Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De rest van het jaar geen alcohol meer

+17
Janelie
Caro
Marcellah89
Muppetje
Shy
Lenster
Suus
Jeanette
Omafiets
Pluk
Kabouter
Pien
Ugly Betty
loura
VeryCherry
Roze Roos
Sterre
21 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Ugly Betty ma 22 nov 2010 - 2:48

Haha veel succes! Zou voor mij geen probleem zijn, ik drink nooit alcohol. Stoppen met snoepen dat lijkt mij dan weer moeilijk Wink
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 6:00

Liva schreef:Sms ik wel eens met jou? smile

Nee, ik mag helemaal geen alcohol nu. Wordt absoluut afgeraden, helaas :P

Yep! Laughing Vanmiddag nog Wink .
Oh okee, ja ik drink de volgende keer ook helemaal niet meer hoor, maar ze hebben er bij mij niets over gezegd, vandaar. Gelukkig was ik zelf al op het idee gekomen Wink .

Haha, Ugly Betty, hier hetzelfde, daar zou ik veel meer moeite mee hebben. Helaas..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 6:47

Moet goed komen met je smile Lijkt me met de feestdagen alleen niet zo leuk.. Ik lust graag een wijntje en drink het dan ook wel eens thuis. Vrijdag ga ik met mijn collega's wat doen, en heb vervoer gefixt Very Happy Lekker aan de wijn!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 7:46

Ik ga het ook tot oud en nieuw doen, dus gewoon een drankje hoor als het oud en nieuw is Very Happy.

Jammer trouwens, bedacht me net dat ik die Jack Daniels die hier staat eens wilde proberen... Dat moet dan maar even wachten haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Pien ma 22 nov 2010 - 7:53

ik doe mee! nou is het voor mij natuurlijk heel anders omdat ik zwanger ben! al moet ik wel zeggen dat ik nu het niet mag ineens vreselijk veel behoefte heb aan een lekker glas wijn of een lekkere baileys!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:01

Hahaha ja jij hebt dan wel wat langer te gaan dan tot eind van het jaar maar een mooie reden, gefeliciteerd Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Kabouter ma 22 nov 2010 - 8:06

Ik heb vanwege medicijnen, die ik een hele tijd geleden moest slikken, niet mogen drinken en sindsdien drink ik eigenlijk helemaal niet meer. Heel soms nog, maar eigenlijk mis ik het helemaal niet. Nou dronk ik toch al nooit veel, maar goed..moeilijk vond ik het dus niet om niet te drinken. Succes in ieder geval Lagom!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 21:49

Hoe gaat het ermee? Ik kocht de afgelopen 2 weekenden op zondag steeds nog 1 pakje om die in 2 dagen weg te stomen (zondag en maandags in de kroeg) en dan de hele week niet meer te roken, maar dat doe ik ook niet meer. Gisteren werd ik er zo beroerd van, bah. Dat was echt m`n allerlaatste sigaret. Heb de rest van het pakje ook weggegeven..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 21:58

Wat knap Donnaa! Hier nog geen probleem hoor maar ik ben dan ook de stad nog niet ingeweest Wink. Dat zal donderdag, mss vrijdag en anders zaterdag pas zijn denk ik...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 22:55

Ik ben gestopt met drinken omdat ik vaak last van mijn maag en darmen had, en het bevalt me eigenlijk heel goed! En als ik zin heb in een glas wijn ben ik na 1 glas al teut, dus het is ook nog goedkoop :P Maar ik heb er eigenlijk 0,0 behoefte meer aan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Pluk di 23 nov 2010 - 4:59

Succes!!

Je hebt wel het 'risico' dat je na oud en nieuw ineens niets meer gewend bent en nog maar twee glazen ofzo kunt drinken Wink. Ik heb een tijdje vrij weinig tot niets gedronken op verjaardagen enzo en kon ik daarvoor gemakkelijk een glas of 8 tot 10 op per avond zonder kater, voel ik me nu al dronken na twee glazen wijn Rolling Eyes
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Omafiets di 23 nov 2010 - 6:07

Succes! Ik ben juist blij dat ik weer alcohol kan drinken smile
Omafiets
Omafiets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 28
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zeeland

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 10:00

Lagom schreef:Het gebeurd mij zelden dat ik er echt ziek van ben eigenlijk. Rode wijn drink ik trouwens niet en al helemaal niet thuis. In de kroeg kan ik het nooit bij 1 drankje laten Wink.

Haha, herkenbaar!! Ik word nooit ziek van drank en kan behoorlijk wat drinken (best slecht eigenlijk). Ik ben ook heel slecht in weigeren; ''Ahhhhh, nog ééééntje dan!'' Mijn social life vindt ook grotendeels plaats in de kroeg Wink Of de bowlingbaan, of het poolcafé, of de bios, of een restaurantje, of op de bank tijdens een filmpje... Wink
Maareh, respect als je het volhoudt! Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Jeanette wo 24 nov 2010 - 0:25

Ik drink echt bijna nooit. Nou lig ik meestal met 2 glaasjes ook al onder tafel, dus dat is tijdens het stappen niet zo gezellig. Alleen met een verjaardag drink ik soms een glaasje en met oud & nieuw.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Suus wo 24 nov 2010 - 1:25

Als ik er zo bij na denk drink ik eigenlijk best vaak. Thuis eigenlijk nooit, heel af en toe een glaasje wijn bij het eten, maar ik ga best vaak borrelen met vrienden en dan drink ik met gemak een aantal glazen weg. Heb er de volgende dag ook eigenlijk nooit last van, dus dat weerhoudt me er ook niet van Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 1:32

Ik drink bijna nooit, maar nu ik zwanger ben, heb ik juist steeds zin in een lekker drankje. Maar dat heb ik nu ook met andere dingen die ik nu met de zwangerschap niet mag eten. Als het niet mag, wordt het ineens moeilijk. Zo snak ik soms naar een broodje met filet americain, heb zondag mezelf maar even verwend met een toastje. Kon het gewoon niet laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 2:58

Pluk schreef:Succes!!

Je hebt wel het 'risico' dat je na oud en nieuw ineens niets meer gewend bent en nog maar twee glazen ofzo kunt drinken Wink. Ik heb een tijdje vrij weinig tot niets gedronken op verjaardagen enzo en kon ik daarvoor gemakkelijk een glas of 8 tot 10 op per avond zonder kater, voel ik me nu al dronken na twee glazen wijn Rolling Eyes

Normaal kan ik ook niet zo veel op hoor, de laatste maanden verbaas ik me er echter over dat ik steeds meer aan lijk te kunnen al komt het mss omdat ik iets anders drink dan normaal. Ik denk dat ik max 5 tot 7 drankjes moet drinken, dan ben ik al aardig heen. Het geeft niet als ik straks weer minder kan drinken, ik zie dat niet als een slecht iets. Daarnaast weet ik over het algemeen wel wanneer ik echt moet stoppen. Ik ben slechts 1 keer echt ziek geweest van de drank maar dat kwam ook door de emoties en omdat ik mezelf overgeleverd had aan een vriend (ik had heel slecht nieuws gekregen) die dacht dat heel veel drank wel een oplossing zou zijn...

Oh en Sannanas, ik ben gelukkig wel heel goed in het weigeren van drankjes als ik niet meer wil. Op vakantie drink ik bv amper tot niet en in Namibie konden ze dat gewoon amper accepteren. Gelukkig sta ik wat dat betreft sterk in mijn schoenen. Ik wil geen shotjes jagermeister dus neem ik die ook niet Wink. Ik vind shotjes sowieso een ranzig gebeuren maar goed...

Morgen ga ik naar de kroeg! Ben benieuwd hoe die vriend gaat reageren als hij dit hoort haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Lenster wo 24 nov 2010 - 10:18

Het is ook echt wat je gewend bent om te doen.
Ik drink al 7,5 jaar NIKS meer en ik denk er niet eens meer aan.. Denk wel dat je me nu met 1 glas wijn op zou kunnen vegen hoor..
Dus even doorzetten en dat went het vanzelf.
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Shy wo 24 nov 2010 - 10:51

Ik vindt het knap van je als je het volhoudt. Maar ik doe niet met je mee Laughing
Vindt het namelijk te heerlijk als ik na een dag werken, lekker op de bank een biertje of wijntje te drinken met mijn vriend.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 12:27

Lagom schreef:
Pluk schreef:Succes!!

Je hebt wel het 'risico' dat je na oud en nieuw ineens niets meer gewend bent en nog maar twee glazen ofzo kunt drinken Wink. Ik heb een tijdje vrij weinig tot niets gedronken op verjaardagen enzo en kon ik daarvoor gemakkelijk een glas of 8 tot 10 op per avond zonder kater, voel ik me nu al dronken na twee glazen wijn Rolling Eyes

Normaal kan ik ook niet zo veel op hoor, de laatste maanden verbaas ik me er echter over dat ik steeds meer aan lijk te kunnen al komt het mss omdat ik iets anders drink dan normaal. Ik denk dat ik max 5 tot 7 drankjes moet drinken, dan ben ik al aardig heen. Het geeft niet als ik straks weer minder kan drinken, ik zie dat niet als een slecht iets. Daarnaast weet ik over het algemeen wel wanneer ik echt moet stoppen. Ik ben slechts 1 keer echt ziek geweest van de drank maar dat kwam ook door de emoties en omdat ik mezelf overgeleverd had aan een vriend (ik had heel slecht nieuws gekregen) die dacht dat heel veel drank wel een oplossing zou zijn...

Oh en Sannanas, ik ben gelukkig wel heel goed in het weigeren van drankjes als ik niet meer wil. Op vakantie drink ik bv amper tot niet en in Namibie konden ze dat gewoon amper accepteren. Gelukkig sta ik wat dat betreft sterk in mijn schoenen. Ik wil geen shotjes jagermeister dus neem ik die ook niet Wink. Ik vind shotjes sowieso een ranzig gebeuren maar goed...

Morgen ga ik naar de kroeg! Ben benieuwd hoe die vriend gaat reageren als hij dit hoort haha!

Haha, nou toen ik in Namibie en Zuid-Afrika zat kon ik al die lekkere cocktails en shotjes echt niet afslaan! Okee, als ik echt niet meer wil, dan wel, maar dat is juist het probleem; ik wil eigenlijk nog wel Wink Hoe ging het in de kroeg? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 19:36

Ik heb op vakantie nooit zo'n behoefte aan alcohol en al helemaal niet in gezelschap van mensen die ik niet ken. Ok, ik kende mijn vriendin wel natuurlijk maar de rest van de mensen waar we dan mee waren niet en het waren geen mensen waarbij ik me op mijn gemak voelde. Ik ben in een onbekende omgeving en dan blijf ik liever helder. 1 Avond heb ik me wel laten gaan (niet met shotjes) en toen was ik alleen met mijn vriendin in een safari lodge. Sjees ik heb zo gelachen dat ik op de grond lag te rollen haha!

Vanavond ga ik naar de kroeg maar ik verwacht geen problemen hoor. Die vriend zal me hooguit uitlachen maar hij respecteert mij en zal het erbij laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 22:57

Lagom schreef:Ik heb op vakantie nooit zo'n behoefte aan alcohol en al helemaal niet in gezelschap van mensen die ik niet ken. Ok, ik kende mijn vriendin wel natuurlijk maar de rest van de mensen waar we dan mee waren niet en het waren geen mensen waarbij ik me op mijn gemak voelde. Ik ben in een onbekende omgeving en dan blijf ik liever helder. 1 Avond heb ik me wel laten gaan (niet met shotjes) en toen was ik alleen met mijn vriendin in een safari lodge. Sjees ik heb zo gelachen dat ik op de grond lag te rollen haha!

Vanavond ga ik naar de kroeg maar ik verwacht geen problemen hoor. Die vriend zal me hooguit uitlachen maar hij respecteert mij en zal het erbij laten.

Oh ik vind het juist heerlijk om me op vakantie lekker te laten gaan! Meestal ben ik toch met meerdere mensen en ik voel me altijd prima op mijn gemak. Maar dat verschilt inderdaad heel erg per persoon, ik snap wel dat je je niet zo laat gaan als je met mensen bent waarbij je je niet op je gemak voelt... Was het gezellig gisteravond? Hoe reageerde je vriend?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 23:07

Ik dacht dat het mij wel zou lukken, maar helaas, heb gister gefaald..
Thuis bij mijn schoonouders gister heerlijk aan de wijn gezeten na de Ladiesnight.. Ow en wat had ik daar zin in..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 1:33

Haha jammer Plumpke!
En Sannanas, ik ga vanavond pas naar de kroeg dus dan zullen we het weten Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 2:36

Lagom schreef:Haha jammer Plumpke!
En Sannanas, ik ga vanavond pas naar de kroeg dus dan zullen we het weten Wink.

Ik moet echt een beter leren lezen... *zucht* Veel plezier vanavond dan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 2 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum