Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers

Pagina 5 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Earane do 15 sep 2011 - 8:03

Wat fijn dat het goed gaat, sharky! Ik vroeg me ook al af hoe het met je ging. Heb je ook al de termijnecho gehad? Kom gezellig meekletsen in het topic vanaf 12 weken Very Happy
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  sharky do 15 sep 2011 - 8:19

Earane: heb toevallig vandaag de termijnecho gehad! Wat een bijzonder gevoel zeg! Echt ongelofelijk dat zo`n klein spartelend babytje in mijn buik zit. Ik heb ervan genoten.
Ik zal in het andere topic proberen mee te schrijven!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Earane do 15 sep 2011 - 8:24

Geweldig is dat hè? Echt super dat jij dat nu ook hebt mogen meemaken Very Happy Nu wordt het ook gelijk wat echter!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Lejow do 15 sep 2011 - 17:43

Bah Bah Bah ik heb naar gedroomd vannacht.. Ik droomde dat ik weer mocht voor de echo (ma de 26e mag ik, dan ben ik 11w2), maar het kindje was niet groter dan 8w5 Sad
Heb nu gelijk zo'n onrustig gevoel.. blegh! Helemaal omdat sinds ik zwanger ben ik ZO veel en ZO echt droom!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lejow do 15 sep 2011 - 17:43

En fijn dat het goed gaat Sharky!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje do 15 sep 2011 - 18:35

Hè bah wat een nare droom Lejow, hopelijk is er niets aan de hand.
Ik droomde vannacht dat ik zwanger was, das dan wel weer leuk Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 19:47

Goedemorgen,

Ik ben weer aan het werk, erg rustig, heb 1 baby die komt wennen ( en die slaapt lekker) en zoonlief is bij oma.
Verder nog het zelfde, sochtends flink misselijk maar daarna gaat t wel goed meestal.
Ik ben nu alleen snip verkouden, behoorlijk irritant!
Mijn buik begint ook al aardig te groeien.
Volgende week woensdag hebben we weer een echo!
Morgen hebben we familiedag en dan gaan we het ook vertellen aan de familie, en na de echo van woensdag dan mag iedereen het weten.

@ Lejow, ik droom tijdens mijn zwangerschap ook veel meer en ook over miskramen enzo. Dat hoort erbij smile Ik zou me er niet druk over maken!

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 16 sep 2011 - 4:30

Wat spannend Snoepy!! Balen dat je je 's morgens zo voelt, gelukkig is het daarna wel over
Wij moeten nog 10 nachtjes slapen tot weer een echo.. Ik ben ZO benieuwd wat ik ga zien nu!

Moepetje, ik heb dat ook gedroomd voor ik zwanger raakte, en ik heb 2 keer gedroomd over een jongetje. De ene keer als baby, de andere keer als een wat ouder kindje!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje vr 16 sep 2011 - 4:50

Lejow schreef:
Moepetje, ik heb dat ook gedroomd voor ik zwanger raakte, en ik heb 2 keer gedroomd over een jongetje. De ene keer als baby, de andere keer als een wat ouder kindje!

Ik heet Muppetje joh, met n u Wink
Ik hoop dat het waarheid gaat worden natuurlijk, maar ik ga er maar vanuit van niet

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow vr 16 sep 2011 - 4:54

Ah woeps... dat was een stom foutje hahaha
Sorry!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monnie zo 18 sep 2011 - 9:07

Wat is het rustig hier... Volgens mij waren we met een heleboel, maar waar iedereen is, haha.

Maar hoe is het met iedereen? Zitten er alweer echo's aan te komen?
Met mij gaat het nog steeds erg goed, alleen wat meer moe. Morgen de eerste echo, heel spannend weer. Hopelijk zit alles goed en ben benieuwd hoe ver ik nou echt ben!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Filoria zo 18 sep 2011 - 9:11

Toen ik een paar weken zwanger was droomde ik dat mijn pasgeboren zoontje zo dik was dat ik hem niet op kon tillen. Ik sleepte hem maar een beetje door het huis aan één been. Als er kraamvisite kwam en ze vroegen waar de baby was zei ik: 'oh ja, dat dikke kind. Dat ligt ergens op de gang'. laughcry
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Susan zo 18 sep 2011 - 9:16

Filoria schreef:Toen ik een paar weken zwanger was droomde ik dat mijn pasgeboren zoontje zo dik was dat ik hem niet op kon tillen. Ik sleepte hem maar een beetje door het huis aan één been. Als er kraamvisite kwam en ze vroegen waar de baby was zei ik: 'oh ja, dat dikke kind. Dat ligt ergens op de gang'. laughcry

Lang voordat ik zwanger werd heb ik een keer gedroomd dat ik een heel klein baby'tje had, ongeveer 10 centimeter lang. Ik bewaarde het in een boterhamzakje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Filoria zo 18 sep 2011 - 9:18

Oké jij wint :shock:
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 9:27

Hahaha Very Happy

Ik droom nu niet over zwangerschappen. Wel over hele andere dingen. Zo ging ik vannacht vreemd met een andere man dan mijn man. Alleen de man in kwestie zag er precies hetzelfde uit als mijn man, alleen dan blond nerd Dus ja, hier zijn de dromen ook weer volop aanwezig!

Succes Monnie, morgen met je echo! Ik ben woensdag aan de beurt.

Verder begin ik al een buikje te krijgen hier, dat had ik de vorige keer niet. Alleen vraag ik me af of het door mijn darmen komen (door de zwangerschap) of dat het komt door vet. Man gooit het op mijn darmen, ik gooi het op vet Cool Ik eet zoveel sinds ik weet dat ik zwanger ben, echt asociaal gewoon... Hoe is dat bij jullie?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 9:38

Gelukkig ben ik niet de enige met rare dromen. Vannacht droomde ik dat ik een jongetje had dat niet verder kon leven. Hij kreeg een of ander medicijn waar hij dood van zou gaan. Hij lag op schoot en was heel rustig. Maar opeens 'deed' hij het weer. Rolling Eyes
En van de week al gedroomd over een spook. Toen ik wakker werd durfde ik niet meer ta gaan slapen haha.

Hier gaat alles goed. Heb eigenlijk nergens meer last van behalve af en toe wat moe.

@ Jolicious: spannend je eerste echo. Ik hoop dat alles goed is.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 18 sep 2011 - 18:31

Ach ach en de dromen gaan ook hier gewoon verder
Over de kinderboerderij, kippenpoten, pretparken, relaties die over gaan en mensen die t ineens met een ander doen, mijn familie (waar onder een paar overleden mensen die ineens langskomen) en noem het allemaal maar op. En omdat ik een paar keer wakker word 's nachts (grrrrrrrrrrrrrrrrr) droom ik ook tig verschillende dingen, nog vervelender!

Monnie, succes vandaag!
Ik heb over een week weer een echo, dan ben ik 11w2, als het goed is! Spannend

Joyl, ik had de eerste weken belachelijk veel, had de hele dag door honger en het was net een bodemloze put!! Dat werd minder vanaf een week of 6/7 want toen nam de misselijkheid de overhand. Vervolgens een week of 2 zowat niet gegeten en nu eet ik sinds een paar dagen weer een beetje normaal! En jij ook succes met de echo!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Cranberrie zo 18 sep 2011 - 23:00

Volgens mij zijn er heel veel blz weg van dit topic? Er waren toch zeker 65 pagina's, nu nog maar 8?

Het dromen valt hier wel mee, of ik ben het als ik wakker wordt gewoon vergeten Wink Want daar ben ik echt heeeel goed in momenteel; vergeet de gekste kleine dingen. Ga ik naar boven voor de was, voordat ik daar sta weet ik al niet meer wat ik hier ging doen. En ik laat vanalles uit mijn handen vallen! Flessen cola, met als gevolg dat de hele keuken onder de cola zit. Tasjes met boodschappen bij de AH op de roltrap... met als gevolg de boodschappen en de Viva Mama die over de grond valt en ik maar hopen dat geen bekenden dat blad zagen..

Misselijkheid heb ik bijna niet meer; nu bere honger! Probeer dan maar fruit enzo te eten. Vorige week veel chips en lekkere snoepjes gegeten, maar dat is weer niet zo goed voor de lijn.

Vandaag over een week hebben we eindelijk de eerste echo.. begin het nu wel heel spannend te vinden. Wij zijn zo benieuwd of alles wel goed is!
Cranberrie
Cranberrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  miss piggy zo 18 sep 2011 - 23:21

grappig dat iedereen zo droomt Very Happy
ik had laatst ook gedroomd dat ik vreemd was gegaan, echt heel raar want dat zou helemaal niet in me opkomen.

leuk monnie dat jullie vandaag een echo krijgen veel plezier!
en Jolicious ook veel plezier woensdag geniet ervan en hoop dat alles goed is.

wij hebben het dit weekend ook aan onze broers en schoonzussen verteld die waren super enthousiast Very Happy
echt heel leuk, voor de rest wachten we even tot na de 28ste...
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow ma 19 sep 2011 - 3:54

Monnnieeee, heb je de echo al gehad? Was alles goed?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  lief ma 19 sep 2011 - 6:58

Hoe was de echo monnie?

Hier nog 1 nachtje slapen en dan ook eindelijk de echo cheers !
Spannend spannend spannend...
Daarna gaan we het eindelijk vertellen aan onze ouders.

pff dromen ik weet er alles van.
Droomde dat er oorlog uitbrak in Nederland. En ik vroeg me af in wat voor een wereld ik mijn kind moest opvoeden.
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Monnie ma 19 sep 2011 - 7:12

Vanmiddag de echo gehad en het hartje klopt! Ben alleen wel veel minder ver dan we dachten. Nu nog maar 6 weken, valt dan toch even tegen. Maar goed, het hartje klopt dus wij zijn blij!

@lief: jij morgen veel succes smet de echo.
@jolicious:jij ook succes voor woensdag! Mijn buik groeit ook al, zullen de darmen vast zijn smile
@lejow: hoe is het nu met jou? Gaat het beter met je misselijkheid?

Ga vanavond op mijn bed in, morgen weer vroeg dag. Moet werken en 's avonds nog verjaardag van mijn vader.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  joyce0606 ma 19 sep 2011 - 7:18

monie: wat fijn dat alles goed is! en dat je het hartje al heb zien kloppen!! jammer dat je minder ver bent, maar alles is goed en dat is het belangrijkste!

lejow: gaat het al weer een beetje?

lief: succes morgen met de echo! spannend hoor!!

hier dromen ook aanwezig hoor, al de hele zwangerschap, zeker in het begin, en nu ook weer heel erg. ik had eergister mijn trouwring even af gedaan, omdat hij echt te strak zat. en mijn man had em om gedaan 'snachts (om zijn pink) en die nacht heb ik vreselijk gedroomd. ik was helemaal niet getrouwd, en zat overal te hoeren sloeren met mannen.... :shock: (terwijl ik eigenlijk heel verlegen ben, en mezelf zo echt niet ken). haha ik heb gelijk mijn ring terug ge-eisd de volgende ochtend! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 7:32

Ik ga niet overal op reageren... wij zijn vandaag teruggekomen van een weekendje weg en mijn dochter is jarig, ze is alweer 2 geworden vandaag. Wel een beetje emotioneel, moet dan toch terugdenken aan de bevalling die zo heftig was en hoewel ik het wel verwerkt hebt blijft het een raar idee dat dat dan precies 2 jaar geleden is.
Helaas voel ik me echt flink beroerd, inmiddels niet meer alleen 's nachts en 's ochtends maar bijna de hele dag. Ik doe wel gewoon alles en hoef gelukkig niet meer te spugen.

Jolicious, om gelijk op je vraag antwoord te geven Wink ik at de eerste 2 weken voor ik misselijk werd ook veel, maar probeerde het wel zoveel mogelijk gezond te houden. Mijn buik is ook al echt dikker, ik kan het bijna niet meer verborgen houden. Wel lastig! Maar nu eet ik heel raar. Ik ontbijt met 2 crackers en een glas cola light, dan ongeveer een half uur erna een eierkoek, over de ochtend heen af en toe een cracotte óf iets te snacken omdat dat wel lekker valt, zoals een stukje stroopwafel of een paar pringles. Niet heel gezond maar ik heb wel gemerkt dat als ik iets eet wat me tegenstaat, ik zooo misselijk word daarna. De rest van de dag is vrij normaal alleen wel weinig, en 's avonds probeer ik mijn fruit te eten omdat ik dat de rest van de dag echt niet wegkrijg. Maar ik moet regelmatig iets eten anders ga ik spugen. En meestal krijg ik dan de wat gezondere dingen niet weg. Hopelijk ga ik geen kilos aangekomen zo maar goed het niet overgeven is ook wel heel fijn.

Lejow, fijn om wat positievere berichten te lezen van je!

Monnie, fijn dat de echo goed was!!

Lief, succes morgen met de echo!

Jolicious, succes woensdag en ik hoop dat er al een mooi kloppend hartje te zien is!

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 19 sep 2011 - 19:18

Jammer Monnie, dat je minder ver bent! Wat had je zelf gedacht hoe ver je was? Wel fijn dat het hartje klopt!

Arden, balen dat je je de hele dag zo rot voelt, maar gelukkig hoef je niet te spugen!
Ik eet ook alleen waar ik trek in heb, word anders inderdaad ook alleen maar misselijker!

Lief, succes vandaag!

Hier gaat alles redelijk, heb goede en slechte momenten hehe. Gisteravond heeeeel misselijk, dus om kwart over 8 maar gaan slapen! Vandaag gelukkig heerlijk dagje vrij vanwege Prinsjesdag! En ga zo mijn ID kaart maar aanvragen, nu ik nog niet super bollie ben en dat ding toch gratis is hehe! En hier nog 6 nachtjes tot de echo!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: