Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers

Pagina 4 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 4 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 0:25

Inderdaad, goed dat je het gedaan hebt!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 4 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow wo 14 sep 2011 - 0:44

Ja, was grappig, ze zaten tv te kijken toen ik binnenkwam en opeens staat er een jongetje op, loopt naar me toe en geeft me een knuffel en zegt: juf.. Ik heb jou zo gemist!!

Ahwwwww smile

fijn Jazzlyn dat je er zo snel terecht kunt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 0:50

Fijn dat het wel redelijk ging met werken Lejow!

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 14 sep 2011 - 0:51

Lejow schreef:Ja, was grappig, ze zaten tv te kijken toen ik binnenkwam en opeens staat er een jongetje op, loopt naar me toe en geeft me een knuffel en zegt: juf.. Ik heb jou zo gemist!!

Ahwwwww smile

aaaaaaaaaah wat lief zeg. Ga je morgen weer werken, misschien een idee om dan naast de vervangster te gaan werken zeg maar. dat jij met groepjes gaat werken. Vind het echt stoer dat je bent gaan werken en dat je zo reageert op wat er hier geschreven is. Ik bedoelde het echt niet 'verkeerd' en wil hoe jeje voelt ook niet ontkennen ofzo maar soms moet je je er idd overheen zetten en dat heb je gedaan!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 1:25

Wat goed van je, Lejow! En fijn dat het mee gevallen is!

Ik heb volgende week al een echo, met 6 weken zwangerschap. Beetje apart lijkt me, maar toe maar. Ik had het ziekenhuis gebeld wanneer ik terecht kon en de afspraak was al gemaakt door de gyneacoloog. Met 6 weken is er toch niet zoveel te zien nog..?

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 14 sep 2011 - 1:31

Jolicious schreef:Wat goed van je, Lejow! En fijn dat het mee gevallen is!

Ik heb volgende week al een echo, met 6 weken zwangerschap. Beetje apart lijkt me, maar toe maar. Ik had het ziekenhuis gebeld wanneer ik terecht kon en de afspraak was al gemaakt door de gyneacoloog. Met 6 weken is er toch niet zoveel te zien nog..?

het hartje is dan net begonnen met kloppen, maar verder zie je echt een stipje. nog geen "kindje" te zien. maar dat gaan wel snel hoor, want met 12 weken echo, is het ineens een mini mensje smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 2:15

Jolicious schreef:Wat goed van je, Lejow! En fijn dat het mee gevallen is!

Als het goed is is het idd wat Joyce zegt, maar als je wat korter bent klopt er nog geen hartje en dat hoeft dan niet per se te betekenen dat het niet goed zit. Wel spannend zo snel al!

Gast
Gast

Bericht  Monnie wo 14 sep 2011 - 3:24

@happy: heb je de vk al kunnen bellen? En wanneer mag je?

@cranberrie: wat leuk dat je al een buikje begint te zien! Hoever ben je nu? Ik heb het vorige week ook al aan een vriendin verteld, soms gebeurd dat hè, haha

@jolicious: leuk dat je mee komt kletsen en nog gefeliciteerd! Hoe oud is je eerste kindje?

@jazzlyn: jij ook al misselijk, gaat goed hier...

@lejow: goed dat je toch bent gaan werken en het mee viel. Eerste stapje is weer gezet.

@all: vermoeiend dagje vandaag. Mijn zoontje heeft veel last van zijn kiezen die doorkomen, de hele dag huilen, huilen. Zo sneu. Heb hem nu maar even in bed gelegd, hopelijk slaapt hij nog even. Hij slaapt vannacht bij mijn ouders, dus ik hoop dat het geen slapeloze nacht wordt voor hun Wink
Doe ook weer mee met mvm, zijn gister geweest en heb ook zo'n leuk armbandje gekregen. Verder gaat het goed hier!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 4:57

Ik ben niet zwanger en heb ook absoluut niet de intentie om zwanger te worden, haha, maar ik vind het altijd leuk om in deze pijler te lezen. En na de berichtjes van Lejow wil ik toch even reageren..wat rot dat je zo misselijk bent steeds. Ik werd er wel een beetje naar van, zoveel overgeven, jeetje zeg. Sad

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink wo 14 sep 2011 - 5:03

Ondanks dat ik hier ook niks te zoeken heb, wil ik toch nog even reageren.
Lejow, goed dat je weer bent gaan werken en dat het mee viel! Het is te hopen dat ze snel iets aan die misselijkheid kunnen doen.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow wo 14 sep 2011 - 5:27

Dank jullie wel!! En ik zit in de good mood vandaag, net een heerlijk bord nasi op, met een eitje!!
De laatste dagen snakte ik om dit tijdstip echt naar mn medicijn tegen de misselijkheid, en nu gaat het eigenlijk gewoon goed!!!!

Monnie, wat vervelend, dat hij er zo'n last van heeft. Wel 'fijn' voor jullie dat je vannacht dan even je rust kunt pakken!

Printje, helaas gaat dat niet, de vervangster is onze onderwijs assistent, die morgen weer in andere klassen loopt. Maar als het niet gaat, kan ik haar er wel bij roepen.
Ze heeft de kids gewoon een weektaak gegeven (we werken met weektaken met 5 werkes/knutsels/spelletjes die ze zelf in moeten plannen wanneer ze die willen maken), dus ze kunnen gelukkig lekker zelfstandig aan de slag.
en het voordeel bij de kleuters is dat we met mooi weer heerlijk buiten spelen :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje wo 14 sep 2011 - 5:45

ThinkPink schreef:Ondanks dat ik hier ook niks te zoeken heb, wil ik toch nog even reageren.
Lejow, goed dat je weer bent gaan werken en dat het mee viel! Het is te hopen dat ze snel iets aan die misselijkheid kunnen doen.

+1 fijn dat je je beter voelt vandaag

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Happy wo 14 sep 2011 - 22:49

Fijn Lejow dat je een goede dag had smile Hoop dat dat zo doorzet en dat je vandaag ook met een goed gevoel thuis komt!

Ik mag aanstaande Dinsdag naar de verloskundige voor het intakegesprek. Heb er zin in!
Wel spannend want ik voel me wel iets minder fit dat anders, maar kom de dagen prima door.
Voel mn buik soms wat rommelen en zeuren, mn darmen zijn lekker opgezet,ben soms wat duizelig en slap en vermoeidheid komt opzetten aan het eind vd dag. Gelukkig niet misselijk, al zou dat wel een bevestiging voor mij zijn.. Embarassed . Eerst maar eens naar Dinsdag toeleven!
Zondag gaan we het de ouders vertellen ivm informatie wat de vk moet weten over ziektes e.d in de familie.
Had het eigenlijk nog niet willen vertellen aan mijn schoonouders omdat die heel nuchter zijn. Het is nog zo pril het kan nog alle kanten opgaan, en stel als het mis gaat dan zal ik heel verdrietig zijn en hun doet dat niets. Ze zullen het sneu vinden maar dat is de natuur zeggen ze dan. Dat is ook wel zo, maar dat wil ik dan echt niet horen :P

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Paper Crown wo 14 sep 2011 - 23:12

Heeft iemand iets van Sharky gehoord?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lejow do 15 sep 2011 - 2:04

2CKC2 schreef:Heeft iemand iets van Sharky gehoord?

Nee Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 3:19

Hoe gaat het vandaag Lejow?

Ik heb net weer een echo gehad. Ipv 9 april ben ik nu 5 april uitgerekend. Deze datum gaan ze nu aanhouden. Zo schiet het wel op. :P

Gast
Gast

Bericht  miss piggy do 15 sep 2011 - 3:32

jeetje er is genoeg geschreven hier kan merken dat ik er niet elke dag ben haha

@lejow wat goed dat je weer bent gaan werken hopelijk gaat het nu langzaam aan wat beter met je.
@ Yvonne was de echo helemaal goed?

@ jazzlyn wat fijn dat je al zo snel een echo krijgt
@ happy heb je al een idee hoe jullie het gaan vertellen? geniet ervan is een leuk moment Very Happy

@ all wij hebben het afgelopen zondag tegen onze ouders verteld, we hadden ze uitgenodigd voor een etentje
en na afloop hadden we een kadootje gegeven.
daar zat een lijstje in met een gedichtje en bij de 2de regel kreeg mijn moeder al tranen in haar ogen, ik huilde net zo hard mee en mijn schoonmoeder ook haha
was erg leuk en de opa's zijn er ook erg happy mee.
28 sept krijg ik de eerste echo hopelijk is alles goed dan.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow do 15 sep 2011 - 4:41

Haha, zo loop je inderdaad de dagen er wel vanaf :P
Ik sta nu nog op de 15e, dus schelen we 5 dagen Very Happy
Was alles goed?

Ik moet eerlijk zeggen, ik voel me bovenverwachting goed!!
Ben wel moe, maar dat hoort erbij!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 5:12

We schelen dan 10 dagen. :P Zal je zien dat jij alsnog eerder bevalt. Ja, alles is verder goed. Er werd me wel aangeraden om een nekplooimeting te gaan doen omdat ze aan de hand daar van ook wel hartafwijkingen kunnen ontdekken. Wat zou jij doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 5:13

Lejow, heel goed, houden zo! En moe hoort erbij, maar daar is beter mee te leven gok ik zo.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 15 sep 2011 - 5:15

Ja, dat vind ik een stuk makkelijker te handelen dan misselijk zijn en spugen!
Lekker vroeg mijn bedje in!

Hmmm Yvonne, lastig... zijn hartafwijkingen niet op de echo te zien?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 5:23

Als het goed is gaat die vermoeidheid met een paar weken wel weer over. Ik heb dr nu alweer minder last van.
Hartafwijkingen zijn dan wel te zien maar met de nekplooi kunnen ze dat in een eerder stadium dan al zien. Ik vind het lastig want weg halen doe ik denk ik toch niet.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 do 15 sep 2011 - 6:16

Lejow schreef:
2CKC2 schreef:Heeft iemand iets van Sharky gehoord?

Nee Sad

Met Sharky en beeb gaat het goed Very Happy Ze weet inmiddels wel dat er naar haar gevraagd wordt, maar heeft weinig fut om hier te reageren. Full-time werken, privé leven en beeb eisen al d'r tijd op Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  joyce0606 do 15 sep 2011 - 6:30

yvonne schreef:Als het goed is gaat die vermoeidheid met een paar weken wel weer over. Ik heb dr nu alweer minder last van.
Hartafwijkingen zijn dan wel te zien maar met de nekplooi kunnen ze dat in een eerder stadium dan al zien. Ik vind het lastig want weg halen doe ik denk ik toch niet.

moeilijk! maar als het toch al vast staat dat je niets met de uitslag doet, ondanks ee slechte uitkomst, zou ik het niet doen. het is alleen maar onnodige extra stress!! (ik denk dat de 20 weken echo al genoeg stress voor jullie met zich meebrengt!)

wij hebben het ook niet gedaan, terwijl het wel door onze strot heen werd gedauwd bijna!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  sharky do 15 sep 2011 - 7:34

Hey wat leuk dat er naar me gevraagd wordt. Het gaat prima met me, geniet ontzettend van de zwangerschap. Mag dit topic verlaten, want ben inmiddels de 12 weken voorbij.
Er werd hier zoveel en zo druk gepraat dat ik geen puf had om te reageren. Bovendien had ik niet echt iets interessants te melden, en hier werd zoveel over misselijkheid gepraat en tja daar heb ik vrijwel geen last van gehad.
Veel plezier nog in dit topic en tot het volgende topic!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: