Afvalclub 20-30 kg (VOL)
+7
Pien
Barbabella
applestar
Pussycat
Rovine
Oasis
blauwwitrood
11 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Afvalclub 20-30 kg (VOL)
Dat snoepen was wel ingecalcueerd, alleen die mexicano dus een beetje spijt van (want zo lekker vind ik die niet), maar nu ben ik er wel achter dat ik echt prioriteiten moet stellen wat mijn vrije punten betreft. Spijsvertering blijft wel actief met in het weekend wat extra eten.
Ik merk het zeker wel, maar ik heb al een beetje geoefend, dus het kan ook in afgelopen 2 maanden eraf zijn gegaan.
Sporten vind ik ook een beetje stom, dat is het enige waar ik echt geen zin in heb. Het kost tijd en is eigenlijk helemaal niet zo leuk. Je bent zo 2 uur per keer kwijt inclusief omkleden, douchen en reizen.
Is inderdaad rond de 40 euro per maand. Ik word gesponsord, maar denk dat ik er zelf het geld ook wel voor over zou hebben, als ik niet zo sceptisch was althans. Ik heb er best 500 euro per jaar voor over om af te vallen terwijl ik lekker mag eten, maar dan vraag ik me altijd af of ik dat ook niet zelf kan. Die bijeenkomsten kosten ook tijd die ik liever ergens anders aan besteed, maar zolang ik het nog niet zelf kan blijf ik gaan. Misschien dat ik later dan over kan schakelen op alleen internet.
Ik merk het zeker wel, maar ik heb al een beetje geoefend, dus het kan ook in afgelopen 2 maanden eraf zijn gegaan.
Sporten vind ik ook een beetje stom, dat is het enige waar ik echt geen zin in heb. Het kost tijd en is eigenlijk helemaal niet zo leuk. Je bent zo 2 uur per keer kwijt inclusief omkleden, douchen en reizen.
Is inderdaad rond de 40 euro per maand. Ik word gesponsord, maar denk dat ik er zelf het geld ook wel voor over zou hebben, als ik niet zo sceptisch was althans. Ik heb er best 500 euro per jaar voor over om af te vallen terwijl ik lekker mag eten, maar dan vraag ik me altijd af of ik dat ook niet zelf kan. Die bijeenkomsten kosten ook tijd die ik liever ergens anders aan besteed, maar zolang ik het nog niet zelf kan blijf ik gaan. Misschien dat ik later dan over kan schakelen op alleen internet.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het echt veel geld voor wat je krijgt zeg maar. Als ik kijk naar het concept, dat is vrij makkelijk zelf te doen allemaal. Maar misschien is het voor sommige mensen juist wel goed om naar zo'n bijeenkomst te gaan, dat geeft meer motivatie.Nobucta schreef:
Gast- Gast
Hello dames!
Even een kort berichtje want heb niet zo veel tijd vandaag. Morgen zal ik weer op jullie reageren
Vandaag is goed gegaan
Mijn eetlijstje :
Ont: special k ontbijtgranen met 100 ml melk
td: 5 thee
Lun 2 boterhammen. 1 met kipfilet en 1 vruchtenhagelslag en 2 crackers met vlokken en een glas melk
td: 4 thee, 1 koffie met melk en 2 water en 2 soepstengels
Als avond eten ga ik straks een filetlapje eten met snijbonen.
Vanavond komt er een vriendin langs dus ik hoop dat het dan ook nog goed gaat. Morgen ochtend wegen. Ben wel benieuwd.
Heb vandaag op mijn werk mijn eerste ouder gesprek gehad. Ben wel trots op mijzelf dat het goed ging = )
liefs,
Even een kort berichtje want heb niet zo veel tijd vandaag. Morgen zal ik weer op jullie reageren
Vandaag is goed gegaan
Mijn eetlijstje :
Ont: special k ontbijtgranen met 100 ml melk
td: 5 thee
Lun 2 boterhammen. 1 met kipfilet en 1 vruchtenhagelslag en 2 crackers met vlokken en een glas melk
td: 4 thee, 1 koffie met melk en 2 water en 2 soepstengels
Als avond eten ga ik straks een filetlapje eten met snijbonen.
Vanavond komt er een vriendin langs dus ik hoop dat het dan ook nog goed gaat. Morgen ochtend wegen. Ben wel benieuwd.
Heb vandaag op mijn werk mijn eerste ouder gesprek gehad. Ben wel trots op mijzelf dat het goed ging = )
liefs,
Even snel een berichtje voordat ik weer aan het werk moet.
@blauwwitrood, bij het brooddieet mag je alleen brood eten zonder beleg.
Er is ook een topic over!
Maandag ben ik dan echt begonnen!
Gister gelijk al een rot dag gehad omdat ik langer moesten werken, daar had ik geen rekening mee gehouden dus ben ik tussen de middag even snel langs mijn ouders gegaan maar die aten tosti´s dus gelijk al gezondigd
Maar vandaag ga ik met volle moed weer verder!
Ik zou in eerst instantie niet op de weegschaal staan omdat ik nog maar net begonnen ben maar kon het toch niet laten
Ik ben nu 87,9 dus 0,3 afgevallen
(had gedacht dat ik aangekomen was )
@blauwwitrood, bij het brooddieet mag je alleen brood eten zonder beleg.
Er is ook een topic over!
Maandag ben ik dan echt begonnen!
Gister gelijk al een rot dag gehad omdat ik langer moesten werken, daar had ik geen rekening mee gehouden dus ben ik tussen de middag even snel langs mijn ouders gegaan maar die aten tosti´s dus gelijk al gezondigd
Maar vandaag ga ik met volle moed weer verder!
Ik zou in eerst instantie niet op de weegschaal staan omdat ik nog maar net begonnen ben maar kon het toch niet laten
Ik ben nu 87,9 dus 0,3 afgevallen
(had gedacht dat ik aangekomen was )
Gast- Gast
Mijn eigen versie van Sonja B, met meer eten, blijkt voor mij toch echt goed te werken. Vanmorgen 82,7kg, dus 1,8kg eraf deze week :-)
@Daisy: wat goed dat je, ondanks je verwachtingen, al bent afgevallen!! En dat terwijl je nog maar net begonnen bent, zet 'm op!!
Ik ga nu eerst werken en kan dan niet op het forum, dus als jullie de gewichten doorgeven, wil ik ze vanavond wel in de openingspost/tabel zetten.
Fijne dag!
@Daisy: wat goed dat je, ondanks je verwachtingen, al bent afgevallen!! En dat terwijl je nog maar net begonnen bent, zet 'm op!!
Ik ga nu eerst werken en kan dan niet op het forum, dus als jullie de gewichten doorgeven, wil ik ze vanavond wel in de openingspost/tabel zetten.
Fijne dag!
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Ik vind het echt veel geld voor wat je krijgt zeg maar. Als ik kijk naar het concept, dat is vrij makkelijk zelf te doen allemaal. Maar misschien is het voor sommige mensen juist wel goed om naar zo'n bijeenkomst te gaan, dat geeft meer motivatie.Nobucta schreef:
Ja precies, ik vind het eigenlijk ook best duur. Jammer genoeg kan je het boodschappenlijstje niet meer online kopen, want dan kon ik het helemaal zelf.
En nu gaat de dietiste ook uit de zorgverzekering. pff
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
blauwwitrood: Super dat je zoveel bent afgevallen in 1 week! Op naar de volgende weken
Ik was vanmorgen mijn bed uitgebeld door mijn werk dus het wegen is er bij in geschoten. Dit doe ik morgen wel en dat geef ik het morgen avond door. Is dat goed?
liefs,
Ik was vanmorgen mijn bed uitgebeld door mijn werk dus het wegen is er bij in geschoten. Dit doe ik morgen wel en dat geef ik het morgen avond door. Is dat goed?
liefs,
Hello dames!
hier is de dag prima verlopen! * ben trotst op mij zelf * hahah
Mijn lijstje voor vandaag:
Ont: Special k ontbijtgranen met 100 ml melk
td: 7 thee
Lun: 2 boterhammen met vruchtenhagelslag, 2 droge rijstewafels en een glas melk
td: 1 liter water, 2 koffie appel, banaan en 2 kiwi en een soepstengel
av: Spagettie bolognese met verse groente en gehakt
Straks nog iets van een plakje ontbijtkoek als ik trek heb.
Ik heb even jullie hulp nodig meiden. Aankomend weekend heb ik zo'n gigantisch druk weekend dat ik nu al niet weet hoe ik dat moet gaan doen met afvallen. Vrijdag avond heb ik namelijk 2 verjaardagen. Zaterdag overdag een verjaardag en in de avond een feest en zondag ga ik ook nog eens uit eten.
Nu wil ik natuurlijk wel 1x iets lekkers nemen maar wil het echt bij 1x houden. Hoe kom ik dit weekend door! HELP
liefs,
hier is de dag prima verlopen! * ben trotst op mij zelf * hahah
Mijn lijstje voor vandaag:
Ont: Special k ontbijtgranen met 100 ml melk
td: 7 thee
Lun: 2 boterhammen met vruchtenhagelslag, 2 droge rijstewafels en een glas melk
td: 1 liter water, 2 koffie appel, banaan en 2 kiwi en een soepstengel
av: Spagettie bolognese met verse groente en gehakt
Straks nog iets van een plakje ontbijtkoek als ik trek heb.
Ik heb even jullie hulp nodig meiden. Aankomend weekend heb ik zo'n gigantisch druk weekend dat ik nu al niet weet hoe ik dat moet gaan doen met afvallen. Vrijdag avond heb ik namelijk 2 verjaardagen. Zaterdag overdag een verjaardag en in de avond een feest en zondag ga ik ook nog eens uit eten.
Nu wil ik natuurlijk wel 1x iets lekkers nemen maar wil het echt bij 1x houden. Hoe kom ik dit weekend door! HELP
liefs,
@ applestar als je taart aangeboden krijgt dan kan je dat sowieso bij iedereen afslaan, dat zullen ze heus wel begrijpen als je vertelt dat je aan het lijnen bent en al 3! verjaardagen hebt vol met taart en andere dikmakende dingen.
En een handje chips of nootjes of weet ik wat je krijgt.. kan heus wel. Als je amar niet 8 handjes pakt
En bij het uit eten gewoon de gezodnste dingen kiezen.
@blauwwitrood Jij gaat goed!
@oasis Mijn mailtje nog gehad?
@all Hier gaat het matig. Helaas niks afgevallen, maar ook niet aangekomen gelukkig. Was een beetje een hectisch weekje en voelde me echt slecht, dus kon me er eerlijk gezegd ook niet altijd even goed toe zetten om alleen maar ''bewuste keuzes'' te maken.
Onder andere heb ik namelijk ontslag genomen op mijn werk. Maar goed... ik ga mijn best doen om er deze week weer helemaal voor te gaan.
En een handje chips of nootjes of weet ik wat je krijgt.. kan heus wel. Als je amar niet 8 handjes pakt
En bij het uit eten gewoon de gezodnste dingen kiezen.
@blauwwitrood Jij gaat goed!
@oasis Mijn mailtje nog gehad?
@all Hier gaat het matig. Helaas niks afgevallen, maar ook niet aangekomen gelukkig. Was een beetje een hectisch weekje en voelde me echt slecht, dus kon me er eerlijk gezegd ook niet altijd even goed toe zetten om alleen maar ''bewuste keuzes'' te maken.
Onder andere heb ik namelijk ontslag genomen op mijn werk. Maar goed... ik ga mijn best doen om er deze week weer helemaal voor te gaan.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Nooooo. Ik kom net weer van mijn WW-meeting af en moet nog meer gaan eten. Inplaats van 35 punten worden het er nu 40. Heb er nog 8 over voor vandaag, heb nu maar vast wat all-bran door mijn kwark gegooid, maar die heb ik al meegeteld. Straks nog maar even wat verzinnen. Heb wel chocoladerepen meegenomen daar voor 2 punten per stuk. :9
Nu dus wel ingeschreven (was 30 euro voor 1e maand) en een boekje met allerlei info meegekregen. Erg fijn, nu kan ik tenminste wat tussendoortjes-inpiratie opdoen. Punten opmaken met light-chips 's avonds lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Heb trouwens gevraagd of ik niet teveel at, maar ze zei dit vaker te horen. Ik vroeg me af of je op die manier wel afvalt, met zoveel eten, maar ze had op zich wel een punt met dat er al tientallen jaren mensen mee afvallen. Ook zei ze dat ik me over een tijdje wel beter ga voelen omdat ik alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijg. De anderen die vorige week ook begonnen zijn zeiden dat ze er ook verbaasd over waren zoveel te eten. De een was 1,7 kwijt, de ander niks, maar die had veel zwaardere kleren aan dan vorige week (spijkerbroek en laarzen).
Ga ik nu even op het forum neuzen daar.
Nu dus wel ingeschreven (was 30 euro voor 1e maand) en een boekje met allerlei info meegekregen. Erg fijn, nu kan ik tenminste wat tussendoortjes-inpiratie opdoen. Punten opmaken met light-chips 's avonds lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Heb trouwens gevraagd of ik niet teveel at, maar ze zei dit vaker te horen. Ik vroeg me af of je op die manier wel afvalt, met zoveel eten, maar ze had op zich wel een punt met dat er al tientallen jaren mensen mee afvallen. Ook zei ze dat ik me over een tijdje wel beter ga voelen omdat ik alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijg. De anderen die vorige week ook begonnen zijn zeiden dat ze er ook verbaasd over waren zoveel te eten. De een was 1,7 kwijt, de ander niks, maar die had veel zwaardere kleren aan dan vorige week (spijkerbroek en laarzen).
Ga ik nu even op het forum neuzen daar.
Rovine- Ratel
@Pussycat: Ja, heb ik gehad. Thanks! Ga het dit weekend eens proberen.
@Nobucta: Raar is dat he, dat je met meer eten toch kunt afvallen. Maarja, te weinig eten doet je lichaam in oorlogsstand zetten en dan houdt ie juist alles vast zeggen ze.
Ik twijfel nog steeds of ik het moet doen, veel geld wel. Kan jouw sponsor mij ook niet sponsoren?
@Nobucta: Raar is dat he, dat je met meer eten toch kunt afvallen. Maarja, te weinig eten doet je lichaam in oorlogsstand zetten en dan houdt ie juist alles vast zeggen ze.
Ik twijfel nog steeds of ik het moet doen, veel geld wel. Kan jouw sponsor mij ook niet sponsoren?
Oasis- Ratel
heb vanmorgen op de weegschaal gestaan en ik ben 0,5 kg afgevallen. ik weeg nu 93.3kg. had het helemaal niet verwacht, zeker omdat ik nu ook nog eens ongesteld ben geworden. hoop dat het elke week zo gaat !
Oasis schreef:@Pussycat: Ja, heb ik gehad. Thanks! Ga het dit weekend eens proberen.
Ik denk niet dat mijn mama iedereen gaat sponsoren.
is het geen idee voor een verjaardags/sinterklaaskadootje?
Rovine- Ratel
Een zak nibbits is 44 punten.
Rovine- Ratel
Nobucta schreef:Een zak nibbits is 44 punten.
Een hele zak chips, of zo'n kleintje? Grote kan ik mij voorstellen haha.
Oh je moeder sponsort! Lief zeg Ja ik moet denk ik even gaan overleggen dan haha.
Nog niks afgevallen btw
Oasis- Ratel
100 gram heb ik genomen, volgens mij is dat een gewone zak, zo'n grote.
Onlineprogramma werkt wel beter dan zo'n boekje. Met dat boekje zat in constant te googlen en schatten hoeveel het ongeveer was, nu wordt het gewoon uitgerekend. Zit nu ook van allerlei dingen op te zoeken hoeveel punten ze kosten en sommigen zijn echt schrikken. Worstenbroodje 10 punten bijvoorbeeld, dat zijn er dus 4 op een dag. Als ik dan bedenk wat ik allemaal voor die 40 punten kan eten is dat best bizar.
Nog 14 punten over vandaag, gaat dus al beter, heb ook 4 actiepoints verdiend door te fietsen naar mijn werk. Vriend mag vanavond een recept kiezen uit de boekjes die ik meegekregen heb gisteren.
Onlineprogramma werkt wel beter dan zo'n boekje. Met dat boekje zat in constant te googlen en schatten hoeveel het ongeveer was, nu wordt het gewoon uitgerekend. Zit nu ook van allerlei dingen op te zoeken hoeveel punten ze kosten en sommigen zijn echt schrikken. Worstenbroodje 10 punten bijvoorbeeld, dat zijn er dus 4 op een dag. Als ik dan bedenk wat ik allemaal voor die 40 punten kan eten is dat best bizar.
Nog 14 punten over vandaag, gaat dus al beter, heb ook 4 actiepoints verdiend door te fietsen naar mijn werk. Vriend mag vanavond een recept kiezen uit de boekjes die ik meegekregen heb gisteren.
Rovine- Ratel
Hello dames!
@nobucta: kom je er nog een beetje uit met je punten? Volgens mij is het nog een heel gepuzzel?
Hier is vandaag goed gegaan alleen ik had zo'n trek vandaag. Hoe dat kwam, geen idee wat heb goed verantwoord gegeten. Beetje afkicken van al die suikers?
Mijn lijstje:
Ont : special k ontbijtgranen met 100 ml melk
td: 6 thee
Lun: 2 boterhammen met vruchtenhageslag, 2 rijstewafels en 2 glazen melk.
td: 1. l water, 2 koffie, appel en een plakje ontbijkoek
av: Kipfilet, sperziebonen en gebakken aardappeln met appelmoes
Verder ben ik echt gesloopt na deze werkdag. Was erg druk en hectisch dus ik ga avond lekker op de bank met een koppie thee en een boek!
liefs,
@nobucta: kom je er nog een beetje uit met je punten? Volgens mij is het nog een heel gepuzzel?
Hier is vandaag goed gegaan alleen ik had zo'n trek vandaag. Hoe dat kwam, geen idee wat heb goed verantwoord gegeten. Beetje afkicken van al die suikers?
Mijn lijstje:
Ont : special k ontbijtgranen met 100 ml melk
td: 6 thee
Lun: 2 boterhammen met vruchtenhageslag, 2 rijstewafels en 2 glazen melk.
td: 1. l water, 2 koffie, appel en een plakje ontbijkoek
av: Kipfilet, sperziebonen en gebakken aardappeln met appelmoes
Verder ben ik echt gesloopt na deze werkdag. Was erg druk en hectisch dus ik ga avond lekker op de bank met een koppie thee en een boek!
liefs,
Nu ik via internet invul gaat het veel makkelijker. Heb eigenlijk overal wel internettoegang, waardoor ik de hele dag door invul. Wordt zo meteen bijgehouden hoeveel ik nog over heb. Vul dingen ook voordat ik ze opeet in, dan kan ik me nog bedenken. Later zal het wel gemakkelijker worden, het is nu vooral wennen. Heb er als ik straks mijn toetje op heb nog 1,5 over, heb het niet slecht gedaan dus vandaag.
Jurkje is net gearriveerd en het is zo moooooi. Mooier nog dan ik dacht. Maar hij valt ook niet groot (waar ik op hoopte), dus nog een lange weg te gaan.
Jurkje is net gearriveerd en het is zo moooooi. Mooier nog dan ik dacht. Maar hij valt ook niet groot (waar ik op hoopte), dus nog een lange weg te gaan.
Rovine- Ratel
@Nobucta: Vind jij het fijn via internet? Want ik had dat dus al eens geprobeerd en veel stond er niet tussen, of ik kwam veeeeer boven wat ik mocht per dag uit. Hoe weet je dan wat wel en niet goed is verder? Het is goedkoper dan de meetings, dus miscshien een tweede kans waard.
Oasis- Ratel
Ik vind internet eigenlijk een beetje tegenvallen. Forum is heel onoverzichtelijk en ik gebruik het alleen maar om mijn punten in te vullen. En vanavond zal ik eens een weekmenu samenstellen met al die recepten. Op zich krijg je ook weinig bij die meetings, maar ik ben daar wel blij mijn verhaal kwijt te kunnen. Als iets niet lekker loopt krijg ik dan die bevestiging dat ik toch goed bezig ben en als het niet zo is tips om het beter te kunnen.
Vandaag heb ik op:
O: all-bran met melk (9)
T: banaan en 200 gr mango (0)
L: caesar salade van de AH (
T: muffin met chocolade (9) en blikje cola zero (0)
D: tonijn met volkorenpasta en groente (12,5)
Dan straks nog een toetje; nectarinesorbetijs (3) en dan heb ik nog 1,5 punt over.
Die muffin had ik dus makkelijk weg kunnen laten, had ik veel mee kunnen winnen. Het helpt ook om veel fruit tussendoor te pakken, daar win je ook heel veel mee. Ontbijt was een experimentje, normaal ontbijt ik veel lichter, maar heb dan rond halftien alweer honger, dat viel nu wel mee.
Als het er niet bijstaat zoek ik de voedingswaarden op via internet en vul die in in de calculator.
Hoeveel punten nam jij per dag? Volgens mij zou jij er wel meer dan 29 mogen.
Vandaag heb ik op:
O: all-bran met melk (9)
T: banaan en 200 gr mango (0)
L: caesar salade van de AH (
T: muffin met chocolade (9) en blikje cola zero (0)
D: tonijn met volkorenpasta en groente (12,5)
Dan straks nog een toetje; nectarinesorbetijs (3) en dan heb ik nog 1,5 punt over.
Die muffin had ik dus makkelijk weg kunnen laten, had ik veel mee kunnen winnen. Het helpt ook om veel fruit tussendoor te pakken, daar win je ook heel veel mee. Ontbijt was een experimentje, normaal ontbijt ik veel lichter, maar heb dan rond halftien alweer honger, dat viel nu wel mee.
Als het er niet bijstaat zoek ik de voedingswaarden op via internet en vul die in in de calculator.
Hoeveel punten nam jij per dag? Volgens mij zou jij er wel meer dan 29 mogen.
Rovine- Ratel
Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoeveel punten ik mocht, maar ik zat er ruimschoots overheen, ook met gewoon gezond eten. En ik vond dat invulding (die tabel, die ken jij ook wel denk ik) maar lastig omdat er dus heel veel niet eens tussen stond. Enige voordeel was dat het precies liet zien wat je nog mocht eten inderdaad.
Oasis- Ratel
Vul nog maar 1 dag in, maar kwam tot nu toe nog niks tegen wat ik niet kon vinden. Maar het minimum is 29 punten, dat zou je al kunnen halen door die muffin en het ijs weg te halen. Nu scheelt het denk ik wel dat ik heel weinig brood eet, vind een salade net zo lekker.
Rovine- Ratel
mijn lijf schreeuwt op chocola. heb echt afkick verschijnselen volgens mij. heb net al 2 kiwi's en een appel op mijn heb nog steeds trek.............
@ Applestar wat lekker al een half kilo eraf. Zeker ondanks je ongesteldheid. Maar als je zo’n honger hebt af en toe dan kan je best nog meer eten hoor aan je schema te zien… Dan pak je beter nog een boterham of iets of eerst een supergroot glas drinken om te kijken of je wel echt honger hebt. Soms als ik dan een glas limo drink dan is het zo weg.
@ Nobucta die manier van WW vind ik ook best wel fijn klinken. Oké je moet ff rekenen soms, maar je wordt je wel heel bewust van wat wel en niet kan. Jammer dat je jurk toch stiekem niet iets groter uitvalt hahaha. Maar goed als je daarin past weet je wel zeker dat je goed je best hebt gedaan en je hebt dan zeker een slanker lichaam!
Hier gaat het goed. Heb m’n draad weer kunnen oppakken.
Gisteren heb ik gegeten
O: 1 boterham met pate van linera
T: Soort biscuit koekje dus niet zo slecht Zonder suiker enzo
L: 1 boterham met linera pate en 2 crackers met 1 plak kaas
D: Pasta met groente en gehakt
Vanavond eten we ook slecht want manlief wilde per se borrito’s. Nou ja daar ben ik gelukkig niet gek op dus ik eet er meestal 2 en dan een salade erbij.
@ Nobucta die manier van WW vind ik ook best wel fijn klinken. Oké je moet ff rekenen soms, maar je wordt je wel heel bewust van wat wel en niet kan. Jammer dat je jurk toch stiekem niet iets groter uitvalt hahaha. Maar goed als je daarin past weet je wel zeker dat je goed je best hebt gedaan en je hebt dan zeker een slanker lichaam!
Hier gaat het goed. Heb m’n draad weer kunnen oppakken.
Gisteren heb ik gegeten
O: 1 boterham met pate van linera
T: Soort biscuit koekje dus niet zo slecht Zonder suiker enzo
L: 1 boterham met linera pate en 2 crackers met 1 plak kaas
D: Pasta met groente en gehakt
Vanavond eten we ook slecht want manlief wilde per se borrito’s. Nou ja daar ben ik gelukkig niet gek op dus ik eet er meestal 2 en dan een salade erbij.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Zo, ik heb vast mijn hele tasinhoud ingevoerd in mijn eetlijstje vandaag. Heb iets teveel bij me, dus zal 1 ding moeten schrappen. Vooraf invullen werkt voor mij perfect, zo heb ik een beetje overzicht wat ik mag eten. Vanavond ga ik een griekse kaasburger eten omdat ik daarvoor niet teveel spullen meer in huis hoef te halen. Is een tartaartje op een hamburgerbroodje met feta, spinazie en wat kruiden.
Heb net zo'n chocoladereepje op van WW. Laagje chocolade is heel dun en puur, maar ik vind het wel erg lekker.
Heb net zo'n chocoladereepje op van WW. Laagje chocolade is heel dun en puur, maar ik vind het wel erg lekker.
Rovine- Ratel
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: