Zwangerschapstopic tot 12 weken
+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers
Pagina 18 van 32
Pagina 18 van 32 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 25 ... 32
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Breekt in.... ik heb juist altijd gehoord dat die goedkope Kruidvat tests de gevoeligste testen zijn die er zijn...
Breekt uit..
Breekt uit..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje, ja ik heb dus ook nergens negatieve verhalen kunnen vinden. Maar goed, mijn HA beweerde meerdere vrouwen met dit probleem bij hem te hebben gehad... Zal dus wel... Of het is heel vroeg misgegaan toen bij mij ofzo... Maar kan het me bijna niet voorstellen.
Ik heb daarna de sensitesten besteld en had nog 2 CB in huis. Heb dus eerst een sensitest gedaan en daarna de CB. Of je haalt gewoon die KV testen en een CB, als ie positiever is, even daarna die CB doen. En ohja, tipje.. want zo suf was ik... Had lekker over dat ding geplast, en de rest mooi weggespoeld :p Moest ik heel lang wachten todat ik die CB kon doen haha! Volgende keer zou ik het dus even in een potje doen ofzo... Tip van de dag weer dus haha!
Ik heb daarna de sensitesten besteld en had nog 2 CB in huis. Heb dus eerst een sensitest gedaan en daarna de CB. Of je haalt gewoon die KV testen en een CB, als ie positiever is, even daarna die CB doen. En ohja, tipje.. want zo suf was ik... Had lekker over dat ding geplast, en de rest mooi weggespoeld :p Moest ik heel lang wachten todat ik die CB kon doen haha! Volgende keer zou ik het dus even in een potje doen ofzo... Tip van de dag weer dus haha!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de goedkoopste, en daar mag je niet op plassen maar mogen maar 4 druppels op komen Ik dacht zelf omdat ik de zorgopleiding gedaan heb, in een potje, en dan een injectiespuit erin en dan op het uiteinde druppelen? Dacht ik maar, whaha wat een gespreksonderwerp!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb dat toendertijd ook in een potje gedaan en gewoon het staafje er 10 sec? ingehouden.
Printje- Lady Post-a-lot
Ohja, was alweer vergeten hoe die testen werkte ja... Klopt, naja dat doe je het sowieso in een potje... Er zit zo'n druppelding bij toch (ben de naam even kwijt)...
CCC- Ratel
fryske, er zit een pipetje bij waarmee je kan druppelen. kun je die spuit achterwege laten
Maar ga je morgen weer testen?
Maar ga je morgen weer testen?
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik ga zaterdag testen, ik ben nu rustiger, ook dankzij het feit dat ik mijn verhaal ook gewoon kwijt kan.
Dankje wel voor de tips en het geruststellen meiden!
Haha, ik heb alleen de gebruiksaanwijzing gelezen, en daar niets gezien over pipetje vandaar die injectiespuit
Dankje wel voor de tips en het geruststellen meiden!
Haha, ik heb alleen de gebruiksaanwijzing gelezen, en daar niets gezien over pipetje vandaar die injectiespuit
Silver- Ratel
Ik heb ook nooit een pipetje gezien hoor, maar das ook 'alweer' 2 jaar geleden dat ik het nodig gehad heb..meer zelfs...
Printje- Lady Post-a-lot
Yep! Hij zit er echt bij!
CCC- Ratel
Geen luxe pipetje ofzo hoor, een heel klein doorzichtig plastic dingetje. Passen precies 4 druppels in.
Gast- Gast
hahahha ik denk dat ik dan toendertijd toch andere kruidvat testen had. Ik had met een licht paars? dopje erop zeg maar. Maar ik heb echt serieus nooit een pipetje gezien..er zat gewoon zo'n wit staafje aan dat je in je urine moest houden.
Printje- Lady Post-a-lot
Haha, nou hoe de test er ook uit mag zien, dat zie ik zaterdag wel Mits ik van te voren toch nog wel ongesteld wordt. Dan zit ik toch niet in het goeie topic
Silver- Ratel
Ik ga even een serie terug kijken en dan dromenland opzoeken, hopelijk kan ik normaal slapen. En zaterdag zullen we zien hoe het dan is. Ideaal zo'n forum, lekker onbekend toch je verhaal kwijt kunnen! Wat dit betreft.
Silver- Ratel
spannend FF....die test van mij werdt ook dondekerder na 10 minuten, door het indrogen, maar goed, toch zwanger..... ik heb een aandeel in testen gehad, en toch heb ik nooit een test gehad die negatief was en na 10 minuten toch een soort van positief.....ik heb goede hoop!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
FryskeFlinter schreef:Die streep is wel duidelijk ja, de streep die ik heb, kan ik geen foto van maken, want dan zie je hem niet. Op het moment van wou ik hem ook mmsen naar mijn vriend, zelfs dat lukte niet :o En toen hij vandaag thuis kwam, zag hij niets.. Dus ik hem zo in het licht houden waardoor ie zei, aaaaaaah ik zie een streep.. haha
ik had ook zo'n test mn eerste zwangerschap. Was op DE dag dat ik zou kunnen testen, 's middags geloof ik. (Kruidvat 2vr 5 euro).
Mn vriend zei ook meteen "ach, dat is niets". Maar ik zag echt heeeeeeeeeeel vaag een streep toen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Dat is man eigen Dat ze geen streep zien hahaha. Op mijn eerste positieve test had ik een heeeeeeeeel licht streepje (teste met 3w4), en volgens mijn vriend was dat ook geen streep. Hij vond het niets voorstellen
En toch was het echt raak
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Dat is man eigen Dat ze geen streep zien hahaha. Op mijn eerste positieve test had ik een heeeeeeeeel licht streepje (teste met 3w4), en volgens mijn vriend was dat ook geen streep. Hij vond het niets voorstellen
Ja dat is echt man eigen, de eerste keer wou mijn man het pas geloven toen er Zwanger op de cb test stond
De tweede keer stuiterde hij door het huis: 'Ja ik zie twee strepen!!!' en dacht ik: ik doe straks wel even nóg een test want dit kan niet
Maar de kruidvat testen van 2 voor 5 euro is idd met een pipetje. Heb deze ook gedaan in mei.
Ik teste ook met 3wk en 4 dagen positief en op mijn nod deed ik er 1 van cb waar zwanger of niet zwanger op staat. En de hoeveelheid weken.
Succes fryske!
Happy schreef:Bijzonder zeg zo'n echo.
Ik ben waarschijnlijk wel wat minder ver dan we dachten voorlopig zet ze me een weekje terug. Maar bij de volgende echo kunnen ze nauwkeuriger meten en dan weten we meer. Maar voor nu ben ik helemaal gelukkig!
Ze legde alles heel rustig uit. Armpjes beentjes, dooierzak en het begin van de placenta. En het hartje is het mooiste geluid wat ik tot nu toe ooit gehoord heb haha kreeg tranen in mn ogen!
Ah wat heerlijk voor je / jullie! Wat bijzonder hè, zo klein en dan dat kloppende hartje al . Geniet ervan!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Lejow schreef:Dat is man eigen Dat ze geen streep zien hahaha. Op mijn eerste positieve test had ik een heeeeeeeeel licht streepje (teste met 3w4), en volgens mijn vriend was dat ook geen streep. Hij vond het niets voorstellen
Gisteravond zei mijn vriend, laat die test nog eens zien.. En toen zei ie ineens van het is veel te klein, er is niks.
Maar een vraag voor de meiden bij wie het langer duurde (weet niet of het nu raak is maar toch) hoe heb je het los kunnen laten? Ik moet ontspannen, maar zit alleen maar te stressen, althans zo voelt het. 's nachts slaap ik totaal niet. Na 1,5 uur boekje lezen viel ik uiteindelijk rond half 2 in slaap, en was 6u klaar wakker. Heb liggen draaien tot 9u mijn wekker ging. Maar echt zo raar.... Ik kan me niet ontspannen lijkt het.
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Lejow schreef:Dat is man eigen Dat ze geen streep zien hahaha. Op mijn eerste positieve test had ik een heeeeeeeeel licht streepje (teste met 3w4), en volgens mijn vriend was dat ook geen streep. Hij vond het niets voorstellen
Gisteravond zei mijn vriend, laat die test nog eens zien.. En toen zei ie ineens van het is veel te klein, er is niks.
Maar een vraag voor de meiden bij wie het langer duurde (weet niet of het nu raak is maar toch) hoe heb je het los kunnen laten? Ik moet ontspannen, maar zit alleen maar te stressen, althans zo voelt het. 's nachts slaap ik totaal niet. Na 1,5 uur boekje lezen viel ik uiteindelijk rond half 2 in slaap, en was 6u klaar wakker. Heb liggen draaien tot 9u mijn wekker ging. Maar echt zo raar.... Ik kan me niet ontspannen lijkt het.
ik heb het niet kunnen loslaten, het heeft zo'n grote impact op je...dat is heeel moeilijk los te laten....het is ook normaal hoor dat je het niet kan loslaten! ik denk dat de meeste hier het niet hebben kunnen loslaten.......maar het hoort erbij! nog een dagje! doe desnoods nog een test! (die van kruidvat zijn niet duur)..en zaterdag weer....lekker belangrijk wat mensen van je denken... (maar realiseer je wel dat de test ook niet positief kan worden...maar goed dat hoef ik eigenlijk niet te vertellen natuurlijk!)
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Oké ik heb me voorgenomen vandaag niet te testen. Het kan ook verkeerd uitpakken. En als ik dus een lange cyclus heb, dan ben ik volgende week woensdag pas echt overtijd. Ik heb het uitgerekend aan de hand van mijn korte cyclus. Dus in princiepe moet ik nu even in de gaten houden, rustig blijven, en niet te zenuwachtig worden..
Silver- Ratel
Het loslaten na die positieve testen lukte mij ook niet. Ik heb gestuiterd!! Eerst vol ongeloof en daarna... oh als het maar goed gaat. Vooral deze keer, genieten gebeurde dan pas ook na 16 weken.
Maar loslaten hoeft ook niet, als je wel echt zwanger bent en blijft dan veranderd dat je hele leven. Mag je best over nadenken.
Maar loslaten hoeft ook niet, als je wel echt zwanger bent en blijft dan veranderd dat je hele leven. Mag je best over nadenken.
Ik ga het anders doen, ik ga pas volgende week testen. Mij er niet teveel mee bezig houden, kijken of mijn ongesteldheid echt uit blijft. En dan pas ga ik stuiteren Ik ga me afwezig in dit topic houden. En over een week ga ik mij weer melden Zien of het ook echt lukt
Silver- Ratel
Pagina 18 van 32 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 25 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken