Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvalclub 20-30 kg (VOL)

+7
Pien
Barbabella
applestar
Pussycat
Rovine
Oasis
blauwwitrood
11 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Afvalclub 20-30 kg (VOL) - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub 20-30 kg (VOL)

Bericht  Suus do 15 sep 2011 - 20:29

Die jurk wil ik ook!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rovine do 15 sep 2011 - 21:05

En ik heb hem dan straks en ga hem niet dragen. :P

Het helpt wel, gisteravond direct contact gezocht met een sportschool en ik zit nu ook steeds te wiebelen en hupsen in de hoop dat het sneller gaat.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Oasis do 15 sep 2011 - 22:06

Pussycat schreef:@ oasis heb je al eens eerder gelopen? Ik heb hier wel een schema liggen van mijn fysio die kan ik je wel toesturen als je dat wilt.

Nee, dus dat zou wel heel fijn zijn!! Ik zal je even mijn e-mailadres sturen in een PM.

@Nobucta: Groot gelijk dat je die jurk gekocht hebt, wat leuk!!! Moet je nog veel doen wil je daar in passen?

Ik ga zo meteen het huishouden doen, is toch ook een beetje sport :P
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine do 15 sep 2011 - 23:18

Ik moet denk ik nog best wel een stuk, maar misschien valt hij wel stiekem iets groter. Ik had nog een andere jurk die ik ook heel mooi vind maar te klein gekocht had (op de markt). Gisteravond even geprobeerd zodat ik kan vergelijken en tot de conclusie gekomen dat ik mijn tieten eraf moet hakken, dan zal hij prima staan. Hmpf.

Heb nu trouwens het idee dat ik flink zit te bunkeren, gisteren 8 punten te weinig gegeten, dat is zo'n beetje een heel bord avondeten, dus ik probeer nu wat meer te eten.

Vanavond eten we kipburgers:
http://www.weightwatchers.nl/food/rcp/index.aspx?recipeid=220900

Blauwe kaas vervangen we door champignons en vriend verheugt zich al op 3 burgers vanavond.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  applestar vr 16 sep 2011 - 4:26

@nobucta: Wauw wat een gave jurk! Ik ben volgens mij ook een beetje verliefd, hahaha

Hier vandaag niet zo super goede dag gehad. Heb vandaag een oreo koek op en een kitkat. Baal er dan weer enorm van dat ik het gedaan heb Sad Maargoed, kan er nu niet zo veel aan veranderen.
Verder heb ik wel netjes gegeten, alleen nog niet zo veel drinken op. Daar moet ik echt op gaan letten.
Wilde ik morgen gaan sporten, hoorde ik van een collega dat ze de ruimte waar alle apparaten staan, gaan verbouwen. Nouja alles anders inrichten zodat er nog meer nieuwe apparaten bij kunnen.
Ik ga denk maar dit weekend veel buikspieroefeningen doen en vanaf maandag weer sporten in de sportschool.

Ik had voor mijzelf een sportschema opgesteld:
Maandag: Sporten sportschool/ buikspieroefeningen thuis
Dinsdag -
woensdag: Buikspieroefeningen thuis
Donderdag : buikspieroefeningen thuis/ buikspieroefeningen thuis
Vrijdag: -
Zaterdag: sporten sportschool
Zondag: buikspieroefeningen thuis

De maandag en donderdag ga ik om en om doen omdat ik de ene week tot half 7 werk en de andere week tot half 5. Zelf vind ik het niet fijn om nog te gaan sporten als ik pas half 7 klaar ben. Eer dat ik dan thuis ben, gegeten heb en omgekleed ben, zijn we alweer een uur verder ofzo.
Ik heb het zelf ook op papier gezet en op mijn slaapkamerdeur geplakt. Hopelijk motiveerd dit extra!
De buikspieroefeningen die ik thuis wil gaan doen, ga ik opbouwen. Ik doe nu denk ik zo'n 125 oefeningen per keer.
Nu doe ik het alleen nog maar op zondag maar ben van plan om het zoals in het schema staat aangegeven te doen.

Verder ben ik wezen shoppen vandaag. Ik wilde in eerste instantie niet omdat ik ga afvallen maar moet toch echt wat kleding hebben voor van de winter. Vorige winter had ik ook al niet zo veel dus alles wat ik had, is veel gedragen en nu eigenlijk gewoon op, niet meer mooi of gekrompen door het vele wassen.
Ben lekker naar de hm geweest en heb vooral wat basic shirtjes gekocht met lange mouwen en wat vestjes. Heb het bewust gedaan zodat het niet heel erg zonde is als het strakjes te 'groot' is. Heb genoeg sjaals, blazers en sieraden om die shirtjes weer op te pimpen!

liefs,

applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  applestar vr 16 sep 2011 - 23:07

Goedemorge allemaal!

Liggen jullie nog op 1 oor nerd

Hier is het weekend aangebroken. Ik ga maar eens mijn to do lijstje afwerken want die wordt steeds langer en langer.
Nu is het weekend echt mijn valkuil dus ik hoop dat het goed gaat. Heb in iedergeval mijn buikspieroefeningen voor vandaag al gedaan. Misschien dat ik er vanmiddag nog een keer een aantal doe.

Vanavond ga ik oppassen met een vriendin en eigenlijk nemen we dan altijd wat lekkers mee maar dit keer heb ik haar ge-smst dat ik voor het fruit ga, hahah aangezien ik gisteravond ook al iets lekkers op heb!

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  applestar vr 16 sep 2011 - 23:10

Heeft er iemand nog tips voor eventuele sportoefeningen voor thuis? Dan hou ik mij aanbevolen!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  applestar zo 18 sep 2011 - 6:36

goedeavond!

Jullie slapen wel lang zeg nerd ( hahah grapje hoor )

mijn dag vandaag ging goed!
Ik was pas half 3 thuis van het oppassen dus heb eerst flink uitgeslapen.
Tijdens heb oppassen heb ik netjes fruit gegeten terwijl mijn vriendin aan de chocolade zat.
Wel een glas Taxi op......
Heb me wel redelijk goed weten te vermaken want ouders zijn vrijdag 23 jaar getrouwd en heb lekker een cadeautje in elkaar zitten frutsen smile

Mijn eetlijstje:
Ont: 2 boterhammen met vlokken en een glas melk
td: -
Lun: Banaan en een glas melk
td: 0,5 water
smootie: Banaan, appel, kiwi en beetje yoghurt
Plakje ontbijtkoek
Glas ice tea
Av: 4 kleine kippenpootjes, 1 schep frietjes en een glas water

Niet echt spectaculair lijstje eigenlijk. Heb geen groente op vandaag ( schaam ) en niet zo heel erg veel gedronken.

Hebben jullie nog iets bijzonders gedaan?
Ik het verder rustig aan gedaan, wat foto's besteld ( wat heel lang duurde ) en lekker creatief geweest met mijn hobby: scrappen

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Pussycat zo 18 sep 2011 - 7:33

Haha Applestar jij bent fanatiek met bijschrijven Wink
Wel knap hoor dat jij fruit kan eten terwijl er naast jou iemand chocola eet!! Dat doe ik je niet na petje af J
Wat voor cadeautje heb je voor je ouders in elkaar zitten frutselen? Gefeliciteerd met je ouders trouwens.
Oefeningen voor thuis kom ik niet verder mee dan; dansen op muziek of buikspieroefeningen haha…
Ja.. Mijn oefeningen…. Het huishouden.

Nobucta echt een mooie jurk hoor! Daar vind je de motivatie wel voor denk ik J Hopelijk pas je er gauw in.
Hoe gaat het met je WW?

@ Oasis ik zal vanavond even het lijstje voor je overtypen en naar je op sturen. Officieel is het een lijstje waarin je 3 keer in de week moet sporten… maar ik tel weet niet of je daar zin in hebt haha. Zelf doe ik ook maar 1 á 2 keer per week hoor en dat kan ook prima. Dan kijk je gewoon niet naar de weken.

Hier gaat het redelijk… Dat wil zeggen af en toe nog wel gesnoept, maar dat laten we in het weekend nog lekker even zo (we omdat mijn vriend ook meedoet). Niet gelijk alles afkappen ben een beetje bang voor afkickverschijnselen

Lijstje voor vandaag was wel weer netjes:
O: Boterham met zalm (uit blik) met doperwtjes
T: Appel
L: Boterham met zalm en boterham met rookvlees
T: Bossche bol
D:Biefstuk met sla en aardappels
T: Straks nog een bakje yoghurt met meloen.

En net weer terug van hardlopen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Rovine zo 18 sep 2011 - 7:41

Beetje druk weekend gehad en heb de geleende adapter van mijn laptop weer teruggegeven, dus eventjes kort via iPad.

Ik heb dus echt zoooo veel slechte dingen gegeten. :shock: Maar het valt allemaal wel binnen mijn punten, al zal ik woensdag wel even checken of het zo de bedoeling is. Heb verder niet veel gegeten, maar wat ik at was best slecht. Veel sociale dingen gedaan, dus dan staat er van alles op tafel.

Zaterdagavond zijn we nog even last minute naar vrienden geweest, heb ik vooraf nog een fles cola light bij een tankstation gekocht omdat ik vermoedde dat ze weinig light in huis zouden hebben. Water vind ik dan ook zo suf als iedereen aan de alcohol zit, voor mij is het ook een uitje.

Denk er trouwens over een fitnessapparaat te kopen voor thuis, zo nu en dan voor de tv even een halfuurtje iets doen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat zo 18 sep 2011 - 8:21

aah Nobucta balen dat je zo slecht gegeten hebt. Maar als het allemaal binnen je punten valt dan is de schade wel beperkt lijkt mij?
Ik bedoel dat is minder erg dan jezelf helemaal laten gaan toch?
Nou ja morgen is het weer maandag hoor haha dan begint de ''gewone week'' weer vindt ik altijd.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine zo 18 sep 2011 - 8:47

Ruim binnen de punten, heb er ongeveer 30 van de 49 gebruikt in de vrije weekpunten. Valt me nog niet tegen als je ziet wat ik meegesnaaid heb, al zou ik zonder dieet wel meer gegeten hebben. Ga het toch even nachecken, maar als ik het nu goed doe is het allemaal prima vol te houden. Doordeweeks weinig moeite met goed eten, alleen bij sociale dingen wel. Maar daarvoor heb ik die vrije punten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 21:19

Goedemorgen!
Zo vandaag ben ik officieel begonnen smile
Ik ga 3 dagen in de week het wissel brood dieet doen (alhoewel de 3e dag alleen overdag)
Heb weekend hebben we nog vrij slecht gegeten Embarassed

Ik hou niet zo van water drinken.
Hebben jullie misschien een oplossing daarvoor?

Heb nu maar een liter thee gemaakt en ik ´mag´ van mezelf 2 glazen limonade op een dag (ben ik verslaafd aan Embarassed )

Gast
Gast

Bericht  Pussycat zo 18 sep 2011 - 21:32

Hey Daisy Inderdaad thee is een goede oplossing of de limonade nog sterker verdunnen dan je al deed, dan heb je meer Wink En al het andere drinken wat je ook drinkt allemaal verdunnen met water doe je bijvoorbeeld met sap of cola allemaal 50/50. Bouillon ook lekker tussendoor. Tomatensap is ook gezond lekker met een beetje peper. Of aanlengen met de bouilon.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine zo 18 sep 2011 - 21:39

Slimpie ranja schijnt ook best ok te zijn, daar zit geen suiker in. Ik drink voornamelijk water, maar soms heb ik ook wel zin in wat anders, dan pak ik vaak een glas Slimpie.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 21:54

Ach hooguit een liter water kan ik wel redden op een dag.
Van dat sterk verdunde limonade vind ik niet te drinken, net als verdund drinken.
Gelukkig is (bijna) al het fris wat wij drinken light smile
Bouillon kan ik inderdaad ook wel weer eens als tussendoortje nemen Idea

Heb hier nog een fles light limonade staan dus dat is altijd beter als gewone!
En die slimpie heb ik ook geprobeerd maar die zit vol met zoetstof!
Ik zag laatst bij mijn ouders Ranja (het merk) light staan, zal die eens halen.
Moet even zoeken welke light variant/merk ik wel lekker vind smile

Gast
Gast

Bericht  Pussycat zo 18 sep 2011 - 22:04

Daisy schreef:Ach hooguit een liter water kan ik wel redden op een dag.
Van dat sterk verdunde limonade vind ik niet te drinken, net als verdund drinken.
Gelukkig is (bijna) al het fris wat wij drinken light smile
Bouillon kan ik inderdaad ook wel weer eens als tussendoortje nemen Idea

Heb hier nog een fles light limonade staan dus dat is altijd beter als gewone!
En die slimpie heb ik ook geprobeerd maar die zit vol met zoetstof!Ik zag laatst bij mijn ouders Ranja (het merk) light staan, zal die eens halen.
Moet even zoeken welke light variant/merk ik wel lekker vind smile

Uhm wat denk je van de light varianten hoeveel zoetstof daarin zit? Rolling Eyes

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 22:29

Pussycat schreef:

Uhm wat denk je van de light varianten hoeveel zoetstof daarin zit? Rolling Eyes

Haha ja dat weet ik Laughing
Maar ik vond die slimpie echt super zoet/ naar zoetstof smaken.

Ik ben al jaren gewend om light te drinken en als ik dat ergens anders ben en ik krijg bijv dubbel fris want niet light is dan vind ik het veel te zoet.
Terwijl ik normaal echt een zoetekauw ben Embarassed

Gast
Gast

Bericht  applestar ma 19 sep 2011 - 5:54

Hello!

@daisy: ik drink veel water en theen en af en toe een kop koffie of een glas diksap op mijn werk. In het weekend mag ik van mijzelf wel iets van 2 glazen ice tea.
Volgens mij zijn light dranken zelf slechter dan de gewone variant omdat daar meedere verschillende suikers inzitten ( ?)

@all

Hier is het vandaag super gegaan! Al stond ik vanmorgen even stiekem op de weegschaal en die gaf nog steeds hetzelfde aan Sad dat is dan weer wat minder maar ik heb nog morgen tot woensdag!

Verders niet zo heel veel bijzonders te melden. Ga zo weer buikspieroefeningen doen want heb heerlijk gewerkt tot half 7 laughcry

Mijn lijstje voor vandaag:

ont: Special k ontbijtgranen met 100 ml melk
td: 5 thee
Lun 1 boterham met kaas/kipfilet, 2 crackers met vruchtenhagelslag en een glas melk
td: 4 thee, 1 glas diksap, appel en kiwi en 2 kaakjes
av: hamburger, aardappelen en spinazie met een ei en een glas water

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  blauwwitrood ma 19 sep 2011 - 6:36

Hallo dames,

Sorry dat ik zo weinig reageer, maar had er even de puf niet voor. Had elke avond wel wat vorige week, dus kwam er ook niet aan toe om hier te reageren.

@Applestar: knap hoor, geen chocolade eten als iemand naast je het wel doet. Petje af! Jammer dat je nog niets afgevallen bent, maar het kan nog komen voor woensdag!! Ik was vorige wk ook niks afgevallen en 2 dgn later was ik ineens bijna 1 kilo lichter.. Hopelijk is dat a.s. woensdag nog zo.

@Oasis: hoe gaat het met Start to Run? Beetje vol te houden?

@Daisy: wat houd het brood-dieet in? Mag je dan alleen maar brood ofzo?

@Nobucta: mooie jurk! Klinkt goed, WW, als je steeds binnen de punten blijft. Ben benieuwd wat ze zeggen over de lekkere dingen die je toch gehad hebt binnen de punten. Heb je stiekem al een keer gewogen om te kijken of je al wat afgevallen bent?

@Light-drankjes: Sonja zegt dat je daar niet teveel van moet drinken, waarom weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat in veel light-producten Amalgaam zit, wat niet zo heel goed voor je is. De diëtiste heeft mij verteld dat drankjes met minder dan 15 kcal per 100 ml ‘goed’ zijn. Bijv. Crystal Clear, Taksi zonder suiker en bepaalde soorten DubbelFriss vallen daaronder. Op de pakken staat precies hoeveel erin zit.

@Sportoefeningen: als het goed is krijg ik woensdag buik/rugspier-oefeningen van de fysio. Als ik ze heb zal ik ze hier wel even plaatsen, misschien kunnen jullie er dan ook wat mee.

@Zoete tussendoortjes (volgens lijst diëtiste): (volkoren) biscuit, bitterkoekjes, bokkenpoot, eierkoek, Evergreen, Indische cake, kaneelbeschuitje, krentenbiscuit, kruidkoek, lange vinger, ontbijtkoek, oudewijvenkoek, reepkoek, suikerlat, taai-taai, zoete lief, kauwgom (zonder suiker), vruchtenvlaai.

@Hartige tussendoortjes (wees hier matig mee, kunnen veel vet bevatten, aldus lijst diëtiste): Amsterdamse uitjes, augurk, Japanse zoutjes, olijven, popcorn, rauwkost, zoute stokjes. Toastjes met: 10+/20+/30+ (smeer)kaas, filet américain, magere vis, mager vleeswaa, pesto, rauwkostsalade, sandwichspread, zuivelspread light.

@sporten: ik ga 2x per wk naar de fysio voor fitness en spierkrachtoefeningen en 1x per wk probeer ik naar Zumba te gaan. Tussendoor probeer ik zoveel mogelijk met de fiets naar de stad/supermarkt etc te gaan.

@eetschema: ik houd mij zoveel mogelijk aan wat Sonja B mij die dag voorschrijft Wink Alleen op zondag smokkelen we, dan eten we vaak iets makkelijks/lekkers.

Liefs
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Pien ma 19 sep 2011 - 6:45

Ook ik ben vreselijk druk en heb amper tijd hier te reageren... Zitten nog steeds met een hoop kraamvisite.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  applestar ma 19 sep 2011 - 8:14

Pien schreef:Ook ik ben vreselijk druk en heb amper tijd hier te reageren... Zitten nog steeds met een hoop kraamvisite.
dat geeft niets Pien! hoe gaat het met afvallen , met jou en met je kleine meisje?
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Rovine ma 19 sep 2011 - 21:12

Wilde gisteravond nog reageren, maar ben vroeg naar bed gegaan omdat ik zo'n buikpijn had. Vermoed dat ik teveel vezels naar binnen gewerkt heb ( laughcry ), met 3 stuks fruit, salade, 4 stuks groente en volkorenpasta gaat dat best hard.

@blauwitrood: Ik heb 1 rocky roads op, 2 petit fours, 6 sushi, klein puntje kwarktaart, paar stukjes wrap kipfilet en nog wel een paar dingetjes. Zondag een stuk appeltaart en een mexicano (14 punten Mad ). Als ik had geweten hoeveel die mexicano me kostte had ik die zeker niet gepakt, maar het is nu een mooi weetje voor de volgende keer.
Heb nog steeds niet gewogen, maar merk wel aan sommige kledingstukken dat ze wat losser zitten.

Vanavond gaan we naar een sportzaak, kijken wat er aan fitnessapparatuur voor welke prijs te krijgen is.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Barbabella ma 19 sep 2011 - 21:57

Hallo !
Ik heb het erg druk gehad de laatste week dus was dit topic eigelijk alwer een beetje vergeten Embarassed Sorry ! Maar hier ben ik dan angel Ik ga even wat bijlezen.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Oasis ma 19 sep 2011 - 22:03

@nobucta : Jammer van het snoepen, maar ach af en toe mag het ook wel eens. Knap van je dat je doorzet! En merk je echt nu al verschil ja? Ik twijfel nog een beetje over WW, aangezien het iets van 40 euro per maand is? Best duur voor mij als student, maarja als het echt werkt (want met SB e.d viel ik dus niets af he).

Bij mij gaat het redelijk, hier en daar nog te veel gesnoept door stress (is ook echt mijn valkuil), maar probeer het in ieder geval niet meer in huis te halen. Sporten moet er nog van komen, er zitten te weinig uren in een dag Wink.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: