Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

+2
Susan
Printje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Printje do 29 dec 2011 - 2:26

want onze lieftallige zoon had er totaaaal geen zin in. Mijn fout dat ik er nu pas achter kwam dat het toch wel handig zou zijn maar gisteren dacht ik laat ik dan maar even 'snel' dat gaan regelen.
Maar meneer wilde niet op de foto, drama's ten top grrrrr dus meneer vd kruk even samen gekeken, gezegd dat hij op moest houden met gillen etc. Dus nogmaals gezegd kom gaan we bij de kruk kijken. Jaaa riep meneer. Nou todat hij erop moest zitten en ik er niet bij mocht blijven staan. Als het een casting was geweest voor een drama film was hij glansrijk aangenomen. Peuterdriftbui ten top hahaha dus ik was er klaar mee en heb hem opgepakt, jas aangedaan en in de buggy. Daar zei meneer mama titten daar (en wees naar de kruk) hahaa no way dus. Heb de mevrouw vriendelijk bedankt en ben maar weer gegaan..

Daar gaat ons voordeeltje weer hahaha had ik er maar eerder aan moeten denken..

Jullie nog 'leuke' driftbuien meegemaakt?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Susan do 29 dec 2011 - 2:28

Ezra wilde ook absoluut niet op de foto voor zijn ID-kaart, maar hij moest, ik had die ID-kaart op korte termijn nodig om hem te kunnen identificeren bij een instantie. Je zag dus in het hoekje van de foto mijn hand die hem in bedwang hield, dat is er voor de ID-kaart afgeknipt. Hij kijkt op de foto echt not-amused.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Printje do 29 dec 2011 - 2:30

hahahhaa bij ons deed die vrouw ook erg moeilijk. Ik moest echt helemaal weg gaan staan. Mocht hem niet vasthouden of erbij zitten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Susan do 29 dec 2011 - 2:30

Bij ons niet, maar wij hebben meteen al uitgelegd dat hij autistisch is en daarom niet meewerkte.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Printje do 29 dec 2011 - 2:31

Oke dat is wel fijn dat ze daar rekening mee hielden dan. Ik weet echt niet wat hier het 'probleem' was, ik vrees gewoon dwarsheid hahaha. Maar goed we hebben dat ding toch niet echt nodig maar het was wel voordelig geweest, mijn man zei al we halen het verschil gewoon uit zijn spaarpot hahahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Clapperdie do 29 dec 2011 - 2:41

Een collega van mij wilde ook nog "even snel" een id halen. 70 wachtende voor haar! Dus helaas dan maar volgend jaar.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Printje do 29 dec 2011 - 2:56

70? Jeetje. Ik ken iemand op het gemeentehuus en mocht tussendoor maar ja helaas geen foto...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 3:00

Haha, hier was het ook stervensdruk. Maar geluk nog wel op tijd besteld. Leuk zo'n driftbui, Printje :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Flower_L do 29 dec 2011 - 3:02

Mijn vriend heeft pas zijn motorrijbewijs opgehaald en toen stond er anderhalf u wachttijd asn gegeven voor paspoort en dat soort zaken. Gelukkig voorr hem was rijbewijs ander loket.

Eigenlijk net als bij opticien einde vh jaar, vooral toen je nog kon aftrekken belasting. Stervensdruk altijd.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Printje do 29 dec 2011 - 3:10

Jolicious schreef:Haha, hier was het ook stervensdruk. Maar geluk nog wel op tijd besteld. Leuk zo'n driftbui, Printje :P


Ja echt genieten haha een driftbui in een overvolle winkel haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Koeboe82 do 29 dec 2011 - 8:49

kun je morgen ook nog maken toch?
Wij waren om 8.15 in gemeentehuis waren als 2de.. haha!
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Susan do 29 dec 2011 - 9:15

Ik heb trouwens echt pech gehad met hun identiteitskaarten, ik had ze gehaald aan het eind van de zomer, nog wel tegen het goedkope tarief, daarna waren ze een paar weken lang gratis, daarna is mijn portemonnee inclusief identiteitskaarten gestolen of zoekgeraakt en toen ik nieuwe ging halen moest ik er dus voor betalen, plus de (vrij hoge) boete die je betaalt voor reisdocumenten die verloren zijn. Al met al zijn ze dus nog vrij duur geweest, maar goed, ik heb ze, daar gaat het om.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Darius do 29 dec 2011 - 9:24

Aahhh, Susan, dat is echt zuur!!!!!!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar.... Empty Re: Helaas voor ons...geen goedkopere id meer halen dit jaar....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum