Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers

Pagina 18 van 32 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 25 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Printje do 13 okt 2011 - 8:57

Breekt in.... ik heb juist altijd gehoord dat die goedkope Kruidvat tests de gevoeligste testen zijn die er zijn...

Breekt uit..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  CCC do 13 okt 2011 - 9:00

Printje, ja ik heb dus ook nergens negatieve verhalen kunnen vinden. Maar goed, mijn HA beweerde meerdere vrouwen met dit probleem bij hem te hebben gehad... Zal dus wel... Of het is heel vroeg misgegaan toen bij mij ofzo... Maar kan het me bijna niet voorstellen.

Ik heb daarna de sensitesten besteld en had nog 2 CB in huis. Heb dus eerst een sensitest gedaan en daarna de CB. Of je haalt gewoon die KV testen en een CB, als ie positiever is, even daarna die CB doen. En ohja, tipje.. want zo suf was ik... Had lekker over dat ding geplast, en de rest mooi weggespoeld :p Moest ik heel lang wachten todat ik die CB kon doen haha! Volgende keer zou ik het dus even in een potje doen ofzo... smile Tip van de dag weer dus haha!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 9:02

Ik heb de goedkoopste, en daar mag je niet op plassen maar mogen maar 4 druppels op komen Rolling Eyes Ik dacht zelf omdat ik de zorgopleiding gedaan heb, in een potje, en dan een injectiespuit erin en dan op het uiteinde druppelen? Dacht ik maar, whaha wat een gespreksonderwerp! Laughing laughcry
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Printje do 13 okt 2011 - 9:04

Ik heb dat toendertijd ook in een potje gedaan en gewoon het staafje er 10 sec? ingehouden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC do 13 okt 2011 - 9:04

Ohja, was alweer vergeten hoe die testen werkte ja... Klopt, naja dat doe je het sowieso in een potje... Er zit zo'n druppelding bij toch (ben de naam even kwijt)...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie do 13 okt 2011 - 9:04

fryske, er zit een pipetje bij waarmee je kan druppelen. kun je die spuit achterwege laten :P
Maar ga je morgen weer testen?

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 9:06

Ik ga zaterdag testen, ik ben nu rustiger, ook dankzij het feit dat ik mijn verhaal ook gewoon kwijt kan. smile
Dankje wel voor de tips en het geruststellen meiden!

Haha, ik heb alleen de gebruiksaanwijzing gelezen, en daar niets gezien over pipetje vandaar die injectiespuit laughcry
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 9:13

Zit gewoon een plastic pipetje bij hoor hahaha!

Gast
Gast

Bericht  Printje do 13 okt 2011 - 9:16

Ik heb ook nooit een pipetje gezien hoor, maar das ook 'alweer' 2 jaar geleden dat ik het nodig gehad heb..meer zelfs...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC do 13 okt 2011 - 9:19

Yep! Hij zit er echt bij! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 9:20

Geen luxe pipetje ofzo hoor, een heel klein doorzichtig plastic dingetje. Passen precies 4 druppels in.

Gast
Gast

Bericht  Printje do 13 okt 2011 - 9:21

hahahha ik denk dat ik dan toendertijd toch andere kruidvat testen had. Ik had met een licht paars? dopje erop zeg maar. Maar ik heb echt serieus nooit een pipetje gezien..er zat gewoon zo'n wit staafje aan dat je in je urine moest houden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 9:24

Haha, nou hoe de test er ook uit mag zien, dat zie ik zaterdag wel Very Happy Mits ik van te voren toch nog wel ongesteld wordt. Dan zit ik toch niet in het goeie topic Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 9:24

Dat zijn de luxere Printje Wink

Gast
Gast

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 9:30

Ik ga even een serie terug kijken en dan dromenland opzoeken, hopelijk kan ik normaal slapen. En zaterdag zullen we zien hoe het dan is. Ideaal zo'n forum, lekker onbekend toch je verhaal kwijt kunnen! Wat dit betreft.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 do 13 okt 2011 - 9:46

spannend FF....die test van mij werdt ook dondekerder na 10 minuten, door het indrogen, maar goed, toch zwanger..... ik heb een aandeel in testen gehad, en toch heb ik nooit een test gehad die negatief was en na 10 minuten toch een soort van positief.....ik heb goede hoop!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Flower_L do 13 okt 2011 - 10:46

FryskeFlinter schreef:Die streep is wel duidelijk ja, de streep die ik heb, kan ik geen foto van maken, want dan zie je hem niet. Op het moment van wou ik hem ook mmsen naar mijn vriend, zelfs dat lukte niet :o En toen hij vandaag thuis kwam, zag hij niets.. :shock: Dus ik hem zo in het licht houden waardoor ie zei, aaaaaaah ik zie een streep.. haha

ik had ook zo'n test mn eerste zwangerschap. Was op DE dag dat ik zou kunnen testen, 's middags geloof ik. (Kruidvat 2vr 5 euro).
Mn vriend zei ook meteen "ach, dat is niets". Maar ik zag echt heeeeeeeeeeel vaag een streep toen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Lejow do 13 okt 2011 - 17:53

Dat is man eigen :P Dat ze geen streep zien hahaha. Op mijn eerste positieve test had ik een heeeeeeeeel licht streepje (teste met 3w4), en volgens mijn vriend was dat ook geen streep. Hij vond het niets voorstellen :P
En toch was het echt raak Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  SarahKey do 13 okt 2011 - 18:09

Lejow schreef:Dat is man eigen :P Dat ze geen streep zien hahaha. Op mijn eerste positieve test had ik een heeeeeeeeel licht streepje (teste met 3w4), en volgens mijn vriend was dat ook geen streep. Hij vond het niets voorstellen :P

Ja dat is echt man eigen, de eerste keer wou mijn man het pas geloven toen er Zwanger op de cb test stond Laughing

De tweede keer stuiterde hij door het huis: 'Ja ik zie twee strepen!!!' en dacht ik: ik doe straks wel even nóg een test want dit kan niet :shock:

Maar de kruidvat testen van 2 voor 5 euro is idd met een pipetje. Heb deze ook gedaan in mei.
Ik teste ook met 3wk en 4 dagen positief en op mijn nod deed ik er 1 van cb waar zwanger of niet zwanger op staat. En de hoeveelheid weken.
Succes fryske! smile
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  _Lana_ do 13 okt 2011 - 20:24

Happy schreef:Bijzonder zeg zo'n echo.
Ik ben waarschijnlijk wel wat minder ver dan we dachten voorlopig zet ze me een weekje terug. Maar bij de volgende echo kunnen ze nauwkeuriger meten en dan weten we meer. Maar voor nu ben ik helemaal gelukkig! I love you
Ze legde alles heel rustig uit. Armpjes beentjes, dooierzak en het begin van de placenta. En het hartje is het mooiste geluid wat ik tot nu toe ooit gehoord heb haha kreeg tranen in mn ogen!

Ah wat heerlijk voor je / jullie! Wat bijzonder hè, zo klein en dan dat kloppende hartje al I love you . Geniet ervan!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 20:43

Lejow schreef:Dat is man eigen :P Dat ze geen streep zien hahaha. Op mijn eerste positieve test had ik een heeeeeeeeel licht streepje (teste met 3w4), en volgens mijn vriend was dat ook geen streep. Hij vond het niets voorstellen :P

Gisteravond zei mijn vriend, laat die test nog eens zien.. En toen zei ie ineens van het is veel te klein, er is niks. :shock:

Maar een vraag voor de meiden bij wie het langer duurde (weet niet of het nu raak is maar toch) hoe heb je het los kunnen laten? Ik moet ontspannen, maar zit alleen maar te stressen, althans zo voelt het. 's nachts slaap ik totaal niet. Na 1,5 uur boekje lezen viel ik uiteindelijk rond half 2 in slaap, en was 6u klaar wakker. Heb liggen draaien tot 9u mijn wekker ging. Maar echt zo raar.... Ik kan me niet ontspannen lijkt het. Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 do 13 okt 2011 - 20:54

FryskeFlinter schreef:

Gisteravond zei mijn vriend, laat die test nog eens zien.. En toen zei ie ineens van het is veel te klein, er is niks. :shock:

Maar een vraag voor de meiden bij wie het langer duurde (weet niet of het nu raak is maar toch) hoe heb je het los kunnen laten? Ik moet ontspannen, maar zit alleen maar te stressen, althans zo voelt het. 's nachts slaap ik totaal niet. Na 1,5 uur boekje lezen viel ik uiteindelijk rond half 2 in slaap, en was 6u klaar wakker. Heb liggen draaien tot 9u mijn wekker ging. Maar echt zo raar.... Ik kan me niet ontspannen lijkt het. Rolling Eyes

ik heb het niet kunnen loslaten, het heeft zo'n grote impact op je...dat is heeel moeilijk los te laten....het is ook normaal hoor dat je het niet kan loslaten! ik denk dat de meeste hier het niet hebben kunnen loslaten.......maar het hoort erbij! nog een dagje! doe desnoods nog een test! (die van kruidvat zijn niet duur)..en zaterdag weer....lekker belangrijk wat mensen van je denken...smile (maar realiseer je wel dat de test ook niet positief kan worden...maar goed dat hoef ik eigenlijk niet te vertellen natuurlijk!)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 21:07

Oké ik heb me voorgenomen vandaag niet te testen. Het kan ook verkeerd uitpakken. En als ik dus een lange cyclus heb, dan ben ik volgende week woensdag pas echt overtijd. Ik heb het uitgerekend aan de hand van mijn korte cyclus. Dus in princiepe moet ik nu even in de gaten houden, rustig blijven, en niet te zenuwachtig worden..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  SarahKey do 13 okt 2011 - 21:10

Het loslaten na die positieve testen lukte mij ook niet. Ik heb gestuiterd!! Eerst vol ongeloof en daarna... oh als het maar goed gaat. Vooral deze keer, genieten gebeurde dan pas ook na 16 weken.
Maar loslaten hoeft ook niet, als je wel echt zwanger bent en blijft dan veranderd dat je hele leven. Mag je best over nadenken. Wink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 21:22

Ik ga het anders doen, ik ga pas volgende week testen. Mij er niet teveel mee bezig houden, kijken of mijn ongesteldheid echt uit blijft. En dan pas ga ik stuiteren smile Ik ga me afwezig in dit topic houden. En over een week ga ik mij weer melden Very Happy Zien of het ook echt lukt Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 32 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 25 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: