Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De rest van het jaar geen alcohol meer

+17
Janelie
Caro
Marcellah89
Muppetje
Shy
Lenster
Suus
Jeanette
Omafiets
Pluk
Kabouter
Pien
Ugly Betty
loura
VeryCherry
Roze Roos
Sterre
21 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 5 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:39

Soms wel, maar dat komt omdat ik zo makkelijk heel lang niet rook en dan weer soms wel en dan weer lang niet.. Maar het is zo zonde om nu weer te beginnen.. Ben vandaag begonnen aan week 5 van het stoppen, dus het gaat goed Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 5 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:43

Smikkell schreef:Wil graag weer een keer wijn drinken met Lagom. Haalt de chocosaus alvast uit de kast en kijkt in haar agenda..

15 Januari al een plan? smile

@ Donna, goed bezig hoor en begrijpelijk als het soms moeilijk is. Knap dat je niet meer wilt beginnen iig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 5 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:44

Lagom schreef:
Smikkell schreef:Wil graag weer een keer wijn drinken met Lagom. Haalt de chocosaus alvast uit de kast en kijkt in haar agenda..

15 Januari al een plan? smile

@ Donna, goed bezig hoor en begrijpelijk als het soms moeilijk is. Knap dat je niet meer wilt beginnen iig!
Je verjaardag =) Ik ga eens kijken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 5 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:48

Jaaa daarom.. En bijkomend voordeel; het is veel beter voor m`n darmen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 5 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:48

_Donnaa schreef:Jaaa daarom.. En bijkomend voordeel; het is veel beter voor m`n darmen Wink
Misschien krijg je er ook wat meer eetlust van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 5 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 11:29

Nou, Lagom, nu lees ik een bericht op jouw facebook over wijn. Blijkbaar heb jij toch een naam wat de alcohol betreft. En.. hebben wij elkaar ooit gezien zonder dat daar drank aan te pas kwam? (Nou, misschien die keer op scheveningen strand)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 5 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 11:34

Smikkell schreef:
_Donnaa schreef:Jaaa daarom.. En bijkomend voordeel; het is veel beter voor m`n darmen Wink
Misschien krijg je er ook wat meer eetlust van.
Oh ik heb wel eetlust, maar ik ben niet zo`n grote eter..

Maar ik heb gelukkig geen vreetkicks ofzo.. Want als ik daarvan aan zou komen, dan zou ik direct weer gaan roken. En dat meen ik serieus.. Ik rook liever dan dat ik dik begin te worden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 5 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 11:46

Je hebt al snel een naam naar mijn idee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 5 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 12:07

Is dat zo? Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 5 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  SoGood ma 20 dec 2010 - 23:20

Smikkell schreef:Ik voel me altijd wel fijn als ik drank op heb Embarassed (Okee, misschien moet ik ook eens proberen de drank te laten staan)

Ik kan me soms ook heel fijn voelen als ik een beetje aangeschoten ben hoor, dan vind ik alles heel fijn en grappig. Very Happy Ik drink overigens alleen op feestjes of tijdens het stappen. Soms ook als ik met vrienden uit eten ben. Thuis nooit.

SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer - Pagina 5 Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum