Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvalclub 20-30 kg (VOL)

+7
Pien
Barbabella
applestar
Pussycat
Rovine
Oasis
blauwwitrood
11 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Afvalclub 20-30 kg (VOL) - Pagina 7 Empty Re: Afvalclub 20-30 kg (VOL)

Bericht  blauwwitrood di 4 okt 2011 - 4:28

@Pussycat: zo te horen ben jij wel goed bezig. En ik denk dat je geen last meer zult hebben van de warmte tijdens het hardlopen de komende tijd Wink

@Nobucta: kan je het WW wat volhouden? Ik snap wel dat je naar dat topic bent gegaan, jullie lijnen daar toch allemaal volgens hetzelfde principe.

@Reva: van mij mag je hier ook inbreken en zelfs blijven hoor. Zo vol is het hier idd niet meer, wel jammer

@Daisy: wat goed dat je weer een goede dag had gister. En wat fijn dat je gratis mag sporten, ideaal. Ik vind de sportschool nml echt belachelijk duur. Maar ja, ik sport zelf 1x pw in de sportschool, Zumba. Daarbij ga ik 2x per wk naar de fysio, waar ik ook moet fietsen/roeien/crosstrainer, dus ben ik ook sportief bezig.

blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pien di 4 okt 2011 - 4:45

Meiden... ik heb het echt zo druk dat ik het helemaal vergeet om hier te reageren! Straks als ik over 3 weekjes weer aan het werk ben en helemaal mijn `normale` ritme weer heb hoop ik hier vaker te kunnen reageren!! Maar, ik kom echt zeker terug!!

Vooralsnog wil het afvallen nog niet echt!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 21:48

@Pien, van jou is het te begrijpen dat je even geen tijd hebt!
Geniet lekker van je meisje smile

Nou ik heb me vanochtend gewogen ben nu 86,8 dus 1,4 is eraf! Very Happy
Dat had ik niet verwacht na zo´n slechte week misschien zou het komen doordat ik nu sport.
Ik moet er nog wel heel erg om denken om genoeg te drinken, dat schiet er nog regelmatig bij in Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 21:57

Wow, wat goed Daisy!!
Ik vind het zelf ook lastig om voldoende te drinken. Zit veel in de auto voor mijn werk, dus meer dan even een slokje uit een flesje water is het niet. Ook met het oog op naar de wc gaan :P
Probeer wel als ik 's avonds thuis ben een hele pot groene thee te drinken. Expres losse jasmijnthee gekocht bij de theewinkel en een glazen theepot, omdat ik het dan leuk vind om te zetten (ja, stom :P). Alleen moet ik dan wel serieus elk kwartier (ontzettend nodig) naar de wc, heel irritant!

Pussycat, hoe was het op de weegschaal? Very Happy

En fijn dat ik mag inbreken! angel

Gast
Gast

Bericht  Rovine di 4 okt 2011 - 21:59

Heb ook begrepen dat je niet te snel na de bevalling af moet willen vallen? Hoe dat precies zit weet ik ook niet.

WW is in elk geval prima vol te houden, ik vind het heel erg dom van mezelf dat ik er niet eerder aan begonnen ben. Ik heb echt regeltjes nodig die bevestigen dat ik op de goede weg ben. Voorheen deed ik soms een halfslachtige poging die ik al verpest vond bij een stukje gebak en dan stopte ik weer. Gisteren trouwens wel gebak op. Very Happy Had vooraf even gekeken welke soorten gebak ik het beste kon pakken, maar die zaten er niet tussen. Heb dus een aardbeientaartje op. We mochten nog meer pakken omdat 2 collega's per ongeluk tegelijk trakteerden, maar eentje was genoeg. Was wel de enige vrouw die iets pakte, het zou echt heel erg tof zijn als ik alsnog afgevallen blijk vandaag. :P

Was trouwens geen fanatieke roker, pikte er vooral veel van mijn vriend. Die rookt nog wel, maar had beloofd te stoppen als ik fanatiek ging sporten enzo. Dat is nu het geval, dus hij is alvast aan het minderen. Hoop wel dat hij nu echt stopt, als ik niet rook ruik ik alles 10x zo snel en vind het echt stinken. Daarbij moet ik meer laten staan, dus die sigaretten zijn voor hem maar een klein offer. Misschien ga ik morgen rennen, maar nog even kijken waar ik het beste de MP3tjes op kan zetten, GSM vind ik nogal zwaar.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  applestar do 6 okt 2011 - 6:25

Hoi meiden!

Hier een aantal bar slechte dagen achter de rug. Het wil gewoon niet meer echt lukken Sad Ik weet niet wat het is!
Morgen start ik weer opnieuw en dan ga ik erweer voor !

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Pussycat do 6 okt 2011 - 7:06

@ Blauwwitrood, Ja ik doe mijn best. Ben mijn lijf nu gewoon zo zat wil het er echt af hebben!
En warm zal ik het inderdaad niet meer hebben nee haha nu weer nat… hmm doe mij dan toch maar warm.
Heb je na het slechte weekend de draad weer kunnen oppakken?

@ Pien, Gaf jij nou eigenlijk ook borstvoeding of niet? En dat het afvallen nu nog niet wil lukken lijkt me niet zo erg. Ik ging lijnen na 3 maanden na zwangerschap, nou dat was een hele foute keuze.
En ik deed niet eens streng!
Maar goed ik snap wel dat je je zwangerschapkilo’s en misschien meer wilt kwijtraken hoor.

@ Daisy, Lekker zeg 1,4 eraf! Ga zo door.

@ Reva, De weegschaal gaf aan wat ik al zo’n beetje had verwacht. Nu -0,2 dus niet veel eraf maar ook niet aangekomen gelukkig. Nu in totaal 1,2 eraf dus.
Kom je ook meeschrijven hier?

@ Nobucta, Hoe was het bij de club? Nog afgevallen ondanks je taartje? Haha hoop het wel voor je. Zou wel lekker zijn.

@ Applestar, Balen dat het de laatste paar dagen niet wilt lukken zeg!
Jammer dat je zelf ook niet kan verzinnen waar dat nu door komt. Kom op meid nu gewoon de draad weer oppakken. Je kan het!

Trouwens even een vraagje. Ik googlde? Laatst zat ik op google weight care in te vullen en toen kwam ik volgens mij bij jou uit dat jij het wilde proberen, maar nog twijfelde. Heb je het uiteindelijk wel of niet gedaan?

Hier gaat het nog steeds goed. Alleen vandaag wel gezondigd. Niet heel veel gelukkig, maar toch… stond niet in de planning, maar ik had zooooooooooooooooo’n trek in chocolade. Ben namelijk ongesteld geworden gisteren pfff. En dan moet ik gewoon chocola. Nou ja hopelijk is het morgen minder. Heb wel 30 min gefietst en gewerkt (werk in de zorg) en aan fysio gedaan. Haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Rovine do 6 okt 2011 - 7:55

Pussycat schreef:
@ Nobucta, Hoe was het bij de club? Nog afgevallen ondanks je taartje? Haha hoop het wel voor je. Zou wel lekker zijn.

-1,7 ten opzichte van vorige week! Very Happy
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832

Bericht  blauwwitrood do 6 okt 2011 - 19:07

@Nobucta: wauw, wat goed!!! Ga zo door smile

@Pussycat: ook weer 0,2 afgevallen, ondanks dat je het misschien niet verwacht had. En af en toe zondigen mag toch, vooral in die dagen van de maand Wink

@Applestar: balen dat het bij jouw ook niet zo goed wil, gaat het nu alweer wat beter?

@Daisy: wow, ook al zo goed bezig!! Knap hoor.

@Reva: lastig he, dat water drinken. Ik moet er echt heel goed om denken en vaak vind ik het lastig omdat ik dan ook, net als jij, om het kwartier op de wc zit. Niet heel handig als je dan nog weg moet..

Ik heb me woensdag ook gewogen en ik was bijna weer terug bij af. Gister nog een keer gewogen en toen was er weer een kilo af :shock: Al met al ben ik deze week niet afgevallen, maar ook niet aangekomen smile

Dit weekend gaat wel weer slecht worden, met meerdere verjaardagen, maar verder gaat het nu wel aardig goed met het lijnen. Hopelijk zit ik nu weer op de goede weg.
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar zo 9 okt 2011 - 3:11

Hoi meiden,

hier ben ik weer eens.
Het afvallen wil hier op het moment helemaal niet meer lukken. Ik ben gelukkig niet aangekomen maar er is ook niets af! Zit echt in een giga dip en weet even niet hoe ik er uit moet komen.
Nu ga ik morgen weer echt streng zijn en een soort van opnieuw beginnen. Hopelijk werkt dit een beetje.
Enn natuurlijk weer elke dag reageren!

Heb net de eerste aflevering van Obese terug gekeken. Heb met open mond zitten kijken zeg! Hopelijk motiveerd dit mij ( en misschien jullie ook wel ) om het echt goed door te zetten!

Hoe gaat het bij jullie?

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Pussycat zo 9 okt 2011 - 19:58

@ Nobucta, hoeveel ben jij nu in totaal al afgevallen dan eigenlijk?

@ Blauwwitrood, Balen dat je weer terug bij af bent, maar gelukkig niet aangekomen en dat is ook belangrijk toch. Tuurlijk wil je er liever wat af hebben, maar ja als je je best doet dan lukt dat echt!
Heb je het weekend met de verjaardag een beetje overleefd?
Trouwens over dat water drinken als je echt elke dag standaard 2 liter blijft drinken dan went je blaas er op een gegeven moment aan lijkt het wel. Dan hoef je niet meer elk uur hahaha. Tenmisnte dat is wat ik merk. Nu ik erg goed drink hoef ik minder vaak te plassen, maar ik plas nu meer in 1 keer gewoon. Soort van blaastraining ofzo haha.

@ Applestar, Een dip hebben we allemaal wel eens. Hoeveel wil jij nog afvallen? Bij mij helpt het om te bedenken dat ik met kerst weer een leuk jurkje aan wil. En te bedenken hoe ik er in bikini uit zal zien. Etc… dan sta ik voor de spiegel en ga ik gewoon fantaseren. Werkt heel goed en dan weet ik weer waarom ik af wil vallen.

Hoe is het weekend verder allemaal gegaan bij jullie?
Bij mij heel goed.
Zaterdag gewerkt en verder weinig bijzonders. S’avonds na het eten nog 30 minuten achter elkaar gejogd! Een nieuw record haha. Very Happy Was wel een beetje trots na afloop.

En Zondag hadden we een soort van familiereunie. Dus had al expres een hele lichte ontbijt en lunch genomen, want s’avonds aten we pasta en lasagne. En heb nog 1 koekje tussendoor gehad. Dus dat stelt weinig voor.

En vanmorgen stiekem al gewogen Embarassed en ben nu in totaal 1,6 kwijt haha. Dus hoop dat ik voor Woensdag die 0,4 ook even kwijt ben dat staat mooier 2 hele kilo’s. Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  blauwwitrood di 11 okt 2011 - 6:30

@Pussycat: wow, jij bent ook goed bezig!! Ik hoop voor je dat er morgen 2kg af is, ik ben benieuwd! smile Ik hoop dat mijn blaas er snel aan went, want loop nu constant naar het toilet, erg lastig af en toe Wink

@Applestar: hoe ging het vandaag, weer goed bezig geweest? Balen dat het niet zo goed ging, hopelijk gaat het nu snel beter.

Het weekend hier ging niet zo goed, veel gesnaaid en slechte dingen gegeten. Gister en vandaag gingen best wel goed, dus hopelijk is er morgen eindelijk weer 'ns wat vanaf..
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 21:10

Sorry dames dat ik een stuk minder reageer!
Maar heb het nogal druk, werken, 2 avonden naar school, 2x in de week sporten..
Ik zal proberen om zo veel mogelijk te kunnen reageren (ook al is het even snel een kort berichtje)

Nou vandaag weer weegdag!
Ben 0,1 kg aangekomen laughcry
Het valt me nog mee aangezien ik een erg slecht weekend heb gehad en omdat ik zoveel werk kan ik ook niet veel gaan drinken (ben postbode)
Met het sporten gaat het steeds beter, heb niet altijd zin om te gaan maar omdat ik samen sport ga ik wel altijd!

Ik heb al 1 broek die me afzakt!
Helaas is dat op dit moment mijn lievelingsbroek, dus ga proberen om hem ´kleiner´ de maken door extra heet wassen en in de droger te gooien!

Ik heb bedacht dat ik rond de kerst onder de 80 kg wil wezen! (het liefst rond de 75 maar dat is wel heel optimistisch)

@Pussycat, Jij bent goed bezig! Hopelijk heb je de 2 kg gehaald!

@Blauwwitrood, Volgens mij hebben we hetzelfde met de weekenden! Dit weekend heb ik alweer een verjaardag, dus ga proberen mij in te houden!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 4:56

@applestar, wat lastig zeg.. Ik heb ook best wel een tijdje stil gestaan qua gewicht, maar zit er nu wel weer lekker in! Om dan door te blijven gaan vond ik heel heel heel erg lastig, omdat het resultaat op de weegschaal toch wel een grote beloning is Sad

@Daisy, gaat goed toch dan, als je broeken los beginnen te zitten Very Happy Leuk is dat het! Al vind ik het van sommige broeken ook wel zonde, maar ja :P Ik weet niet wat je nu weegt, dus kan niet zeggen of je doel optimistisch is, haha. Ik wil ook wel met de Kerst 60 kilo wegen, maar dat ga ik van mijn leven nooit wegen :P

Hier gaat het wel goed qua afvallen opzich. Sinds 4 september is er nu 6 kilo af ongeveer. Nog ongeveer 3 kilo tot mijn eerste doel (liever meer, dan is het tenminste ruim haha), die had ik voor mezelf gezet op de laatste dag van 2011 (vond ik wel symbolisch laughcry ). Dus dat ga ik hoop ik wel (ruim) halen!

Iedereen succes!

Gast
Gast

Bericht  Pussycat wo 12 okt 2011 - 6:33

Helaas, nu in totaal 1,5 eraf dus 0,3 minder dan vorige week, maar helaas niet de 2 kilo gehaald haha.
Waarschijnlijk door de patat van gisteren…. angel

Hoe is het met jou blauwwitrood? Nog afgevallen?

@ Daisy je hebt het lekker druk haha. Wel een fijn gevoel dat je broeken al afzakken zeg!

@ Reva, jij volgt geen speciaal dieet of weight watchers etc..? Je eet gewoon gezond of doe je wel een speciaal dieet.
Want dat is best veel 6 kilo in 1 maand toch?
Bij mij gaat dat allemaal niet zo snel.

Ik hoopte met kerst eigenlijk 70 te wegen, maar dat ga ik volgens mij sowieso niet redden. Weeg nu 80 hahaha. Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 6:40

Ik eet koolhydraatarm en nu dus na 5.5 week bijna 6 kilo eraf. Was daarvoor wel al bezig, maar 4 september even een nieuwe start gemaakt.

Edit: het is niet weinig nee, maar ik ben ook wel veel te dik, dus er kan/moet ook meer af en qua percentage gewichtsverlies is het dus niet zo schokkend denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat wo 12 okt 2011 - 6:54

Hoeveel weeg je dan bij wat voor lengte als ik vragen mag? Want ik ben ook duidelijk te dik. BMI was al 30 toen ik begon.
Maar bij mij wil dat niet zo vlotten als ik dat zo zie bij jou...
Terwijl ik gewoon zo gezond mogelijk eet.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: