie en haar kraamtijd, terwijl haar man in het ziekenhuis lag voor zijn laatste chemo.

Dat de man van Moepie naar het ziekenhuis moest voor zijn chemokuren tijdens haar zwangerschap heeft ook een behoorlijke indruk bij me achtergelaten idd.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:37

Dat was inderdaad in 2005, misschien heeft het indruk gemaakt omdat S.enna met 43 weken zwangerschap was geboren, lange dracht angel Het herstel daarna was de trouwens ook lang, ik was 3,3 liter bloed verloren en moest na de bevalling naar de IC. De dagen daarop kreeg ik een bloedtransfusie, en ik heb nog een tijdje in het ziekenhuis gelegen.

Gast
Gast

Bericht  Printje do 22 sep 2011 - 7:38

Mama_van2 schreef:Dat klopt Printje, en de foto die ze plaatste kwam volgens mij niet uit Nederland maar uit Amerika, zo is het balletje toen gaan rollen. Volgens mij had dat kindje een mutsje op wat baby's in Amerika in het ziekenhuis opkrijgen.

ow ja nu weet ik het weer precies!!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:38

.

Wie was dat ook al weer?

Gast
Gast

Bericht  Darius do 22 sep 2011 - 7:41

_MamaRosa_ schreef:
.

Wie was dat ook al weer?

Ik weet het niet meer precies, duurde even voordat ik op haar naam kwam. Gedoe met haar vriend, man en weet ik wat nog meer.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 7:41

Immortality was toch degene die al een babykamer had jaren voor ze zwanger was? Met een man die net/nog niet gescheiden was? En volgens mij ook die later kanker zei te hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: