Zwangerschapstopic tot 12 weken
+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers
Pagina 6 van 32
Pagina 6 van 32 • 1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 32
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Goedemorgen,
@ Monnie, fijn dat je een hartje hebt gezien, jammer van dat terugzetten!
@ Lejow, lekker zo'n dagje vrij!
@ Arden, gefeliciteerd met je dochter! Kan me voorstellen dat je er emotioneel van was, het was ook een heftige periode voor jou, gaat het nu helemaal goed?
@ Lief, spannend he die echo! Veel plezier vandaag!
@ all, Ik ben behoorlijk beroerd, snip verkouden erge hoofdpijn en zo moe, daarnaast werd ik ook behoorlijk misselijk van al dat gehoest en zo, gelukkig gaat t vandaag al iets beter, nog wel moe en veel hoesten.
Vannacht de halve nacht beneden geslapen omdat ik iedereen wakker hoesten, zo sneu mijn zoontje moest de hele tijd huilen als ik moest hoesten vannacht.
Morgen hebben we weer een echo. Afgelopen zaterdag hadden we familiedag, toen hebben we t ook verteld, iedereen vond t erg leuk!
@ Monnie, fijn dat je een hartje hebt gezien, jammer van dat terugzetten!
@ Lejow, lekker zo'n dagje vrij!
@ Arden, gefeliciteerd met je dochter! Kan me voorstellen dat je er emotioneel van was, het was ook een heftige periode voor jou, gaat het nu helemaal goed?
@ Lief, spannend he die echo! Veel plezier vandaag!
@ all, Ik ben behoorlijk beroerd, snip verkouden erge hoofdpijn en zo moe, daarnaast werd ik ook behoorlijk misselijk van al dat gehoest en zo, gelukkig gaat t vandaag al iets beter, nog wel moe en veel hoesten.
Vannacht de halve nacht beneden geslapen omdat ik iedereen wakker hoesten, zo sneu mijn zoontje moest de hele tijd huilen als ik moest hoesten vannacht.
Morgen hebben we weer een echo. Afgelopen zaterdag hadden we familiedag, toen hebben we t ook verteld, iedereen vond t erg leuk!
Gast- Gast
Ach, vergeet ik je helemaal te feliciteren Arden, wat stom van me
Sterkte, hoop dat je er toch een beetje van kunt genieten!
Snoepy, beterschap!!
Sterkte, hoop dat je er toch een beetje van kunt genieten!
Snoepy, beterschap!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Even een egoberichtje:
We hebben ons kindje gezien en het hartje klopt !!
Om 11.30 uur hadden we een afspraak en om 12.10 uur waren we eindelijk aan de beurt.
Toen ze het echoapparaat op mijn buik zette had ze vrij snel mijn baarmoeder te pakken.
Maar het beeld bleef zwart niets leek op een kindje. De verloskundige zei niets en begon flink te duwen met het echoapparaat.
Wat bleek nu mijn darmen zaten ervoor.
Gelukkig kon ze door flink te duwen toch ons kindje in beeld krijgen en we zagen toen al snel een mooi kloppend hartje.
Ik ben nu 8 wk en 2 dagen. Over 2 weken krijg ik alweer een echo . Volgens de vk is de baby dan waarschijnlijk nog mooier te zien. En kunnen ze nog beter meten wanneer ik uitgerekend ben.
Vanavond naar de ouders en broers toe om het te vertellen.
De rest vertellen we het waarschijnlijk na de volgende echo.
We hebben ons kindje gezien en het hartje klopt !!
Om 11.30 uur hadden we een afspraak en om 12.10 uur waren we eindelijk aan de beurt.
Toen ze het echoapparaat op mijn buik zette had ze vrij snel mijn baarmoeder te pakken.
Maar het beeld bleef zwart niets leek op een kindje. De verloskundige zei niets en begon flink te duwen met het echoapparaat.
Wat bleek nu mijn darmen zaten ervoor.
Gelukkig kon ze door flink te duwen toch ons kindje in beeld krijgen en we zagen toen al snel een mooi kloppend hartje.
Ik ben nu 8 wk en 2 dagen. Over 2 weken krijg ik alweer een echo . Volgens de vk is de baby dan waarschijnlijk nog mooier te zien. En kunnen ze nog beter meten wanneer ik uitgerekend ben.
Vanavond naar de ouders en broers toe om het te vertellen.
De rest vertellen we het waarschijnlijk na de volgende echo.
Laatst aangepast door lief op di 20 sep 2011 - 1:59; in totaal 1 keer bewerkt
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Wat spannend was het zeg lief!! Fijn dat alles goed was!!!
Ja ze kunnen flink duwen met dat echo apparaat
Veel plezier bij jullie familie! Hoe gaan jullie het vertellen?
Ja ze kunnen flink duwen met dat echo apparaat
Veel plezier bij jullie familie! Hoe gaan jullie het vertellen?
Lejow- Lady Post-a-lot
We hebben 2x het boekje opa en oma pluis gekocht van Nijntje.
Hier plakken we een kopie van de echo voorin.
Verder ben ik nu lekkere cupcakes aan het bakken die natuurlijk roze en blauw worden!!
Hier plakken we een kopie van de echo voorin.
Verder ben ik nu lekkere cupcakes aan het bakken die natuurlijk roze en blauw worden!!
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Leuk leuk!
Heb je roze en blauwe kleurstof of niet? Dan kun je de het CC beslag eventueel ook kleuren
Heb je roze en blauwe kleurstof of niet? Dan kun je de het CC beslag eventueel ook kleuren
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat fijn Lief dat alle goed was. Ben erg benieuwd naar onze echo.. denk zelf dat ik nu 10 weken ben en heb as maandag de echo dus ben benieuwd of mijn eigen berekeningen kloppen!
Cranberrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10
wel grappig Cranberrie, dan lopen we echt vlak bij elkaar!
Lejow- Lady Post-a-lot
lief: wat fijn zeg dat alles goed is!! en dat ze het al door je buikwand heen konden zien! ik heb met 8 weken eerst een inwendige echo gehad. en ik geloof met 12 weken ook nog, terwijl ik toch niet echt veel vet op mijn buik heb zitten.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Wat fijn Lief! wel spannend, maar gek dat ze dan niet een inwendige deed dan!
Gast- Gast
joyce0606 schreef:lief: wat fijn zeg dat alles goed is!! en dat ze het al door je buikwand heen konden zien! ik heb met 8 weken eerst een inwendige echo gehad. en ik geloof met 12 weken ook nog, terwijl ik toch niet echt veel vet op mijn buik heb zitten.
Ik was 7w5 en ze probeerde het eerst via mijn buik, ze zette hem er op, en plop daar was het kindje!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:joyce0606 schreef:lief: wat fijn zeg dat alles goed is!! en dat ze het al door je buikwand heen konden zien! ik heb met 8 weken eerst een inwendige echo gehad. en ik geloof met 12 weken ook nog, terwijl ik toch niet echt veel vet op mijn buik heb zitten.
Ik was 7w5 en ze probeerde het eerst via mijn buik, ze zette hem er op, en plop daar was het kindje!
wou bij mij was er echt niets te zien, dus helaas 2x inwendig. niet dat dat zo vreselijk is.... maar toch
joyce0606- Kletskop
Joyce: Je onderschrift is beter zo!!joyce0606 schreef:Lejow schreef:joyce0606 schreef:lief: wat fijn zeg dat alles goed is!! en dat ze het al door je buikwand heen konden zien! ik heb met 8 weken eerst een inwendige echo gehad. en ik geloof met 12 weken ook nog, terwijl ik toch niet echt veel vet op mijn buik heb zitten.
wou bij mij was er echt niets te zien, dus helaas 2x inwendig. niet dat dat zo vreselijk is.... maar toch
Bij mij was het uitwendig al goed te zien bij 6+4 weken, maar blijkbaar zag ze er iets aan dus ook inwendige echo gehad. En daar was nummer 2 opeens zichtbaar.
Dus ik ben heeeeel blij dat ik toch een inwendige echo heb gehad...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Joyce: Je onderschrift is beter zo!!joyce0606 schreef:Lejow schreef:joyce0606 schreef:lief: wat fijn zeg dat alles goed is!! en dat ze het al door je buikwand heen konden zien! ik heb met 8 weken eerst een inwendige echo gehad. en ik geloof met 12 weken ook nog, terwijl ik toch niet echt veel vet op mijn buik heb zitten.
Bij mij was het uitwendig al goed te zien bij 6+4 weken, maar blijkbaar zag ze er iets aan dus ook inwendige echo gehad. En daar was nummer 2 opeens zichtbaar.
Dus ik ben heeeeel blij dat ik toch een inwendige echo heb gehad...
allemaal slanke dames hier dan! die kleine van mij zat wel helemaal onderin, want de echo's daarna waren soms ook nog wel lastig, heel diep in mijn bekken, tegen mijn rug aan.
pm: ik heb niemand willen irriteren hoor met mijn onderschrift, maar als niemand wat zegt, kan ik het moeilijk ruiken (ook al ruik ik wel veel beter nu)
joyce0606- Kletskop
Nou slank.. dat valt ook wel mee. Ik ben 1,71 en weeg 72 kilo. Dus valt opzich wel mee
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Nou slank.. dat valt ook wel mee. Ik ben 1,71 en weeg 72 kilo. Dus valt opzich wel mee
nou ja net zoals mij dan! gewoon dus! haha....maar die kleine van mij ligt nu weer heel diep met zijn hoofdje in mijn bekken. het speelt nu al graag verstoppertje!
maar over 2 weken weer een echo? is daar een reden voor ? of is dat de zogenoemde termijn echo ?
joyce0606- Kletskop
Wie ik? Ik heb a.s. maandag de officiele termijn echo
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Wie ik? Ik heb a.s. maandag de officiele termijn echo
ik denk dat ik dan iemand anders in mijn hoofd heb
maar maandag jouw 2e echo, de termijn echo! spannend weer.....het blijft spannend hoor elke keer weer! maar wel heeeel leuk
joyce0606- Kletskop
Ik ben elke keer nog als de dood dat er wat mis is of ze het hartje niet kunnen vinden, ook al voel ik haar nu zelf.
Inwendig of uitwendig zegt niks, bij mij zag ze het inwendig niet eens!
Maar ik heb va 6 weken tot 12 weken inwendig gehad (in totaal zo'n 5x), en naarmate ze groter werd ging het ook wel echt flink meer zeer doen! Ben iig blij dat ik ze nu uitwendig kan krijgen.
Maar ik heb va 6 weken tot 12 weken inwendig gehad (in totaal zo'n 5x), en naarmate ze groter werd ging het ook wel echt flink meer zeer doen! Ben iig blij dat ik ze nu uitwendig kan krijgen.
Gast- Gast
Parels schreef:Ik ben elke keer nog als de dood dat er wat mis is of ze het hartje niet kunnen vinden, ook al voel ik haar nu zelf.
ik vond inwendig ook niet altijd prettig, zeker niet met die cyste, die ze even goed in beeld wilde hebben, een aantal keer! maar goed uitwendig is ook niet altijd fijn hoor! soms kan het echt gevoellig zijn. volgens mij had floor daar zoveel last van...lijkt mij niet echt leuk!
joyce0606- Kletskop
Ja dat klopt, Floor kon wel door de grond zakken elke keer.
Uitwendige echo's gingen tot nog toe altijd goed bij mij, even afkloppen.
Kan me ook voorstellen dat het voor jou niet altijd prettig is omdat ze jouw nieren natuurlijk ook steeds willen bekijken!
Kan me ook voorstellen dat het voor jou niet altijd prettig is omdat ze jouw nieren natuurlijk ook steeds willen bekijken!
Gast- Gast
Parels schreef:Ja dat klopt, Floor kon wel door de grond zakken elke keer.
ja die nierecho's zijn ook niet prettig!
joyce0606- Kletskop
Ik had net bloedverlies . Moeten toch voor de echo komen, maar ben zo bang dat het mis gaat...
Gast- Gast
Jolicious schreef:Ik had net bloedverlies . Moeten toch voor de echo komen, maar ben zo bang dat het mis gaat...
Ow wat erg! Snap dat je nu bang bent, je hebt zo al echo?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Nee, om half 2 pas. Moet eerst nog een uur rijden daarvoor.
Gast- Gast
Pagina 6 van 32 • 1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken