Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 35 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  sharky zo 20 nov 2011 - 7:39

Laurientje85 schreef:
Lejow schreef:Ik voel mijn hart ook kloppen als ik mijn handen op mijn buik leg en vandeweek voelde ik hem onderin mijn rug, net boven mijn billen.. Echt heel vaag!

Ook heel herkenbaar! smile

Wel een rottig gevoel hè!?

Owja dat heb ik idd ook, wel alleen in mijn buik, nog niet onderin mijn rug!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 35 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  sharky zo 20 nov 2011 - 7:45

Lejow vind het heel vervelend voor je dat je zo er zo tegenop ziet om weer te gaan werken morgen. Is geen goed teken hè! Luister goed naar jezelf en als het niet gaat, dan gaat het niet.... jij bent nu eventjes het allerbelangrijkste en je moet goed voor jezelf zorgen dat doet verder niemand anders voor je. Trekt het vervelende gevoel wel weg als je op je werk bent of blijf je er de hele dag last van houden? Ben je eigenlijk al met iets van yoga ofzo begonnen? Ik las laatst je topic over zwangerschapsgym e.d. Misschien is yoga iets voor jou zodat je leert ontspannen. Kun je die oefeningen toepassen voor/tijdens je werk.

Ik spring juist een gat in de lucht dat ik morgen weer mag gaan na 2 weken thuis te hebben gezeten. Kan me er zo op verheugen!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Cranberrie zo 20 nov 2011 - 7:49

Die hartkloppingen herken ik wel ja, ze komen zomaar als je rustig zit of ligt! En ze gaan ook vanzelf weer weg!

Een vraagje: ik ben op zoek naar een zwangerschapstregging. Dus geen legging maar van die treggings die ze ook bij de vero moda enzo hebben voor onder een tuniekje. Ik had er een via de hema besteld maar dat leek veel meer op een legging en leek echt niet op een mooie strakke broek. Iemand enig idee of die te krijgen zijn en zo ja, waar?

Succes deze week Lejow!! Iedereen natuurlijk die aan het werk moet, kijk zelf erg uit naar de kerst, die gezelligheid enzo, maar ook het rare idee dat dit de laatste kerst met z'n tweetjes is, volgend jaar als gezinnetje!
Cranberrie
Cranberrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Lejow zo 20 nov 2011 - 7:50

Nee, ga morgen aan de VK vragen waar ik hier iets kan volgen. Alleen zie ik er als een berg tegen op, omdat iets ondernemen me zo belachelijk veel energie kost!
Yoga lijkt me niets eigenlijk Embarassed

Het gevoel komt en gaat, vrijdag had ik een hele slechte dag, ik ben de hele dag misselijk geweest. En iedereen zegt na een dag werken ook tegen me dat ik er zo moe en slecht uit zie. Zit je ook niet op te wachten natuurlijk.
Anderzijds is het thuis zitten het ook niet helemaal. Ik weet het gewoon echt niet meer...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow zo 20 nov 2011 - 7:52

Cranberrie, H&M?

http://www.hm.com/nl/product/94147?article=94147-D#article=94147-C
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sharky zo 20 nov 2011 - 8:00

Yoga moet je idd wel liggen, ik heb het ook maar een keer of 3 gedaan maar heb wel wat ontspanningsoefeningen geleerd die ik nu ook toepas. Dus misschien heb je er wel wat aan. Ben er overigens mee gestopt ivm mijn bekkenklachten dat liggen op een matje ging echt niet.
Soms krijg je juist door te bewegen weer wat meer energie.
Een kleuterklas is ook wel een energievreter hoor, en je moet de hele dag vrolijk en blij blijven doen enz. en dat breekt op den duur op als je je helemaal niet zo voelt.

Cranberrie misschien bij bellyfashion.com? Daar hebben ze ook veel leuke dingen van mamalicious e.d. voor een leuke prijs. Of miss Etam , of wehkamp, c&a heeft ook best aardige dingen wellicht hebben die ook treggings.

Ben zo blij te horen dat jullie ook wel eens last hebben van hartkloppingen, dat stelt me gerust. Ben soms een beetje hypochondrisch zullen we maar zeggen Embarassed

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 8:25

Herkenbaar hoor Sharky! Ik dacht bij mijn zoontje ook meteen: dit is niet goed ik heb t aan mijn hart.. (haha) omdat dit nu mijn tweede zwangerschap is herken ik t van de eerste keer!

Gast
Gast

Bericht  Cranberrie zo 20 nov 2011 - 8:26

Thnx voor jullie tips, ga eens kijken!
Cranberrie
Cranberrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Shy zo 20 nov 2011 - 8:37

Lejow schreef:
Shygirl85 schreef:Mag ik even klagen? Ik ben namelijk nog steeds best veel misselijk. Hoef niet altijd over te geven maar ben het toch best wel zat Embarassed

Hoe ver ben je? En ik weet precies hoe je je voelt Sad Rot is het he..
17 weken vandaag smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Supertalentje zo 20 nov 2011 - 8:42

Hartkloppingen heb ik ook, vooral juist als ik rustig op de bank zit. Doodeng, maar het hoort erbij en went ;-)

@Cranberrie: je hebt ze ook van Love2Wait en (ik vind een hele lelijke) van Esprit, misschien kun je daar ook kijken?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Shy zo 20 nov 2011 - 8:50

Ik heb mijn ticker veranderd! Vindt het zelf ook handiger zo smile
Ik herken het trouwens ook die hartkloppingen ook vooral in mijn buik, dacht gister dat ik wat voelde maar nu achteraf denk ik dus dat dat mijn hart was Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 11:16

*breekt even in*

@lejow:Hier geven ze ook zwangerschapsgym en dat is dicht bij jou..
http://www.mobilicorpus.nl/cursus/zwanger-bbb-met-theorie

In jouw woonplaats geven ze alleen yoga.

*breekt weer uit*

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 20 nov 2011 - 18:59

Lijkt me sterk dat ze in heel Rotterdam alleen maar yoga geven?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 19:03

Lejow schreef:Lijkt me sterk dat ze in heel Rotterdam alleen maar yoga geven?

Je kan bij je vk even vragen, die hebben vaak folders liggen. En als je bijv wilt zwemmen dan kan je informeren bij de zwembaden in de buurt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:19

Lejow schreef:Lijkt me sterk dat ze in heel Rotterdam alleen maar yoga geven?

Je woont toch in C?
Daar geven ze alleen yoga.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:23

Vanavond de 20 weken echo.. brrr haha vind het spannend!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:29

Snoepy87 schreef:Vanavond de 20 weken echo.. brrr haha vind het spannend!

Succes! Ben ook erg benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:36

Dank je!

We willen het trouwens niet weten wat het is, ik weet niet meer wie het vroeg, maar bij ons zoontje wisten we het ook niet en vonden/vinden dat erg leuk die verassing.

Ik hoop voor jou parels dat er wat gaat gebeuren vandaag! Zet hem op iig!

Gast
Gast

Bericht  Shy zo 20 nov 2011 - 20:58

Snoepy87 schreef:Vanavond de 20 weken echo.. brrr haha vind het spannend!
Oeeh spannend ja! Ik heb hem 13 december en kan niet wachten maar vindt het nu ook al spannend Laughing gelukkig heb ik hem om 09.00 in de ochtend.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 21:08

Ja dat is mooi optijd, ik wou savonds zodat mijn vriend gewoon mee kan zonder vrij te hoeven vragen.
Wij hebben hem om 19.15

Gast
Gast

Bericht  Shy zo 20 nov 2011 - 23:16

Snoepy87 schreef:Ja dat is mooi optijd, ik wou savonds zodat mijn vriend gewoon mee kan zonder vrij te hoeven vragen.
Wij hebben hem om 19.15
Ooh oke, Nou veel succes en plezier niet te vergeten!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  sharky ma 21 nov 2011 - 2:04

Succes straks snoepy! vervelend dat je zo lang moet wachten, ik had m ook pas na 16 uur en vond het op een gegeven moment wel lang genoeg duren je kijkt er toch de hele dag naar uit.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:10

Nou ja scheelt dat ik een drukke dag heb smile Moet tot 16.00 uur werken en daarna lekker naar schoonouders toe om te eten, dus maak me nog niet heel erg druk ( alleen als ik er aan denk)

Gast
Gast

Bericht  sharky ma 21 nov 2011 - 2:11

Hahaha ja ik maakte me ook alleen maar druk als ik eraan dacht angel maar dat was toch vaker dan ik wilde. Maar gelukkig heb je voldoende afleiding én krijg je een lekker hapje bij je schoonouders voorgeschoteld dus wat wil je nog meer!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:26

Nou precies! En het scheelt dat ik weet wat ons te wachten staat natuurlijk, bij de eerste was ik een stuk zenuwachtiger smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: