Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.
+51
blauwwitrood
L!ND@
moepie
Bolleke
xxjojootjexx
Tazz
LMCurious
Fearie
frolic
Koffieleut
Bay
Theezakje13
Pien
rapa nui
Meeko
Mamsie
Annie24
vlindertje
M@niek
Filoria
Darius
*Troela*
LindaK
Printje
Coccinelle
snoezel
Marin
koNijntje
Monte
Nora
PapillonRose
Lavendel
Catwoman79
joyce0606
Thunder
meisjesmama
sheila123
Bruintje Beer
holaagirl
firda
Happydobby
ProudMom
SarahKey
Jasmine
Steep
Nana
Tania
Parisienne
Rush
Liadan
Susan
55 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.
- Het verhaal van Mama_van2 van de afgelopen tijd, gelukkig ging het ineens heel snel weer goed.
- De zwangerschap van Proudmama.
- Dat Weetjewel weer heel snel zwanger was van de derde.
- Elke keer dat er iemand zwanger wordt uit het niet-zo-makkelijk-zwanger-worden-topic vind ik een mooi moment.
- De zwangerschap van Proudmama.
- Dat Weetjewel weer heel snel zwanger was van de derde.
- Elke keer dat er iemand zwanger wordt uit het niet-zo-makkelijk-zwanger-worden-topic vind ik een mooi moment.
Gast- Gast
Voor mij was dat met stip op 1 het hele verhaal rondom Ma.ra.
Ik vond het zo erg, heb verschillende keren tranen gelaten en heb er vele malen met mijn man over gepraat.
Ook hij informeerde geregeld bij mij of er al weer een updat was!
Daarnaast vond ik zelf het verhaal rond Isabea.u erg heftig! Dat iemand zo ver kan gaan qua leugens!
Ik vond het zo erg, heb verschillende keren tranen gelaten en heb er vele malen met mijn man over gepraat.
Ook hij informeerde geregeld bij mij of er al weer een updat was!
Daarnaast vond ik zelf het verhaal rond Isabea.u erg heftig! Dat iemand zo ver kan gaan qua leugens!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Mij heeft mijn babyshower heel veel indruk gemaakt omdat mijn achterneefje net was overleden. Dat was heel dubbel, maar ook wel heel prettig!
Van M.ara lees ik elke keer met een brok in mijn keel.
N.asim ben ik ook absoluut niet vergeten.
Het hele Isabeau gebeuren vind ik walgelijk!!
Van M.ara lees ik elke keer met een brok in mijn keel.
N.asim ben ik ook absoluut niet vergeten.
Het hele Isabeau gebeuren vind ik walgelijk!!
Gast- Gast
* Het verhaal van Lizzy en Isabeau
* Yvonne haar oudste zoon
* Het feit dat Kat en ik op de dezelfde dag bevielen van een prematuur.
* De kinders van Euc. en dan vooral de jongste
* M.ara uiteraard
* Frolicje en haar moeder.
* De laatste zwangerschap van weetjewel
* Yvonne haar oudste zoon
* Het feit dat Kat en ik op de dezelfde dag bevielen van een prematuur.
* De kinders van Euc. en dan vooral de jongste
* M.ara uiteraard
* Frolicje en haar moeder.
* De laatste zwangerschap van weetjewel
Gast- Gast
Yasmine schreef:Printje schreef:Yasmine schreef:Wat ik ook nog niet genoemd heb:
Het verhaal van de forumster die hoogzwanger was toen haar moeder in de laatste fase van haar leven zat. Het was heel spannend of haar moeder haar kleinkind nog kon zien. Dat vond ik ook heftig, leven en dood zó ontzettend dicht bij elkaar.
dat was toch eht verhaal van mamarosa?
Volgens mij wel idd. Heb al die namenwissels door de jaren heen amper meegekregen, dus voor ik verhalen aan verkeerde forumsters toe ga kennen, heb ik het even zo genoemd.
Dat was ik idd, mijn moeder is een week late overleden.
Gast- Gast
Het lijkt mij zo ontzettend moeilijk om te moeten bevallen, als je moeder in haar laatste fase van haar leven in aangekomen pfff, heb daar ook regelmatig aan moeten denken toen ik zelf zwanger was. Het lijkt mij zo moeilijk, voor iedereen
Gast- Gast
Het hele verhaal van M.ara heeft hier enorm veel indruk gemaakt!
Verder noemen heel veel meiden de bevallingen van Pien en PM. Die heb ik totaal gemist omdat ik toen zelf net bevallen was. Dat vind ik wel jammer...
Verder noemen heel veel meiden de bevallingen van Pien en PM. Die heb ik totaal gemist omdat ik toen zelf net bevallen was. Dat vind ik wel jammer...
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Het was het schaambotje haha...ja dat was vrij heftig inderdaad. Ik moet zeggen dat het vanaf de geboorte van Tygo een lange tijd heftig is geweest in huize Lieskuh. Maar gelukkig vergeten we die dingen ook snel en dat moet ook.Rataplan schreef:het gebroken stuitje van Lieskuh bij de oudste.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Het lijkt mij zo ontzettend moeilijk om te moeten bevallen, als je moeder in haar laatste fase van haar leven in aangekomen pfff, heb daar ook regelmatig aan moeten denken toen ik zelf zwanger was. Het lijkt mij zo moeilijk, voor iedereen
Het valt ook bijna niet te beschrijven. Ik kan daarom ook maar niet verder komen met een fotoboek voor de oudste, als ik die foto's, die me echt heel dierbaar zijn, erbij pak, word ik zo verdrietig. Je ziet gewoon de dood al bij haar, echt heel erg om te zien, en dus heb ik nog geen enkel album klaar, omdat ik eerst van de oudste klaar wil hebben, en zo stapelt het zich maar op.
Maar goed, zo heeft iedereen zijn eigen zorgen en verdriet, ik kan me ook niet voorstellen hoe het moet zijn om zo'n angst om je kindje te hebben, ook dat lijkt me vreselijk!
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Printje schreef:Yasmine schreef:Wat ik ook nog niet genoemd heb:
Het verhaal van de forumster die hoogzwanger was toen haar moeder in de laatste fase van haar leven zat. Het was heel spannend of haar moeder haar kleinkind nog kon zien. Dat vond ik ook heftig, leven en dood zó ontzettend dicht bij elkaar.
dat was toch eht verhaal van mamarosa?
bij frolicje was dat toch ook het geval?
Volgens mij ook frolicje
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Op mij heeft ook het hele verhaal van M.ara het meeste indruk gemaakt. De bevallingen van Pien en PM hebben ook veel indruk gemaakt. Wat heb ik toen vaak op het forum gespiekt om even te kijken of er al nieuws was...
Ik vind het echt super om te zien hoe idereen hier met elkaar meeleeft en er voor elkaar is.
Ik vind het echt super om te zien hoe idereen hier met elkaar meeleeft en er voor elkaar is.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Mamarose, ik krijg er tranen van in mijn ogen het lijkt mij zo moeilijk, bijna niet voor te stellen
Gast- Gast
IK ben overigens echt `verrast` dat ik zo vaak genoemd word. Het zo lang overtijd lopen ben ik echt allang weer vergeten!! De bevalling zelf ook maar vanaf toen ze geboren was tot het moment dat we haar meenamen uit het ziekenhuis, dat blijft een vreselijke herinnering!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Joh dak hier bij sta .. ja was ook ik inderdaad mijn moeder heeft nog 2 maanden en een week geleefd na mijn bevalling van m.iek.
Hoe het gaat nu ? Redelijk .. sta nog steeds recht , kan oprecht genieten heb momenten van geluk . Maar het gemis in af en toe ondragelijk
Hoe het gaat nu ? Redelijk .. sta nog steeds recht , kan oprecht genieten heb momenten van geluk . Maar het gemis in af en toe ondragelijk
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
+1Mama_van2 schreef:Mamarose, ik krijg er tranen van in mijn ogen het lijkt mij zo moeilijk, bijna niet voor te stellen
Dikke voor jou meis!!
Gast- Gast
Ja dat kan ik me goed voorstellen hoor....toen ik het vertelde tegen vriendinnen gruwelden zij er ook heel erg van. En achteraf vind ik het toch wel 'stoer' van mezelf dat ik er zo hard voor gevochten heb, voor mijn herstel. De bevalling en de nasleep ervan was niet niks.Jolee schreef:Storm schreef:Jolee schreef:Wat bij mij indruk heeft gemaakt in de zwangerschapspijler:
Bevalling van Pien, de miskraam van aquala, het bevallingsverhaal van storm, m.ara van mamavan2 en Tea-leaf en haar grote kinderwens wat maar niet wil lukken.
O echt? Waarom heeft mijn bevallingsverhaal indruk op je gemaakt?
Ik weet het niet zo goed meer, maar dat was voor het eerst dat ik het woord totaal ruptuur hoorde en ik vond dat zo gruwelijk. En ik denk dat ik wel eens gelezen heb hoeveel last je nog hebt (gehad) (?) van de bevalling en dat dat me is bijgebleven. Het heeft in ieder geval indruk gemaakt.
Gast- Gast
Darius schreef:Immortality vond ik ook wel een bijzondere forummer.
Verder de bevalling van Pien en Lindak en Catwoman die eerst een ks zou krijgen en toen bleek haar zoontje toch goed te liggen. De zwangerschap van Moepie en haar kraamtijd, terwijl haar man in het ziekenhuis lag voor zijn laatste chemo.
Wat grappig dat jou dat nog is bij gebleven.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Lieskuh schreef:Het was het schaambotje haha...ja dat was vrij heftig inderdaad. Ik moet zeggen dat het vanaf de geboorte van Tygo een lange tijd heftig is geweest in huize Lieskuh. Maar gelukkig vergeten we die dingen ook snel en dat moet ook.Rataplan schreef:het gebroken stuitje van Lieskuh bij de oudste.
Stuitje... Schaambotje... Het was in elk geval gebroken, . Ik vond het vrij heftig te horen dat je dus 'zomaar' iets kan breken tijdens je bevalling.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Koffieleut schreef:Op mij heeft ook het hele verhaal van M.ara het meeste indruk gemaakt. De bevallingen van Pien en PM hebben ook veel indruk gemaakt. Wat heb ik toen vaak op het forum gespiekt om even te kijken of er al nieuws was...
+ 1, tijdens de bevallingen van Pien en PM was ik nog aan het werk en wat heb ik vaak op F5 gedrukt om te checken of er al nieuws was. Heb het ook vaak over de bevalling van Pien gehad op mijn werk
M.ara's verhaal heb ik ook gevolgd, was in de weken na mijn bevalling, last van kraamtranen en kon het ook niet drooghouden bij het lezen van haar verhaal en wat ze allemaal moest doorstaan.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Hey, wat een goed topic, ik ga zo alle reacties doorlezen, maar bij de titel moest ik aan 2 dingen denken; het verhaal van 'Isabeau' en van Yvonne. En ook Mara d'r verhaal maakt veel indruk op me, dat weet je. En qua personen is Debbie er toch ook wel een die maar blijft hangen bij me.
Als ik er zo over nadenk dan zit ik hier toch inmiddels alweer een aantal jaartjes, en de vervelende dingen blijven gewoon wel hangen natuurlijk. Dus ook nog wat anders.... al die mooie buiken, vooral die hele dikke van een aantal meiden zie ik ook regelmatig weer voor me, zonder het fototopic te openen!
Als ik er zo over nadenk dan zit ik hier toch inmiddels alweer een aantal jaartjes, en de vervelende dingen blijven gewoon wel hangen natuurlijk. Dus ook nog wat anders.... al die mooie buiken, vooral die hele dikke van een aantal meiden zie ik ook regelmatig weer voor me, zonder het fototopic te openen!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
De meeste mama´s uit het 2008 topic, toen we allemaal gezellig samen zwanger waren. En in 2010 waren we bijna allemaal weer zwanger! Ik hou die mama´s dan ook het meeste bij hier op het forum. Ze hebben allemaal wel iets wat indruk gemaakt heeft op me.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
En bij jou blijft het mij maar opvallen hoeveel gelijkenissen er tussen ons gezinnetje zijn...Tazz schreef:De meeste mama´s uit het 2008 topic, toen we allemaal gezellig samen zwanger waren. En in 2010 waren we bijna allemaal weer zwanger! Ik hou die mama´s dan ook het meeste bij hier op het forum. Ze hebben allemaal wel iets wat indruk gemaakt heeft op me.
De katjes komen er hier niet in, maar verder ... Haha
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Tazz schreef:De meeste mama´s uit het 2008 topic, toen we allemaal gezellig samen zwanger waren. En in 2010 waren we bijna allemaal weer zwanger! Ik hou die mama´s dan ook het meeste bij hier op het forum. Ze hebben allemaal wel iets wat indruk gemaakt heeft op me.
Grappig is dat he, dat je dat toch zo bezig houd!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Storm schreef:Ja dat kan ik me goed voorstellen hoor....toen ik het vertelde tegen vriendinnen gruwelden zij er ook heel erg van. En achteraf vind ik het toch wel 'stoer' van mezelf dat ik er zo hard voor gevochten heb, voor mijn herstel. De bevalling en de nasleep ervan was niet niks.Jolee schreef:Storm schreef:Jolee schreef:Wat bij mij indruk heeft gemaakt in de zwangerschapspijler:
Bevalling van Pien, de miskraam van aquala, het bevallingsverhaal van storm, m.ara van mamavan2 en Tea-leaf en haar grote kinderwens wat maar niet wil lukken.
O echt? Waarom heeft mijn bevallingsverhaal indruk op je gemaakt?
Ik weet het niet zo goed meer, maar dat was voor het eerst dat ik het woord totaal ruptuur hoorde en ik vond dat zo gruwelijk. En ik denk dat ik wel eens gelezen heb hoeveel last je nog hebt (gehad) (?) van de bevalling en dat dat me is bijgebleven. Het heeft in ieder geval indruk gemaakt.
Precies. Het is ook iets heel bijzonders wat je gedaan hebt en dat bewijst wel hoeveel kracht jij hebt.
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?
» Wie heeft hier van vtech...
» Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
» Wie heeft er hier PCOS?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
» Wie heeft hier van vtech...
» Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
» Wie heeft er hier PCOS?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: