Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@ Monnie, ow hehe ben niet altijd even wakker Hoe groot is jou baarmoeder nu? (of tot hoever komt hij)
@ CCC, oh wat vervelend! Hoe is t nu?
@ Lejow, nog even doorbijten en dan lekker vakantie! Wanneer ga jij eigenlijk met verlof?
@ All, zoontje is snip verkouden dus wij hebben weer 2 beroerde nachten gehad. Ook 2 lange/drukke dagen werken dus ben behoorlijk moe! Nou morgen nog en dan heb ik lekker weekend
Edit: Ik heb trouwens de hele dag een vol gevoel kan ook niet zoveel meer eten en drinken. Ik weet nog dat ik dat bij mijn zoontje ook een tijd heb gehad toen de baarmoeder zo hoog kwam ( nu al net voorbij de navel)
Maar op een gegeven moment raak je er wel aan gewend, maar tot die tijd is het zo vervelend gevoel, alsof je je helemaal vol gepropt hebt met allerlei eten... haha..
@ CCC, oh wat vervelend! Hoe is t nu?
@ Lejow, nog even doorbijten en dan lekker vakantie! Wanneer ga jij eigenlijk met verlof?
@ All, zoontje is snip verkouden dus wij hebben weer 2 beroerde nachten gehad. Ook 2 lange/drukke dagen werken dus ben behoorlijk moe! Nou morgen nog en dan heb ik lekker weekend
Edit: Ik heb trouwens de hele dag een vol gevoel kan ook niet zoveel meer eten en drinken. Ik weet nog dat ik dat bij mijn zoontje ook een tijd heb gehad toen de baarmoeder zo hoog kwam ( nu al net voorbij de navel)
Maar op een gegeven moment raak je er wel aan gewend, maar tot die tijd is het zo vervelend gevoel, alsof je je helemaal vol gepropt hebt met allerlei eten... haha..
Gast- Gast
Hoe is het nu CCC? Nooit twijfelen om de vk te bellen omdat je bang bent dat je "zeurt" oid. Daar zijn ze voor!
Ik ben net weer goed gekeurd bij de vk, kindje groeit mooi. Volgende week geslachtsbepaling.
Ik ben net weer goed gekeurd bij de vk, kindje groeit mooi. Volgende week geslachtsbepaling.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Pfoe, ik zie dat het echt alweer even geleden is dat ik hier heb gereageerd Door de verhuizing hebben we even zonder internet gezeten. Lezen deed ik dan wel via mijn telefoon, maar reageren dat kostte me teveel moeite
@Brandend maagzuur, hier ook last van. Wat hier helpt is het drinken van melkproducten.
Welkom in dit topic Chococupcake! Gewoon nog even gebruik blijven maken van de Emesafene als op die manier de misselijkheid wel draaglijk is Hoe gaat het nu met je bloeding?
_Lana_, lief, je woorden. Word er zelfs een beetje emotioneel van, haha. Hormonen..? Wat heerlijk dat je zo van je zwangerschap geniet. Het lijkt me ook heel bijzonder om twee van die ukkies in je buik te hebben.
Snoepy; dat volle gevoel herken ik wel. Ik besef me nu ik dat lees dat het eigenlijk nu alweer even wat minder is, maar van een aantal weken geleden herinner ik me nog wel dat ik nauwelijks iets hoefde te eten en het gevoel dat ik op knappen stond kwam al opzetten.
@All; gisteren heb ik weer controle gehad bij de verloskundige. Kindje groeit super en met mij gaat het ook wel op het moment. Ik ben wel misselijk, maar ik hoef niet meer zoveel te spugen, en dat scheelt zó veel! Daardoor neemt mijn gewicht nu ook weer steeds wat toe. Ik krijg steeds meer het gevoel van 'de laatste loodjes' - vanaf nu elke twee weken op controle bij de verloskundige! Het schiet echt op nu... het huis is ook al echt babyproof. Volgende week wil ik de kleertjes gaan wassen (heb die neiging eigenlijk al weken maar heb het toch nog wat uit weten te stellen ) en dan is alles klaar voor de komst van ons kindje.
Verder merk ik overigens wel dat ik me toch een partij emotioneel ben! Normaal gesproken huil ik echt niet snel. Laatst liet ik een traan bij nota bene Friends, omdat er een situatie was die ik zo zielig vond Zullen de hormonen wel zijn. Eigenlijk kan ik er nu alleen maar om lachen.
Liefs!
@Brandend maagzuur, hier ook last van. Wat hier helpt is het drinken van melkproducten.
Welkom in dit topic Chococupcake! Gewoon nog even gebruik blijven maken van de Emesafene als op die manier de misselijkheid wel draaglijk is Hoe gaat het nu met je bloeding?
_Lana_, lief, je woorden. Word er zelfs een beetje emotioneel van, haha. Hormonen..? Wat heerlijk dat je zo van je zwangerschap geniet. Het lijkt me ook heel bijzonder om twee van die ukkies in je buik te hebben.
Snoepy; dat volle gevoel herken ik wel. Ik besef me nu ik dat lees dat het eigenlijk nu alweer even wat minder is, maar van een aantal weken geleden herinner ik me nog wel dat ik nauwelijks iets hoefde te eten en het gevoel dat ik op knappen stond kwam al opzetten.
@All; gisteren heb ik weer controle gehad bij de verloskundige. Kindje groeit super en met mij gaat het ook wel op het moment. Ik ben wel misselijk, maar ik hoef niet meer zoveel te spugen, en dat scheelt zó veel! Daardoor neemt mijn gewicht nu ook weer steeds wat toe. Ik krijg steeds meer het gevoel van 'de laatste loodjes' - vanaf nu elke twee weken op controle bij de verloskundige! Het schiet echt op nu... het huis is ook al echt babyproof. Volgende week wil ik de kleertjes gaan wassen (heb die neiging eigenlijk al weken maar heb het toch nog wat uit weten te stellen ) en dan is alles klaar voor de komst van ons kindje.
Verder merk ik overigens wel dat ik me toch een partij emotioneel ben! Normaal gesproken huil ik echt niet snel. Laatst liet ik een traan bij nota bene Friends, omdat er een situatie was die ik zo zielig vond Zullen de hormonen wel zijn. Eigenlijk kan ik er nu alleen maar om lachen.
Liefs!
Gast- Gast
Even snel weer hoor, heb een drukke week deze week! De bloeding is gestopt, was dus alleen dat kleine beetje bloederige afscheiding... Even gegoogle'd gisteravond (ik weet hoe slecht dat is ) maar het kan blijkbaar ook al als je flink hoest of als je baarmoeder snel groeit... Naja had wat van die steken, dus miss. is dat het wel geweest... Hoesten doe ik sinds vorige week ook door die enorme griep die ik toen had, dus als ik niks meer zie is er niks aan de hand heb ik me voorgenomen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@ CCC, fijn dat het gestopt is.
@ Tiramisu, fijn dat het beter gaat met jou. En ook al weer 30 weken, schiet nu echt op!
@ Tiramisu, fijn dat het beter gaat met jou. En ook al weer 30 weken, schiet nu echt op!
Gast- Gast
Fijn ccc dat het gestopt is!
Tiramisu fijn dat je je wat beter voelt, nog even van de laatste weken genieten. Al zal je er vast verschrikkelijk naar uit kijken om je kindje te zien .
Ik weet sinds gisteren zeker dat ik mn kindje voel `ploppen` . Het komt echt regelmatig als ik rustig zit/lig.
Nog heel zachtjes maar ik kan het voelen
Tiramisu fijn dat je je wat beter voelt, nog even van de laatste weken genieten. Al zal je er vast verschrikkelijk naar uit kijken om je kindje te zien .
Ik weet sinds gisteren zeker dat ik mn kindje voel `ploppen` . Het komt echt regelmatig als ik rustig zit/lig.
Nog heel zachtjes maar ik kan het voelen
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
CCC, fijn dat het gestopt is!
Happy, raar gevoel is dat he Helemaal als het straks duidelijker wordt! En dan de hele dag door whaha
Tiramisu, wat fijn dat je je een beetje beter voelt!
Snoepy, ik ga met de voorjaarsvakantie met verlof, dus het wordt na de kerst vooral aftellen
Happy, raar gevoel is dat he Helemaal als het straks duidelijker wordt! En dan de hele dag door whaha
Tiramisu, wat fijn dat je je een beetje beter voelt!
Snoepy, ik ga met de voorjaarsvakantie met verlof, dus het wordt na de kerst vooral aftellen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil ook mijn ukkie voelen ploppen
Voel nog helemaal niks haha, heb morgen een echo dat wel
Voel nog helemaal niks haha, heb morgen een echo dat wel
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
@ Lejow, oh dat is lekker idd!
@ Shy, komt vanzelf wel hoor!
@ Happy, wat leuk zeg! Dat is ook vroeg voor een eerste!
Hier verder niks bijzonders, moet schoonmaken maar zo geen zin!!
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:@ Lejow, oh dat is lekker idd!
Ja dat weet ik wel hoor, maar ik heb volgens mij wel is laten doorschemeren dat ik nogal ongeduldig ben
Shy- Kletskop
Lastig is dat he Shy, ik had ook pas met 19 a 20 weken dat ik echt wat voelde... vond het veel te lang duren
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja dat is best lastig, voel me een zeur behalve hier haha. Ben blij dat het begrepen wordt! Ik weet ook niet hoe het moet voelen ofzo
Shy- Kletskop
In t begin voel je hele zachte plopjes, tja je herkent het wel als je t voelt, later word de baby sterken en dan is het over duidelijk
Gast- Gast
zo er is weer flink bijgeschreven de afgelopen dagen het gaat goed hier haha
@ lana ik werk idd 10 uur per dag maar dan 4 dagen, ik werk in een slagerij dus dat is best flink aanpoten maar ik doe het al zo lang en vind het ook nog steeds erg leuk.
super leuk dat je in verwachting bent van een tweeling heel bijzonder!
@ rouge wat super dat je de baby al voelt en veel plezier vrijdag met de geslachtsbepaling.
@ monnie wat leuk om het hartje weer gehoord te hebben en hopelijk gaat het heel snel wat beter met je.
@ snoepy geniet van je weekend doe het lekker rustig aan
@ happy wat vroeg zeg wel heel erg leuk dat je het al kan voelen en veel plezier volgende week met de geslachtsbepaling.
@Shy ik heb ook nog niks gevoeld veel plezier morgen bij de echo
@ all ik heb gister een gesprek met mijn baas gehad over mijn uren ik moest mijn uren beter laten verdelen van de vk dus ipv 4 dagen van 10 uur bijv 5 dagen van 8 uur, mijn baas kan mij die uren niet geven en stelde voor dat ik gewoon 4 dagen werk en dan elke dag 2 uur in de ziektewet ga.
nou das helemaal prima!
alleen nog even de kerstweek en oud en nieuw door zien te komen want dat is natuurlijk topdrukte en dan kan ik het echt rustiger aan gaan doen
@ lana ik werk idd 10 uur per dag maar dan 4 dagen, ik werk in een slagerij dus dat is best flink aanpoten maar ik doe het al zo lang en vind het ook nog steeds erg leuk.
@ rouge wat super dat je de baby al voelt en veel plezier vrijdag met de geslachtsbepaling.
@ monnie wat leuk om het hartje weer gehoord te hebben en hopelijk gaat het heel snel wat beter met je.
@ happy wat vroeg zeg wel heel erg leuk dat je het al kan voelen en veel plezier volgende week met de geslachtsbepaling.
@ all ik heb gister een gesprek met mijn baas gehad over mijn uren ik moest mijn uren beter laten verdelen van de vk dus ipv 4 dagen van 10 uur bijv 5 dagen van 8 uur, mijn baas kan mij die uren niet geven en stelde voor dat ik gewoon 4 dagen werk en dan elke dag 2 uur in de ziektewet ga.
nou das helemaal prima!
alleen nog even de kerstweek en oud en nieuw door zien te komen want dat is natuurlijk topdrukte en dan kan ik het echt rustiger aan gaan doen
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Dank je wel!miss piggy schreef:zo er is weer flink bijgeschreven de afgelopen dagen het gaat goed hier haha
nou das helemaal prima!
Hoe ver ben jij nu?
Shy- Kletskop
@Happy: pfoe..het is niet normaal hoe erg ik er naar uit kijk ons kindje te zien! Maar dat geldt ongetwijfeld voor elke (aanstaande) mama in dit topic Leuk dat je het kindje al voelt ploppen! In het begin voelde ik het ook wanneer ik rustig lag of zat. Heerlijk gevoel hè?
@Shygirl: veel plezier en succes bij de echo vandaag. Dat blijft toch iedere keer bijzonder En hopelijk ga je je kindje snel voelen. Heb je een 20 weken echo vandaag of een reguliere of pretecho?
@Miss Piggy: fijn dat je zonder problemen wat uren in kunt leveren. Hopelijk geeft dat je de rust die je nodig hebt.
@Shygirl: veel plezier en succes bij de echo vandaag. Dat blijft toch iedere keer bijzonder En hopelijk ga je je kindje snel voelen. Heb je een 20 weken echo vandaag of een reguliere of pretecho?
@Miss Piggy: fijn dat je zonder problemen wat uren in kunt leveren. Hopelijk geeft dat je de rust die je nodig hebt.
Gast- Gast
Tiramisu schreef:@Happy: pfoe..het is niet normaal hoe erg ik er naar uit kijk ons kindje te zien! Maar dat geldt ongetwijfeld voor elke (aanstaande) mama in dit topic Leuk dat je het kindje al voelt ploppen! In het begin voelde ik het ook wanneer ik rustig lag of zat. Heerlijk gevoel hè?
Nou ben vanochtend geweest we hebben alleen even geluisterd tot nu toe heb ik elke keer echo gehad dus ging er van uit dat dat nu ook het geval was. Niet dus. Wel geluisterd en dat was ook leuk maar ik ben zo benieuwd!
13 december 20 weken echo!
Shy- Kletskop
Ah, jammer dat je niet even hebt mogen kijken. Maar, twee weekjes geduld, en dan mag je heel uitgebreid jullie kindje bewonderen Luisteren is inderdaad ook leuk, maar een echo is toch net wat mooier. Zeker als je regelmatig mag kijken, dan zie je zo goed hoe snel zo'n kindje zich ontwikkelt. Heel mooi is dat.
Gast- Gast
Ja ik vondt het heel erg jammer! Daarom wilde ik ook heel graag kijken, laatste keer is toch alweer 4 weken geleden zo ongeveer. Vindt het gewoon lang duren. Ik had gewoon in janken uit moeten barsten misschien was ze dan overstag gegaanTiramisu schreef:Ah, jammer dat je niet even hebt mogen kijken. Maar, twee weekjes geduld, en dan mag je heel uitgebreid jullie kindje bewonderen Luisteren is inderdaad ook leuk, maar een echo is toch net wat mooier. Zeker als je regelmatig mag kijken, dan zie je zo goed hoe snel zo'n kindje zich ontwikkelt. Heel mooi is dat.
Shy- Kletskop
Zo, eindelijk even een ochtendje vrij... Gekkenhuis ivm Sint deze week... Ben blij als het achter de rug is!
Ik mag morgen weer naar de VK... Ben benieuwd of ze het hartje nu kunnen horen met dat ding... Heeft ze nog niet eerder geprobeerd, dus ben erg benieuwd. Verder voel ik me weer vrij goed, maandag was die misselijkheid er weer opeens, maar blijf nog wel de medicatie gebruiken heb ik besloten. Nu heb ik tenminste alle energie om alles te kunnen doen, en als ik niets binnen houd is het vaatdoekgehalte weer zo aanwezig.
Shygirl: bijna de 20 weken echo, wat spannend en leuk!
Miss Piggy: wel een prettige oplossing zo, dan heb je alsnog een dagje voor jezelf... Zou vijf dagen werken niks vinden als ik altijd 4 werk...
Happy: zo leuk dat je het nu al voelt! Ben heel benieuwd wanneer ik iets ga voelen...
Rouge: heb je al een voorgevoel wat het geslacht is?
Wij gaan 27 december trouwens een geslachtsbepalingsecho laten doen, ben heel benieuwd of het kindje dan meewerkt!
Ik mag morgen weer naar de VK... Ben benieuwd of ze het hartje nu kunnen horen met dat ding... Heeft ze nog niet eerder geprobeerd, dus ben erg benieuwd. Verder voel ik me weer vrij goed, maandag was die misselijkheid er weer opeens, maar blijf nog wel de medicatie gebruiken heb ik besloten. Nu heb ik tenminste alle energie om alles te kunnen doen, en als ik niets binnen houd is het vaatdoekgehalte weer zo aanwezig.
Miss Piggy: wel een prettige oplossing zo, dan heb je alsnog een dagje voor jezelf... Zou vijf dagen werken niks vinden als ik altijd 4 werk...
Happy: zo leuk dat je het nu al voelt! Ben heel benieuwd wanneer ik iets ga voelen...
Wij gaan 27 december trouwens een geslachtsbepalingsecho laten doen, ben heel benieuwd of het kindje dan meewerkt!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Zo, eindelijk even een ochtendje vrij... Gekkenhuis ivm Sint deze week... Ben blij als het achter de rug is!
Hier heb ik het hartje voor het eerst gehoord met 12+6. Ze had me wel gewaarschuwd dat het niet altijd lukt om het hartje te vinden. Bij mij was het extra spannend, omdat ik van mezelf een aardig buikje heb. Maar ze vond het hartje gelijk! En ze gaat dan denk ik ook voor het eerst je baarmoeder voelen. Tis echt een hard bolletje, kun je zelf ook wel voelen.
Vervelend dat je nog steeds de medicijnen moet gebruiken om je niet misselijk te voelen.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Ja, ik heb dus ook wel een beetje vet op mijn buik Dus verwacht dat ze het nog niet kan horen... En als het wel zo is is het mooi meegenomen! Vorige keer had ze bij mij al gevoeld, vond dta toen vreselijk, waarschijnlijk omdat ik toen nog zo misselijk was... Hoop dat ik het morgen een beetje beter kan handle-en...
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Zo, eindelijk even een ochtendje vrij... Gekkenhuis ivm Sint deze week... Ben blij als het achter de rug is!
Ja ik kijk er heeel erg naar uit! Houd jullie op de hoogte
Shy- Kletskop
Snotver... hebben wij dit weer?
Gister het babykamertje afgehaald met mijn schoonouders, waren 3 van de dozen echt enorm beschadigd (nat geweest, hoeken kapot)... Dus dozen opengemaakt daar, en ja hoor ook het spul er in beschadigd (je zou t zo meenemen... ). Lui er bij gehaald, die zagen het ook, die zouden even andere dozen pakken.
Uiteindelijk kwamen ze na een kwartier met 2 andere dozen aan, doos 3 moest even gezocht worden. Na weer een kwartier kwamen ze terug, de derde doos was nergens te vinden, stond vast in het andere magazijn (vlakbij Woerden geloof ik).
Wat we nu wilden doen....
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nou ja, uiteindelijk het kamertje maar meegenomen, op de 2 dozen van de commode na (de ene hele, en de andere kapotte).
Ik baal echt als een stekker!! Ze komen de commode volgende week waarschijnlijk nu naleveren.
Gaat gister avond de telefoon, hebben ze de doos alsnog gevonden in het magazijn daar, ja echt niet dat ik nog een keer heen en weer ga rijden, nou komen ze het maar brengen ook!
Dus echt, tip voor als het kamertje gaat afhalen, kijk niet alleen naar de dozen, maar maak ze ook open. Want 1 doos leek er redelijk uit te zien, maar er was vanalles beschadigd in de doos!
(en verder durf ik het niet hardop te zeggen, maar begin ik me met hele kleine mini stapjes beter te voelen... Zou bij mij de grens niet op 12, niet op 16, niet op 20, maar op 21 weken liggen???)
Gister het babykamertje afgehaald met mijn schoonouders, waren 3 van de dozen echt enorm beschadigd (nat geweest, hoeken kapot)... Dus dozen opengemaakt daar, en ja hoor ook het spul er in beschadigd (je zou t zo meenemen... ). Lui er bij gehaald, die zagen het ook, die zouden even andere dozen pakken.
Uiteindelijk kwamen ze na een kwartier met 2 andere dozen aan, doos 3 moest even gezocht worden. Na weer een kwartier kwamen ze terug, de derde doos was nergens te vinden, stond vast in het andere magazijn (vlakbij Woerden geloof ik).
Wat we nu wilden doen....
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nou ja, uiteindelijk het kamertje maar meegenomen, op de 2 dozen van de commode na (de ene hele, en de andere kapotte).
Ik baal echt als een stekker!! Ze komen de commode volgende week waarschijnlijk nu naleveren.
Gaat gister avond de telefoon, hebben ze de doos alsnog gevonden in het magazijn daar, ja echt niet dat ik nog een keer heen en weer ga rijden, nou komen ze het maar brengen ook!
Dus echt, tip voor als het kamertje gaat afhalen, kijk niet alleen naar de dozen, maar maak ze ook open. Want 1 doos leek er redelijk uit te zien, maar er was vanalles beschadigd in de doos!
(en verder durf ik het niet hardop te zeggen, maar begin ik me met hele kleine mini stapjes beter te voelen... Zou bij mij de grens niet op 12, niet op 16, niet op 20, maar op 21 weken liggen???)
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken