Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.
+51
blauwwitrood
L!ND@
moepie
Bolleke
xxjojootjexx
Tazz
LMCurious
Fearie
frolic
Koffieleut
Bay
Theezakje13
Pien
rapa nui
Meeko
Mamsie
Annie24
vlindertje
M@niek
Filoria
Darius
*Troela*
LindaK
Printje
Coccinelle
snoezel
Marin
koNijntje
Monte
Nora
PapillonRose
Lavendel
Catwoman79
joyce0606
Thunder
meisjesmama
sheila123
Bruintje Beer
holaagirl
firda
Happydobby
ProudMom
SarahKey
Jasmine
Steep
Nana
Tania
Parisienne
Rush
Liadan
Susan
55 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.
Ook het verhaal van mara..
Het gedoe van nijn/nijntje met haar twee baarmoeders..
Dat was toch ook niet waar?
firda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11
firda schreef:Ook het verhaal van mara..
Jawel, das wel waar. Was toen wel ophef over.
Hier ook Mara, en Pien!!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Oh ja lizzy de fakeverhaal...zat ook met haar bij het trouwtopic toen. Dat is nu zo'n 4/5 jaar geleden. Had ze net voor haar grote dag een ongeluk gehad toch?? En dan ook nog over zwangerschap en Isabeau.
En over M.ara haar hele verhaal.
En over M.ara haar hele verhaal.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Het verhaal van je dochtertje heeft veel indruk op me gemaakt. De bevalling van Pien vond ik onwijs spannend en het verhaal van die faker weet ik nog wel maar kwam toen nog niet zoveel op het forum. Was toen voornamelijk meelezer. Werd pas actief vanaf 2007 en volgens mij is dat verhaal van eerder dacht ik.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Het verhaal van Lizzy.
Het verhaal van M.ara ook omdat onze jongste meiden zo weinig schelen qua leeftijd.
Het verhaal van Susan met haar zoon.
En het medeleven toen mijn oudste met hersenvliesontsteking in het ziekenhuis lag. De kaart die ik in het ziekenhuis ontving kan me nog ontroeren.. Er zitten zoveel lieve meiden hier!!
Het verhaal van M.ara ook omdat onze jongste meiden zo weinig schelen qua leeftijd.
Het verhaal van Susan met haar zoon.
En het medeleven toen mijn oudste met hersenvliesontsteking in het ziekenhuis lag. De kaart die ik in het ziekenhuis ontving kan me nog ontroeren.. Er zitten zoveel lieve meiden hier!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Best wel veel dingen eigenlijk. Het verhaal van Yvonne d'r zoontje idd, dat van jouw dochter Mv2, de bevalling van Pien, dat van Susan's zoon. Maar ook bijvoorbeeld de Mola-zwangerschap van Pritt, het gebroken stuitje van Lieskuh bij de oudste, de scheiding Kruimeltje, RYW en Stuiter, de vroeggeboortes van sommige kinderen en vooral de fakeverhalen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
ik zit hier dan nog niet zolang als de meeste meiden.
maar toen ik hier regelmatig kwam en reageerde wat er ook een fake verhaal van een meisje die een tumor aan haar lever zou hebben, allemaal rare verhalen erover die echt niet klopte, en ze was net bevallen...naja heel raar....in het begin heb ik wel meegeleefd met haar, maar uiteindelijk bleek het toch nep te zijn.
de kleine M.ara, wat dat arme meisje allemaal mee moet maken (ik kan mij enigzinds indeneken hoe zwaar het is, mijn zus heeft epilepsie, wel in veel mildere vorm welliswaar)
bevalling van Pien...wat een spanning zeg!
maar ook wel de onzekerheden van alle meiden in het begin van hun zwangerschappen.
maar toen ik hier regelmatig kwam en reageerde wat er ook een fake verhaal van een meisje die een tumor aan haar lever zou hebben, allemaal rare verhalen erover die echt niet klopte, en ze was net bevallen...naja heel raar....in het begin heb ik wel meegeleefd met haar, maar uiteindelijk bleek het toch nep te zijn.
de kleine M.ara, wat dat arme meisje allemaal mee moet maken (ik kan mij enigzinds indeneken hoe zwaar het is, mijn zus heeft epilepsie, wel in veel mildere vorm welliswaar)
bevalling van Pien...wat een spanning zeg!
maar ook wel de onzekerheden van alle meiden in het begin van hun zwangerschappen.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:
.
Was dat nep? Ik weet wel wie je bedoelt trouwens en omdat ik weet wie het was, nam ik alles wat ze zei wel met een korreltje zout. Maar ik dacht eigenlijk dat wat ze vertelde wel in grote lijnen waar was.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Er komt veel in me op, van zieke kindjes en enorm bezorgde ouders tot langverwachte zwangerschappen en enorm verdrietige miskramen... Maar het verhaal van Mara zal me denk ik toch altijd het meest bijblijven. Word altijd zo blij als ik goed nieuws over haar lees, als ze weer iets nieuws kan of een nieuw woordje gebruikt. En de slechte berichten raken me ook heel erg, zeker wat er de afgelopen maand allemaal gebeurd is, heb er ook veel over gepraat met mijn man.
Gast- Gast
De veel te vroege bevalling van LindaK in 2009.
M.ara haar verhaal, maar dat raakt me nog steeds wel.
Ach en nu ben ik haar naam kwijt ... haar vader was "kwijt" en ze vreesde het ergste en dat werd toen ook nog waarheid.
M.ara haar verhaal, maar dat raakt me nog steeds wel.
Ach en nu ben ik haar naam kwijt ... haar vader was "kwijt" en ze vreesde het ergste en dat werd toen ook nog waarheid.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Liadan schreef:joyce0606 schreef:
.
Was dat nep? Ik weet wel wie je bedoelt trouwens en omdat ik weet wie het was, nam ik alles wat ze zei wel met een korreltje zout. Maar ik dacht eigenlijk dat wat ze vertelde wel in grote lijnen waar was.
ik geloof dat zij toen der tijd aan de tand gevoeld werdt en toch bleek dat de verhalen wat aangedikt werden. ik heb haar nog een aantal keer gevraagd hoe het ging, en werdt niet op gereageerd.ze had het topic geopend dat ze kanker had, terwijl ze nog allerlei onderzoeken moest ondergaan. ik ben misschien gevoelig voor als mensen zo rondroepen dat ze kanker hebben terwijl dit nog niet zeker is...
ik geloof ook wel dat ze wat aan haar lever had, maar misschien minder erg dan dat ze zelf beweerde....ik leefde eigenlijk ontzettend met haar mee.
joyce0606- Kletskop
In de zwangerschaps en moederpijler heb ik het meest meegeleefd met de zwangerschap van PM en het verhaal van M.ara.
(In het algemeen, wat iemand al aangaf, het verhaal van Leaf haar vader)
(In het algemeen, wat iemand al aangaf, het verhaal van Leaf haar vader)
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik denk de 'negatieve' uitslag van de test die gedaan is met de zoon van Stuiterbal, toen schrok ik wel echt. Maar dat komt omdat ze i.r.l ook een vriendin van mij is.
Verder het gedoe rondom M.ara van Mamavan2 en de zwangerschap en bevalling van ProudMama.
Verder het gedoe rondom M.ara van Mamavan2 en de zwangerschap en bevalling van ProudMama.
Laatst aangepast door Storm op do 22 sep 2011 - 2:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik kom hier nog niet zo lang als een hoop van jullie, maar dit heeft echt indruk op me gemaakt:
- alles rondom M.ara, wat een vechtertje is dat mooie meisje!
- de zwangerschap van PM, gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
- de laatste loodjes en bevalling van Pien.
- alles rondom M.ara, wat een vechtertje is dat mooie meisje!
- de zwangerschap van PM, gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
- de laatste loodjes en bevalling van Pien.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
De fake zwangerschap heb ik nooit meegemaakt, maar hoe is dat toen ontdekt dan?
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Mama_van2 schreef:Inderdaad Yvonne haar eerste zoontje, ik durfde het niet goed te plaatsen omdat ik bang was haar te raken. Maar haar eerste zoontje heeft op mij ook echt een indruk achter gelaten.
Dat vind ik niet erg hoor.
Wat op mij echt indruk heeft gemaakt is de eerste bevalling van Lieskuh. Dat vond ik allemaal zo sneu.
De 2e en 3e zwangerschap van Weetjewel. Volgens mij vertelde ze mij dat ze zwanger was en een paar uur later beviel ik zelf.
Het hele verhaal rondom Mara. Soms las ik heel herkenbare dingen. Ik heb er eigenlijk nooit echt op gereageerd maar het eerste wat ik s'morgens deed was kijken of er al nieuws was.
Ik weet niet hoe ze nu heet maar toen wokkeltjuh vertelde dat ze zwanger was, was ik ook blij.
Gast- Gast
Als ik 1 ding moet noemen is dat toch wel de hele ziekte e.d. van M.ara. Ik ging meerdere keren per dag kijken of er al nieuws was en heb ook flink zitten bidden en hopen dat het allemaal goed mocht komen en dat ze het ziekenhuis uit kon.
Verder is de dood van leaf haar vader ook wel een aangrijpende gebeurtenis geweest. En natuurlijk alle geboortes op het forum(en dan vooral de namen, erg leuk)
Verder is de dood van leaf haar vader ook wel een aangrijpende gebeurtenis geweest. En natuurlijk alle geboortes op het forum(en dan vooral de namen, erg leuk)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
In negatieve zin was dat het verhaal van dat meisje die zogenaamd haar dochtertje Isabeau verloor. Ik was daar echt vreselijk verdrietig over, heb samen met Susan nog een topic geopend als steunbetuiging. Dan voel je je toch wel genaaid ( exusé le mot ).
Verder in postieve zin: de steun die mensen elkaar hier geven, die is echt hartverwarmend.
En ik leef sowieso met veel personen mee hier, al lees ik meer dan dat ik schrijf in deze pijler.
Verder in postieve zin: de steun die mensen elkaar hier geven, die is echt hartverwarmend.
En ik leef sowieso met veel personen mee hier, al lees ik meer dan dat ik schrijf in deze pijler.
Gast- Gast
jouw verhalen rondom M. hebben diepe indruk op me gemaakt. Dat heeft me echt doen beseffen hoe gelukkig we mogen zijn met een gezond kindje.
Toen het eerste zoontje van Yvonne geboren werd was ik er nog niet, ook niet toen die fake-forumster er was. Wat ik nu nog wel bedenk is volgens mij de foto (van de kinderen) van Arden (toch?) die door iemand anders gebruikt werden. Daardoor ben ik nu wel voorzichtiger met foto's plaatsen en foto's laten staan.
Toen het eerste zoontje van Yvonne geboren werd was ik er nog niet, ook niet toen die fake-forumster er was. Wat ik nu nog wel bedenk is volgens mij de foto (van de kinderen) van Arden (toch?) die door iemand anders gebruikt werden. Daardoor ben ik nu wel voorzichtiger met foto's plaatsen en foto's laten staan.
Gast- Gast
Ik ken jullie niet persoonlijk en ik lees hier meer mee dan dat ik post, maar het meeste wat een indruk heeft achter gelaten:
- alles rondom M.ara
- de zwangerschap/bevalling van Pien
- alles rondom M.ara
Gast- Gast
Ik heb het ook niet genoemd, maar het heeft wel degelijk indruk op me gemaakt. Ik kan me nog precies zijn foto voor m'n ogen halen, zo'n mooi klein ventje, wat een aangrijpende tijd was dat.yvonne schreef:Mama_van2 schreef:Inderdaad Yvonne haar eerste zoontje, ik durfde het niet goed te plaatsen omdat ik bang was haar te raken. Maar haar eerste zoontje heeft op mij ook echt een indruk achter gelaten.
Dat vind ik niet erg hoor.
Wat op mij echt indruk heeft gemaakt is de eerste bevalling van Lieskuh. Dat vond ik allemaal zo sneu.
De 2e en 3e zwangerschap van Weetjewel. Volgens mij vertelde ze mij dat ze zwanger was en een paar uur later beviel ik zelf.
Het hele verhaal rondom Mara. Soms las ik heel herkenbare dingen. Ik heb er eigenlijk nooit echt op gereageerd maar het eerste wat ik s'morgens deed was kijken of er al nieuws was.
Ik weet niet hoe ze nu heet maar toen wokkeltjuh vertelde dat ze zwanger was, was ik ook blij.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Mammalin schreef:Ik ken jullie niet persoonlijk en ik lees hier meer mee dan dat ik post, maar het meeste wat een indruk heeft achter gelaten:
- alles rondom M.ara
+1 en de zwangerschap van ProudMama vond ik ook 'bijzonder' of hoe ik het ook moet zeggen. een heel zware zwangerschap met veel tegenslagen maar nu gelukkig 2 prachtige zoontjes!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Wat bij mij indruk heeft gemaakt in de zwangerschapspijler:
Bevalling van Pien, de miskraam van aquala, het bevallingsverhaal van storm, m.ara van mamavan2 en Tea-leaf en haar grote kinderwens wat maar niet wil lukken.
Bevalling van Pien, de miskraam van aquala, het bevallingsverhaal van storm, m.ara van mamavan2 en Tea-leaf en haar grote kinderwens wat maar niet wil lukken.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:
Klopt ja. Een foto van mij met mijn zoontje die toen een of twee dagen oud was, en mijn vriend was eraf geknipt. Ik laat sindsdien ook geen foto's meer staan, laat ze wel eens zien maar nooit lang. En ik zet er mijn forumnaam doorheen, om het anderen toch iets moeilijker te maken. Dat was echt niet leuk, werd ik toen door Yvonne op geattendeerd, op dat hyvesprofiel van die meid.
Gast- Gast
Arden schreef:Rejoy. schreef:
Klopt ja. Een foto van mij met mijn zoontje die toen een of twee dagen oud was, en mijn vriend was eraf geknipt. Ik laat sindsdien ook geen foto's meer staan, laat ze wel eens zien maar nooit lang. En ik zet er mijn forumnaam doorheen, om het anderen toch iets moeilijker te maken. Dat was echt niet leuk, werd ik toen door Yvonne op geattendeerd, op dat hyvesprofiel van die meid.
nou dat is wel ziek zeg!
joyce0606- Kletskop
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Wat heeft hier het meeste indruk op jou gemaakt?
» Wie heeft hier van vtech...
» Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
» Wie heeft er hier PCOS?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
» Wie heeft hier van vtech...
» Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
» Wie heeft er hier PCOS?
» Wat heeft je vandaag blij gemaakt?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: