Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ik heb er misschien overheen gelezen, maar behalve dat je wilt weten of het gezond is, willen jullie ook het geslacht weten? En gaan jullie het dan met ons delen
Gast- Gast
Hahaha had het al neer gezet maar nee wij willen het niet weten. Maar anders had ik t wel gedeeld hoor! Nu zu je geduldig moeten wachten tot april haha
Gast- Gast
Veel succes en plezier vanavond Snoepy!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Snoepy87 schreef:Hahaha had het al neer gezet maar nee wij willen het niet weten. Maar anders had ik t wel gedeeld hoor! Nu zu je geduldig moeten wachten tot april haha
Hij's fijn!
Je weet nu toch inmiddels wel dat ik héél goed ben in wachten?
Gast- Gast
Haha ja maar je bent nu goed aan het oefenen En straks heb je een heel lief meisje die je bezig houd!
Gast- Gast
Dat is wel waar!
En dan ben ik ook weer aan het werk, dat scheelt!
Moet je nagaan als ik het geslacht niet had geweten, had ik nog meer om me zenuwachtig over te maken!
En dan ben ik ook weer aan het werk, dat scheelt!
Moet je nagaan als ik het geslacht niet had geweten, had ik nog meer om me zenuwachtig over te maken!
Gast- Gast
Hahaha ja ik denk dat dat voor jou niet goed was geweest
Gast- Gast
Bah, sorry hoor, hier komt andere toos klaagdoos weer aan.
Wat een rotdag Eerst de mist onderweg naar mijn werk, blegh heb er lang over gedaan. Ben de hele dag misselijk geweest. En toen ging ik vanmiddag naar huis, zei ik tegen de directrice dat ik morgen weer naar de dokter moet.
Ik kreeg niet zo'n aardige reactie eigenlijk. Het begon met 'hoe voel je je? Ik hoop dat je weer komt'. Dus ik vertelde dat ik me eigenlijk nog niet goed voel en dat ik benieuwd ben naar wat de dokter zegt morgen. En dat ik gewoon de vinger er niet op kan leggen wat het nou is. Dat ik me thuis ook niet lekker voel. Nou zegt ze 'Dan kan je je beter hier niet lekker voelen dan thuis, en je bent zwanger, verder niet ziek ofzo'. En ze sloot af met 'Je koos er zelf voor om zwanger te worden'. Nou toen had ik het al helemaal gehad.
Liep ik lans onze bouwcoordinator, daar werd er ook gevraagd hoe het ging. Dus ik vertellen dat het nog niet echt lekker gaat. Dat ik zaterdag in de stress zat omdat ik dacht dat het zondag was, en dat ik zondag middag aardig zin had, maar dat het in de loop van de avond steeds zwaarder enzo werd en ik weer heel slecht geslapen heb.
Viel ze me toch over het woordje 'zin'. Terwijl ik het helemaal niet zo letterlijk bedoelde Ik kon er gewoon even geen ander juist woord voor vinden.
Kortom, ik ging echt met een verdrietig rothumeur naar huis. Heb echt zo iets, als ze willen dat ik 5 dagen werk, kom ik wel lekker, dat ik niet leuk en gezellig ben voor de kids is dan niet mijn probleem. Of dat ik straks helemaal instort.
Bah, bah bah..
(niet quoten aub)
Snoepy, hoe was je echo?
Wat een rotdag Eerst de mist onderweg naar mijn werk, blegh heb er lang over gedaan. Ben de hele dag misselijk geweest. En toen ging ik vanmiddag naar huis, zei ik tegen de directrice dat ik morgen weer naar de dokter moet.
Ik kreeg niet zo'n aardige reactie eigenlijk. Het begon met 'hoe voel je je? Ik hoop dat je weer komt'. Dus ik vertelde dat ik me eigenlijk nog niet goed voel en dat ik benieuwd ben naar wat de dokter zegt morgen. En dat ik gewoon de vinger er niet op kan leggen wat het nou is. Dat ik me thuis ook niet lekker voel. Nou zegt ze 'Dan kan je je beter hier niet lekker voelen dan thuis, en je bent zwanger, verder niet ziek ofzo'. En ze sloot af met 'Je koos er zelf voor om zwanger te worden'. Nou toen had ik het al helemaal gehad.
Liep ik lans onze bouwcoordinator, daar werd er ook gevraagd hoe het ging. Dus ik vertellen dat het nog niet echt lekker gaat. Dat ik zaterdag in de stress zat omdat ik dacht dat het zondag was, en dat ik zondag middag aardig zin had, maar dat het in de loop van de avond steeds zwaarder enzo werd en ik weer heel slecht geslapen heb.
Viel ze me toch over het woordje 'zin'. Terwijl ik het helemaal niet zo letterlijk bedoelde Ik kon er gewoon even geen ander juist woord voor vinden.
Kortom, ik ging echt met een verdrietig rothumeur naar huis. Heb echt zo iets, als ze willen dat ik 5 dagen werk, kom ik wel lekker, dat ik niet leuk en gezellig ben voor de kids is dan niet mijn probleem. Of dat ik straks helemaal instort.
Bah, bah bah..
(niet quoten aub)
Snoepy, hoe was je echo?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow, een opmerking die tegen mij werd gemaakt toen ik in het ziekenhuis lag, was dat ik om goed voor mezelf moest zorgen rust moest nemen. Deed ik dat niet, dan zorgde ik niet goed voor mezelf en zorgde ik niet goed voor mezelf, dan zorgde ik niet goed voor mijn kindje. Nu zit jij natuurlijk in een andere situatie, maar dat laatste hakte erin bij mij. Ik was erg geneigd om door te gaan, wel vanuit een andere motivatie: omdat ik het werk dat ik deed ongelooflijk leuk vond om te doen, omdat ik niet vanaf 11 weken zwangerschap thuis wilde zitten, maar de strekking blijft hetzelfde denk ik. Zorg goed voor jezelf. En doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor je kindje. Dergelijke nare opmerkingen moet je dan maar 'gewoon' proberen los te laten. Zij kunnen niet in jou kijken, kijken hoe jij je voelt of hoe het met je gaat. Veel succes bij de huisarts morgen hoor! Neem je rust.
Snoepy, ik ben ook erg benieuwd naar je echo!
En Parels, elke keer als ik op het forum kom vraag ik me stiekem af of je inmiddels al bent bevallen....
Hier ook maar even klagen dan maar. Ik voel me niet zo super. Zaterdag heb ik een fijne dag gehad met een vriendin die hier op bezoek is geweest maar blijkbaar toch te druk, en hoewel ik het toen wel dacht te trekken ben ik nu nog aan het bijkomen daarvan. Dat wil zeggen: ik voel me ontzettend moe en misselijk en doe eigenlijk weinig anders dan in bed liggen. Ik hoop dat het snel weer wat bijtrekt. Niet dat ik de illusie heb dat de misselijkheid nog zal verdwijnen voor de bevalling, maar het is er wel in verschillende gradaties waarvan het nu even wat heftiger is.
Los daarvan gaat het wel. Merk alleen steeds meer dat ik aan het aftellen ben, de laatste 10 weken gaan bijna in en daar ben ik zó blij mee. Ik wil ook vooral niet teveel klagen. Ik ben zó blij met dit kindje, maar ik vind deze zwangerschap ook zo ontzettend zwaar. Dat zorgt voor veel tegenstrijdige emoties.
Snoepy, ik ben ook erg benieuwd naar je echo!
En Parels, elke keer als ik op het forum kom vraag ik me stiekem af of je inmiddels al bent bevallen....
Hier ook maar even klagen dan maar. Ik voel me niet zo super. Zaterdag heb ik een fijne dag gehad met een vriendin die hier op bezoek is geweest maar blijkbaar toch te druk, en hoewel ik het toen wel dacht te trekken ben ik nu nog aan het bijkomen daarvan. Dat wil zeggen: ik voel me ontzettend moe en misselijk en doe eigenlijk weinig anders dan in bed liggen. Ik hoop dat het snel weer wat bijtrekt. Niet dat ik de illusie heb dat de misselijkheid nog zal verdwijnen voor de bevalling, maar het is er wel in verschillende gradaties waarvan het nu even wat heftiger is.
Los daarvan gaat het wel. Merk alleen steeds meer dat ik aan het aftellen ben, de laatste 10 weken gaan bijna in en daar ben ik zó blij mee. Ik wil ook vooral niet teveel klagen. Ik ben zó blij met dit kindje, maar ik vind deze zwangerschap ook zo ontzettend zwaar. Dat zorgt voor veel tegenstrijdige emoties.
Gast- Gast
Kan het me heel goed voorstellen Tiramisu. Balen dat je je weer zo rot voelt Erg is dat he, dat je gewoon eigenlijk niets kunt doen, zonder compleet gevloerd te zijn en je gelijk weer rot te voelen!
Ja, ik moet morgen naar de huisarts, ik zie wel wat hij zegt..
Ja, ik moet morgen naar de huisarts, ik zie wel wat hij zegt..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, pff. Ik mis mezelf gewoon soms ook een beetje. Natuurlijk weet je vooraf nooit hoe je een zwangerschap door gaat komen, en ik had echt wel rekening gehouden met vermoeidheid en misselijkheid, maar 9 maanden echt ziek zijn dat calculeer je niet in. Heb me voorgenomen dat als ik ooit weer eens zwanger wil worden, ik de maanden daarvoor alleen maar ga genieten :') Op bezoek ga bij alle mensen die me dierbaar zijn, nog een keer asociaal veel shoppen met vriendinnen, veel te lekker ga koken om dat samen met familie en vrienden op te eten, dat ik überhaupt heel veel lekkere dingen ga eten van te voren zodat als het weer zo'n zwangerschap wordt ik niet al snel mijn spieren ga verteren zoals nu het geval was. En gisteren heb ik mn man maar verteld dat hij na de bevalling maar niet aan moet komen met een beschuitje met muisjes maar met een zak bolletjes belegd met filet american, haha.
Wacht inderdaad het gesprek met de huisarts morgen af, en laat je vooral niet gek maken door collega's e.d.! Jijzelf voelt het beste wat er zich afspeelt in jouw lijf en het enige dat je daarmee kunt doen is er zo goed mogelijk je weg in proberen te vinden op een manier die vooral goed is voor jou en voor je kindje.
Wacht inderdaad het gesprek met de huisarts morgen af, en laat je vooral niet gek maken door collega's e.d.! Jijzelf voelt het beste wat er zich afspeelt in jouw lijf en het enige dat je daarmee kunt doen is er zo goed mogelijk je weg in proberen te vinden op een manier die vooral goed is voor jou en voor je kindje.
Gast- Gast
Dat vind ik een goed voornemen
Ik he mijn bevallingsdiner al vastgezet whaha, voorgerecht: carpaccio, hoofdgerecht: biefstuk met gebakken uitjes en gebakken aardappeltjes, toetje: toastjes met filet american
Ik he mijn bevallingsdiner al vastgezet whaha, voorgerecht: carpaccio, hoofdgerecht: biefstuk met gebakken uitjes en gebakken aardappeltjes, toetje: toastjes met filet american
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha, biefstuk staat bij mij ook op het lijstje van eerste dingen die gegeten gaan worden na de bevalling! Maar dat gaat zo moeilijk in het ziekenhuis... Dus dan maar beginnen met die broodjes filet american. En dan mag er zodra we thuis zijn een lekker biefstukje worden gebakken. Rosbief staat trouwens ook op het lijstje. En paté en ossenworst.
Gast- Gast
Ohhhh rosbief, jamjam. De pate enzo sla ik dan weer even over
Ik las hier op yes laatst ergens, dat er kraamafdelingen zijn in het ziekenhuis, die filet american hebben
Ik las hier op yes laatst ergens, dat er kraamafdelingen zijn in het ziekenhuis, die filet american hebben
Lejow- Lady Post-a-lot
Hallo meiden,
Wat vervelend dat jullie (lejow en tiramisu) je zo slecht voelen zeg.. voor jullie beide!
Snoepy hoe was de echo? Knap hoor dat jullie het geslacht niet willen weten!
Earane: Morgen is jullie grote dag of niet? Heel veel plezier!
Hier heb ik even een dipje.. Zat afgelopen week al niet helemaal lekker in mn vel. Gister kreeg ik helemaal harde buiken en ook echt krampen in mn buik en rug omdat ik me al druk aan het maken was over het werk. Na aandringen op 2 vriendinnen en mijn vriend besloten om me ziek te melden. Vandaag nog even contact met mijn manager gehad en hij zag het wel een beetje aankomen. Deze week wil hij me nog niet terug zien, moet even aan mezelf denken en tot rust komen. Wel gaan we een afspraak inplannen met de verzuimdeskundige om te kijken hoe we hier mee om kunnen gaan.
Wel heb ik zelf al voorgesteld dat ik vanaf december t/m verlof 8 uur vakantie per week wil opnemen zodat ik 32 uur werk ipv 40 uur. Hier kan ik mijn vakantietegoed van volgend jaar voor gebruiken. Dus het kost me 9 dagen maar aangezien ik mijn vakantie+adv op blijf bouwen tijdens mijn verlof heb ik daarna nog genoeg over.
Morgen begint de zwangerschapsyoga, ben heel erg benieuwd!
Fijne avond meiden!
Wat vervelend dat jullie (lejow en tiramisu) je zo slecht voelen zeg.. voor jullie beide!
Snoepy hoe was de echo? Knap hoor dat jullie het geslacht niet willen weten!
Earane: Morgen is jullie grote dag of niet? Heel veel plezier!
Hier heb ik even een dipje.. Zat afgelopen week al niet helemaal lekker in mn vel. Gister kreeg ik helemaal harde buiken en ook echt krampen in mn buik en rug omdat ik me al druk aan het maken was over het werk. Na aandringen op 2 vriendinnen en mijn vriend besloten om me ziek te melden. Vandaag nog even contact met mijn manager gehad en hij zag het wel een beetje aankomen. Deze week wil hij me nog niet terug zien, moet even aan mezelf denken en tot rust komen. Wel gaan we een afspraak inplannen met de verzuimdeskundige om te kijken hoe we hier mee om kunnen gaan.
Wel heb ik zelf al voorgesteld dat ik vanaf december t/m verlof 8 uur vakantie per week wil opnemen zodat ik 32 uur werk ipv 40 uur. Hier kan ik mijn vakantietegoed van volgend jaar voor gebruiken. Dus het kost me 9 dagen maar aangezien ik mijn vakantie+adv op blijf bouwen tijdens mijn verlof heb ik daarna nog genoeg over.
Morgen begint de zwangerschapsyoga, ben heel erg benieuwd!
Fijne avond meiden!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ohhhhh ik wil carpacio!!!! Mijn vriend moet gewoon zorgen dat hij dat haalt als ik bevallen ben. Ziekenhuis is naast het centrum dus ik stuur hem even naar een goed restaurant met een tupperwarebakje haha
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Mooi zo! Hoe lang heb je gelegen? Heb namelijk gehoord dat het lang duurt. Maakt niet veel uit natuurlijk. Maar ben toch benieuwd.Snoepy87 schreef:Even snel, de echo was helemaal goed!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Een 20-weken echo duurt zo'n 30 minuten meestal, Shygirl
Gast- Gast
Idd een klein half uurtje, maar het is 30 minuten genieten van je kindje dus dat is niet erg hoor! En als je een goede heb die legt alles uit wat je ziet, zo mooi!
Nou de echo was dus helemaal goed, erg fijn!
Meneer of mevrouw was super eigenwijs en wou niet draaien op het laatst voor nog een paar fototjes heb nog liggen draaien en wiebelen maar helaas, nu hebben we een paar foto's waar je amper wat op ziet!
Maar dat krijgt hij later nog wel te horen, haha
Verder deed ik ook mee aan het Tripple P studie, onderzoek naar vroeggeboorte en meting van de baarmoederhals. Mijn baarmoederhals was 5cm ( onder de 3 is te kort) en dat was helemaal goed dus.
Ik vroeg nog of er veel mensen mee deden, er deden wel veel mensen mee maar nog te weinig.
Dus bij deze wil ik ook zeggen, doe mee, het is een belangrijk onderzoek en het enige wat je hoeft te doen is een inwendige echo.
Nou de echo was dus helemaal goed, erg fijn!
Meneer of mevrouw was super eigenwijs en wou niet draaien op het laatst voor nog een paar fototjes heb nog liggen draaien en wiebelen maar helaas, nu hebben we een paar foto's waar je amper wat op ziet!
Maar dat krijgt hij later nog wel te horen, haha
Verder deed ik ook mee aan het Tripple P studie, onderzoek naar vroeggeboorte en meting van de baarmoederhals. Mijn baarmoederhals was 5cm ( onder de 3 is te kort) en dat was helemaal goed dus.
Ik vroeg nog of er veel mensen mee deden, er deden wel veel mensen mee maar nog te weinig.
Dus bij deze wil ik ook zeggen, doe mee, het is een belangrijk onderzoek en het enige wat je hoeft te doen is een inwendige echo.
Gast- Gast
Fijn dat alles goed leek, Snoepy!
Ik heb nog nooit van datonderzoek gehoord, dus heb er niet aan meegedaan.
Maar heb je de 20weken echo dan vaginaal gehad, of heb ik dat verkeerd begrepen? Lijkt me geen pretje namelijk, zo'n apparaat een half uur in je doos...
Ik heb nog nooit van datonderzoek gehoord, dus heb er niet aan meegedaan.
Maar heb je de 20weken echo dan vaginaal gehad, of heb ik dat verkeerd begrepen? Lijkt me geen pretje namelijk, zo'n apparaat een half uur in je doos...
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Fijn Snoepy, dat alles goed was, jammer alleen van de foto's!
Papillo ik denk dat ze de echo via je buik doen, en alleen het meten van je baarmoederhals inwendig.
Ik ben benieuwd of ze er over beginnen bij mij vanmiddag! Ik mag om kwart over 4.
Straks naar de dokter en pfff ik weet het echt niet meer wat ik met mezelf moet. Heb slecht geslapen vannacht en er eigenlijk de hele nacht aan liggen denken hoe ik dit nou het beste op kan lossen. En ik weet het gewoon niet.
Papillo ik denk dat ze de echo via je buik doen, en alleen het meten van je baarmoederhals inwendig.
Ik ben benieuwd of ze er over beginnen bij mij vanmiddag! Ik mag om kwart over 4.
Straks naar de dokter en pfff ik weet het echt niet meer wat ik met mezelf moet. Heb slecht geslapen vannacht en er eigenlijk de hele nacht aan liggen denken hoe ik dit nou het beste op kan lossen. En ik weet het gewoon niet.
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Papillo, haha nee, alleen de meting en dat is zo gepiept
@ Lejow, Ik denk dat het tijd word dat je aan jezelf gaat denken en dan maar nog minder of stoppen met werken, want dit is ook niet goed! Hopelijk kan je HA je goed helpen!
@ Lejow, Ik denk dat het tijd word dat je aan jezelf gaat denken en dan maar nog minder of stoppen met werken, want dit is ook niet goed! Hopelijk kan je HA je goed helpen!
Gast- Gast
Goedemorgen! Naja laat t goede maar weg, zoonlief is ziekjes dus ik heb heel slecht geslapen op een matras naast zijn bedje.. Ben ik vanmorgen ook nog van de trap gevallen met hem, gelukkig maar de laatste paar treden maar zo op mijn knieën..
Straks hebben wij de 20weken echo, ben echt zenuwachtig hoor!
Snoepy, fijn hè dat alles goed was!
Lejow, meis toch denk aan jezelf hoor! Desnoods ga je helemaal de ziektewet in...
Voor jou en ook voor teramisu een dikke knuffel!
Straks hebben wij de 20weken echo, ben echt zenuwachtig hoor!
Snoepy, fijn hè dat alles goed was!
Lejow, meis toch denk aan jezelf hoor! Desnoods ga je helemaal de ziektewet in...
Voor jou en ook voor teramisu een dikke knuffel!
Gast- Gast
Jee, Laurientje, kijk je uit!!!!
Nou ik ben weer terug van de huisarts. We gaan deze week verder zoals het was, dus di en do 'vrij' en volgende week en de week erna op woensdag 'vrij' en 6 december moet ik weer terug naar de huisarts en dan kijken we verder.
Hij vond me wel rustiger, maar nog niet helemaal terug op het padje. En heb vrede met deze keuze. Nu kijken hoe ik er over 2 weken tegen aan kijk!
Nou ik ben weer terug van de huisarts. We gaan deze week verder zoals het was, dus di en do 'vrij' en volgende week en de week erna op woensdag 'vrij' en 6 december moet ik weer terug naar de huisarts en dan kijken we verder.
Hij vond me wel rustiger, maar nog niet helemaal terug op het padje. En heb vrede met deze keuze. Nu kijken hoe ik er over 2 weken tegen aan kijk!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken