Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 40 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy do 1 dec 2011 - 20:13

Aaah balen Lejow, snap dat je dan erg teleurgesteld bent!
Ik hoop het voor je dat het waar is van die 21 weken! Dat zou toch erg mooi zijn, dan kan je vanaf nu genieten Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 40 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Rouge do 1 dec 2011 - 22:33

Even ego hoor maar we krijgen een DOCHTER smile !!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 22:38

Rouge schreef:Even ego hoor maar we krijgen een DOCHTER smile !!

Jeeeej!! Superleuk!!!!!!!!! Wij weten het morgen als het goed is!

Gast
Gast

Bericht  Shy do 1 dec 2011 - 22:44

Wat leuk! Ook dat je het zo op het forum zet Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 22:56

Wat leuk zeg!!

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 1 dec 2011 - 23:06

Hallo meiden,

Hier (weer) een egoberichtje vanaf mijn kant.

Volgens mij heb ik jullie wel aangegeven dat ik vorige week een week heb thuis gezeten omdat ik niet zo lekker in mn vel zat. Die week heeft me goed gedaan en ben maandag dan ook weer begonnen met werken. Maar ik merkte woensdag al dat ik weer niet lekker in mn vel ging zitten. Ook lichamelijk baal ik gewoon enorm. Mn buik staat zo super strak dat lopen lastig gaat, ik waggel net of ik al bijna mpet bevallen. Daarnaast heb ik als ik thuis ben last van mijn rug. Maakt niet uit hoe ik zit/lig het blijft gewoon zeurderig. Slapen gaat ook niet lekker. Kan geen houding vinden waar ik lekker in lig. Heb met voedingskussen geprobeerd, met een normaal kussen etc etc maar tot heden geen succes. Dan wordt ik ook nog eens wakker met vervelende kramp in mn kuit die ik er nu niet heel soepel uitkrijg omdat mn buik gewoon in de weg zit..

Op dit moment geniet ik totaal niet van de zwangerschap. Ik heb er zo'n tijd naar uit gekeken en nu het dan zo ver is voel ik me alleen maar neerslachtig.

Sad bah...
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 23:19

Jee, wat balen van dat kamertje Lejow! Groot gelijk dat ze het nu maar mogen komen brengen. Wel fijn dat je je eindelijk wat beter lijkt te voelen! Hopelijk zet het zich door.

Wat leuk Rouge! smile

Clapperdie, wat ontzettend balen dat je je zo rot voelt. Die lichamelijke klachten maken het ook allemaal niet makkelijker, en continu het gevoel hebben dat je op knappen staat is ook gewoon naar. Ik hoop voor je dat het nog wegtrekt, dat je in ieder geval voor even nog van de zwangerschap mag genieten. Take care.

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn vr 2 dec 2011 - 0:15

Hoi meiden!

sorry had me al aangemeld maar niet meer gekletst. Ben zo onzeker over alles de zwangerschap, het verloop, doet het kindje het wel goed. Vandaag een extra afspraak met de gynaecoloog gehad omdat ik er zo mee zat. En aangezien mijn vorige zwangerschap ook absoluut niet goed is verlopen, moest ik ook een beetje van mijn man Embarassed

Helaas moet ik weer preventief aan de weeenremming, ik heb teveel harde buiken. Mijn baarmoederhals is nog lang genoeg, dus het doet nog niks. Maar zoals onze ervaring bij de eerste is, kan dat binnen een week veranderen. Nu dus even een dipje, maar de kleine doet het nog goed. Dus ik wil nu meer met de zwangerschap bezig gaan en dus ook hier gaan kletsen. Zodat ik me ook meer bewust wordt van alles. En er dus vanzelfsprekend nog meer rekening mee ga houden.

Heb ik veel gemist de laatste weken?

Groetjes!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  miss piggy vr 2 dec 2011 - 4:38

@ shy ik ben nu 18 weken, jammer dat je geen echo hebt gehad nog 2 weekjes geduld, maar wel weer een bevestiging dat alles goed gaat.

@ ccc en heb je het hartje kunnen horen?

@ lejow balen zeg van het kamertje dat valt dan toch tegen Sad hopelijk gaat het de goede kant op met je en kan je helemaal gaan genieten van je zwangerschap!

@ rouge superleuk een dochter Very Happy

@ clapperdie wat vervelend meid het zou de mooiste tijd moeten zijn en dan voel je je zo, hopelijk trekt het nog wat bij. sterkte igg

@ jazzlyn voor jou zit het ook niet zo mee Sad gelukkig is het met de kleine dan wel goed dat stelt toch iets gerust
ook voor jou sterkte
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 6:19

@ clapperdie, he wat rot! Kan je niet minder gaan werken of desnoods stoppen? Volgens mij put je jezelf helemaal uit zo. Je lichaam geeft het al aan, genoeg is genoeg natuurlijk. hug Hopelijk kan je snel weer genieten!

@ Jazzlyn, vervelend dat je weer aan de remmers moet, maar gelukkig gaat het met de kleine goed, hopelijk blijft dat ook goed gaan!

@ Lejow, balen zeg van dat kamertje, gelukkig komen ze het nog naleveren.

@ Shy, al weer bijna de 20 weken echo, spannend zeg!!

@ All, na een drukke dag heb ik nu lekker weekend. We hebben zondag pakjes middag/avond, hebben daar veel zin in.
Maar onze kat is weer weg. Voor het hele verhaal moet je maar even naar persoonlijk gaan, onze kat..
Daar zet ik alles neer smile

Fijn (sinterklaas)weekend allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 6:24

Arden schreef:

Rouge ; gefeliciteerd!!! Een koningskoppel, toch?

Arden ; willen jullie het tóch weten? Kan je je nieuwsgierigheid niet bedwingen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 6:36

Parels schreef:
Arden schreef:

Rouge ; gefeliciteerd!!! Een koningskoppel, toch?

Arden ; willen jullie het tóch weten? Kan je je nieuwsgierigheid niet bedwingen Wink

Ja, maar mondje dicht nog op FB... het is een Sinterklaasverrassing en men weet niet dat wij het morgen al weten, ipv met de 20weken echo smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 2 dec 2011 - 6:39

Zouden vandaag gebeld worden, over de nalevering, is natuurlijk weer niet gebeurd.
Ik net om iets voor 6en bellen, zijn ze alleen doordeweeks open tot half 5..

*zucht*
Mijn vriend gelijk weer gepikeerd, en die moet t dan op mij af reageren..

Op de een of andere manier moet dit soort dingen altijd mis gaan bij ons!

Rouge, wat leuk, een meisje! Very Happy

Snoepy, ooohh nee, niet weer de kat weg Sad Sad Hier nu ook lekker weekend!

Shy, je krijgt helaas niet iedere keer een echo.. meestal met 12 en 20, en soms met 30 en de andere keren is het alleen hartje luisteren.
Vind vooral de tijd tussen 20 en 30(als je dan uberhaupt al een echo krijgt en 40 weken zo lang duren...

Jazzlyn, wat balen dat het allemaal zo loopt!

Misspiggy, ook alweer bijna 20 weken!

Arden, spannend, wat denk je zelf?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 6:42

Leuk arden, ik ben benieuwd! Heb je zelf al een idee? Ik denk dat jullie weer een meisje krijgen smile

@ Lejow, jeetje nou gaat lekker daar dan he! Stom zeg!

Gast
Gast

Bericht  Earane vr 2 dec 2011 - 7:57

Hey meiden! Bedankt voor de felicitaties!

@ Snoepy: Oh, is die bal in de buik tijdens het fietsen gewoon de baby! Heb het namelijk niet altijd, heb het nu een paar keer gehad en ik fiets elke dag. Ik heb dat ook een tijdje gehad, dat ik snel een vol gevoel had! Nu is het wat minder.

@ Monnie: Wat naar dat je zoontje zo ziek was, gelukkig dat hij weer wat opgeknapt is. Leuk dat je het hartje weer hebt gehoord!

@ Chococupcake: Welkom! Dat was schrikken die afscheiding. Het is heel normaal, maar kan me voorstellen dat je ervan schrok.

@ Lana: Wat vervelend dat je zo’n last hebt van je bekken! Lukt het slapen dan nog wel een beetje? Ben wel benieuwd naar een buikfoto van jou!

@ Rouge: Wat leuk, een dochter! En leuk dat je haar nu ook voelt.

@ Lejow: Fijn dat het wat beter gaat m.b.t. je misselijkheid! Wat balen van die beschadigingen zeg! Bij ons was ook 1 doos beschadigd en daardoor ook 1 onderdeel in die doos, maar gelukkig is dat niet zichtbaar verder. Wel een hoop gedoe zo zeg… hopelijk krijg je snel de commode.

@ Tiramisu: Fijn dat de controle weer goed was en je kindje goed groeit! Dat is ook beter dat je minder hoeft te spugen. Wel heel vervelend dat je er al zo lang last van hebt. Ja, die hormonen… altijd fijn Wink

@ Happy: Leuk he, die eerste plopjes?

@ Miss piggy: Fijn dat je een paar uurtjes minder kunt werken!

@ Clapperdie: Wat vervelend dat je je zo voelt. hug Die rugpijn is ook naar he, heb daar ook last van sinds een week en slaap daardoor slecht. Het komt vast ook deels door de hormonen dat je je wat neerslachtig voelt. Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Ook al heb je altijd naar een zwangerschap uitgekeken, het is niet alleen rozengeur en maneschijn, dus daar hoef je je echt niet schuldig om te voelen. Wat meer rust zou voor jou misschien wel beter zijn, dus wat minder werken?

@ All: Voel me vandaag eindelijk weer wat beter. Heb de hele week last gehad van mijn zij/onderrug en daardoor erg slecht geslapen. Werd een aantal keer per nacht wakker van de pijn. Nu is het iets weggezakt en afgelopen nacht wat beter geslapen. Heb trouwens ook geprobeerd of het fijn slapen is met een voedingskussen, maar ik vind het maar een onding, haha. Ik denk trouwens dat het de kleine is die de pijn veroorzaakt(e). Toen ik vanochtend in bed lag op mijn rug en naar mijn buik keek, en voelde, zat er links niks en rechts een hele bobbel. Grappig om te zien. Het is wel precies tegen de zij aan waar ik al een week last van heb. Ik heb de laatste dagen rustig aan gedaan, dus als ik maar iets voelde, gelijk weer zitten en dat helpt wel. Moet er wel aan wennen, hoor…

Op stage gaat het nog steeds goed, deze week was wat lastig vanwege mijn zij, maar ook een fijne afleiding. Heb een grote bos rozen gekregen met aan elke roos een kaartje van iedere collega, echt zo lief! Was nog voor het trouwen, aangezien ik die week vrij was.

Een moeder op stage vroeg aan mij toen ik langsliep hoelang ik al zwanger ben. Dus het is echt te zien Wink Toen ik zei dat ik 24 weken ben, zei ze ‘oh, dat zou je niet zeggen!’. Weet alleen niet of ze nou bedoelde of ik een grote buik heb voor die termijn, of juist een kleine. Ik denk het laatste. Het is wel leuk dat het goed te zien is!

Dragen jullie al een positiejas? Ik heb een tijdje terug wel zo’n jas gekocht, maar nog niet aangehad. Mijn huidige jas krijg ik echt niet meer helemaal dicht, haha. Misschien moet ik er toch aan gaan geloven Wink

Morgen naar mijn familie om sinterklaas te vieren. Altijd leuk om te zien hoe mijn nichtje en neefje ervan genieten! Ik vind het trouwens best een gek idee dat we deze feestdagen voor het laatst met zijn tweeën zijn! Wij zitten eraan te denken om oud en nieuw voor het eerst met zijn tweeën thuis te vieren, gewoon omdat het daarna nooit meer kan! Aan de andere kant is het ook altijd zo gezellig met een groep mensen of familie…
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Lejow vr 2 dec 2011 - 8:08

Earane, of de beschadigde plekken bij ons op een zichtbare plaats zitten weet ik niet, zal me ook een worst wezen. Ik (of nou ja.. mijn schoonouders) koop een nieuw, behoorlijk prijzig kamertje, wacht er 16 weken op, dan verwacht ik wel dat het goed is.
En niet dat ze ons af schepen met 3 van die beschadigde dozen (want zo kwam het wel over), snap echt niet dat er mensen zijn die het accepteren, aan 1 doos kon je duidelijk zien dat die nat geweest was..

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=18587
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: