Afvalclub 20-30 kg (VOL)
+7
Pien
Barbabella
applestar
Pussycat
Rovine
Oasis
blauwwitrood
11 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Afvalclub 20-30 kg (VOL)
@Applestar: wat goed dat je een halve kilo bent afgevallen, helemaal als je ook nog ongesteld bent. Vaak heb je dan toch wat meer zin in lekkere dingen en ben je vaak iets zwaarder.
@Nobucta: fijn dat het goed gaat met de WW nu je het online invult. Dat lijkt mij ook wel makkelijker, klinkt anders nml als een heel gepuzzel.
@Pussycat: wat goed dat je de draad weer op hebt weten te pakken.
Hier gaat het niet zo goed. Na het goede resultaat van woensdag ben ik slecht bezig. Elke dag wel iets slechts naar binnen gewerkt (lees: appelflap, chocolade, frietjes) En nu staat het weekend ook nog voor de deur Ik hoop dat ik snel weer wat gemotiveerder word, want anders wordt het niks.
Fijn weekend!!
@Nobucta: fijn dat het goed gaat met de WW nu je het online invult. Dat lijkt mij ook wel makkelijker, klinkt anders nml als een heel gepuzzel.
@Pussycat: wat goed dat je de draad weer op hebt weten te pakken.
Hier gaat het niet zo goed. Na het goede resultaat van woensdag ben ik slecht bezig. Elke dag wel iets slechts naar binnen gewerkt (lees: appelflap, chocolade, frietjes) En nu staat het weekend ook nog voor de deur Ik hoop dat ik snel weer wat gemotiveerder word, want anders wordt het niks.
Fijn weekend!!
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
Blauwitrood; tegen mij zei iemand vorige week "een verloren dag is geen verloren week."
Gun jezelf anders dit weekend één lekker dingetje (en kies natuurlijk het aller- allerlekkerste ) en dan maandag er weer vol tegenaan.
Zij konden het ook:
Wat je ook nog kunt doen is een fles of een paar blikjes light-frisdrank in huis halen, als je dan heel veel zin in zoet hebt pak je gewoon een glas daarvan. Voor de hartige trek kun je ook zoute sticks in huis halen.
Gun jezelf anders dit weekend één lekker dingetje (en kies natuurlijk het aller- allerlekkerste ) en dan maandag er weer vol tegenaan.
Zij konden het ook:
Wat je ook nog kunt doen is een fles of een paar blikjes light-frisdrank in huis halen, als je dan heel veel zin in zoet hebt pak je gewoon een glas daarvan. Voor de hartige trek kun je ook zoute sticks in huis halen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
@ Nobucta haha mooie plaatjes hoor, maar werkt inderdaad wel motiverend.
Zo het weekend zit er weer op. Was een makkelijk weekend voor mij, want veel gewerkt. Helaas daardoor niet kunnen hardlopen maar ja... volgende week maar weer.
Alleen chocola gegeten vandaag, maar dat mag want het is weekend.
Hoe is het bij jullie gegaan de laatste dagen?
Zo het weekend zit er weer op. Was een makkelijk weekend voor mij, want veel gewerkt. Helaas daardoor niet kunnen hardlopen maar ja... volgende week maar weer.
Alleen chocola gegeten vandaag, maar dat mag want het is weekend.
Hoe is het bij jullie gegaan de laatste dagen?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Goedemorgen dames,
@Nobucta: wow die foto's, wat een verschil!
Ik heb het er met mijn ouders over gehad (omdat ik mijn hele leven al moeite heb met mijn gewicht en afvallen bijna nooit lukt, heb zowat elk dieet geprobeerd) en ze gaan mij helpen met het betalen van Weight Watchers. Voor een arme student heel fijn . Dus nu ga ik morgen naar zo'n bijeenkomst, helemaal alleen en ik vind het echt doodeng.
Maarja, ik moet er maar aan denken hoe gelukkig ik zal zijn met elke kilo die er af is.
Hoe gaat het met de rest? Hoe was jullie weekend?
Ik heb een druk weekend gehad, maar wel redelijk gezond gegeten. Alleen gisteren een beetje veel, maar het was sushi dus niet super vet.
@Nobucta: wow die foto's, wat een verschil!
Ik heb het er met mijn ouders over gehad (omdat ik mijn hele leven al moeite heb met mijn gewicht en afvallen bijna nooit lukt, heb zowat elk dieet geprobeerd) en ze gaan mij helpen met het betalen van Weight Watchers. Voor een arme student heel fijn . Dus nu ga ik morgen naar zo'n bijeenkomst, helemaal alleen en ik vind het echt doodeng.
Maarja, ik moet er maar aan denken hoe gelukkig ik zal zijn met elke kilo die er af is.
Hoe gaat het met de rest? Hoe was jullie weekend?
Ik heb een druk weekend gehad, maar wel redelijk gezond gegeten. Alleen gisteren een beetje veel, maar het was sushi dus niet super vet.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Leuk dat je het ook gaat proberen Oasis!
Weekend is echt een enorme valkuil voor mij, als ik alleen thuis ben ga ik snaaien. Heb het wel enigzins verantwoord proberen te houden met lange vingers en een WW-reep. Gisteren heb ik de halve middag in de keuken gestaan, heb oa ook brownies gebakken volgens een WW-recept. Inmiddels heeft vriend ze al bijna allemaal op, die vond ze nogal lekker. Ik heb er nog eentje weten redden voor vandaag op mijn werk.
Vanavond eten we biefstuk in biermarinade en frietjes (volgens WW-recept). We hebben zaterdag grote boodschappen gedaan en dat was echt superveel. Normaal kopen we voor een week anderhalf kratje vol, nu waren dat er 3,5. Wel eentje vol met groente en fruit. Waren ook rond de 15 euro duurder uit.
Zaterdag zijn we naar een sportzaak geweest, ik wilde me eens oriënteren op wat er te krijgen is op roeitrainersgebied. Uurtje later stonden we een enorm bakbeest naar boven te sjouwen. We kregen 120 euro korting omdat het een showmodel was, wilden ze vanaf omdat er een nieuw model zou komen van nog 80 euro duurder. Was even een stevige rib uit mijn lijf, maar het is wel een machine van het type wat jarenlang meegaat.
Gisteren heb ik erop geroeid, het was nog even wennen, maar effectief heb ik denk ik een halfuur geroeid. Had mijn laptop voor me staan met RTL gemist, was best OK. Van mijn vriend moet ik nu wachten tot dinsdag tot ik weer mag omdat ik anders spieren af ga breken, maar het beviel me verder prima.
Oasis, ik vond die 1e keer ook doodeng, maar je moet als newbie sowieso wat vroeger gaan, dan word je ook opgevangen door de coach.
Weekend is echt een enorme valkuil voor mij, als ik alleen thuis ben ga ik snaaien. Heb het wel enigzins verantwoord proberen te houden met lange vingers en een WW-reep. Gisteren heb ik de halve middag in de keuken gestaan, heb oa ook brownies gebakken volgens een WW-recept. Inmiddels heeft vriend ze al bijna allemaal op, die vond ze nogal lekker. Ik heb er nog eentje weten redden voor vandaag op mijn werk.
Vanavond eten we biefstuk in biermarinade en frietjes (volgens WW-recept). We hebben zaterdag grote boodschappen gedaan en dat was echt superveel. Normaal kopen we voor een week anderhalf kratje vol, nu waren dat er 3,5. Wel eentje vol met groente en fruit. Waren ook rond de 15 euro duurder uit.
Zaterdag zijn we naar een sportzaak geweest, ik wilde me eens oriënteren op wat er te krijgen is op roeitrainersgebied. Uurtje later stonden we een enorm bakbeest naar boven te sjouwen. We kregen 120 euro korting omdat het een showmodel was, wilden ze vanaf omdat er een nieuw model zou komen van nog 80 euro duurder. Was even een stevige rib uit mijn lijf, maar het is wel een machine van het type wat jarenlang meegaat.
Gisteren heb ik erop geroeid, het was nog even wennen, maar effectief heb ik denk ik een halfuur geroeid. Had mijn laptop voor me staan met RTL gemist, was best OK. Van mijn vriend moet ik nu wachten tot dinsdag tot ik weer mag omdat ik anders spieren af ga breken, maar het beviel me verder prima.
Oasis, ik vond die 1e keer ook doodeng, maar je moet als newbie sowieso wat vroeger gaan, dan word je ook opgevangen door de coach.
Rovine- Ratel
@Nobucta: moet ik mij dan ook nog aanmelden ergens, of kan ik gewoon binnenvallen?
Ik hoop echt dat dit voor mij gaat werken, heb al zoveel geprobeerd. En vind het moeilijk mijn lichaam zoals het nu is te moeten accepteren, lijkt me vreselijk voor altijd zo zijn zoals ik nu ben.
Klinkt trouwens wel goed van die brownies!
Is roeien echt zo goed? Ik wil het liefst een crosstrainer thuis hebben, maar mijn vriend vindt dat nog een beetje te duur dus nog eventjes wachten dan maar.
Ik hoop echt dat dit voor mij gaat werken, heb al zoveel geprobeerd. En vind het moeilijk mijn lichaam zoals het nu is te moeten accepteren, lijkt me vreselijk voor altijd zo zijn zoals ik nu ben.
Klinkt trouwens wel goed van die brownies!
Is roeien echt zo goed? Ik wil het liefst een crosstrainer thuis hebben, maar mijn vriend vindt dat nog een beetje te duur dus nog eventjes wachten dan maar.
Oasis- Ratel
Je kunt gewoon binnenvallen. Je kunt denk ik het beste rond de 20 minuten vroeger komen, dan is er op de coaches na nog niemand.
Roeitrainer pakt als het goed is buik, armen, benen en billen mee. Crosstrainer pakt volgens mij de buik minder mee, terwijl dat mijn grootste probleemgebied is, vandaar mijn keuze voor een roeitrainer. Crosstrainer zou ik ook nog wel willen, maar daarvoor moeten we eerst groter gaan wonen, we hebben nu het logeerbed op moeten ruimen voor die roeier. Maar ik denk vaker te roeien dan dat er mensen komen logeren.
Het bedrag doet nog wel steeds pijn, ik wilde eigenlijk niet zoveel uitgeven, maar nu heb ik toch goede kwaliteit voor relatief weinig geld. Sportschool twijfel ik nu wel over trouwens. Ik kan ook start to run doen, roeien en fietsen naar mijn werk. Ik denk dat dat veel beter vol te houden is omdat ik daarvoor niet hoef te reizen en dus lagere drempel.
Roeitrainer pakt als het goed is buik, armen, benen en billen mee. Crosstrainer pakt volgens mij de buik minder mee, terwijl dat mijn grootste probleemgebied is, vandaar mijn keuze voor een roeitrainer. Crosstrainer zou ik ook nog wel willen, maar daarvoor moeten we eerst groter gaan wonen, we hebben nu het logeerbed op moeten ruimen voor die roeier. Maar ik denk vaker te roeien dan dat er mensen komen logeren.
Het bedrag doet nog wel steeds pijn, ik wilde eigenlijk niet zoveel uitgeven, maar nu heb ik toch goede kwaliteit voor relatief weinig geld. Sportschool twijfel ik nu wel over trouwens. Ik kan ook start to run doen, roeien en fietsen naar mijn werk. Ik denk dat dat veel beter vol te houden is omdat ik daarvoor niet hoef te reizen en dus lagere drempel.
Rovine- Ratel
Hello meiden!
Hier een bar slecht weekend achter de rug, ondanks mijn goede voornemens om het goed te doen op al die verjaardagen enz.
Voel me er echt heel schuldig onder. Baal ook echt nu.
Had vandaag heel veel last van mijn maag en darmen dus heb niet veel op.
Hopelijk gaat het morgen weer stukken beter en worden de kilo's op de weegschaal ook minder!
Zal morgen ook weer uitgebreid reageren
@nobucta: Dat zijn nog eens motivatie foto’s!
Liefs,
Hier een bar slecht weekend achter de rug, ondanks mijn goede voornemens om het goed te doen op al die verjaardagen enz.
Voel me er echt heel schuldig onder. Baal ook echt nu.
Had vandaag heel veel last van mijn maag en darmen dus heb niet veel op.
Hopelijk gaat het morgen weer stukken beter en worden de kilo's op de weegschaal ook minder!
Zal morgen ook weer uitgebreid reageren
@nobucta: Dat zijn nog eens motivatie foto’s!
Liefs,
Goedenavond!
Hier gaat het ook bar slecht met afvallen. Vanmorgen stiekem even gewogen en ben weer aangekomen.. Ik denk echter wel waar het mede door komt, volgens mij hou ik heel veel vocht vast. Ik heb vandaag echt superveel gedronken en hoef amper meer dan anders te plassen, dus dat vocht zal toch ergens blijven. Daarbij ook nog ongesteld geworden en dan ben ik vaak ook wat zwaarder. Ik denk dus niet dat ik woensdag heel blij wordt van de weegschaal
@Oasis: wat goed dat je gaat WW en dat je ouders je willen sponsoren!! Succes, ben benieuwd wat je ervan vindt.
@Nobucta: goede foto's Ik hoop dat het me gaat motiveren.
Hier gaat het ook bar slecht met afvallen. Vanmorgen stiekem even gewogen en ben weer aangekomen.. Ik denk echter wel waar het mede door komt, volgens mij hou ik heel veel vocht vast. Ik heb vandaag echt superveel gedronken en hoef amper meer dan anders te plassen, dus dat vocht zal toch ergens blijven. Daarbij ook nog ongesteld geworden en dan ben ik vaak ook wat zwaarder. Ik denk dus niet dat ik woensdag heel blij wordt van de weegschaal
@Oasis: wat goed dat je gaat WW en dat je ouders je willen sponsoren!! Succes, ben benieuwd wat je ervan vindt.
@Nobucta: goede foto's Ik hoop dat het me gaat motiveren.
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Hoe vond je het gaan Oasis?
Rovine- Ratel
*breekt in*
Een roeiapparaat thuis? Jaloers! Wil ik ook!
Een van de weinige dingen die ik leuk vind om te doen, helaas geen ruimte voor.
*breekt uit*
Een roeiapparaat thuis? Jaloers! Wil ik ook!
Een van de weinige dingen die ik leuk vind om te doen, helaas geen ruimte voor.
*breekt uit*
Stippel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11
Nobucta schreef:Hoe vond je het gaan Oasis?
Ik ga naar een andere locatie dan dat ik eerder in gedachte had, dus dat is elke woensdagavond (mooi, ben ik meteen gewogen ). Vriend en ik zijn trouwens ook aan het kijken voor een crosstrainer op Marktplaats. Ik stelde ook een roeiapparaat voor, maar dat vindt ie niet leuk om te doen dus helaas .
Ik breng jullie morgenavond/donderdagochtend op de hoogte van mijn eerste bezoek bij WW. Vind het doodeng haha!
Oasis- Ratel
Komen we elkaar niet tegen dan? Ik zit in Tongelre om 7 uur.
Crosstrainers zijn denk ik wel beter om via MP te kopen. Die verkoper zei dat roeitrainers echt heel veel te lijden hebben, dus dat je daarom beter een duurder merk kan kopen ivm vervangen onderdelen.
Crosstrainers zijn denk ik wel beter om via MP te kopen. Die verkoper zei dat roeitrainers echt heel veel te lijden hebben, dus dat je daarom beter een duurder merk kan kopen ivm vervangen onderdelen.
Rovine- Ratel
Nobucta schreef:Komen we elkaar niet tegen dan? Ik zit in Tongelre om 7 uur.
Haha jup! Dan komen we elkaar tegen! Is ook de dichtbijzijnste voor mij en beter met bus te doen. Wat toevallig!
Oke, ja, we moeten nog even kijken hoor maar lijkt me ideaal om thuis 2x te kunnen sporten en dan 2x per week hardlopen. Dat is mijn bedoeling.
Oasis- Ratel
Ik heb die gekozen omdat mijn vriend woensdag werkt en 7u net genoeg tijd geeft om naar huis te gaan om te eten. Moet wel racen dan, maar doe ik liever dan thuis zitten wachten tot het tijd is. Maar dan zie ik je morgenavond, dat is alvast 1 persoon die niet bijt.
Ik ben nog een beetje aan het verdiepen in trainingsschema's , ik wilde al meteen heel enthousiast elke dag gaan roeien, maar het schijnt beter te zijn te beginnen met 3x per week, dan kun je altijd nog opvoeren wanneer je op een plateau belandt. Wel slecht trouwens dat ik nu al 2 dagen met de auto naar mijn werk gegaan ben zonder geldig excuus.
Ik ben nog een beetje aan het verdiepen in trainingsschema's , ik wilde al meteen heel enthousiast elke dag gaan roeien, maar het schijnt beter te zijn te beginnen met 3x per week, dan kun je altijd nog opvoeren wanneer je op een plateau belandt. Wel slecht trouwens dat ik nu al 2 dagen met de auto naar mijn werk gegaan ben zonder geldig excuus.
Rovine- Ratel
Haha zie ik je inderdaad morgenavond! Moet zeggen dat het dat voor mij wel iets minder eng maakt.
Ja ik moet hardlopen ook opbouwen, dat wil ik dan dinsdag en donderdag doen. En dan bv, maandag en vrijdag sportschool of crosstrainer. Ik heb er in ieder geval zin in!
WW moet voor mij eindelijk de ommekeer betekeken!!
Ja ik moet hardlopen ook opbouwen, dat wil ik dan dinsdag en donderdag doen. En dan bv, maandag en vrijdag sportschool of crosstrainer. Ik heb er in ieder geval zin in!
WW moet voor mij eindelijk de ommekeer betekeken!!
Oasis- Ratel
Ik kijk echt enorm uit naar morgen. Heb thuis geen werkende weegschaal, maar kan wel in een broek die ik een pietsje te klein gekocht had. Nu ben ik benieuwd of die broek stiekem altijd al gepast heeft of ik echt iets kwijt ben.
Afvallen leek me altijd een vrij onmogelijk project, zeker voor mij. Maar nu ik zo bezig ben zonder teveel moeite begin ik er wel een beetje in te geloven. Ik hoop echt zo dat ik dat geloven morgen bevestigd zie.
Afvallen leek me altijd een vrij onmogelijk project, zeker voor mij. Maar nu ik zo bezig ben zonder teveel moeite begin ik er wel een beetje in te geloven. Ik hoop echt zo dat ik dat geloven morgen bevestigd zie.
Rovine- Ratel
Ik hoop met je mee!
Ik ben enorm zenuwachtig, nieuwe mensen, je moet praten over dat je te dik bent (ofja eigenlijk confronteer je daar vooral jezelf mee) en de weegschaal, brrr!
Ik ben enorm zenuwachtig, nieuwe mensen, je moet praten over dat je te dik bent (ofja eigenlijk confronteer je daar vooral jezelf mee) en de weegschaal, brrr!
Oasis- Ratel
De 1e keer laten ze je volgens mij wel met rust. Meestal vragen ze hoe je deze week ervaren hebt en of dat positief is. Ik heb vorige keer bijvoorbeeld laten vallen dat ik zo'n moeite had met het opmaken van punten, daar is op ingehaakt. Een ander was aangekomen, terwijl ze die week net een nieuwe crosstrainer had, dus werd erop ingegaan hoe dit kon. De benadering is in elk geval best positief, je gaat dus geen problemen uitdiepen waarom je overgewicht hebt ofzo. Maar wel hoe je ervanaf kan komen, met een oppepper erbij als het minder goed gaat.
Rovine- Ratel
Nobucta ik wil even kwijt aan je dat ik het stoer vind dat jij altijd jurkjes draagt. Ik vind mij daar geen lijf voor hebben (nog). Waar haal jij je panty/maillots ??
Gast- Gast
Eigenlijk kan ik niet wachten tot ik NOG meer jurkjes aankan die dan ook echt staan. Wel grappig, vroeger had ik 2 setjes kleding, als de ene in de was zat kon ik de ander aan. Nu zou ik het liefst hele dagen shoppen.
Panty's, maillots en leggings haal ik overal vandaan, probeer nu even te bedenken waar de meeste, maar dat verschilt heel erg. Makro, H&M, Otto, Neckermann en de C&A heb ik er een aantal van liggen.
Panty's, maillots en leggings haal ik overal vandaan, probeer nu even te bedenken waar de meeste, maar dat verschilt heel erg. Makro, H&M, Otto, Neckermann en de C&A heb ik er een aantal van liggen.
Rovine- Ratel
OKe ook van de C en A dus. Heb daar nooit gekeken eigenlijk maar die hebben dus ook grotere maten maillots/panty's...kleding wist wel Wil ook een keer een jurkje aan maar vind mijn buik nog te dik.
Gast- Gast
Volgens mij heb ik nooit op de grotematenafdelingen naar panty's geshopt maar gewoon XL van de normale gepakt.
Rovine- Ratel
Dan zit je misschien onder mijn maat * ff weg gehaald* ?
Laatst aangepast door Theedoosje op di 27 sep 2011 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hmm, dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Al mijn jurkjes zijn 44/46, maar heb ook dingen in 48 (broeken enzo), het zal dus waarschijnlijk ergens daartussenin hangen.
Rovine- Ratel
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: