Afvalclub 20-30 kg (VOL)
+7
Pien
Barbabella
applestar
Pussycat
Rovine
Oasis
blauwwitrood
11 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Afvalclub 20-30 kg (VOL)
Gewoon lekker jurkjes dragen hoor, Theedoosje! Doe ik ook, zit heerlijk en staat superleuk. Vooral die simpele met lange of drie kwart mouwen van h&m vind ik fijn. Legging, vestje, klaar
Stippel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11
Nou echt mijn buik is niet charmant, heb echt dikke buik en dikke benen. Welke maat heb jij Stippel als ik vragen mag?
edit: wet het al
edit: wet het al
Gast- Gast
Zo ik kom hier ook weer eventjes kijken
Ben sinds vorige week druk aan het sporten (2x in de week) en tot nu toe ben ik er nog enthousiast over!
De afgelopen dagen niet zo heel goed om het diëten gedacht maar dat komt omdat ik het nogal druk heb en vreemde werktijden. Ook moet ik mezelf er weer even toe zetten om genoeg te drinken.
Morgen weer een weegdag, ben wel een beetje zenuwachtig!
Vinden jullie het nu ook zonde om kleding te kopen?
Ik had nog 2 broeken en zaterdag is er 1 stuk gegaan (gaar na 2 jaar intensief dragen)
Dus baalde behoorlijk omdat we het nu ook niet zo breed hebben en ik het zonde vind om een broek te kopen als ik hem straks toch niet meer pas
Nu heb ik gelukkig een (helaas) witte linnen broek voor 5 euro op de kop kunnen tikken, heb ik in ieder geval iets.
Ik wil straks ook weer meer rokjes en jurkjes dragen maar heb nu nogal een dikke buik, krijg serieus wel eens de vraag of ik zwanger ben
Ben sinds vorige week druk aan het sporten (2x in de week) en tot nu toe ben ik er nog enthousiast over!
De afgelopen dagen niet zo heel goed om het diëten gedacht maar dat komt omdat ik het nogal druk heb en vreemde werktijden. Ook moet ik mezelf er weer even toe zetten om genoeg te drinken.
Morgen weer een weegdag, ben wel een beetje zenuwachtig!
Vinden jullie het nu ook zonde om kleding te kopen?
Ik had nog 2 broeken en zaterdag is er 1 stuk gegaan (gaar na 2 jaar intensief dragen)
Dus baalde behoorlijk omdat we het nu ook niet zo breed hebben en ik het zonde vind om een broek te kopen als ik hem straks toch niet meer pas
Nu heb ik gelukkig een (helaas) witte linnen broek voor 5 euro op de kop kunnen tikken, heb ik in ieder geval iets.
Ik wil straks ook weer meer rokjes en jurkjes dragen maar heb nu nogal een dikke buik, krijg serieus wel eens de vraag of ik zwanger ben
Gast- Gast
Hello dames!
Hier een redelijk goede dag, alleen voel mij niet echt best. Veel last van maag en darmen dus echt avondgegeten heb ik niet echt. Hopelijk komt het morgen wel weer.
’t Was vandaag erg druk op mijn werk dus dan moet ik mijzelf echt even de tijd gunnen om iets te drinken en te eten. Gelukkig ben ik morgen lekker vrij en kan ik rustig aan doen!
Heb vandaag wel 200 buikspieroefeningen gedaan. Niet echt een aanrader als ik kotsmisselijk bent maar ben blij dat ik het gedaan heb. Morgen ga ik een extra keer sporten. Moet kunnen toch?
Mijn eetlijstje:
Ont: Special k ontbijtgranen met 100 ml
td: 6 thee en een halve rijstewafel
Lun: 2 boterhammen met smeerkaas en glas melk
Td: 4 thee , ½ banaan en 2 kaakjes
av: droge rijst met een beetje suiker
Had eigenlijk veel meer willen drinken maar was al bij dat ik alles binnenhield!
@blauwwitrood: balen dat het niet lekker loopt! Misschien aan de ene kant wel ‘fijn’ dat je zelf de oorzaak al weet. Hopelijk verdwijnt dat vocht snel. Anders misschien langs de huisarts?
@nobucta: Ik zou ook wel een crosstrainer thuis willen maar het geen idee waar ik dat moet laten! Ben al blij dat ik mijn buikspieraparaat kwijt kan haha
Volgens mij moet je alle sport wel enigzinsopbouwen. Tenminste dat is mij altijd verteld!
@oasis & Nobucta: Ik hoop zo voor jullie dat jullie morgenavond mooie resultaten op de weegschaal te zien krijgen. Ben benieuwd wat die van mij aangeeft!
@theedoosje: ik draag ook veel jurkjes terwijl mijn figuur nou ook niet één van de beste is. Het juist even zoeken wat voor soort jurkjes jou staan en als je dat eenmaal weet, vind je makkelijk ( tenminste ik ) leuke jurkjes.
@Daisy: wat goed dat je aan het sporten bent! Petje af hoor, hier gaat het nog erg moeizaam het sporten. Kleding kopen vind ik nu wel eigenlijk zonde maar moet toch wat hebben voor van de winter. Heb nu ook het meeste basic kledingstukken gekocht die niet duur zijn. Ik heb bijvoorbeeld veel jurkjes en shirtjes die ook op een legging kunnen en daar doe ik dan gewoon een vestje overheen. Nu moet ik alleen wel nog een nieuwe spijkerbroek. Heb namelijk nog maar 1 goede en dan nog een zwarte en een beige maar daar ga ik het de hele winter niet mee redden. Dat vind ik eigenlijk wel zonde maarja.
Is een corrigerent hempje niet iets voor jou? Ik heb er ook een paar en het scheeld echt als ik er 1 aan heb. Zeker onder een jurkje!
Liefs,
Hier een redelijk goede dag, alleen voel mij niet echt best. Veel last van maag en darmen dus echt avondgegeten heb ik niet echt. Hopelijk komt het morgen wel weer.
’t Was vandaag erg druk op mijn werk dus dan moet ik mijzelf echt even de tijd gunnen om iets te drinken en te eten. Gelukkig ben ik morgen lekker vrij en kan ik rustig aan doen!
Heb vandaag wel 200 buikspieroefeningen gedaan. Niet echt een aanrader als ik kotsmisselijk bent maar ben blij dat ik het gedaan heb. Morgen ga ik een extra keer sporten. Moet kunnen toch?
Mijn eetlijstje:
Ont: Special k ontbijtgranen met 100 ml
td: 6 thee en een halve rijstewafel
Lun: 2 boterhammen met smeerkaas en glas melk
Td: 4 thee , ½ banaan en 2 kaakjes
av: droge rijst met een beetje suiker
Had eigenlijk veel meer willen drinken maar was al bij dat ik alles binnenhield!
@blauwwitrood: balen dat het niet lekker loopt! Misschien aan de ene kant wel ‘fijn’ dat je zelf de oorzaak al weet. Hopelijk verdwijnt dat vocht snel. Anders misschien langs de huisarts?
@nobucta: Ik zou ook wel een crosstrainer thuis willen maar het geen idee waar ik dat moet laten! Ben al blij dat ik mijn buikspieraparaat kwijt kan haha
Volgens mij moet je alle sport wel enigzinsopbouwen. Tenminste dat is mij altijd verteld!
@oasis & Nobucta: Ik hoop zo voor jullie dat jullie morgenavond mooie resultaten op de weegschaal te zien krijgen. Ben benieuwd wat die van mij aangeeft!
@theedoosje: ik draag ook veel jurkjes terwijl mijn figuur nou ook niet één van de beste is. Het juist even zoeken wat voor soort jurkjes jou staan en als je dat eenmaal weet, vind je makkelijk ( tenminste ik ) leuke jurkjes.
@Daisy: wat goed dat je aan het sporten bent! Petje af hoor, hier gaat het nog erg moeizaam het sporten. Kleding kopen vind ik nu wel eigenlijk zonde maar moet toch wat hebben voor van de winter. Heb nu ook het meeste basic kledingstukken gekocht die niet duur zijn. Ik heb bijvoorbeeld veel jurkjes en shirtjes die ook op een legging kunnen en daar doe ik dan gewoon een vestje overheen. Nu moet ik alleen wel nog een nieuwe spijkerbroek. Heb namelijk nog maar 1 goede en dan nog een zwarte en een beige maar daar ga ik het de hele winter niet mee redden. Dat vind ik eigenlijk wel zonde maarja.
Is een corrigerent hempje niet iets voor jou? Ik heb er ook een paar en het scheeld echt als ik er 1 aan heb. Zeker onder een jurkje!
Liefs,
Ik heb nog een kast vol kleren, sommige dingen ongedragen, dus ik ga niks kopen, zou het zonde vinden als ik straks sommige kleren nooit aangehad heb. Wel nog 2 leggings gekocht vorige week, die gaan wel een aantal kilo mee denk ik. Als ik echt niks meer heb kan ik altijd nog wat uit de sale vissen voor tijdelijk, maar denk dat ik voorlopig wel vooruit kan.
Ik ga voor elke kilo die ik afval geld sparen zodat ik mezelf helemaal ziek kan shoppen als ik er straks ben.
Hier zijn trouwens in korte tijd 2 favoriete broeken gesneuveld, blijven haken ergens en doorgesleten. Motiveert me nog meer om straks in mijn andere broeken te passen, ik vind nu dat het net nog niet kan.
Ik ga voor elke kilo die ik afval geld sparen zodat ik mezelf helemaal ziek kan shoppen als ik er straks ben.
Hier zijn trouwens in korte tijd 2 favoriete broeken gesneuveld, blijven haken ergens en doorgesleten. Motiveert me nog meer om straks in mijn andere broeken te passen, ik vind nu dat het net nog niet kan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dat is een goede, Nobucta. Geld sparen voor elke kilo!
Mag ik vragen hoeveel je er in totaal af wilt?
@Daisy: ik koop nu wel eens nieuwe kleding, maar ik ga er ook niet vanuit dat ik een volledige maat afval in een maand. Maar eigenlijk heb je niets aan mij, want ik koop altijd wel kleding haha!
@applestar: Let wel een beetje op jezelf, he! Als je je niet lekker voelt moet je ook niet teveel van je lichaam vragen (sport ect). Dat komt echt wel weer een keer!
@blauwwitrood: Jammer dat het zo lang langzaam gaat.. but hang in there!
Mag ik vragen hoeveel je er in totaal af wilt?
@Daisy: ik koop nu wel eens nieuwe kleding, maar ik ga er ook niet vanuit dat ik een volledige maat afval in een maand. Maar eigenlijk heb je niets aan mij, want ik koop altijd wel kleding haha!
@applestar: Let wel een beetje op jezelf, he! Als je je niet lekker voelt moet je ook niet teveel van je lichaam vragen (sport ect). Dat komt echt wel weer een keer!
@blauwwitrood: Jammer dat het zo lang langzaam gaat.. but hang in there!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Weet nog niet precies hoeveel ik eraf wil. Ik ga wat kleinere doelen vaststellen met bijbehorende beloningen ( ) en kijk per stuk of het haalbaar is nog door te gaan. Geloof echt niet dat de 60 bijvoorbeeld haalbaar is, maar misschien denk ik er anders over als ik dichter in de buurt zit.
Rovine- Ratel
Goedemorgen dames!
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en die was erg lief voor mij. Ik weeg nu 92.8 dus er is weer 0,5kg af.
Gelukkig voel ik mijzelf al een stukje beter
Net mijn ontbijtje op en ben er al niet meer misselijk van
liefs,
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en die was erg lief voor mij. Ik weeg nu 92.8 dus er is weer 0,5kg af.
Gelukkig voel ik mijzelf al een stukje beter
Net mijn ontbijtje op en ben er al niet meer misselijk van
liefs,
Goed bezig!
Ik zit mezelf nu op te vreten over vanavond.
Ik zit mezelf nu op te vreten over vanavond.
Rovine- Ratel
Goedemorgen,
Ik heb mezelf vanmorgen ook weer gewogen en gelukkig is er weer wat afgegaan sinds maandag. Ik weeg nu 83.0, dus 0.3kg aangekomen deze week.
@Applestar: wat goed, ga zo door!!
@Nobucta en Oasis: succes vanavond! Wat leuk dat jullie bij elkaar in de 'groep' zitten
Fijne dag!
Ik heb mezelf vanmorgen ook weer gewogen en gelukkig is er weer wat afgegaan sinds maandag. Ik weeg nu 83.0, dus 0.3kg aangekomen deze week.
@Applestar: wat goed, ga zo door!!
@Nobucta en Oasis: succes vanavond! Wat leuk dat jullie bij elkaar in de 'groep' zitten
Fijne dag!
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Goed bezig allemaal. Ook ik ben de weegdag niet vergeten
En gelukkig ook afgevallen. Weeg nu 81 precies haha, dus ook precies 1 kilo afgevallen.
En gelukkig ook afgevallen. Weeg nu 81 precies haha, dus ook precies 1 kilo afgevallen.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat, goed zo! Ga zo door!
Hier een prima dagje achter de rug
Mijn eetlijstje:
ont: Special k ontbijtgranen met 100 ml melk
td: 1. liter groene thee
Lun: 2 boterhammen met kipfilet , appel en kiwi en glas melk
td: 0,5 l water, banaan en cup a soup
Voor vanavond eet ik lekker bami JAMMIE!
liefs,
Hier een prima dagje achter de rug
Mijn eetlijstje:
ont: Special k ontbijtgranen met 100 ml melk
td: 1. liter groene thee
Lun: 2 boterhammen met kipfilet , appel en kiwi en glas melk
td: 0,5 l water, banaan en cup a soup
Voor vanavond eet ik lekker bami JAMMIE!
liefs,
Hello meiden!
Hier gaat het goed! Heb eigenlijk niet zo veel bijzonders te melden.
ja, dat ik spierpijn heb van de buikspieroefeningen maar dat ik alleen maar een goed teken!
Hoe gaat het met jullie?
Morgen heb ik een drukke dag dus kan pas weer zaterdag reageren!
liefs,
Hier gaat het goed! Heb eigenlijk niet zo veel bijzonders te melden.
ja, dat ik spierpijn heb van de buikspieroefeningen maar dat ik alleen maar een goed teken!
Hoe gaat het met jullie?
Morgen heb ik een drukke dag dus kan pas weer zaterdag reageren!
liefs,
Hallo dames,
Zijn we nog wel goed bezig allemaal?
Volgens mij ga ik wel goed Al een poos niet meer gesnoept in ieder geval, maar dat halen we gewoon niet meer in huis. en als ik dan echt trek heb in zoetigheid neem ik een cracker met pindakaas of een glas limo zonder suiker.
En dat werkt wel.
Ook werk ik veel dus dat helpt ook mee. Vanavond een avonddienst en morgen weer een vroege en zondag ook een vroege pff...
Het hardlopen staat op een laag pitje daar ben ik minder trots op. Heb ook veel avonddiensten gehad en ik moet savonds lopen want s'morgens ben ik alleen met mijn dochter. En die neem ik niet mee dat vind ik niet handig.
Zijn we nog wel goed bezig allemaal?
Volgens mij ga ik wel goed Al een poos niet meer gesnoept in ieder geval, maar dat halen we gewoon niet meer in huis. en als ik dan echt trek heb in zoetigheid neem ik een cracker met pindakaas of een glas limo zonder suiker.
En dat werkt wel.
Ook werk ik veel dus dat helpt ook mee. Vanavond een avonddienst en morgen weer een vroege en zondag ook een vroege pff...
Het hardlopen staat op een laag pitje daar ben ik minder trots op. Heb ook veel avonddiensten gehad en ik moet savonds lopen want s'morgens ben ik alleen met mijn dochter. En die neem ik niet mee dat vind ik niet handig.
Pussycat- Ratel
Dus... iedereen is blijkbaar ineens overgelopen en/of gewoon gestopt met posten hier ofzo?
Pussycat- Ratel
Ik ben er nog! Heb het een beetje druk (gehad), dus niet zoveel tijd voor het forum. Maar als iedereen hier weg is, heeft het nog weinig zin om hier te posten.
Qua lijnen een slecht weekend gehad met dit mooie weer. Bbq, ijsjes, terrasjes, allemaal niet zo goed, maar vandaag ga ik er weer voor!!
Pussycat, hoe gaat het met jou?
Qua lijnen een slecht weekend gehad met dit mooie weer. Bbq, ijsjes, terrasjes, allemaal niet zo goed, maar vandaag ga ik er weer voor!!
Pussycat, hoe gaat het met jou?
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Ik ben er ook weer!
Vorige week echt een super drukke week gehad.
Werken, school, sporten.
Ben ook helemaal vergeten te wegen *oeps*
En doordat ik dus een vreemd ritme had is het met het eten en drinken ook niet zo super goed gegaan
Afgelopen weekend ook gebbqt en giser ook niet zo gezond gegeten
Maar ga vanaf vandaag weer vol goede moed verder!
Vorige week echt een super drukke week gehad.
Werken, school, sporten.
Ben ook helemaal vergeten te wegen *oeps*
En doordat ik dus een vreemd ritme had is het met het eten en drinken ook niet zo super goed gegaan
Afgelopen weekend ook gebbqt en giser ook niet zo gezond gegeten
Maar ga vanaf vandaag weer vol goede moed verder!
Gast- Gast
@ blauwwitrood Dat bedoelde ik dus ook. Dat ik het een beetje jammer vind dat ineens iedereen weer een ander topic gevonden heeft. En ik geen zin heb om doelloos berichtjes te plaatsen terwijl toch bijna niemand reageert. Wel echt jammer, want het kan zó motiverend werken. En waar de anderen heen zijn gegaan daar pas ik niet tussen
Maar goed.... met mij gaat het wat lijnen betreft wel goed. Ben benieuwd wat er deze woensdag vanaf is. Maar de vorige keer dus 1 kilo haha toch een begin
Net weer hard gelopen, pff was nog best warm zeg.
Hopelijk kan jij de draad ook weer oppakken.
Jij ook succes daisy hopelijk lukt het jou ook.
Maar goed.... met mij gaat het wat lijnen betreft wel goed. Ben benieuwd wat er deze woensdag vanaf is. Maar de vorige keer dus 1 kilo haha toch een begin
Net weer hard gelopen, pff was nog best warm zeg.
Hopelijk kan jij de draad ook weer oppakken.
Jij ook succes daisy hopelijk lukt het jou ook.
Pussycat- Ratel
is in ons topic ook, is ook zo wat om 3 keer over jezelf achter elkaar te posten he!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Gister had ik alweer een betere dag!
Heb eventjes een uurtje lekker gesport en niet heel slecht gegeten
Ik ga vandaag maar weer een brooddag inlassen en veel (water) drinken!
Ik sport nu voor de 3e week 2x in de week in een sportschool(gezondheidscentrum), samen met mijn schoonmoeder.
Omdat mijn schoonmoeder daar werkt als fysio heeft ze geregeld dat ik gratis mag sporten
Merk wel dat ik gemotiveerder ben dan haar
Sporten jullie in een sportschool of thuis?
Heb eventjes een uurtje lekker gesport en niet heel slecht gegeten
Ik ga vandaag maar weer een brooddag inlassen en veel (water) drinken!
Ik sport nu voor de 3e week 2x in de week in een sportschool(gezondheidscentrum), samen met mijn schoonmoeder.
Omdat mijn schoonmoeder daar werkt als fysio heeft ze geregeld dat ik gratis mag sporten
Merk wel dat ik gemotiveerder ben dan haar
Sporten jullie in een sportschool of thuis?
Gast- Gast
Bevallen die brooddagen, Daisy? En belangrijker: werkt het? Ik ben echt gek op brood, maar zou haast te mooi om waar te zijn om daardoor af te vallen, haha.
Ik vond dat ik wel even mocht inbreken hier ondanks de VOL in koeienletters, is toch heel stil. Jammer voor de meiden hier dat het niet echt actief is!
Ik vond dat ik wel even mocht inbreken hier ondanks de VOL in koeienletters, is toch heel stil. Jammer voor de meiden hier dat het niet echt actief is!
Gast- Gast
Ja ik ben gek op brood dus ik heb er geen moeite mee
Soms doe ik er wel een beetje boter op.
Naar mijn idee werkt het wel, ik doe 1 a 2x per week zo´n dag.
Als je wil mag je ook wel mee komen praten!
Het is hier toch zo rustig dus kan/mag er vast wel iemand bij...
Soms doe ik er wel een beetje boter op.
Naar mijn idee werkt het wel, ik doe 1 a 2x per week zo´n dag.
Als je wil mag je ook wel mee komen praten!
Het is hier toch zo rustig dus kan/mag er vast wel iemand bij...
Gast- Gast
Ja, ik ben een van de inactievelingen hier. Nu was ik sowieso al actiever dan hier gepost werd, dan ging ik hier kijken als ik iets wilde melden en stond ik nog steeds als laatste, misschien zou een topic met zijn honderden me meer liggen. Ik vind het Weight Watchers topic wel fijn omdat ze daar hetzelfde systeem hanteren, toch een beetje hetzelfde schuitje, ondanks de verschillen qua streven. Want dan zit ik juist hier weer beter op mijn plek.
Vorige week ben ik 0,4 aangekomen, dat was echt even een stevige domper. Gisteren heb ik zelf een weegschaal gekocht omdat ik ervan overtuigd was dat ik vorige week gewoon een slechte dag had (veel vasthouden enzo), zodat ik het nog even kon controleren als ik weer zoiets heb. Morgen zal ik mezelf ook even wegen op mijn eigen weegschaal voor ik naar WW ga zodat ik weet hoeveel ze van elkaar afwijken. Ik hoop niks want dan ben ik ten opzichte van vorige week 1,8 kilo kwijt. Ik vond het trouwens wel raar, het is een best fancy weegschaal waar je je lengte enzo in moet vullen. Ik ging er dus opstaan en hij gaf een veel hoger gewicht aan. Pas toen ik mijn lengte ingesteld had (maar 3 cm meer dan standaard instellingen) gaf hij minder aan. Best raar.
Ik roei en fiets nu. Ik heb sinds vrijdag niet meer gerookt, dus hopelijk kan ik deze week gaan rennen zonder meteen buiten adem te raken. Sportschool laat ik even zitten denk ik, heb genoeg activiteiten om elke dag wat te doen.
Vorige week ben ik 0,4 aangekomen, dat was echt even een stevige domper. Gisteren heb ik zelf een weegschaal gekocht omdat ik ervan overtuigd was dat ik vorige week gewoon een slechte dag had (veel vasthouden enzo), zodat ik het nog even kon controleren als ik weer zoiets heb. Morgen zal ik mezelf ook even wegen op mijn eigen weegschaal voor ik naar WW ga zodat ik weet hoeveel ze van elkaar afwijken. Ik hoop niks want dan ben ik ten opzichte van vorige week 1,8 kilo kwijt. Ik vond het trouwens wel raar, het is een best fancy weegschaal waar je je lengte enzo in moet vullen. Ik ging er dus opstaan en hij gaf een veel hoger gewicht aan. Pas toen ik mijn lengte ingesteld had (maar 3 cm meer dan standaard instellingen) gaf hij minder aan. Best raar.
Ik roei en fiets nu. Ik heb sinds vrijdag niet meer gerookt, dus hopelijk kan ik deze week gaan rennen zonder meteen buiten adem te raken. Sportschool laat ik even zitten denk ik, heb genoeg activiteiten om elke dag wat te doen.
Rovine- Ratel
@ Bolus, Haha ja ik kan wel een paar keer achter mezelf posten, maar dat staat ook zo sneu. Ben wel gewend om in mezelf te praten, maar hier valt het zo op.
@ Daisy, Wel lekker dat je dat zo via je schoonmoeder kan doen. En goed dat je zo goed bezig bent!
Ik sport 1 keer in de 2 weken bij fysio, dus dat stelt weinig voor haha. En ik probeer sowieso 1 soms 2 keer per week te hardlopen.
@ Reva, Jij mag wel inbreken hoor haha VOL is het niet meer.
@ Nobucta, Wel jammer dat je overgelopen bent. Al begrijp ik ook wel dat het stimulerend werkt als jullie met z’n allen WW doen. Wel stoer van je trouwens dat je ook nog eens gaat stoppen met roken. Hoop dat je het vol kan houden! Het voelt echt beter. Heb zelf ook gerookt, maar hardlopen stelde toen weinig voor…
Nou morgen weer weegdag! Ben benieuwd.
Volgens mij zit het hier wel goed. Denk niet dat ik heel veel minder dan 81 ben, maar denk niet dat ik ben aangekomen in ieder geval.
@ Daisy, Wel lekker dat je dat zo via je schoonmoeder kan doen. En goed dat je zo goed bezig bent!
Ik sport 1 keer in de 2 weken bij fysio, dus dat stelt weinig voor haha. En ik probeer sowieso 1 soms 2 keer per week te hardlopen.
@ Reva, Jij mag wel inbreken hoor haha VOL is het niet meer.
@ Nobucta, Wel jammer dat je overgelopen bent. Al begrijp ik ook wel dat het stimulerend werkt als jullie met z’n allen WW doen. Wel stoer van je trouwens dat je ook nog eens gaat stoppen met roken. Hoop dat je het vol kan houden! Het voelt echt beter. Heb zelf ook gerookt, maar hardlopen stelde toen weinig voor…
Nou morgen weer weegdag! Ben benieuwd.
Volgens mij zit het hier wel goed. Denk niet dat ik heel veel minder dan 81 ben, maar denk niet dat ik ben aangekomen in ieder geval.
Pussycat- Ratel
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: