Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 38 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Clapperdie vr 25 nov 2011 - 7:24

:affraid: Boehoe! Ik heb striae gespot op mn borsten.... Dacht dat ze toch al gestopt waren met groeien maar blijkbaar groeit het toch nog door..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 38 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy vr 25 nov 2011 - 7:35

Parels schreef:Een 20-weken echo duurt zo'n 30 minuten meestal, Shygirl smile
Ik zie serieus nu pas dat er antwoord was op mijn vraag nerd
Vanaf 7 december ga ik zwangersschapsyoga doen! Heb er nu al zin in!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 8:03

Oh die straie op de borsten kreeg ik na de bevalling tijdens de stuwing! Mijn hele borsten scheurde uit zo groot werden ze hahaha.. gelukkig is zie je het nu een stuk minder.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 8:21

Snoepy87 schreef:Oh die straie op de borsten kreeg ik na de bevalling tijdens de stuwing! Mijn hele borsten scheurde uit zo groot werden ze hahaha.. gelukkig is zie je het nu een stuk minder.

Ja hier precies zo!

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie vr 25 nov 2011 - 8:31

Laurientje85 schreef:
Snoepy87 schreef:Oh die straie op de borsten kreeg ik na de bevalling tijdens de stuwing! Mijn hele borsten scheurde uit zo groot werden ze hahaha.. gelukkig is zie je het nu een stuk minder.

Ja hier precies zo!

:affraid: Evil or Very Mad dus het wordt nog erger..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 8:32

Clapperdie schreef:
Laurientje85 schreef:

Ja hier precies zo!

:affraid: Evil or Very Mad dus het wordt nog erger..

Hehe wacht maar tot je op dag drie / vier stuwing begint te krijgen! :P

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie vr 25 nov 2011 - 8:46

Boehoe!!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L vr 25 nov 2011 - 9:21

Laurientje85 schreef:

Ja hier precies zo!

+1, om vervolgens weer te gaan krimpen...en krimpen...en....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 21:13

Hahaha ja idd...

Gast
Gast

Bericht  miss piggy za 26 nov 2011 - 0:31

hey Meiden,

ben hier al even niet meer geweest,
allereerst earana hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk, fijn dat het zo'n mooie dag is geweest helemaal super!

@ monnie balen zeg dat je je nog steeds niet zo fit voelt succes
@ lejow mooi foto van de 20 weken echo

@ all van brandend maagzuur heb ik geen last dus kan jullie niet helpen, wel heel erg vervelend voor degene die er wel last van hebben.
verder gaat alles goed ben nu ruim 17 weken zwanger en donderdag hebben we het hartje weer gehoord echt super Very Happy
kreeg wel te horen dat ik het rustiger aan moet gaan doen op mijn werk en vanaf januari gaan mijn uren anders ingedeeld worden.
ik werk nu 10 uur per dag en ik sta dan ook de hele dag en das te veel omdat ik last heb van spataders,
ik mag thuis ook niet te veel meer doen na het werk alleen maar vervelen, das best moeilijk als je zo'n bezige bij bent als ik.

fijn weekend allemaal.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Earane za 26 nov 2011 - 6:20

@ Clapperdie: Wat balen van de striae! Hier nog niks, maar mijn borsten zijn ook niet gegroeid, alleen steviger geworden. Komt vast nog en anders door stuwing etc. Ben benieuwd Wink

@ Miss piggy: Bedankt voor de felicitatie! Wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord! Nog even en dan heb je de 20 weken echo, spannend! De hele dag staan lijkt me ook wat veel, vooral als je ook nog zwanger bent. Goed idee om rustiger aan te doen, al kan ik me wel goed voorstellen dat het lastig is als je dat niet gewend bent.

@ All: Even een vraagje. Vandaag (weer) veel last van pijn in mijn rug/zij en als ik fiets voelt het alsof er een bal onderin mijn buik zit. Weet het niet anders te omschrijven. Is dit nu bandenpijn of toch bekkenpijn? Het voelt niet als steken, meer als iets continu zeurends. Ik hoef maar even te bukken, iets te pakken of verkeerd te bewegen en het wordt erger. Kan ook niet lang zitten of staan en geen houding is fijn. Enige wat prettig is, is liggen, maar ook niet te lang. Bandenpijn wordt vooral gekenmerkt door steken, maar dat voel ik niet. Vanochtend alleen gefietst en toen begon het al. Ben benieuwd wat het is en of iemand het herkent. Hoop namelijk niet dat het bekkenpijn is.

Verder gaat het wel goed hier. De meubels zijn in elkaar gezet en het ziet er echt leuk uit! De kamer wordt steeds meer een echte babykamer. We zijn er nog niet uit welke kleur er op de muren komt, maar dat komt nog wel.

De kleine meid is in ieder geval een stuk beweeglijker deze week! Gisteravond was het zo leuk, ze volgde mijn hand! Als ik links mijn buik aaide, schopte ze daar en deed ik dat rechts, schopte ze op die plek! Vind het ook zo gek dat ze al 30 cm is, hoe kan mijn buik (voor mijn gevoel) dan nog zo klein zijn, haha.

Fijn weekend!

Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 7:06

@ Eurane, bandenpijn voelt idd als steken, als je bijv een onverwachtse beweging maakt dat het er dan ineens inschiet! Als je continu een zeurderige pijn hebt in je onderrug dan zou het idd je bekken kunnen zijn, dan moet je even overleggen bij je VK. Tijdens het fietsen een bal in je buik herken ik ook, dat is gewoon je kindje.. haha..

Leuk dat de baby kamer al zo opschiet!

@ All, wij hebben vandaag een bed gekocht voor zoonlief, die word in week 2 geleverd dus we hebben nog even de tijd om zijn kamer te verven enzo.
Verder de woonkamer een beetje veranderd ( hormonen :P ) nu gaan we zo lekker op bed een serie kijken!

Gast
Gast

Bericht  Monnie za 26 nov 2011 - 10:57

@earane: nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Leuk dat je de baby nu zo goed voelt.

@sharky: mijn energiepeil is ook nog steeds behoorlijk laag. Vorige zwangerschap was ik in deze periode echt superfit, maar nu niet dus.

@clapperdie: balen dat je nu al striae hebt. Heel herkenbaar wat de andere meiden ook zeggen. Helaas gaat het niet meer weg hè.

@misspiggy: had je altijd al last van spataders? Ik heb er zelf ook wel wat last van, maar gelukkig nog niet heel erg. Wel verstandig om wat rustiger aan te doen, het is maar tijdelijk Wink

@snoepy: gaat jullie zoon nu in een peuterbed? Ik twijfel nog heel erg, bekijk het tegen die tijd denk ik maar even wat wijs is.

@all: hier gaat het goed, aan het genieten van mijn vrije weekend. Ons zoontje is wel erg ziek geweest afgelopen week, maar hij lijkt nu weer wat op te knappen gelukkig. Ik heb deze week ook de baby voelen bewegen, wat bijzonder weer! Maandag ook naar de vk, voor het eerst naar het hartje luisteren, ben benieuwd! Morgen nog even sinterklaasinkopen doen, hebben we dat ook binnen.
Fijn weekend nog allemaal!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  CCC za 26 nov 2011 - 23:19

Hi ladies,

Vanaf vandaag officieel 12 weken, dus mag over naar dit topic! Very Happy

Heb sinds de afgelopen dagen weer wat energie en begin nu langzaam een beetje te genieten... De ergste misselijkheid is voorbij, en wil vanaf deze week de emasafene gaan afbouwen...

Zal nog wel even een beetje bij moeten lezen hier!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  miss piggy za 26 nov 2011 - 23:24

@ earana wat leuk dat het kamertje al zo opschiet! ik heb helaas geen antwoord op je andere vraag misschien even contact opnemen met de vk

@ monnie leuk maandag weer hartje luisteren, ik vind het zo speciaal Very Happy
ik had al last van spataders helaas ben er al aan geopereerd en ze zijn verschillende keren weggespoten,
op dit moment valt het nog wel mee maar heb vooral heel veel last van onrustige benen vooral s'nachts, dus ik loop de hele dag met van die prachtige steunkousen aan haha maar het is idd voor een goed doel.

@ snoepy dus jullie zijn alles flink aan het pimpen haha leuk Very Happy

welkom ccc
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 23:55

@ Monnie, nee hij gelijk in een groot bed. Vind het zonde om een peuterbedje te kopen en dan over 2 jaar een groot bed te moeten kopen. Wij hebben een flexa bed gekocht, die kan je op allerlei mogelijke manieren uitbreiden straks ( bijv een half hoogslaper of hoogslaper, stappelbed enzv) Als het goed is kan hij daar de komende 10 jaar in slapen smile ( minstens!)

@ CCC, welkom hier!

@ Miss piggy, haha ja, erg leuk om nu een peuterkamer te maken smile

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ ma 28 nov 2011 - 1:02

Hey!

Ik zie dat een er ook een nieuw topic is voor zomerkindjes, dus misschien kan ik het nu iets beter bijhouden hier Wink .
We hebben het de laatste tijd zo druk, dat ik er gewoon even de tijd en energie niet meer voor kon vinden.

@ Chococupcake: Ik weet niet of je hier verder blijft kletsen? Maar in ieder geval welkom. Heerlijk dat je die 12 weken grens voorbij bent.

@ Snoepy87: Gaat het al iets beter met je misselijkheid? Wat leuk een peuterbedje voor je zoontje. Wat worden ze dan ineens groot hè.

@ Earane: Gefeliciteerd!!! Het klinkt als een hele geslaagde dag. Eindelijk een getrouwde vrouw Very Happy . De pijn die je omschrijft kan bandenpijn zijn ( dit zit geloof ik vooral onder in je buik ), maar als je echt pijn hebt onder in je rug, aan de zijkant zeg maar, dan is het bekkenpijn. Daar heb ik ook zo'n enorme last van!
Ik hoop voor je dat het bandenpijn is. En rustig aan doen!
Geweldig dat getrappel in je buik, zo bijzonder!!

@ Miss Piggy: Ik ken dat Wink , ik vind het ook heel moeilijk om rustig aan te doen. Maar ook ik moet eraan geloven Wink . Werk jij 10 uur op een dag joh? Wat een lange dagen. Hoeveel dagen werk je dan? En watvoor werk doe je? Wel naar je lichaam luisteren in ieder geval.
Haha, wat een vragen, maar pure interesse hoor.

@ Clapperdie: Ik heb ook striae gespot op mijn borsten Cry , heel klein beetje maar gelukkig. Aan het begin waren ze heel erg gegroeid, maar ik heb het idee dat ze nu weer kleiner zijn geworden. En dan toch die striae Rolling Eyes . Dus daar ben ik ook maar begonnen met smeren... Wink .
Wat gaaf dat je je buik dan ziet bewegen. Ik blijf er maar naar kijken, op zo'n moment. Ze worden nu echt steeds krachtiger. Zo leuk!

@ Lejow: Wat een mooie foto van de 20 weken echo. Very Happy Heel duidelijk! En nu zeker een meisje. Leuk! Gaat het weer wat beter met je? Ik hoop het.

@ Sharky: Wat balen dat je je energie nog niet echt terug hebt. Bij mij kwam het terug met ongeveer 16 weken. Toen kon ik de hele wereld weer aan, haha. Nu merk ik wel dat ik eerder moe ben enzo, maar dat blijft mijn hele zwangerschap wel denk ik. Hoe voel je je verder?

@ Monnie: Wat vervelend dat je je zo voelt. Ik heb me ook wel zo gevoeld, misselijk en zo ontzettend moe. Maar vanaf 16 a 17 weken ging het ineens beter. Dus ik hoop dat dit bij jou ook het geval is. Spannend, wat zal het nu weer worden...

@ Leurientje: Oei, van de trap gevallen?! Gelukkig is het goed afgelopen. En hoe was je 20 weken echo?

@ Papillio: Neehoor, de 20 weken echo krijg je niet inwendig. Gelukkig maar. Al heb ik de eerste echo's ook heel uitgebreid gehad en ook inwendig en dat is me niet tegengevallen Wink .

@ Tiramisu: Echt ontzettend naar om te lezen hoe jij je de hele zwangerschap al voelt. Ook dat je je helemaal jezelf niet meer voelt. Dat kan ik me heel goed voorstellen. Dit had je je toch anders voorgesteld. Je klinkt wel als een positief, sterk mens, maar ik wil je veel sterkte wensen.

@ All: Volgens mij heb ik iedereen gehad. Hier gaat het goed! Ik geniet heel erg van de kleine schatjes in mijn buik. Wat dat betreft zit ik echt nog helemaal op mijn roze wolk Laughing .
Ik heb alleen wel heel veel pijn aan mijn bekken. Ik kan soms kleine stukjes niet eens lopen. De gynaecoloog heeft nu gezegd dat ik echt rustiger aan moet doen en ook mijn werk aan moet passen.
Ze hebben ook mijn baarmoeder opgemeten en die is nu net zo groot als een 33 / 34 weken zwangerschap van één kind. Pff, kun je nagaan, haha.

Ik vind het zo geweldig om die kleintjes nu iedere dag te voelen. Het wordt allemaal steeds krachtiger en ik zie mijn buik echt af en toe heen en weer gaan. Ik vind het ook zo bijzonder dat ik nu ongeveer 60 cm aan kind in mijn buik heb, haha, ik kan er maar niet over uit!
Heel erg bijzonder om dit allemaal mee te maken I love you .

Tot snel...

_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 1:15

Lijkt me zo bijzonder om 2 van die ukkies in je buik te hebben!
Ik ben gelukkig niet meer misselijk ( tenzij ik niet eet sochtends).

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 28 nov 2011 - 1:21

Thnx allemaal!

Even snel, moet zo weer aan het werk... Had de afgelopen week helemaal geen last meer van misselijkheid, dus dacht dan kan ik wel stoppen/ afbouwen met de medicijnen... Maar goed, gisteravond vergeten de emasafene in te nemen en vanmorgen ging het dan ook weer flink mis... Echt balen... had weer lekker veel energie, en dus geen misselijkheid meer, maar voel me nu weer heel slapjes... Dus ik blijf nog maar even aan de emasafene, en dan langzaam een half pilletje ipv een hele...

Lees vnv even bij... en dan kan ik ook wat uitgebreider reageren! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Rouge ma 28 nov 2011 - 1:52

Zo ook al ff niet geweest hier, even teruglezen (reageer ff op de laatste blz)

@ Miss Piggy: zo 10 uur per dag staan lijkt me inderdaad erg zwaar, ook als je niet zwanger bent maargoed. Logisch dat je dan even rustiger aan moet doen. Alleen lastig als je dat niet gewend bent Wink

@ Earane: is het niet een soort harde buik wat je voelt? Soms voel ik het ook wel als een soort bal (maar bv op de fiets, als ik in een bepaalde positie zit) dan voel je gewoon meer dat er een kindje in je buik zit.
Ben benieuwd naar jullie kamertje!

@ Monnie: :leuk dat je de baby al zo snel voelt. En vandaag naar het hartje luisteren, ook altijd leuk smile

@chococupcake: welkom! Fijn dat de misselijkheid minder wordt! Dan ga je je vast snel weer wat beter voelen. Bij mij duurde het helaas tot 15/16 weken. Oh..lees nu je laatste reactie pas. Dus toch nog last van misselijkheid, dan inderdaad nog maar ff aan de medicijnen ervoor. Ik ben iig blij dat ik er vanaf ben!

@snoepy87: leuk een groot bed voor je zoontje. Wij doen ook gelijk een groot bed, hij is nu 2,5 en slaapt nog in ledikant maar dat past nog maar net haha. Wij moeten hier ook heel zijn nieuwe kamer gaan inrichten en verven + de babykamer. Tis wel veel werk maar vind het wel leuk!

@ Lana: Je buik al zo groot joh! Ik dacht dat moet haast wel een tweeling zijn en dat klopt dus ook. Nou hopelijk blijft je buik nog enigszins binnen de perken Wink Wel leuk hoor dat je ze zo goed voelt. Dan wordt het allemaal veel echter!

Hier ben ik inmiddels de 18 weken al gepasseerd en op naar de 19. Kijk elke keer weer uit naar de week dat ik weer verder ben Wink Maar probeer ook van het nu te genieten. A.s vrijdag de 2e poging voor de geslachtsbepaling en nog een echo in het ziekenhuis, dus 2 op 1 dag. (kwam toevallig zo uit). Hopelijk weten we dan wel het geslacht.
Verder zijn we de computerkamer aan het opruimen en leegruimen zodat onze zoon daar kan slapen en een grote kamer krijgt. De baby krijgt dan zijn kamer en die moeten we misschien ook verven als het een meid wordt, want alles is blauw (met grijs).
Verder voel ik me wel goed. Mag niet klagen! Voel de baby nu ook af en toe een trapje geven smile Maar nog maar 1 of 2 keer op een dag.

Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Lejow ma 28 nov 2011 - 6:01

Rouge, ken het gevoel van de weken aftellen!! Het lijkt bij iedereen zo snel te gaan, behalve bij mij haha
Fijn dat je zoon een grotere kamer krijgt en hopen dat ze het geslacht nu kunnen zien! Bijzonder he, dat getrap, ik ga het steeds meer voelen, door de dag heen!

Lana, wow een 34 weken baarmoeder, dat wordt wat als je straks daadwerkelijk 34 weken bent Very Happy

Chococupcake, balen dat je toch weer misselijk werd, voorlopig maar even aan de emesafene blijven dus!! Ik probeer soms ook af te bouwen, maar tot op heden geen succes.. we blijven vrolijk verder slikken!

Miss piggy, goed op jezelf passen, wat Rouge al zegt, 10 uur per dag staan vind ik sowieso al heel wat pfff!

All, hier gaat het met ups en downs. Ga deze week weer 4 dagen werken en heb vandaag zowaar een redelijke dag gehad op mijn werk, word nu pas een beetje misselijk, terwijl het normaal tussen 3 en 4 begon, dus hee, 2 goede uurtjes winst op een dag!
We hebben rapportgesprekken vandaag en morgen, dus 2 drukke dagen! Ach, dan hebben we dat ook maar weer gehad.
Nog 4 weken tot de kerstvakantie, ik kijk de dagen echt weg, even 2 weken heerlijk bijkomen pfffff En dan wordt het aftellen want om en nabij de voorjaarsvakantie ga ik met verlof!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  CCC ma 28 nov 2011 - 7:15

He gatver... had net een beetje bloederige afscheiding... Maak me nu meteen weer zorgne... eht was echt minimaal.. Maja... nog niet gehad in al die weken... Reden om zorgen te maken?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 7:23

Sex gehad?
Moeilijke ontlasting?
Je lichaam is beter doorbloed dus vandaar dat er makkelijker een bloedvaatje kan springen.

Als je er krampen bij krijgt, of stolsels verliest, of je inmens veel zorgen maakt, gewoon even de verloskundige bellen, daar zijn ze voor!

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 28 nov 2011 - 8:09

Nee... allemaal niet... Heb alleen een beetje soort van krampen onderin me rug, maar dat had ik vanmiddag al... Naja het was heel weinig, dus moet maar evne positief denken... Als het erger word bel ik morgen de vk wel even...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie ma 28 nov 2011 - 8:15

@ccc: welkom!
Wat vervelend van die afscheiding, vast even schrikken! Is het nu gestopt? Als je het niet vertrouwd kan je altijd even de vk bellen.

@snoepy: dat bedoelde ik ook, een groot bed. Wij zitten zelf nog te twijfelen of N. straks nog eerst een tijdje in een ledikant moet, kijken dan wel.

@lana: hopen maar dat het bij mij ook vanaf 16/17 weken beter gaat!
Fijn dat je zo aan het genieten bent. Het is ook een dubbel wonder natuurlijk, 2 baby's in je buik. Vervelend van je bekken, tijd om wat gas terug te nemen dus.

@rouge: geniet zeker van deze tijd, anders krijg je daar achteraf misschien spijt van. Voel je je niet zo fit dat je moeilijk kunt genieten? Veel plezier vrijdag. Dat moet nu toch haast wel goed komen met de geslachtsbepaling. Spannend! Hoe oud is jullie zoon nu?

@lejow: dus toch weer 4 dagen aan het werk. Pas je wel goed op jezelf? Als je het niet vol kunt houden, moet je echt minder gaan werken hoor, dan moeten ze maar vervanging regelen! Je moet nu echt aan jezelf denken.

@all: vanmorgen naar de vk geweest, hartje geluisterd, zo bijzonder weer om te horen. Vk vond mijn baarmoeder al flink gegroeid voor de zwangerschapsduur. Ze was verder tevreden. Vermoeidheid gaat bij velen na de 20w over, dus daar hou ik me nu nog maar even aan vast. Heb op het moment veel last van keelpijn en verkoudheid, vannacht amper geslapen daardoor, doet natuurlijk ook niet goed. Hopen op vannacht een beter nacht!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: