Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De rest van het jaar geen alcohol meer

+17
Janelie
Caro
Marcellah89
Muppetje
Shy
Lenster
Suus
Jeanette
Omafiets
Pluk
Kabouter
Pien
Ugly Betty
loura
VeryCherry
Roze Roos
Sterre
21 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 2:45

Nee hoor, ik heb gister niet onwijs te veel gedronken en heb ook geen kater. Ik bedacht me alleen dat de laatste tijd al mijn geld naar de kroeg gaat en dat vind ik eigenlijk een beetje zonde.

Dus... ik bedacht me dat ik dit jaar gewoon geen alcohol meer ga drinken. Dat scheelt me sowieso geld en hopelijk wat gewicht Very Happy. Ik wil dit volhouden en dan met oud en nieuw drink er er vast wat op Wink.

Ik heb de eerste al gevonden die me niet gelooft Wink dus ik zet hier een topic neer als stok achter de deur. Echt wel dat het me gaat lukken! :P

De rest van het jaar geen alcohol meer Funny-pictures-intervention-cat-keeps-you-from-drinking

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 2:54

Dan mag je met oud en nieuw pas drinken na 12 uur! Ga je wel gewoon uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 3:09

Ik heb de laatste tijd ook al vaak geroepen dat ik dat eigenlijk zou moeten doen. Maar op mijn werk hebben we nu Maredsous 10 van de tap en dat is zo lekker als heeeel hard gewerkt heb. Oké, ik ga dit nog maar even niet beloven. Vorig jaar had ik de afspraak met mezelf dat ik maar twee dagen per week mocht drinken. Dat werkte op zich ook best goed.

Ik wens jou heel veel succes en hoop dat je kunt laten zien dat je het kunt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 3:25

Haha natuurlijk ga ik gewoon uit Very Happy.

Twee dagen per week drinken... Tja, ik weet het niet. Meestal ben ik wel drie avonden in de stad te vinden, soms vier... Nah, ik kap er mee... Voor dit jaar dan :P. En zoals ik zei; met oud en nieuw gun ik het mezelf dan. Voor of na twaalfen, boeiend! Als ik het tot dan volgehouden heb ben ik al blij haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 3:27

Ik drink sowieso geen drank meer op vrijdagavond, want dan ben ik BOB.. En ik ben al 2 weken gestopt met roken.. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 3:34

Wat goed Donna!

@ Lagom: ik ben ook wel vaker in de stad/op een andere plek met drank te vinden, maar toen vond ik het voornamelijk vervelend dat ik me de dag daarna dan nog steeds zo slecht voelde (ik kan echt niet tegen drank). Maar goed, respect voor jou dat je gewoon helemaal wilt stoppen (ik mis nu de 'duim-emoticon'), dan maar zo: kado.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 3:36

Komt vast helemaal goed! het jaar is zo voorbij.

Maar met kerst lijkt het mij ook wel lastig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 5:19

Ik sta achter je, Lagom!
Als je de eerste paar weken door bent, gaat het vast gemakkelijker!

Good luck! sunny

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Sterre zo 21 nov 2010 - 6:46

Ik mag nu tijdelijk even helemaal geen alcohol omdat ik bezig ben met het testen van bepaalde medicatie, dus ik doe met je mee. En ik vind het ECHT niet makkelijk en niet leuk, vooral een wijntje bij het eten of in de kroeg of een lekker herfstbokje mis ik echt. Het is ook zo in mijn sociale leven verworven merk ik nu, haha. Maar het scheelt inderdaad geld en ik voel me iets fitter, yay!

Mocht ik doorgaan met de medicatie dan mag ik over een tijdje kijken wat alcohol met me doet, en ik ga er van uit dat 1 glaasje op z'n tijd wel moet kunnen.

Succes Lagom! Zonder dat het 'moet' zou ik het veel moeilijker vinden denk ik.


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Roze Roos zo 21 nov 2010 - 7:36

Succes Lagom! Ik denk dat het tegen mensen zeggen wel een stok achter de deur is! Ik ben niet zo'n drinker (PDS dus de dag erna buikpijn), maar weet wel dat zodra iets "niet mag" dat het moeilijker is! Je kunt het!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 11:46

Respect! drunken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 12:37

neee!!! Hoe moet dat dan met de vrijdagmiddag borrel?? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 21:20

Roze Roos schreef:Succes Lagom! Ik denk dat het tegen mensen zeggen wel een stok achter de deur is! Ik ben niet zo'n drinker (PDS dus de dag erna buikpijn), maar weet wel dat zodra iets "niet mag" dat het moeilijker is! Je kunt het!

Heb je dat met alle alcohol? Ik heb ook PDS, maar kan alleen geen bier drinken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  VeryCherry zo 21 nov 2010 - 21:25

Oh daar zou ik geen moeite mee hebben, ik drink sowieso niet zoveel. Roken daarentegen...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 21:26

Ik wil ook meedoen! Kijken of ik het vol kan houden bij Miss Montreal aankomende vrijdag...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 21:56

Oh nou ja het jaar is niet meer zo lang dus eerlijk gezegd lijkt het me helemaal niet zo moeilijk. Een vrijdagmiddagborrel wordt toch niet ineens anders als ik een cola of een thee drink? Wink En met kerst drink ik eigenlijk niet ineens heel veel ofzo. Ik zou niet weten op welk moment haha! Ik drink nooit thuis, alleen als ik in de stad/ uit ben. Leuk als er anderen mee doen, ben benieuwd! En CL, stop jij met roken voor de rest van het jaar? Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  loura zo 21 nov 2010 - 22:17

1 glas rode wijn per dag is heel gezond hoor angel Maar dat is wat anders als zuipen natuurlijk smile Voor mij is het alweer een tijdje geleden dat ik te veel heb gedronken ik voel me wel altijd beroerd namelijk de volgende dag
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 22:26

Het gebeurd mij zelden dat ik er echt ziek van ben eigenlijk. Rode wijn drink ik trouwens niet en al helemaal niet thuis. In de kroeg kan ik het nooit bij 1 drankje laten Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  VeryCherry zo 21 nov 2010 - 22:30

Whahahaha ik ga dat echt niet volhouden, het hele jaar niet roken. Sterker nog, terwijl ik dit typ heb ik een sigaret in mijn handen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 22:44

voordat ik zwanger werd al ik al besloten om na mijn zwangerschap minder te drinken. Sins ik ben bevallen heb ik nog maar meer 1 avond alcohol gehad. Ik kon wel merken dat ik het niet meer gewend was. Na 3 glazen lag ik al onder de tafel en ik voelde 'm de volgende ochtend ook wel zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 23:22

Dromertje schreef:voordat ik zwanger werd al ik al besloten om na mijn zwangerschap minder te drinken. Sins ik ben bevallen heb ik nog maar meer 1 avond alcohol gehad. Ik kon wel merken dat ik het niet meer gewend was. Na 3 glazen lag ik al onder de tafel en ik voelde 'm de volgende ochtend ook wel zitten.

Very Happy Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 23:25

Ik mag nu ook geen alcohol en stiekem baal ik daar ook een beetje van Very Happy Zeker toen mijn vriend laatst aan mijn lievelingsborrel ging. Tsss..eikel Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 0:18

Liva schreef:Ik mag nu ook geen alcohol en stiekem baal ik daar ook een beetje van Very Happy Zeker toen mijn vriend laatst aan mijn lievelingsborrel ging. Tsss..eikel Sad

@Liva: Is jouw aangeraden om geen alcohol te drinken? Of vind je het zelf beter om het niet te doen?
( Je kent me wel, van de OG Wink )
Hoe is het er verder mee?

@Lagom: Knap hoor, om tot het einde van het jaar geen alcohol te drinken. Vooral omdat je toch ook wel in de kroeg te vinden bent. Ik zou er wel moeite mee hebben, maar ik drink verder niet zoveel eigenlijk. Af en toe een wijntje bij het eten vind ik wel heel lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 1:14

Sms ik wel eens met jou? smile

Nee, ik mag helemaal geen alcohol nu. Wordt absoluut afgeraden, helaas :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 2:35

Zonder drank zou ik denk ik wel kunnen redden, alleen niet op 31 dec. Word dan denk ik vrij lastig als al je fam. + vrienden op je verjaardag drinken en jij wilt het ophouden tot 1 jan. Nee gaat me zeker niet lukken dan..
Roken zou denk ik iets lastiger worden, maar stoppen wil ik wel, al zou dat best moeilijk gaan worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De rest van het jaar geen alcohol meer Empty Re: De rest van het jaar geen alcohol meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum