Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen zin meer in.

4 plaatsers

Ga naar beneden

Geen zin meer in. Empty Geen zin meer in.

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 22:29

Wij vieren nu al 3 jaar Sinterklaas met de hele familie, mijn moeder, broertje, schoonzusje, schoonouders en zwager. En ze begonnen vorige week al over Sinterklaas vieren weer samen, maar na al het gezeik heb ik helemaal geen zin om Sinterklaas te vieren met mijn zwager erbij.
Ook heeft hij een "vriendin" en zij heeft een kind dus die zullen dat dit jaar ook wel mee doen. Maar ik heb niks met haar en aangezien mijn zwager nogal was van, ik heb iets tegen je, zit ik hier helemaal niet op te wachten.
Ik heb het er nog niet met mijn vriend over gehad, maar dat zal vanavond wel gaan gebeuren. De kans is dan groot dat hij zegt, stel je niet aan.....
Morgen gaan mijn zwager en zijn vriendin ook al mee naar Nick en Simon, daar zie daar ook al tegen op, al kan ik ze daar nog wel ontlopen.
Maar hoe ga ik die Sinterklaas ellende aanpakken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin meer in. Empty Re: Geen zin meer in.

Bericht  Monte wo 12 okt 2011 - 22:35

Kun je het niet alleen met jouw familie doen? Zodat je er wel plezier in hebt. En desnoods ook nog vlug met je schoonfamilie(al zie je daar tegen op, dan heb je toch al een leuke dag/avond met jouw familie gehad en is dit misschien minder erg. Of is het echt zo erg tussen je zwager en jou?)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin meer in. Empty Re: Geen zin meer in.

Bericht  girli wo 12 okt 2011 - 22:37

Aangeven dat je de groep te groot vindt worden en dat je dat te druk vindt? Ik zou dan ook gelijk een voorstel doen voor wat je wel wilt.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin meer in. Empty Re: Geen zin meer in.

Bericht  Lilou wo 12 okt 2011 - 22:40

Ik zou proberen te benadrukken dat je het graag wel eens alleen met jullie gezin zou willen vieren, in plaats van de nadruk leggen op het niet met zijn familie willen vieren. Ken het probleem, feestdagen zijn bij ons een ramp. Althans, vind het gezellig die dagen, maar met een stel schoonouders en inmiddels 3 paar eigen ouders komen we gewoon echt dagen tekort en het lukt me nooit om iedereen tevreden te stellen, laat staan dat we eens een keertje kunnen aangeven wat we zelf zouden willen. Vriend en ik zitten daarin gelukkig wel op 1 lijn dus we proberen dat nu een beetje aan banden te leggen al dat 'gemoet', maar die eeuwige verplichtingen halen alle lol er soms van af...
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin meer in. Empty Re: Geen zin meer in.

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 22:41

Nou mijn zwager en ik kunnen wel even samen zijn, maar het is al zovaak uit de klauwen gelopen. En ik heb geen zin om op mijn tenen te moeten lopen.
Dus ik zal het er vanavond nog even met mijn vriend over hebben wat hij wil. Ik gok dat dat een discussie gaat worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin meer in. Empty Re: Geen zin meer in.

Bericht  Pandora wo 12 okt 2011 - 22:43

Je/jullie gezin is ondertussen ook best gegroeid dus ik zou het er ook op gooien dat jullie het liever binnen het eigen gezin willen vieren. Is misschien voor de kindjes ook wel zo fijn/leuk?? (maar dat is mijn mening hoor, het kan natuurlijk ook heel leuk zijn om het met de hele familie te vieren...)

Moeilijk hè... dit soort dingen.... Neutral
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin meer in. Empty Re: Geen zin meer in.

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 22:43

Lilou schreef:Ik zou proberen te benadrukken dat je het graag wel eens alleen met jullie gezin zou willen vieren, in plaats van de nadruk leggen op het niet met zijn familie willen vieren. Ken het probleem, feestdagen zijn bij ons een ramp. Althans, vind het gezellig die dagen, maar met een stel schoonouders en inmiddels 3 paar eigen ouders komen we gewoon echt dagen tekort en het lukt me nooit om iedereen tevreden te stellen, laat staan dat we eens een keertje kunnen aangeven wat we zelf zouden willen. Vriend en ik zitten daarin gelukkig wel op 1 lijn dus we proberen dat nu een beetje aan banden te leggen al dat 'gemoet', maar die eeuwige verplichtingen halen alle lol er soms van af...

Ja dat met het gezin willen vieren is juist een beetje het probleem, Lise begon dus vorige week al, wanneer komt Sinterklaas in Nederland? Want dan komen (alle namen opnoemen) ook allemaal weer gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin meer in. Empty Re: Geen zin meer in.

Bericht  Lilou wo 12 okt 2011 - 22:53

Ai, ja dat is dan wel lastig. De kinderen vinden het dus wel leuk? En je vriend, moet die ook op zijn tenen lopen bij zijn eigen familie of gaat het puur tussen jou en zwager?
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin meer in. Empty Re: Geen zin meer in.

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 23:07

Lilou schreef:Ai, ja dat is dan wel lastig. De kinderen vinden het dus wel leuk? En je vriend, moet die ook op zijn tenen lopen bij zijn eigen familie of gaat het puur tussen jou en zwager?

Gaat puur om mijn zwager en mij, hij heeft afgelopen jaar tegen mij gezegd dat hij me niet mag en wat tegen mij heeft. Zo zou ik mijn vriend bij zijn "vrienden" weghouden, wat de grootste onzin is, en dat mijn vriend heel erg veranderd is. Uh ja het drugs en lang leve de lol leven is over. En dat kan hij niet zo goed hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin meer in. Empty Re: Geen zin meer in.

Bericht  Lilou wo 12 okt 2011 - 23:27

Weetjewel schreef: Gaat puur om mijn zwager en mij, hij heeft afgelopen jaar tegen mij gezegd dat hij me niet mag en wat tegen mij heeft. Zo zou ik mijn vriend bij zijn "vrienden" weghouden, wat de grootste onzin is, en dat mijn vriend heel erg veranderd is. Uh ja het drugs en lang leve de lol leven is over. En dat kan hij niet zo goed hebben.

Gezellige vent dus Neutral . Heeft jouw vriend daar niet op gereageerd naar zijn broer dan? Tja, ik weet niet hoe gespannen die sfeer dan is op zo'n Sinterklaasavond, maar ik persoonlijk zou er voor de kinderen dan voor kiezen om het dit jaar nog 1 keer samen te vieren en duidelijk te zeggen dat jullie het volgend jaar met eigen gezin vieren. In mijn gezin zijn ook wel onderlinge spanningen die echt de lol er vanaf halen. Twee jaar geleden was ik zo zat van het gedoe rond de feestdagen dat ik tegen iedereen riep 'volgend jaar niet meer zo, dan gaan we met z'n 2-en naar een hutje op de hei!' Hutje op de hei vond ik dan ook wel wat ongezellig Laughing, maar vorig jaar hebben we kerst iets anders ingedeeld (lees: wij zijn bewust op andere dag naar moeder gegaan dan de rest van het gezin) en zijn oud en nieuw voor het eerst in hele relatie (8 jaar) gezellig met vrienden gaan vieren in plaats van familie. Zonder al het 'gemoet' is het al een stuk leuker.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen zin meer in. Empty Re: Geen zin meer in.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum