Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's van de afvalclub...

+19
Joss1
Dolphinne
holaagirl
Thunder
Fiebje
Supertalentje
Clapperdie
Kat1980
MissD
Aimee
Pien
PapillonRose
yes1984
_Lana_
-Ieniemienie-
Happydobby
pindaatje
Jazzlyn
Steep
23 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 18:54

... Hoe gaat het ermee?

Eerlijk is eerlijk heb het hier weer laten versloffen, woog vanochtend weer 83 dus we starten weer fresh hier! Vanaf NU. Op naar heel wat kilo's lichter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Steep zo 15 apr 2012 - 19:15

Na mijn trouwdag sluit ik me aan hier! Voornemens zijn om 3 a 4 keer in de week te sporten en een kilootje of 20 af te vallen. Heeft trouwens niks met de zwangerschap van R te maken, daarvan heb ik niks overgehouden (wonderbaarlijk). Succes deze week!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 19:17

Nou jij meer succes deze week! Wat spannend! Leuk hoor! Tot na je bruiloft! Nog lekker van de bruidspaar snoepen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Steep zo 15 apr 2012 - 19:24

Ontzettend spannend! Maar niet om de betekenis ofzo, maar of ik niet struikel over mijn jurk, we onze danspassen onthouden en de taart niet omkieperd als we 'm aansnijden,, voor de rest heb ik er heeeeel veel zin in haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 19:30

Hahaha dat snap ik heel goed! Angst voor het onbekende.. En die verbintenis had je al lichtelijk met hem toen je samen een kindje kreeg Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Steep zo 15 apr 2012 - 19:38

We hebben de wettelijke verbintenis ook al. We hebben geregistreerd partnerschap, we trouwen omdat we het ontzettend leuk vinden om dit ook uit te spreken naar onze familie en vrienden. Het ja-woord hebben we toen ook niet gezegd, dat doen we vrijdag voor het eerst (en laatst haha). Maar we gaan ontzettend off topic! Volgende week maandag meld ik me hier!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Jazzlyn zo 15 apr 2012 - 19:48

Mag ik nu ook meedoen Very Happy
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  pindaatje zo 15 apr 2012 - 19:54

Ik meld me ook wederom! Wil er nog wel 8 tot 10 kilo afhebben!

Steep: spannend allemaal he! T komt vast goed, niet te druk om maken! smile

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Happydobby zo 15 apr 2012 - 20:07

Ben weer gaan joggen en buikspieroefeningen aan het doen, maar die sloffen er vaak bij in Embarassed

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  -Ieniemienie- zo 15 apr 2012 - 20:16

Ook ik ga er sinds vandaag weer tegenaan.
Dus een ontbijt met 2 crackers haha.

Heb ook erg moeite om ht steeds vol te houden. Dan gaat het een week goed, en dan zicht ik weer ergens voor en vervolgens kan ik nergns meer afblijven haha.
Maar nu ga ik echt mn best doen.
Weeg nu rond de 70kg en wil zeker naar de 60kg (ben 1.65cm)

Heb zaterdag wel voor t eerst na mn 2de zwangerschap wat nieuwe kleding gekocht in een wat grotere maat.
Mn positiebroeken konden echt niet meer, en mn oude kunnen ook echt nog niet Sad
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  _Lana_ zo 15 apr 2012 - 20:18

Ah een nieuw topic, laat ik ook maar eens mee gaan schrijven.
Opzich ben ik na mijn zwangerschap alleen maar slanker geworden. Ik ben bijna niet aangekomen en na de zwangerschap 15 kilo afgevallen. Nu kan ik eten wat ik wil zonder aan te komen, omdat ik borstvoeding geef, denk ik. Maarja dat houdt ook een keer op natuurlijk Wink . Ik heb nu bijna een chocoladeverslaving Embarassed . Nu wil ik er dus alvast heel erg om denken en sowieso wil ik nog 5 kilo kwijt en natuurlijk het liefst meer.


Succes!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  yes1984 zo 15 apr 2012 - 20:18

Ik meld me ook aan. Ik ben al heel veel kwijt. Maar wil nog wel een kilo of 8 tot 10 lichter. Kan nog niet dieëten omdat ik nog borstvoeding geef. Hoop ook niet dat kilo's eraan vliegen zodra ik naar mee ga stoppen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  _Lana_ zo 15 apr 2012 - 20:19

@ Steep: Wat spannend!! Het wordt vast een prachtige dag!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  _Lana_ zo 15 apr 2012 - 20:20

yes1984 schreef:Ik meld me ook aan. Ik ben al heel veel kwijt. Maar wil nog wel een kilo of 8 tot 10 lichter. Kan nog niet dieëten omdat ik nog borstvoeding geef. Hoop ook niet dat kilo's eraan vliegen zodra ik naar mee ga stoppen.

Hier ben ik soms ook een beetje 'bang' voor. Al ben ik trouwens niet afgevallen door de borstvoeding. Het enige wat ik wel heb door de BV, is dat ik kan eten wat ik wil zonder aan te komen nu.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  PapillonRose zo 15 apr 2012 - 20:24

Ik meld me ook weer!

Steep: Wat spannend, en leuk natuurlijk! Veel plezier op jullie mooie dag!

Hier is het de afgelopen tijd wisselend gegaan. Al met al wel steeds wat afgevallen, en wil nu in elk geval nog 3 kilo kwijt. Dan zit ik weer op het gewicht van voor de zwangerschap, het gewicht dat ik zo ongeveer ook jaren heb gewogen. Er zijn al 6 kilo af, nu de andere 3 nog.. Vind het de laatste tijd wel moeilijk om goed op mijn eten te letten, omdat het nu heel druk is thuis en met werk en studie (tentamens). Maar ik ga het weer proberen, en de drukste periode is ook bijna voorbij gelukkig!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 20:29

Ik heb afgesproken als ik ooit een bepaald gewicht haal dan krijgt L sowieso een broertje of zusje. Vind dat een goede deal, hij zijn milf terug en ik weer op gewicht voordat ik weer aan de bak kan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Pien zo 15 apr 2012 - 20:38

Ook ik wil graag mee praten hier! Tijdens de zwangerschap wat kilo´s aangekomen en na de zwangerschap verdwenen ze als sneeuw voor de zon. Helaas toch door de maanden heen wat aangekomen. VOlgende week maandag start ik met Sonja Bakker. Zaterdag dus uitgebreid gezonde boodschappen doen en maandags hopelijk goed beginnen!!

Onze wens voor een volgend kindje is heel groot, omdat ik de vorige zwangerschap met overgewicht de zwangerschap ben in gegaan (bmi van 36) wil ik nu graag richting een gezonder bmi, ik kijk dus niet in kilo's maar in bmi. Mijn bmi is op het moment trouwens 34. Ik wil uiteindelijk naar een BMI van 26.

Het enige nadeel is alleen dat ik dat nooit ga redden voor een volgende zwangerschap. Denk dat ik alles bij elkaar namelijk wel een jaar bezig ben dus ga gewoon proberen zo ver mogelijk te komen en als ik eenmaal zwanger ben, zie ik wel wat ik bereikt heb.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  -Ieniemienie- zo 15 apr 2012 - 20:45

Parel schreef:Ik heb afgesproken als ik ooit een bepaald gewicht haal dan krijgt L sowieso een broertje of zusje. Vind dat een goede deal, hij zijn milf terug en ik weer op gewicht voordat ik weer aan de bak kan..

Haha goede deal! Welk gewicht heb je de deal gesloten?
Haha ik heb ook wel voor mezelf, ALS er ooit een derde komt, wil ik zeker eerst weer goed in mn vel/lijf zitten.
Want na M heb ik niet alles eraf gehad, omdat ik dacht nja straks ben ik toch weer zwanger.
Maar die kilos zitten er nu helemaal dubbel en dwars aan en gaan er nog veel moeilijker af Sad.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 22:24

Het was maar een geintje geloof ik, al heb ik hem er de hand op laten schudden, 100x het laten bevestigen en vanavond laat ik hem het ondertekenen haha, hij wil echt wel een 2de kindje ooit, maar zoveel vertrouwen heeft ie dus in me dat ik dat gewicht nooit haal haha lijkt me wel mooi!

Ik wil 70 wegen bij een lengte van 1.77 m.

Heb trouwens een app op mijn iphone geinstalleerd, daar kan ik alle gegeten en gedronken dingen invoeren en telt hij automatisch de calorieen, fantastisch!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Aimee zo 15 apr 2012 - 22:28

Ik meld me ook... Mijn hoogste gewicht tijdens de zwangerschap was zo'n 95kg. Nu weeg ik nog steeds 84, er moet 5 kilo vanaf om weer op mijn startgewicht te komen, maar ik heb er liever 10 af.
Even een tabelletje:

NaamLengte Startgewicht Streefgewicht Al afgevallen
Aimee 1.83m 84 kg75
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  MissD zo 15 apr 2012 - 22:29

Ik ga het ook proberen!! Weet alleen niet hoe actief ik mee ga schrijven hier. Omdat ik ook nog niet heel actief bezig ben met afvallen. Laat al wel de frisdrank staan, en heb minder lekkere dingen in huis, dus dat scheelt een hoop.
Al wil ik wel op zoek gaan naar recepten voor lekkere dingen die wat gezonder zijn zowel gewoon voor het avondeten, als koekjes/cake etc en hapjes.

Wil nog een kilo of 10 kwijt. Ben 1m58 en wil weer terug naar de 54kg... Geen idee of dat gaat lukken. Dus ik ga eerst maar beginnen met 5kg.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 22:29

Overigens woog ik er 72 voordat we echt zwanger wilden worden, dus het moet te doen zijn. Stofzuiger is mijn grote voorbeeld dat je, ook al heb je een tweeling gebaard, je je streefgewicht kan bereiken.

Ik vind het wel moeilijk maar ik heb me de tijd gegund, het maakt niet uit of ik er 3 maanden of een jaar over doe. En wil het wel gezond doen, niet crashen. Hoop dat het snel lekker weer wordt, kan ik lopen met de wagen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Aimee zo 15 apr 2012 - 22:31

Parel schreef:Overigens woog ik er 72 voordat we echt zwanger wilden worden, dus het moet te doen zijn. Stofzuiger is mijn grote voorbeeld dat je, ook al heb je een tweeling gebaard, je je streefgewicht kan bereiken.

Ik vind het wel moeilijk maar ik heb me de tijd gegund, het maakt niet uit of ik er 3 maanden of een jaar over doe. En wil het wel gezond doen, niet crashen. Hoop dat het snel lekker weer wordt, kan ik lopen met de wagen!

Ik loop elke dag 5 tot 10 kilometer met de wagen, maar zelfs dan schiet het afvallen niet op Sad Deze week zijn de skeelers in de aanbieding bij de aldi, ik ga ze maar eens kopen en dan 's avonds een lfink stuk skaten. Wie weet doet dat iets... ik ben écht geen sporter!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Kat1980 zo 15 apr 2012 - 22:53

Dan kom ik me maar officieel afmelden Wink
Ongeveer 3.5 week geleden heb ik het gewicht bereikt van voor mijn eerste zwangerschap, 58 kg. Daarna ben ik gaan stabiliseren, maar is er toch nog wat gewicht afgegaan en zit ik nu rond de 57 kg. Ik zou alleen graag willen dat mijn middel nog iets strakker wordt, dus daarvoor nu druk met buikspieroefeningen.

Mama's, heel veel succes! Jullie kunnen het!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 22:56

Aimee schreef:Ik meld me ook... Mijn hoogste gewicht tijdens de zwangerschap was zo'n 95kg. Nu weeg ik nog steeds 84, er moet 5 kilo vanaf om weer op mijn startgewicht te komen, maar ik heb er liever 10 af.
Even een tabelletje:

NaamLengte Startgewicht Streefgewicht Al afgevallen
Aimee1.83m 84 kg75
Parel1.77m86.3 kg703.3 kg

Wat ben jij lang! Mooi vind ik dat! Ik woog er trouwens 98 op het laatst! Bij een evt volgende zs ga ik dat zoveel beter in de gaten houden!

Leuk idee die tabel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's van de afvalclub... Empty Re: Mama's van de afvalclub...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum