Afvallen in 2011
+31
Jude
Monte
Highway
Mari
flower
applestar
Beachgirl
Lise_E
Sunshine
Poeke
MissD
mzcharlotte
Mscene
missmail
Jeanette
Silver
Frappuccino
Biancos
Ellebel
Jerry
silly-one
Arwyn
nina
Zwoesj
Rebecca
Minx
zaza
Zininzon
Pannetoet
Mysterious
Effie_O
35 plaatsers
Pagina 21 van 27
Pagina 21 van 27 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 27
Re: Afvallen in 2011
Hey, wat balen, Ellebel... Maar als je maar niet je hoofd laat hangen komt het wel goed.
Ik ben wonderbaarlijk veel afgevallen, :o Vrijdag stond ik op de weeschaal en gaf ie 73.0 aan, gister stiekem gestaan, en vanmorgen weer, geeft ie steeds 71.8 aan ja wel mooi natuurlijk, maar in 2 dagen tijd? beetje vaag..... In het weekend eet ik niet anders dan door de week, ja ik heb gister een shoarmabroodje gehad, met minimaal saus, denk dat dat het is. En zaterdag naar een verjaardag geweest, gewoon taart en hapjes gehad, maar daarbij dronk ik wel hele tijd water. En lekker is het ook nog. eerst 5 koppen thee ofzo, en daarna aan de water.... maar goed... Ik zal me haasten heb nieuwe kennismaking op me nieuwe stage..
Ik ben wonderbaarlijk veel afgevallen, :o Vrijdag stond ik op de weeschaal en gaf ie 73.0 aan, gister stiekem gestaan, en vanmorgen weer, geeft ie steeds 71.8 aan ja wel mooi natuurlijk, maar in 2 dagen tijd? beetje vaag..... In het weekend eet ik niet anders dan door de week, ja ik heb gister een shoarmabroodje gehad, met minimaal saus, denk dat dat het is. En zaterdag naar een verjaardag geweest, gewoon taart en hapjes gehad, maar daarbij dronk ik wel hele tijd water. En lekker is het ook nog. eerst 5 koppen thee ofzo, en daarna aan de water.... maar goed... Ik zal me haasten heb nieuwe kennismaking op me nieuwe stage..
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga er deze week weer helemaal tegenaan! Weekend zat helemaal vol met feestjes en dingen, 3 dagen achter elkaar, niet echt goed dus! Als hapjes wel vooral komkommer gehad, maar tegen een stokbroodje kruidenboter kan ik heel moeilijk nee zeggen, haha.
Alle snoep hier in huis heb ik opgeborgen en er ligt fruit in de koelkast en de vriezer, dan kan ik deze week eens een smoothie proberen te maken! Een vriendin van mij had van de diëtiste meegekregen om het tussendoortje 's ochtends de eerste tijd te laten staan en ik denk dat ik dat ook even ga proberen!
Hoop dat het dan deze week weer gewoon goed gaat, van die 2,7 die er af was, zit er inmiddels echt alweer wat aan..
BurnedFlower: Zo, dat is wel heel veel eraf voor 2 dagen inderdaad! Ik snap mijn weegschaal nooit zo goed, die geeft dat soms ook aan! Dat kan toch helemaal niet in 2 dagen als je wel gewoon eet.. :S
Ellebel: Een halve kilo per week afvallen is heel netjes hoor! Dat is ook juist goed, omdat je dan stabieler afvalt en de kans dat het eraf blijft veel groter is!
Alle snoep hier in huis heb ik opgeborgen en er ligt fruit in de koelkast en de vriezer, dan kan ik deze week eens een smoothie proberen te maken! Een vriendin van mij had van de diëtiste meegekregen om het tussendoortje 's ochtends de eerste tijd te laten staan en ik denk dat ik dat ook even ga proberen!
Hoop dat het dan deze week weer gewoon goed gaat, van die 2,7 die er af was, zit er inmiddels echt alweer wat aan..
BurnedFlower: Zo, dat is wel heel veel eraf voor 2 dagen inderdaad! Ik snap mijn weegschaal nooit zo goed, die geeft dat soms ook aan! Dat kan toch helemaal niet in 2 dagen als je wel gewoon eet.. :S
Ellebel: Een halve kilo per week afvallen is heel netjes hoor! Dat is ook juist goed, omdat je dan stabieler afvalt en de kans dat het eraf blijft veel groter is!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
@ BurnedFlower: wow 1,2 kilo! Ik ben jaloers. En dat terwijl je eigenlijk helemaal niet meer mag afvallen . Ik geef niet op hoor. Ga er deze week superstreng tegenaan en eindelijk het sporten oppakken. Dat ben ik ook al een maand aan het uitstellen. Dan komt het vast goed.
@ Arwyn: maar ik ben geen halve kilo per week afgevallen, maar nu in een maand! Dat is 0,1 kilo per week, das wel erg weinig niet?
@ Arwyn: maar ik ben geen halve kilo per week afgevallen, maar nu in een maand! Dat is 0,1 kilo per week, das wel erg weinig niet?
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Hmm, ja ik vind het zelf ook wel veel.. En die stomme wii zegt ook nog elke keer nog zoveel gewicht en dan heb je je streefgewicht behaald... lekker deprimerend.. Dat terwijl ik niet beneden die 70 mag zitten, en hij dus tot de 68kg ingesteld staat... zucht... (weet iemand toevallig hoe ik dat kan veranderen?)
*edit*heb mezelf gedelete, dus kan weer helemaal opnieuw beginnen, zonder een streefgewicht in te voeren...
*edit*heb mezelf gedelete, dus kan weer helemaal opnieuw beginnen, zonder een streefgewicht in te voeren...
Laatst aangepast door BurnedFlower op ma 31 jan 2011 - 3:40; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
Naam | Lengte | Start | Huidig | Streef | Balans | Omvang | Mood | Weegdatum |
Arwyn | 1.80 | 80 | 77.3 | 69 | -2.7 | ? | vrijdags | |
Birgit | 1.75 | 77,5 | 76,4 | 68 | -1,1 | ? | donderdagen | |
BurnedFlower | 1.79 | 78,8 | 73,0 | 70 | -5,8 | 90 | 4 feb | |
Chipp | 1.73 | 79 | 77,2 | 69 | -1,8 | ? | 3 jan. | |
Effie_O | 1.78 | 70 | 70 | 64 | - | ? | ? | |
Ellebel | 1.58 | 63,7 | 63.3 | 58 | - 0,4 | ? | 31 jan | |
Highway | 1.68 | 82,5 | 78,2 | 72 | -4,3 | 104cm | woensdag | |
Isa | 1.615 | 70 | 70 | 52 | - | ? | ? | |
Jeanette | 1.64 | 68,2 | 65,4 | 60 | -2,8 | ? | 4 feb. | |
Jude | 1.75 | 70.5 | - | 66 | -2.7 | ? | 12 jan | |
Lise_E | 1.82 | 90 | 88 | 75 | 2 | ? | elke vrijdag | |
MissD | 1.57 | 60 | 66 | 50 | - | ? | ? | ? |
Mscene | 1,71 | 72 | 71,1 | 58 | -0,9 | ? | maandags | |
Monte | 1,72 | 70 | 69 | 65 | -1 | ? | maandags | |
Mysterious | 1.73 | 76 | 74, | 70 | - 2 | 84 | maandag | |
Pleister | 1.73 | 79,7 | 75,9 | 69 | -4.0 | ? | :-D | ? |
Rebecca | 1.70 | 80 | 76,5 | 65 | -3,5 | 91 | maandag | |
Silly-one | 1.70 | 77 | 74,0 | 70 | -3,0 | ? | :-) | 28 jan |
Twixx | 1.73 | 69 | 69 | 60 | - | ? | ? | |
Veer | 1.78 | 62,4 | 60,7 | -58 | -1,7 | ? | ? | Maandag |
Zininzon | 1.80 | 95,4 | 92,9 | 80 | -2,5 | ? | ? |
Hier weer een halve kilo eraf. Vorige week viel me zwaar, er was veel lekkers op school, dus er is regelmatig iets naar binnen verdwenen. Gelukkig ging het in het weekend goed, ik heb niks in huis en hoefde ook niet weg, dus geen verleidingen.
Vervelend Ellebel, dat het maar zo langzaam gaat, kan me voorstellen dat dat heel frustrerend is.
Hoe gaat dat Arwyn, je ochtendtussendoortje laten staan? Mij lijkt dat echt heel moeilijk, ik heb vaak echt honger om half 11, en moet dan echt eten om het vol te houden tot half 1.
Geen idee BurnedFlower, hoe je dat kan veranderen...staat het niet in het boekje?
Vervelend Ellebel, dat het maar zo langzaam gaat, kan me voorstellen dat dat heel frustrerend is.
Hoe gaat dat Arwyn, je ochtendtussendoortje laten staan? Mij lijkt dat echt heel moeilijk, ik heb vaak echt honger om half 11, en moet dan echt eten om het vol te houden tot half 1.
Geen idee BurnedFlower, hoe je dat kan veranderen...staat het niet in het boekje?
Wat is het rustig hier :o What's happend :o
Hier gaat wel goed, gister weer bij de diëtiste geweest. En ik moet mijn eetpatroon alweer veranderen. Ik moet meer rauwkorst eten, en mijn ontbijt halveren. Verder moet ik de rest van het eten meer verdelen over dag.
Ben er vanmorgen mee gestart, maar ik heb nog steeds een honger gevoel....
En wat die wii betreft, heb mezelf maar gewist en geen streefgewicht ingevoerd, maar op 0.0 laten staan. Dus wat doet ie als ik wat ben aangekomen, gaat ie gelijk zeggen dat ik aangekomen ben, en 0,5 er weer af moet hebben..., grrrrrrrr stom ding ist ook... Maar ik heb nu wel spierpijn in mijn zij dat is dan weer het positieve.
Hoe gaat het met de rest van de meiden? Allemaal druk aan het werk? Of hier gekapt, en geen zin meer om verder te gaan?
Hier gaat wel goed, gister weer bij de diëtiste geweest. En ik moet mijn eetpatroon alweer veranderen. Ik moet meer rauwkorst eten, en mijn ontbijt halveren. Verder moet ik de rest van het eten meer verdelen over dag.
Ben er vanmorgen mee gestart, maar ik heb nog steeds een honger gevoel....
En wat die wii betreft, heb mezelf maar gewist en geen streefgewicht ingevoerd, maar op 0.0 laten staan. Dus wat doet ie als ik wat ben aangekomen, gaat ie gelijk zeggen dat ik aangekomen ben, en 0,5 er weer af moet hebben..., grrrrrrrr stom ding ist ook... Maar ik heb nu wel spierpijn in mijn zij dat is dan weer het positieve.
Hoe gaat het met de rest van de meiden? Allemaal druk aan het werk? Of hier gekapt, en geen zin meer om verder te gaan?
Silver- Ratel
Ik kom hier ook gezellig meekletsen (denk ik) :p
Sinds maandag loop ik bij de diëtist en ga ik 2x per week sporten bij fysiosport.
Dit is zo'n beetje mijn eetschema:
Ontbijt: 2 boterhammen met halvarine en mager beleg
Tussendoor: 2 biscuits (naja ik doe meestal stuk fruit want ben niet zo gek op koekjes)
Lunch: 2 boterhammen met halvarine en mager beleg
Tussendoor: fruit
Diner: 3 kleine aardappels of 1,5 schep zilvervliesrijst of 2 schep volkoren pasta, 200gr groente, 75 gr vlees
Avond: bakje magere yoghurt of magere kwark
en dan 1,5 l a 2 l groente thee / water
Goed vol te houden, alleen de avonden zit ik wel met trek maar dat is even omschakelen natuurlijk.
Ben nu sinds vorig jaar is er nu 8 kilo af. maar heb het toen een beetje laten versloffen.
Ben nu half half begonnen vanaf de dag na mijn verjaardag, vanaf toen ben ik nu -3,2 kwijt.
Sinds maandag loop ik bij de diëtist en ga ik 2x per week sporten bij fysiosport.
Dit is zo'n beetje mijn eetschema:
Ontbijt: 2 boterhammen met halvarine en mager beleg
Tussendoor: 2 biscuits (naja ik doe meestal stuk fruit want ben niet zo gek op koekjes)
Lunch: 2 boterhammen met halvarine en mager beleg
Tussendoor: fruit
Diner: 3 kleine aardappels of 1,5 schep zilvervliesrijst of 2 schep volkoren pasta, 200gr groente, 75 gr vlees
Avond: bakje magere yoghurt of magere kwark
en dan 1,5 l a 2 l groente thee / water
Goed vol te houden, alleen de avonden zit ik wel met trek maar dat is even omschakelen natuurlijk.
Ben nu sinds vorig jaar is er nu 8 kilo af. maar heb het toen een beetje laten versloffen.
Ben nu half half begonnen vanaf de dag na mijn verjaardag, vanaf toen ben ik nu -3,2 kwijt.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Gezellig Inge, leuk dat je mee doet.
Wil je ook in het schema komen?
Zou je dan even je Lengte, startgewicht, huidige gewicht, streefgewicht, omvang en moodwillen doorgeven?
Dat laatste doen niet veel aan mee hoor.
Wil je ook in het schema komen?
Zou je dan even je Lengte, startgewicht, huidige gewicht, streefgewicht, omvang en moodwillen doorgeven?
Dat laatste doen niet veel aan mee hoor.
Silver- Ratel
Ik was zaterdag op een verjaardag en heb toen wel het e.e.a. genomen.
Gisteren had ik weer een verjaardag en toen heb ik alleen 2 blokjes kaas op.
Ik had wel een super goed gevoel toen ik thuis kwam, ik had al dat lekkers toch maar mooi kunnen weerstaan
Gisteren had ik weer een verjaardag en toen heb ik alleen 2 blokjes kaas op.
Ik had wel een super goed gevoel toen ik thuis kwam, ik had al dat lekkers toch maar mooi kunnen weerstaan
Gast- Gast
Hey meiden,
ik laat me even 'helemaal' gaan (lees, ik heb vanavond frietjes op en sta mezelf morgen taart toe), ik heb vandaag mijn gymbevoegdheid (ben juf) gehaald, na 1,5 jaar zwoegen, dus vind dat ik wel een traktatie verdiend heb!
ik laat me even 'helemaal' gaan (lees, ik heb vanavond frietjes op en sta mezelf morgen taart toe), ik heb vandaag mijn gymbevoegdheid (ben juf) gehaald, na 1,5 jaar zwoegen, dus vind dat ik wel een traktatie verdiend heb!
Meh, ik ben deze week weer best goed bezig eigenlijk en ik kom gewoon aan! Dat is toch gek?? Ik snap er nou helemaal niks meer van.. :S Hoop maar dat de weegschaal gewoon met z'n verkeerde been uit bed was gestapt en het de volgende keer beter is
BurnedFlower: Wat at je als ontbijt dan? Als je dat moet halveren, klinkt het alsof je ontbijt met 5 boterhammen of zo, haha.
Die Wii is dan inderdaad stom! Kun je hem niet gewoon een kilo hoger zetten dan je weegt? Dan is het alleen maar positief, haha.
Rebecca: Je hebt zeker wat verdient! Die bevoegdheid is best wat werk, pff! Ik heb hem dan ook niet, haha :p
BurnedFlower: Wat at je als ontbijt dan? Als je dat moet halveren, klinkt het alsof je ontbijt met 5 boterhammen of zo, haha.
Die Wii is dan inderdaad stom! Kun je hem niet gewoon een kilo hoger zetten dan je weegt? Dan is het alleen maar positief, haha.
Rebecca: Je hebt zeker wat verdient! Die bevoegdheid is best wat werk, pff! Ik heb hem dan ook niet, haha :p
Arwyn- Ratel
Birgit | 1.75 | 77.5 | 75.5 | 68 | -2.0 | ? | :-) | donderdag |
BurnedFlower | 1.79 | 78,8 | 73,0 | 70 | -5,8 | 90 | 4 feb | |
Isa | 1.615 | 70 | 70 | 52 | - | ? | ? | |
Gast- Gast
Rebecca, wat goed! Haha, ach 1 keer moet kunnen morgen er weer streng tegenaan dan zijn die lekkere hapjes er ook zo weer af
Arwyn, nou ik at 1 st. roggebrood met kaas, en daarop had ik een boterham. Maar ik moet dit nu dus verdelen. Ik ben niet bij de diëtiste om af te vallen.. Maar mijn darmen op regel houden (PDS). En nu moet ik dus alles meer verdelen over de hele dag. En ook hier heb ik nu na 1 dag geen baat bij. We wachten het af.
De wii is heel erg frustrerend. Ik doe gewoon mijn ding en wacht het af als ik mijn goal gehaald zou hebben. en dan verander ik hem, tenminste dat kan ik nu overal lezen op internet .... Ik heb het ook al geprobeerd met een stoel Maar dan zegt ie underweight... goh gek hea haha... Nou ik zal me morgen wegen... Ben benieuwd!
Arwyn, nou ik at 1 st. roggebrood met kaas, en daarop had ik een boterham. Maar ik moet dit nu dus verdelen. Ik ben niet bij de diëtiste om af te vallen.. Maar mijn darmen op regel houden (PDS). En nu moet ik dus alles meer verdelen over de hele dag. En ook hier heb ik nu na 1 dag geen baat bij. We wachten het af.
De wii is heel erg frustrerend. Ik doe gewoon mijn ding en wacht het af als ik mijn goal gehaald zou hebben. en dan verander ik hem, tenminste dat kan ik nu overal lezen op internet .... Ik heb het ook al geprobeerd met een stoel Maar dan zegt ie underweight... goh gek hea haha... Nou ik zal me morgen wegen... Ben benieuwd!
Silver- Ratel
ABE | 1.615 | 70 | 70 | 52 | - | ? | ? | |
Birgit | 1.75 | 77.5 | 75.5 | 68 | -2.0 | ? | :-) | donderdag |
BurnedFlower | 1.79 | 78,8 | 72,3 | 70 | -6,3 | 90 | 4 feb | |
Laatst aangepast door BurnedFlower op di 8 feb 2011 - 3:35; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
whoehoeeeeeeee!
Vandaag officieel op de weegschaal gestaan, en vanmorgen zei ie 72.3 (0,7 eraf)
En dat terwijl ik niet meer af mag vallen stiekem ga ik toch wel door Maar niet meer extreem....
Hoe gaat het bij jullie? Ik ben net nog even naar me oude stage geweest, heb mijn laatste handtekeningen gescoord en nu kan ik rustig weekend houden. En zonder oude opdrachten doorgaan naar het laatste jaar (per volgende week) Heb er zin in
Goed weekend allemaal! En rustig aan...
Vandaag officieel op de weegschaal gestaan, en vanmorgen zei ie 72.3 (0,7 eraf)
En dat terwijl ik niet meer af mag vallen stiekem ga ik toch wel door Maar niet meer extreem....
Hoe gaat het bij jullie? Ik ben net nog even naar me oude stage geweest, heb mijn laatste handtekeningen gescoord en nu kan ik rustig weekend houden. En zonder oude opdrachten doorgaan naar het laatste jaar (per volgende week) Heb er zin in
Goed weekend allemaal! En rustig aan...
Silver- Ratel
Goed bezig BF.
Ook een lekker gevoel dat je stage nu afgerond is. Geniet lekker van het weekend zou ik zeggen .
Het gaat het allemaal rustig aan. Deze week de hele week kunnen werken en dat is goed voor mij eetritme overdag. 's Avonds is het wat minder gegaan. Dinsdag avond aan het bier gezetten en woensdagavond na mijn tennislessen wilde ik wat eten en drinken en alles kwam er weer net zo hard uit. Ik dacht even dat ik ziek aan het worden was, maar gelukkig niet. Wel de volgende dag wat lichter ontbeten i.p.v. met brood.
Het gewicht is nog steeds rond de 74 kilo en daar ben ik echt blij mee. Natuurlijk moet er nog wel 4 kilo af, maar het feit dat ik alweer een week stabiel ben rond dit gewicht vind ik al heerlijk.
Dit weekend komt er niks qua snacks in huis. Straks op de markt ga ik gedroogde vijgen halen. Ik weet niet of ze heel ongezond zijn, maar het lijkt mij nog altijd gezonder dan een zak chips .
Ook een lekker gevoel dat je stage nu afgerond is. Geniet lekker van het weekend zou ik zeggen .
Het gaat het allemaal rustig aan. Deze week de hele week kunnen werken en dat is goed voor mij eetritme overdag. 's Avonds is het wat minder gegaan. Dinsdag avond aan het bier gezetten en woensdagavond na mijn tennislessen wilde ik wat eten en drinken en alles kwam er weer net zo hard uit. Ik dacht even dat ik ziek aan het worden was, maar gelukkig niet. Wel de volgende dag wat lichter ontbeten i.p.v. met brood.
Het gewicht is nog steeds rond de 74 kilo en daar ben ik echt blij mee. Natuurlijk moet er nog wel 4 kilo af, maar het feit dat ik alweer een week stabiel ben rond dit gewicht vind ik al heerlijk.
Dit weekend komt er niks qua snacks in huis. Straks op de markt ga ik gedroogde vijgen halen. Ik weet niet of ze heel ongezond zijn, maar het lijkt mij nog altijd gezonder dan een zak chips .
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
BF: Boefje!
Je mag niet meer afvallen en toch lekker doorgaan he.. Als je maar niet echt met afvallen bezig bent! De diëtiste raadt het je niet voor niets af he! Gewoon lekker gezond eten en als er wat is, is dat alleen maar mooi meegenomen
Silly: Volgens mij zijn vijgen niet zo slecht hoor, als je er maar niet teveel van eet natuurlijk! Mij lijkt het echt niet lekker, haha. Maar ik eet ook geen chips, dus dat scheelt
Fijn dat je niet echt ziek bent geworden! En ook mooi dat je de hele week kon werken. Bij mij helpt dat ook zeker, dat ritme! Dat kan ik 's middags niet gaan snoepen, haha.
Ik heb vanochtend weer even gewogen en zit nu weer ongeveer op het gewicht dat in het lijstje staat. Heeft verdorie twee weken geduurd, terwijl ik eigenlijk best goed bezig ben geweest de afgelopen weken! Had dus gehoopt dat het wel wat sneller zou gaan, maar ja.. Hoop dat het volgende week wel weer beter gaat! Voor het weekendje weg heb ik even de 76 zien staan en dat was eigenlijk wel heel fijn, haha, daar wil ik volgende week dus echt wel op zitten!
Je mag niet meer afvallen en toch lekker doorgaan he.. Als je maar niet echt met afvallen bezig bent! De diëtiste raadt het je niet voor niets af he! Gewoon lekker gezond eten en als er wat is, is dat alleen maar mooi meegenomen
Silly: Volgens mij zijn vijgen niet zo slecht hoor, als je er maar niet teveel van eet natuurlijk! Mij lijkt het echt niet lekker, haha. Maar ik eet ook geen chips, dus dat scheelt
Fijn dat je niet echt ziek bent geworden! En ook mooi dat je de hele week kon werken. Bij mij helpt dat ook zeker, dat ritme! Dat kan ik 's middags niet gaan snoepen, haha.
Ik heb vanochtend weer even gewogen en zit nu weer ongeveer op het gewicht dat in het lijstje staat. Heeft verdorie twee weken geduurd, terwijl ik eigenlijk best goed bezig ben geweest de afgelopen weken! Had dus gehoopt dat het wel wat sneller zou gaan, maar ja.. Hoop dat het volgende week wel weer beter gaat! Voor het weekendje weg heb ik even de 76 zien staan en dat was eigenlijk wel heel fijn, haha, daar wil ik volgende week dus echt wel op zitten!
Arwyn- Ratel
Whoops ik ben even een week of 2 hier niet meer geweest en ook een week of 2 erg weinig aan de lijn gedaan helaas. Wel net terug van een rondje start to run,les 9, en dat ging wel aardig. Heb me ingeschreven voor de marikenloop in nijmegen in mei; dus ikmoet flink gaan oefenen. Waarschijnlijk ook wel positief voor delijn! Ik ga dit weekend even bijlezen hoe het met jullie allemaal gaat! hopelijk wat beter dan bij mij
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Isa is ABE geworden. Misschien leuk voor het lijstje.
Mijn dieet is echt tien keer niets. Ik ben niet bijgekomen, maar ook niet afgevallen.
Mijn dieet is echt tien keer niets. Ik ben niet bijgekomen, maar ook niet afgevallen.
Gast- Gast
Nou boehoe, ik weeg nog steeds hetzelfde! Om gek van te worden, zo frustrerend. Ik zal wel last hebben van hardnekkig vastzittend vet ofzo . Kom later nog wel even uitgebreid reageren, ga nu gefrustreerd in een hoekje zitten
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
BurnedFlower schreef:
Naam Lengte Start Huidig Streef Balans Omvang Mood Weegdatum ABE 1.615 70 70 52 - ? ? Arwyn 1.80 80 77.3 69 -2.7 ? vrijdags Birgit 1.75 77.5 75.5 68 -2.0 ? :-) donderdag BurnedFlower 1.79 78,8 72,3 70 -6,3 90 4 feb Chipp 1.73 79 77,2 69 -1,8 ? 3 jan. Effie_O 1.78 70 70 64 - ? ? Ellebel 1.58 63,7 63.3 58 - 0,4 ? 31 jan Highway 1.68 82,5 78,2 72 -4,3 104cm woensdag Jeanette 1.64 68,2 65,4 60 -2,8 ? 4 feb. Jude 1.75 70.5 - 66 -2.7 ? 12 jan Lise_E 1.82 90 88 75 2 ? elke vrijdag MissD 1.57 60 66 50 - ? ? ? Mscene 1,71 72 71,1 58 -0,9 ? maandags Monte 1,72 70 69 65 -1 ? maandags Mysterious 1.73 76 74, 70 - 2 84 maandag Pleister 1.73 79,7 75,9 69 -4.0 ? :-D ? Rebecca 1.70 80 76,5 65 -3,5 91 maandag Silly-one 1.70 77 74,0 70 -3,0 ? :-) 28 jan Twixx 1.73 69 69 60 - ? ? Veer 1.78 62,4 60,7 -58 -1,7 ? ? Maandag Zininzon 1.80 95,4 92,9 80 -2,5 ? ?
Silver- Ratel
Lijstje is aangepast. Isa = ABE
Balen Ellebel, maar kijk het van een andere kant, als er niets af gaat doe je toch wel iets goed, want er komt niets meer aan.... Misschien je vezels vitaminen e.d. anders verdelen?
Balen Ellebel, maar kijk het van een andere kant, als er niets af gaat doe je toch wel iets goed, want er komt niets meer aan.... Misschien je vezels vitaminen e.d. anders verdelen?
Silver- Ratel
hier is het ook drama, ben al 2 weken niet afgevallen
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Maar heb je dan nu niet een drama met je jurk? Of gaat het er nu om dat er gewoon niets bij mag komen?
En ik val alleen maar steeds weer af, en ik mag niet... ik wil jullie kilo's wel overnemen
En ik val alleen maar steeds weer af, en ik mag niet... ik wil jullie kilo's wel overnemen
Silver- Ratel
Pagina 21 van 27 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 27
Soortgelijke onderwerpen
» Afvallen, wat vind jij?
» Afvallen
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen nr 3 (=vol!)
» afvallen: wat eet jij?
» Afvallen