Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.

+51
blauwwitrood
L!ND@
moepie
Bolleke
xxjojootjexx
Tazz
LMCurious
Fearie
frolic
Koffieleut
Bay
Theezakje13
Pien
rapa nui
Meeko
Mamsie
Annie24
vlindertje
M@niek
Filoria
Darius
*Troela*
LindaK
Printje
Coccinelle
snoezel
Marin
koNijntje
Monte
Nora
PapillonRose
Lavendel
Catwoman79
joyce0606
Thunder
meisjesmama
sheila123
Bruintje Beer
holaagirl
firda
Happydobby
ProudMom
SarahKey
Jasmine
Steep
Nana
Tania
Parisienne
Rush
Liadan
Susan
55 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt. - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:19

Dankjewel, Jolee smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt. - Pagina 6 Empty Re: Wat heeft hier bij jou het meeste indruk gemaakt.

Bericht  Bolleke za 24 sep 2011 - 20:45

Grappig dat ik ook genoemd ben, is voor het eerst in een lijstje haha!

Maar voor mij heeft M.ara het meeste indruk gemaakt, Isabeau indertijd, en de zoon van Y.vonne.
Maar ik vind het mooi dat iedere moeder hier zijn eigen specifieke verhaal heeft, en leef met iedereen wel mee.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  moepie za 24 sep 2011 - 21:42

Op mij heeft toen de vroeggeboorte van het zoontje van LindaK veel indruk op mij gemaakt. Dat ze plots in het ziekenhuis lag! Het hele verhaal van M.ara natuurlijk ook!

Die fake verhalen heb ik half meegekregen. Dat over Isabeau was volgens mij net aan de gang toen ik voor het eerst in deze pijler kwam.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  L!ND@ zo 25 sep 2011 - 0:22

M.ara staat wel met stip op 1! Heb vaak in dat topic meegelezen en de site veel bezocht. Ik stond ook iedere ochtend op met de vraag hoe het met M.ara zou zijn gegaan in de afgelopen nacht. En de bevallingen van PM en Pien. Ik zat echt op het puntje van mijn stoel!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blauwwitrood zo 25 sep 2011 - 2:10

Heel veel, maar wat me nu even te binnen schiet:
- het verhaal van M.ara
- het fake-verhaal van Isabeau
- zoontje van Y.vonne
- Frolicje en Mamarosa
- Mola-zwangerschap van Pritt
- zwangerschap van Nijntje(?) en haar 2 baarmoeders
- de verhalen van Debbie en Tea-leaf
- de steun die ik hier heb gekregen in het topic toen onze laatste ICSI mislukt was
- de lieve meiden waarmee ik een hechte band buiten het forum heb opgebouwd m.b.t. moeilijk zwanger worden.

blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Kat1980 zo 25 sep 2011 - 2:38

LMCurious schreef:
Tazz schreef:De meeste mama´s uit het 2008 topic, toen we allemaal gezellig samen zwanger waren. En in 2010 waren we bijna allemaal weer zwanger! Ik hou die mama´s dan ook het meeste bij hier op het forum. Ze hebben allemaal wel iets wat indruk gemaakt heeft op me.

Grappig is dat he, dat je dat toch zo bezig houd!

Inderdaad!
Ik weet nog dat ik bevallen was van T en me bijna schuldig voelde dat Tazz, die eerder uitgerekend was en zo'n pijn had, nog niet bevallen was. Iedere dag in mijn kraambed heb ik hyves gecheckt of ze al bevallen was. Gelukkig was ze een paar dagen later aan de beurt.

Ook vond ik het zo bizar dat Sunprincess en ik op dezelfde dag bevallen zijn van een prematuurtje. Gelukkig hebben we nu beide een grote stoere vent van al weer 3 jaar! Ik heb bij haar tweede zwangerschap ook echt geduimd dat het kindje niet weer veel te vroeg kwam.

Verder heeft het verhaal rondom M.ara ook veel indruk op me gemaakt.
Van Yvonne haar eerste kindje heb ik gemist, wat verschrikkelijk zeg!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Filoria ma 26 sep 2011 - 0:19

frolic schreef:Joh dak hier bij sta :shock: .. ja was ook ik inderdaad mijn moeder heeft nog 2 maanden en een week geleefd na mijn bevalling van m.iek.

Hoe het gaat nu ? Redelijk .. sta nog steeds recht , kan oprecht genieten heb momenten van geluk . Maar het gemis in af en toe ondragelijk
Ook van mij een hug En leuk om weer iets van je te horen!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Makamba ma 26 sep 2011 - 1:29

Het verhaal van Isabeau, jouw verhaal rondom M.ara en het verhaal van MamaRosa die destijds moest bevallen van haar eerste kind.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Jelin ma 26 sep 2011 - 2:17

Mij is het verhaal van Isabeau het meeste bijgebleven. Helemaal omdat het achteraf fake bleek te zijn. Ik was die tijd hoogzwanger en had in de ochtend van 2 maart geschreven dat ik bezig was met bevallen. En mijn dochter is die dag ook geboren. Later kwam ik op het forum bleek dat haar zogenaamde dochter dezelfde dag was bevallen en dat het kindje overleden was. Man, wat heb ik gehuild. Dat verhaal zal me altijd bij blijven.

Ook heeft het verhaal rondom M.ara veel indruk gemaakt. En het overtijd lopen van Pien. En idd de dames waarbij zwanger worden heel moeilijk gaat.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Blue flower ma 26 sep 2011 - 2:31

Wat mij het meest is bijgebleven, pfff nou het verhaal in stukjes die ik in dit topic lees over Isabeau... hoe ziek kunnen mensen zijn!
Maar goed ik ben nog niet zo lang op het forum dus heb dat verhaal nooit in het echt meegemaakt, snap wel dat dit er in hakt zeg!

Wat mij sinds ik op het forum is bijgebleven, is toch wel Proudmama met haar vroegtijdige weeen, dat vond ik erg heftig ik was toen zelf net bevallen en wist dus net wat rijkdom is, en hoopte zoo dat alles goed zou gaan met haar 2 kleintjes.

Daarnaast Pien, vind het nog steeds ongelofelijk wat zij heeft door moeten maken.

En kleine Mara, elke dag ging/ga ik kijken of er al nieuws was/is over haar.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: