Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers

Pagina 32 van 32 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 32 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal di 29 nov 2011 - 2:25

Papillio; Dankjewel!

CCC; Leuk he, hopelijk komen er snel nog meer bij!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 32 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 2:52

Jaaaaaa Weegschaal, gefeliciteerd!!!

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ di 29 nov 2011 - 4:17

Wat geweldig Weegschaal!! Van harte gefeliciteerd! Op naar een goede echo en een mooi kloppend hartje! I love you
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Lejow di 29 nov 2011 - 4:21

Oh Weegschaal, wat fijn en wat snel weer!!
Ik ga zo voor je duimen dat het goed zit!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Weegschaal do 1 dec 2011 - 9:08

Dankjewel nog voor jullie lieve reacties!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 1 dec 2011 - 10:03

weegschaal, heb je net opnieuw gefeliciteerd in het zomer2012 topic. Ai, dacht al dat ik het dubbel deed. Maargoed, hierbij mag het wel dubbel toch Wink

morgen komt dus MvM bij mij voor de intake.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  CCC do 1 dec 2011 - 10:21

Dat boek van MvM wat je krijgt voor de 7 weken is trouwens echt heel mooi! Ben er superblij mee!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  S@nneke vr 2 dec 2011 - 0:16

weegschaal, lief dat je naar me vraagt. Het gaat opzich goed met mij. naruutlijk wel misselijk en erg moe. Dat wordt ook steeds iets erger.
Ik heb het aan mijn afdelingshoofd verteld en aan mijn trainster van turnen, maar verder nog aan weinig mensen. 27 december hebben we de eerste echo, dus ik moet nog best lang wachten. Het voelt allemaal goed. ik heb er wel vertrouwen in.
hoe voel jij je? heb je last van kwaaltjes? of (nog) niet?
ik ben maandag bij de verloskundige geweest voor de intake. geen spectaculaire dingen. was wel leuk. Alleen mn bloeddruk een beetje laag. ik voel me ook af en toe niet lekker, zal daar wel van zijn. en ik hoor van mensen dat ik af en toe bleek zie, en dan mag ik weer mooie smoesjes verzinnen. smile
We zijn nu druk op zoek naar een KDV of gastoudergezin.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Weegschaal vr 2 dec 2011 - 2:01

Heb je nog steeds weinig behoefte om op het forum mee te praten, anders hebben we een nieuwe topic voor de as. zomerbaby's! Fijn dat het zo goed voelt, al die onzekerheid is ook niks. Jij hebt wel laat pas een echo, ik heb de eerste echo een dag na jou. En je afdelingshoofd weet ervan, waren ze bij jou ook zo blij ivm de vakantieplanning Wink Ik heb heel wat zwangere collega's en de vakantieplanning was al een probleem. Ik weet zeker dat iedereen op mijn werk het me gunt, maar qua planning zullen ze er wel niet blij mee zijn. Ga je nog wel de nacht in met oud en nieuw? Ik heb vlgd week 3 nachten, met oud en nieuw 5 en dan halverwege januari ook nog 5. Ik ga er vanuit dat het geen probleem wordt, had er de vorige keer ook geen last van. Leuk die smoesjes, bij mij zullen ze dan wel raden wat er aan de hand is. Wij wachten nog even met vertellen tot na de echo.
Wij hebben ip voorlopig geen opvang nodig, werken allebei onregelmatig waarbij we elkaar kunnen afwisselen. En er blijft dan ook zeker nog 1 a 2 dagen over dat we samen vrij zijn, om niet langs elkaar te gaan leven. Ik ga wel 24u werken, mijn man blijft fulltime werken, maar werkt 24 uurs diensten, waardoor hij maar 2 diensten in de week werkt.
Ik heb dit keer gevoelige borsten en voel me weeiig. De vorige keer heb ik hier dus niet echt last van gehad. Gelukkig nog geen vermoeidheid.
Begin jij al een beetje een buikje te krijgen?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 32 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: