Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De rest van het jaar geen alcohol meer

+17
Janelie
Caro
Marcellah89
Muppetje
Shy
Lenster
Suus
Jeanette
Omafiets
Pluk
Kabouter
Pien
Ugly Betty
loura
VeryCherry
Roze Roos
Sterre
21 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 2:37

Haha geeft niet Very Happy. En thanx!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 2:45

Ik heb besloten toch ook een beetje te stoppen, maar dan iets anders. Ik drink heel december en januari niet (oké en deze vijf dagen ook niet meer), maar ik mag wel drinken tijdens de feestdagen (kerst 🎅 en oud/nieuw) .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 3:03

Leuk dat je mee doet June, succes! Ben benieuwd of het jou gaat lukken Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 3:07

Ik ook, maar ga het gewoon tegen heel veel mensen zeggen voor de sociale controle Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 3:19

Ik ga dit weekend ook niet drinken.. En dat lukt me sowieso, want ben zowel morgen als zaterdag BOB.. 👽

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 3:46

Ik drink sowieso al nooit.
Maar wel goeie actie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Muppetje vr 26 nov 2010 - 8:56

Ik ben ook gestopt met drinken, maar das vanwege de kinderwens, het schijnt beter te zijn.
Omdat het voor mannen ook beter is voor de vruchtbaarheid is mijn man ook gestopt, hij neemt weer lekker een wijntje als het gelukt is

Succes allemaal!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 13:05

Okay, ik heb nu een deal gesloten met W. We zijn tegelijk gestopt met roken, hoe romantisch, maar hij denkt dat ik weer ga roken. Als ik weer ga roken krijgt hij een krat bier van me en als hij er eerder 1 op steekt, dan krijg ik een fles Baileys.. Goed geregeld, laat die Baileys maar komen! :face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 0:56

_Donnaa schreef:Okay, ik heb nu een deal gesloten met W. We zijn tegelijk gestopt met roken, hoe romantisch, maar hij denkt dat ik weer ga roken. Als ik weer ga roken krijgt hij een krat bier van me en als hij er eerder 1 op steekt, dan krijg ik een fles Baileys.. Goed geregeld, laat die Baileys maar komen! :face:

Leuk! Succes! Ik ben ook samen met mijn vriend gestopt. Alleen heb ik af en toe nog wel 1 gerookt Embarassed Als we op stap zijn lust ik wel een lekker sigaretje :P

Lagom, hoe was je kroegavondje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 1:00

Ik drink soms maanden niets zonder het te merken dus voor mij zou dit niet zo moeilijk zijn. Alhoewel...mezelf kennende zou ik het daardoor misschien opeens juist wél willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 5:30

Haha leuk Donnaa! Mijn kroegavondje ging gewoon goed, hij nam zelf ook maar een cola haha, volgens mij loopt de kroeg de rest van het jaar omzet mis Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:02

Ik drink wel voor je smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:44

Zoals ik voor jou gedaan heb, onwijs bedankt! Ik wist dat ik op je kon rekenen Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Marcellah89 zo 28 nov 2010 - 1:26

Ik drink sowieso al bijna nooit maar met oud en nieuw hoort dat er eigenlijk wel een beetje bij dus dat zou voor mij wel moeilijk zijn! Dus ik denk dat ik gewoon alleen maar drink met oud en nieuw :p
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 1:41

We roken nog steeds niet, maar hij wil wel heel graag een krat bier en neemt iedere mogelijkheid aan om mij te pesten met sigaretten hahaha..

Vandaag wordt wel moeilijk.. Vanavond de kroeg in..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 3:55

Nou ik hoop voor je dat het lukt. Lijkt me zelf wel moeilijk. Heb het zelf ook een tijdje gedaan om in mijn trouwjurk te passen. Het was me wel gelukt, maar nu drink ik gewoon weer elk weekend wel bier of wijn..
Veel succes met niet-drinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 4:00

Het gaat me eigenlijk veel makkelijker af dan ik had verwacht... Gisteravond was ik ook nog even in de kroeg maar geen probleem. Die vriend nam nu wel gewoon bier. Dat lust ik sowieso niet dus daar wordt ik ook niet echt warm van ofzo :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 10:10

En weer een avondje kroeg overleefd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Caro ma 29 nov 2010 - 22:58

Goed bezig Donnaaa en Lagom!

Ik heb sowieso met mezelf de afspraak dat ik alleen maar mag drinken op vrijdag en zaterdag. Heeeeel soms gaat er dan zondag één wijntje in maar door de week drink ik sowieso niks. Toch zou het beter zijn als ik een langere periode eens niet zou drinken.
Ik ga maar eens over dit initatief nadenken. Wie weet sluit ik zomaar aan (ok: op sinterklaasavond bij de familie en kerst na...)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:12

Leuk Caro! Zoals ik al eerder aangaf scheelt het dat ik thuis niet drink. Op de een of andere manier zo gegroeid, ik weet niet waarom Very Happy. Ook niet met feestjes bij familie overigens. Alleen met oud en nieuw de champagne mocht ik bij familie zijn. Maar de laatste jaren breng ik dat niet met familie door maar ga ik naar een feestje van iemand die ik vaag ken ofzo Wink.

Ik vind het eigenlijk makkelijker dan verwacht. Ik denk niet dat 'alleen op vrijdag en zaterdag' voor mij zal werken omdat ik doordeweeks ook wel in de kroeg te vinden ben. En als ik er eentje neem, dan wil ik er twee en zeker als het weekend is dan neem ik er best een aantal. Maar niks is makkelijker dan weinig voor mijn gevoel haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:15

Lagom, dat heb ik ook.. Ik drink thuis ook niet, ook niet op feestjes of verjaardagen.

Op vrijdag en zaterdag heb ik er geen moeite mee om niet te roken. Dan is het druk in de kroeg en dan denk ik er helemaal niet aan. Maar zondags en maandags zijn we met vrienden in de kroeg en dan zitten we gewoon aan tafel en dan vind ik het wel heel moeilijk. Maar ik heb nog steeds niet gerookt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Janelie ma 29 nov 2010 - 23:20

Goed hoor Lagom en Donnaa! Ik heb wegens medicatie ook 3 maanden niet mogen drinken en daar heb ik weinig moeite mee gehad, omdat het gewoon níet mocht. Dan heb je echt een stok achter de deur. Jullie moeten het puur op wilskracht redden en dan is het veel moeilijker. Ik zou het heel lastig vinden om in de kroeg niet te drinken -ik rook niet(veel)- terwijl ik gewoon op mijn fietsje naar huis kan. Als ik de bob ben heb ik er ook geen problemen mee, maar als ik het puur voor mezelf zou doen zou ik het wel heel lastig vinden.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:39

Yay! Ook goed bezig Donna Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:48

@Janelie, de deal met W. is wel m`n stok achter de deur hoor.. Ik rook heel makkelijk weken niet, maar dan rook ik zo weer een paar in de kroeg en dan weer weken niet. Ik heb echt van die periodes dat ik veel rook en dan weer weinig of bijna helemaal niet. Als ik er nu 1 op steek, dan blijf ik er zo weer weken vanaf. Ik zou er ook zo 1 op steken als het me geen krat bier zou kosten. Niet dat het me te duur is, maar het gaat om het principe dat ik dan verloren heb angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:57

Vanavond wordt het voor mij voor het eerst 'moeilijk'. Ik moet vanavond werken en daarna drinken we vaak nog een biertje in de categorie: 'die moet je echt proeven!'. Nu dus even niet Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 3 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum