Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvalclub #2!

+13
Mamsie
Monnie
Lejow
Fiebje
_Lana_
-Ieniemienie-
Rouge
Happydobby
pindaatje
Twellie
Linda
Coco
Sanne
17 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Afvalclub #2!

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 8:36

Ik behoor helaas niet tot de mama´s die zonder kleerscheuren uit een zwangerschap komen.. er mogen er nog zeker 5 af, maar 10 zou nog beter zijn!

Ik heb alleen een flinke schop onder mijn kont nodig, alles is té lekker!

Ben sinds mijn zwangerschap al 6 kilo afgevallen.

Wie deelt mijn leed, of heeft hele grote voeten om te schoppen? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Sanne wo 27 jun 2012 - 8:42

Ik deel je leed niet, maar ik wil je wel even een schop onder je kont geven. Kom op, Parel! Eerst maar eens vijf kilo, kun je best!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Coco wo 27 jun 2012 - 8:51

Ik wil er ook 10 af. Ik heb vandaag weer een lading worteltjes en komkommer ingeslagen met dipsaus (op yoghurtbasis) zodat ik iig niet met mijn man mee snaai maar mijn eigen gezonde snaai heb.
Als ik alleen ben lukt het allemaal prima, maar de weken waarin mijn man 's avonds thuis is zijn de laatste tijd niet zo best. Afvalclub #2!  394967
Ik wil het er iig af hebben voor we naar Marokko gaan (september) zodat ik dan nieuwe kleding kan kopen wat ik ook daar laat en dus de volgende keer ook moet passen. Afvalclub #2!  394967

Ik heb al wel bedacht dat ik elke avond van te voren een eetschema ga maken voor de volgende dag, dan zit ik ook steeds vol en snaai ik niet wat anders. Werkt voor mij toch het beste.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:01

Sanne, dank je wel Laughing

Nois, knap dat je dat doet en je eraan kan houden! Ik hang nu al tijden op hetzelfde gewicht, de dagen dat ik werk gaan prima, maar als ik thuis ben sta ik elke keer in de kast te graaien Afvalclub #2!  394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Linda wo 27 jun 2012 - 9:01

Hier moet er ook weer een paar kg vanaf. Ik was heel veel afgevallen vanwege het dieet wat ik moest volgen (melk, ei en sojavrij) voor dl haar allergie. Sinds ruim een maand mag ik weer alles eten en dat "alles" heb ik iets te ruim genomen. Embarassed Er zit inmiddels al 4 kg extra aan...

Ik moet ook echt wat meer gaan bewegen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:05

Ik wil inderdaad weer meer gaan lopen, alleen doe ik dat meestal door de winkelstraat dus dat is ook weer niet zo best voor de portemonnee haha

Balen dat je weer 4 kilo bent aangekomen!

Ik probeer trouwens na het avondeten niks meer te eten, heel zwak, maar dat vind ik echt zó moeilijk! Dan sluit ik me op in bad of in bed haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Linda wo 27 jun 2012 - 9:09

Ik heb na de zwangerschap een super mooie crosstrainer gekocht, maar ik heb dat ding dus amper gebruikt, echt zonde. Manlief is de zolder een beetje aan het opknappen en dan wil ik dat ding weer gaan gebruiken.

Na het avondeten niks meer eten is inderdaad wel beter. Op werkdagen lukt me dat wel, want dan ga ik op tijd naar bed. Maar nu hebben we vakantie en dan is het echt drama... Lekker snackies eten enzo. Ik heb net een hele zak milka snax op, Afvalclub #2!  394967 zo lekker! Ik heb anderhalf jaar geen lekkere dingen mogen eten (koekjes, taart, melkchocolade enzo), dat heb ik zo gemist, haha. Maar dit is een beetje het andere uiterste..

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Twellie wo 27 jun 2012 - 9:09

Ik heb een zelfdiscipline van 0,0 wat betreft gezond eten en niet snoepen. Wel beweeg ik veel: ik fiets zeker vijf uur per week en ik wandel elke dag. Ik pas al mijn oude kleding weer, maar mijn buik ziet erui alsof de derde onderweg is. En dan al een heel eind onderweg. Ik ga weer meedoen met dit topic (maar nu echt) om van mijn buik af te komen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Coco wo 27 jun 2012 - 9:10

Parel schreef:Sanne, dank je wel Laughing

Nois, knap dat je dat doet en je eraan kan houden! Ik hang nu al tijden op hetzelfde gewicht, de dagen dat ik werk gaan prima, maar als ik thuis ben sta ik elke keer in de kast te graaien Afvalclub #2!  394967



Juist daarom moet ik die lijstjes maken, ik ben hele dagen thuis Afvalclub #2!  394967
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Coco wo 27 jun 2012 - 9:12

Linda schreef:Ik heb na de zwangerschap een super mooie crosstrainer gekocht, maar ik heb dat ding dus amper gebruikt, echt zonde. Manlief is de zolder een beetje aan het opknappen en dan wil ik dat ding weer gaan gebruiken.



Haha herkenbaar. Ik heb vorig jaar een geruisloze hometrainer gekocht omdat mijn crosstrainer, stepper en de rest (zolder vol sportattributen) teveel herrie maakt als de kinderen slapen, maar heb er na de aankoop 4 keer aangezeten. Verder enkel met de verhuizing nog aangeraakt. Afvalclub #2!  878948377
Gelukkig hebben we nu een trampoline waar ik van mijn dochter op moet. Afvalclub #2!  3079029344
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:14

Ik doe na de bevalling van baby 2 wel weer een poging Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Linda wo 27 jun 2012 - 9:15

Razz_ schreef:Ik doe na de bevalling van baby 2 wel weer een poging Laughing

Ik wil dus graag nog voordat ik zwanger word van baby 2 weer een beetje in vorm zijn. (in de hoop dat de schade dan een beetje mee valt, slaat misschien nergens op hoor, haha)

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:16

Very Happy Nois! En ik maar denken dat jij helemaal geen tijd hebt om te snacken, met die 2 doerakkies!

Tuinstoel, mijn buik is ook echt verschrikkelijk, ik zou zo weer 20 weken zwanger kunnen zijn! Voor de rest ben ik matig tevreden, maar die buik, die rol! Ieeeeeeeew!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  pindaatje wo 27 jun 2012 - 9:16

Oh, ik doe ook graag (weer) mee... Er moeten nog zeker 10 kilootjes af, en mijn buik ziet eruit zoals Tuinstoel omschrijft! Sad

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Linda wo 27 jun 2012 - 9:16

Nois schreef:
Linda schreef:Ik heb na de zwangerschap een super mooie crosstrainer gekocht, maar ik heb dat ding dus amper gebruikt, echt zonde. Manlief is de zolder een beetje aan het opknappen en dan wil ik dat ding weer gaan gebruiken.



Haha herkenbaar. Ik heb vorig jaar een geruisloze hometrainer gekocht omdat mijn crosstrainer, stepper en de rest (zolder vol sportattributen) teveel herrie maakt als de kinderen slapen, maar heb er na de aankoop 4 keer aangezeten. Verder enkel met de verhuizing nog aangeraakt. Afvalclub #2!  878948377
Gelukkig hebben we nu een trampoline waar ik van mijn dochter op moet. Afvalclub #2!  3079029344

Trampoline is wel erg leuk!! Hebben wij helaas geen ruimte voor.
Ik vind de crosstrainer opzich ook wel leuk, zeker als ik iets van uitzendig gemist aan het kijken ben.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:19

Linda schreef:
Razz_ schreef:Ik doe na de bevalling van baby 2 wel weer een poging Laughing

Ik wil dus graag nog voordat ik zwanger word van baby 2 weer een beetje in vorm zijn. (in de hoop dat de schade dan een beetje mee valt, slaat misschien nergens op hoor, haha)

Laughing
Ik moet er ook echt wat aan doen, mocht ik ooit weer zwanger zijn, dan wil ik niet nog dikker achterblijven. Sowieso zal ik me tijdens mijn zwangerschap wel iets meer inhouden, want dit keer was het echt snaaien, snaaien, snaaaaaaaaaaien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Happydobby wo 27 jun 2012 - 9:25

Ik doe ook weer mee, mag nog wel 10 af, ik doe nu shakes + gezond eten + hardlopen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Rouge wo 27 jun 2012 - 9:28

Ik wil ook meedoen, ik ben 9 weken gelegen bevallen en meer dan 15 kilo kwijt nu, ik wil er nog 7 à 8 kwijt. Ik probeer iedere dag een uur te wandelen, ben paar keertjes gaan hardlopen (wat haat ik dat, maargoed )en drink veel water. Honger heb ik gelukkig amper, maar moet wel gewoon blijven eten ivm borstvoeding. Ik wil heel graag weer gaan fitnessen, maar dat komt binnenkort wel denk ik. Na de eerste ben ik ook weer op mijn oude gewicht gekomen na 4 maanden dus ik ben zeker hoopvol. Is wel fijn om elkaar een beetje extra te kunnen motiveren! Het strak in m'n vel zitten zal wel veel langer gaan duren dan het gewenste gewicht bereiken, maar ik heb nog m'n hele leven de tijd om daar aan te werken nu ik toch geen kinderen meer wil haha.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Rouge wo 27 jun 2012 - 9:30

Parel schreef:
Linda schreef:
Razz_ schreef:Ik doe na de bevalling van baby 2 wel weer een poging Laughing

Ik wil dus graag nog voordat ik zwanger word van baby 2 weer een beetje in vorm zijn. (in de hoop dat de schade dan een beetje mee valt, slaat misschien nergens op hoor, haha)

Laughing
Ik moet er ook echt wat aan doen, mocht ik ooit weer zwanger zijn, dan wil ik niet nog dikker achterblijven. Sowieso zal ik me tijdens mijn zwangerschap wel iets meer inhouden, want dit keer was het echt snaaien, snaaien, snaaaaaaaaaaien!

Hier was het niet eens snaaien en nog kwam ik zo,n 25 kilo aan! Ben gewoon erg gevoelig voor hormonen ofzo en hield veel vocht vast
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  -Ieniemienie- wo 27 jun 2012 - 9:49

Jaaaa ik doe mee. Ben momenteel echt ongelukkig met mezelf en dat doet me geen goed.
Ben al tijdje samen met manlief samen aan het lijnen. Bij hem vliegen de kilo eraf, en hier bijna niks..
Dat is zo frustrerend en demotiverend dat ik heb besloten weight watchers te gaan doen.
Er moet echt wat gaan veranderen want hier word ik echt heel ongelukkig van. Wil er zoizo 10 vanaf. Liefst 15.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  _Lana_ wo 27 jun 2012 - 18:58

Nou je topic komt als geroepen Wink . Na het laatste topic ben ik alleen maar aangekomen.
Vooral na het stoppen met de borstvoeding 'vloog' het eraan.
Gelukkig weeg ik nog wel lichter dan voor de zwangerschap en mijn buik is hetzelfde als ervoor, maar als ik zo doorga, ben ik weer terug bij af. En ik was al ( te ) zwaar.
Ik wil er nog zeker 10 kilo af.
En ik denk nu echt: Hoe heb ik het weer zover laten komen??!! Afvalclub #2!  1371890812


Ik ben misschien van plan om het 17 dagen dieet te doen, voor de eerste kilo's, een beetje motivatie.
En daarna goed letten op mijn eten.
Iemand ervaring hiermee?

Voor de rest heb ik helaas nog heel erg last van mijn bekken, dus echt sporten mag/kan ik nog niet. Maar met wandelen moet ik het weer opbouwen.

Succes allemaal!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 19:03

Ik doe ook mee. Ik mag echt niet klagen, ik schommel tussen mijn oude gewicht en twee kilo erboven (maar volgens mij hangt dat ook deels af van hoe vol mijn borsten zitten 's ochtends, ik merk een verband Laughing ) en ik paste een paar weken na de bevalling mijn oude broeken alweer. Zo'n verschil met de andere twee keren! Heb nu voor de zwangerschap gesport en bijna de heel zwangerschap doorgegaan, denk dat dat echt gescheeld heeft!

Maar... ik kan de hele dag wel snaaien. Probeer er al wel op te letten dat ik dat niet constant doe, maar toch doe ik het constant laughcry veel dagen althans. En dan denk ik wel, ik kan beter een boterham pakken, maar het duurt zo lang voor ik die gesmeerd heb en die tijd gun ik mezelf niet. Dan is snel even iets pakken makkelijker.

Dus, hier niet zozeer de kilo's maar wel het gedrag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Fiebje wo 27 jun 2012 - 19:48

Happydobby schreef:Ik doe ook weer mee, mag nog wel 10 af, ik doe nu shakes + gezond eten + hardlopen.

Welke shakes gebruik je? En is het te doen?

Ik meld me ook weer aan, val nog steeds af maar gaat te langzaam naar me zin er mag nog zeker 20 kg af, ben er sinds ik begonnen ben met lijnen (start vorige topic) 10 kwijt. Zit sinds deze week weer aan de sla, water, citroen, noten. Ga over drie weken met vakantie en wil toch het liefste in bikini maar dan moet die zwemband er wel af zijn!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Happydobby wo 27 jun 2012 - 20:26

Fiebje schreef:
Happydobby schreef:Ik doe ook weer mee, mag nog wel 10 af, ik doe nu shakes + gezond eten + hardlopen.

Welke shakes gebruik je? En is het te doen?

Ik meld me ook weer aan, val nog steeds af maar gaat te langzaam naar me zin er mag nog zeker 20 kg af, ben er sinds ik begonnen ben met lijnen (start vorige topic) 10 kwijt. Zit sinds deze week weer aan de sla, water, citroen, noten. Ga over drie weken met vakantie en wil toch het liefste in bikini maar dan moet die zwemband er wel af zijn!

Harb.alife, kan je alleen via internet bestellen, wel duur met verzendkosten betaal je voor 1 bus 35 euro maar ze zijn lichter dan bevoorbeeld m.odifast. Mo.difast zijn dikkere shakes. Je doet wel langer met 1 bus.

Ik ben 2 kilo afgevallen in 1 week maar ik heb ook in de nachtdienst gezeten en dan eet je meer vind ik.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 20:30

Heel veel succes dames met afvallen, ik ga na deze zwangerschap ook naar de sportschool om weer richting de 60 te komen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum