Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

+9
Isilme
loura
Muppetje
Ugly Betty
Alex
Snoes
Rush
Lady4
Caroow
13 plaatsers

Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 3:14

Dan sla ik 2012 liever over!
In de eerste maand van 2012 heb ik afscheid genomen van mijn werk, waar ik wegens reorganisatie weg ben gegaan (mijn contract zou maar met een half jaar verlengd worden, dus daar kon ik niks mee), ook heb ik in januari gehoord dat mijn vader beenmergkanker heeft en dit niet te genezen is. Een van mijn beste vriendinnen heeft me heel erg in de steek gelaten, niks meer van haar gehoord sinds mijn vader zo ziek is. En zojuist kwam ik er achter dat iemand mij heeft geskimd en in afrika mijn hele rekening heeft leeg gepind Sad

Gelukkig krijg ik dat geld wel vergoed, maar dat duurt 2 weken, dus ik zit 2 weken zonder betaalrekening. Ook heb ik een nieuwe baan gevonden waar ik veel zin in heb. Maar toch, ik had me een leuker begin van het jaar voor kunnen stellen...

Hoe begon jullie jaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Caroow ma 30 jan 2012 - 3:16

Wat een naar begin! Ik kan me voorstellen dat je zo geen zin hebt in 2012 hug
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Lady4 ma 30 jan 2012 - 3:16

Wat heftig allemaal Bobbie. Een dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte met alles! Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... 699888
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Rush ma 30 jan 2012 - 3:17

Ik lag op dag 3 van het nieuwe jaar in het ziekenhuis met een dikke darm ontsteking, dus dat was ook niet echt een goed begin. En verder nog 2x slecht nieuws wat privé is, maar ook niet bepaald leuk.

Dus nee, niet echt een goed begin.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 3:22

Balen zeg, Rush. Laten we hopen dat wij onze portie ellende gehad hebben en dat 2012 vanaf nu voor ons wordt! Hoewel mijn vader ongetwijfeld nog heel ziek gaat worden, hij moet sowieso nog 4 weken het ziekenhuis in voor de stamceltransplantatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Snoes ma 30 jan 2012 - 3:30

Wat een naar begin van jouw jaar Bobbie Sad Kan me zo voorstellen dat je er zo geen zin meer in hebt. Hopelijk mag je nu alleen maar beter nieuws krijgen!

Mijn jaar is ook slecht begonnen, dus ik hoop dat ik mijn portie ellende voor dit jaar ook al gehad heb smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Alex ma 30 jan 2012 - 3:32

Oh Bobbie, wat een nare berichten allemaal ... Is je vader niet meer te genezen? Of eventueel nog via beenmerg-/stamceltransplantatie?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Ugly Betty ma 30 jan 2012 - 3:34

Bobbie wat naar allemaal!

2012 is voor mij heel dubbel, we hebben te horen gekregen dat de opa van mijn man longkanker heeft met uitzaaiingen, waarschijnlijk niet te genezen. En aan de andere kant zijn we super blij met mijn zwangerschap.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 3:37

Alex schreef:Oh Bobbie, wat een nare berichten allemaal ... Is je vader niet meer te genezen? Of eventueel nog via beenmerg-/stamceltransplantatie?

Hij is niet meer te genezen. Maar met chemo en stamceltransplantatie is de gemiddelde levensduur nog wel 6 jaar, dus we hopen dat het allemaal aanslaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Alex ma 30 jan 2012 - 3:51

Heftig, Bobbie. Hij kan dus nog wel een paar jaar bij jullie zijn, dat is een fijne gedachte. Maar de wetenschap dat hij toch over een paar jaar zal overlijden lijkt me killing. En hoe zit het met je verloren geld? Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... 699888
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Muppetje ma 30 jan 2012 - 5:21

Mijn jaar begon super, ik kan alleen maar hopen dat het zo blijft

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 5:52

Ach meis toch, een dikke hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 5:54

Dus tóch geskimd? Was je pasje niet zonder regen geblokkeerd dus...

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  loura ma 30 jan 2012 - 6:02

He bah rot begin zeg Sad Dat skimmen komt gelukkig weer goed. Ik ken ook een paar mensen die het hebben meegemaakt. Maar 2 weken zonder geld is weer wat minder natuurlijk. Vreselijk nieuws van je vader Sad Ik hoop voor je dat het aanslaat en dat hij nog zo lang mogelijk bij jullie kan zijn. Sterkte in ieder geval.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Isilme ma 30 jan 2012 - 6:53

Aiii wat een narigheid allemaal Sad Sterkte! Ik hoop ook voor je dat het aanslaat!
En dat de rest van het jaar beter mag verlopen voor je!

Mijn jaar begon ook niet zo geweldig, niet zo erg als bij jou overigens, maar had er meer van verwacht Wink
Werd in de tweede dag al volledig onverwachts gedumpt door de (hoe het voor mij voelde althans) liefde van mijn leven.
Na twee weken had hij al een ander, en sindsdien doet hij alsof ik een vreemde voor hem ben.
Een week nadat het uit was overvallen op een gewelddadige manier in Rotterdam. Waar ik ook erg van ondersteboven ben geweest.
Maar de laatste week gaat het gelukkig weer steeds beter. Ik pak mijn leven weer op, ik maak plannen met vrienden, dus ik hoop dat het rest van het jaar beter word.
En ik heb sinds een week geweldig schattige kittens hier wonen die me heel veel liefde geven! Very Happy
Isilme
Isilme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11
Woonplaats : R'dam

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  applestar ma 30 jan 2012 - 7:38

Jeetje Bobbie zeg! Het zit niet echt mee! Hopelijk zijn de andere 11 maanden van 2010 wel positief voor jou!



Maar jaar begon eigenlijk best aardig, eindelijk te horen gekregen dat ik een vast plekje heb gekregen op mijn werk maar afgelopen week heb ik te horen gekregen dat 2 goede vrienden van mijn ouders allebei zijn overleden aan kanker Sad
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 7:42

Een dikke knuffel voor jou! hug

Mijn jaar is ook niet zo goed begonnen. Ik hoop dat alles goed gaat komen. Niet alleen voor mij, maar ook voor jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 7:47

Dat is wel even een flinke bult ellende ineen Sad Sterkte, Bobbie Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Caro ma 30 jan 2012 - 10:09

Ohhh, hè bah! Het zijn allemaal nare dingen, maar zogenaamde beste vriendinnen kun je beteer kwijt dan rijk zijn. Ik weet dat een goede vriendin, althans zogenaamd, destijds tegen me zei, toen bij mijn vader net kanker geconstateerd was 'dat is kut'. En dat was het.

Maar ik sluit me aan bij een klote begin van 2012. Mijn vader zal nog een paar maanden hebben? Afhankelijk van hoe hij reageert op de aankomende chemo. Hij is begonnen met een lichte chemo dat bijna zijn dood werd. Dat w vorig jaar in juni dat hij begon. Nu probeert hij deze chemo nog, slaat het niet aan: stoppen we ermee. Wordt hij net zo ziek als bij de vorige chemo, stoppen we er ook mee. En dan? Dan is het afwachten...

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  NoName88 ma 30 jan 2012 - 10:29

Wat een narigheid! Sterkte! Hopelijk slaat een en ander goed aan bij je vader!

Wat dat skimmen betreft; is mij ook gebeurd afgelopen week, kwam er zaterdag achter. Vandaag belde de bank en waren 2 bedragen afgeschreven, totaal bijna 500 euro. Heb net ff ingelogd en zag dat we het geld al terug hadden. Was afgeschreven met rentedatum 28-01 en teruggestort met datum 27-01! Welke bank zit je?

Verder begon mijn jaar redelijk neutraal. Geen bijzondere ups en downs.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Jeanette ma 30 jan 2012 - 11:45

Bobbie, wat naar zeg! Sterkte! Mijn jaar is niet erg boeiend begonnen, mag wel wat boeiender worden op een positieve manier.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als dit begin de rest van het jaar voorspelt... Empty Re: Als dit begin de rest van het jaar voorspelt...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum