Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 37 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 22:10

Maar het gaat toch helemaal niet beter?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 37 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow ma 21 nov 2011 - 23:06

Nou ja en nee.. Ik kan er de vinger niet echt op leggen wat ik nou precies voel en waar het nou precies vandaan komt. Ik ben wel een stuk rustiger dan 3 weken geleden in ieder geval. En werkt dit straks niet, verzinnen we weer wat anders, en heb ik ook al bijna 2 weken kerstvakantie!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 23:14

Okay, nou als het niet gaat wel op tijd aangeven he! Ja ook fijn dat die kerstvakantie er aan komt, daar kijk ik ook naar uit!

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 21 nov 2011 - 23:37

Ja, december is leuk, maar zooohooooo druk!!!!!

Ik moet over 2 weken ook weer terug naar de huisarts. En dan kijken we weer verder. Sinds zit vorig jaar bij deze man, maar ben erg blij met hem!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 21 nov 2011 - 23:40

Lieveheersbeestje schreef:
Lejow schreef:Lijkt me sterk dat ze in heel Rotterdam alleen maar yoga geven?

Je woont toch in C?
Daar geven ze alleen yoga.

Beter laat dan nooit
Nee ik woon in Rotterdam smile Wel tegen C aan (goh welke plaats zou dat nou zijn haha)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monnie di 22 nov 2011 - 8:54

Hoi meiden,

ben hier echt al veel te lang niet meer geweest. Zo weinig energie over. Voel me gewoon nog helemaal niet fit, begin er een beetje van te balen. Ik zeg wel tegen iedereen dat het goed gaat, maar ben nog steeds zó ontzettend moe en heb ontzettend veel hoofdpijn. Kon me vandaag op het werk ook maar weer moeilijk concentreren (zo, dat is er even uit).

Hier ook ziekenboeg, zoontje sinds gisteren koorts en overgeven dus hoop dat hij morgen weer beter is. Heb zelf gisteren al bijna de hele dag rond de wc gehangen, dus ik heb het weer gehad.

Heb inmiddels ook al 3 keer gedroomd dat ik was bevallen van een jongen. Ben benieuwd of het dit keer weer een jongen is, ben té nieuwsgierig dit keer, haha.

Laurientje en Snoepy: fijn dat de 20w echo er goed uit zag!

Ga proberen om het vanaf hier weer een beetje bij te houden...

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Lejow di 22 nov 2011 - 18:50

Balen Monnie, dat je je zo voelt Sad Sad Vervelend is het he, alles krijgt zo'n naar bijsmaakje Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow wo 23 nov 2011 - 2:14

ZO, ook hier de 20 weken echo achter de rug.
Voor zover ze het kunnen zien, groeit er een gezond meisje in mijn buik! Joepie!!
Wel een eigenwijsje, want ze heeft gedurende de hele echo op haar buik met haar handjes om en nabij haar gezicht gelegen (net zo fotogeniek als haar vader....)
Wel zei ze nog even gedag

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 37 Echo20wknarm
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ayla wo 23 nov 2011 - 2:21

Gelukkig Lejow, fijn!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 2:22

Mooie foto! Fijn dat t goed was!

Gast
Gast

Bericht  Monnie wo 23 nov 2011 - 2:51

Wat fijn dat het er goed uitzag lejow! Mooie foto.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Supertalentje wo 23 nov 2011 - 4:22

@Snoepy, fijn dat alles goed was bij de echo! Ik heb ook die baarmoedermond-meting gehad, ik heb begrepen dat niet iedere vk/ziekenhuis dit doet.

@Lejow: goed dat je tevreden bent over je afspraak bij de huisarts! Gewoon aankijken hoe het gaat en uitkijken naar de vakantie! ;-) Iemand anders zei het ook al, zorg goed voor jezelf en doe je dit niet voor jezelf doe het dan voor kleine baby!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 4:23

Het is een landelijk onderzoek, maar zal idd niet overal zijn ( wat best jammer is).

Gast
Gast

Bericht  Happy wo 23 nov 2011 - 4:28

Fijn dat je echo goed was Lejow! Leuke foto! Even zwaaien hihi.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow wo 23 nov 2011 - 4:41

Ik heb m niet gehad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 4:48

Fijn dat alles goed was, Lejow, en wat een leuke foto!
Onze kleine meid heeft in geen enkele echo (en heb een groeiecho met 30 weken gehad met 3d stukje erin, en een liggingsecho bij 36 weken waar ze als sterrenkijker lag) haar gezicht laten zien. Ze lag idd steeds met haar handen voor haar gezicht, en wilde niet op de foto. Nou dat is 1 ding wat ze zeker NIET van dr moeder heeft haha, ik was en ben dr gek op normaal gesproken!

Gast
Gast

Bericht  Happy wo 23 nov 2011 - 5:27

Hebben jullie ook last van brandend maagzuur? Ik word er kriebelig van! Iets wat er tegen helpt?

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Clapperdie wo 23 nov 2011 - 5:42

Happy schreef:Hebben jullie ook last van brandend maagzuur? Ik word er kriebelig van! Iets wat er tegen helpt?

Yup! Helaas wel.

Ik heb nu rennies maar die helpen niet altijd. Ik heb via mn facebook tips gevraagd en onderstaande reacties kreeg ik:

- gember
- vanille vla
- venkelthee
- graviscon
- yogidrink
- warme melk

Lejow: fijn dat de 20-weken echo goed was! leuke foto ook!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 5:52

Vervelend Happy, ik heb er ook gigantisch last van!

- Gewone pepermuntjes helpen
- Geen koolzuurhoudende dranken
- Geen tomatensoep
- Geen sinaasappelsap

En voor de rest weet ik het niet, ik leef op Rennies haha

Gast
Gast

Bericht  Earane wo 23 nov 2011 - 6:15

Hey meiden! Wat is er veel bijgeschreven! Ik lees dat er een paar goede 20 weken echo's zijn geweest, wat fijn!

Gisteren was de grote dag en ik kijk er met een heel fijn gevoel op terug. We hielden het klein met alleen naaste familie, maar het was zo gezellig en fijn Very Happy. En nu ben ik dus getrouwd, haha... en heb ik geen vriend meer, maar een man! Dat zal vooral even wennen zijn om mijn 'vriend' nu mijn man te noemen. Verder is het gewoon super!

De babykamer is vrijdag gekomen en we hebben afgelopen weekend de meubels in elkaar gezet. Ik was daar ook gewoon mee bezig, kreeg wat lage rugpijn, maar eigenwijs dat ik ben, ging ik toch verder... ik heb het geweten! Kreeg ineens ontzettende lage buikpijn, in mijn zij en in mijn rug en het was ontzettend pijnlijk, brrrr. Na een half uurtje gelegen te hebben, zakte het weer af gelukkig. Heb mijn lesje wel geleerd nu Wink.
De kleine schopt nu wat meer en dat is zo leuk. Was vanmiddag boodschappen doen en zelfs toen voelde ik haar trappen! Echt bijzonder.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik lees over maagzuur en ik heb daar (gelukkig) nog niet zo'n last van. Zo af en toe wel, maar dat gaat vrij snel weer over. Wel heel vervelend inderdaad!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  sharky wo 23 nov 2011 - 7:14

Earane: gefeliciteerd! zo te lezen heb je een prachtige dag gehad! en nu ben je echt een mevrouw! haha!
leuk he dat de kleine nu meer begint te schoppen, mijn kleintje schopt ook heel veel is echt een druktemakertje. Mijn vriend heeft m al gevoeld en mijn moeder ook, wat bijzonder!

Lejow en snoepy fijn dat de echo goed was! mooie foto ook lejow!

Clapperdie hoe gaat het met jou nu je een weekje thuis bent, knap je al een beetje op?

Maagzuur: heb ik ook wel eens last van idd, heel vervelend. Het is bij mij nog niet zo erg dat ik er iets tegen moet doen, heb het vooral als ik in bed op mijn zij lig (en ik las dat Parels zei 'geen tomatensoep eten' , laat ik dat idd dit weekend gegeten hebben en daarna kreeg ik maagzuur dus dat klopt Wink )

Hoe is het eigenlijk met jullie energiepijl? Eigenlijk zouden we in deze fase toch moeten bruisen van de energie he? Bij mij nog niet echt, vroeg me af hoe het bij jullie is.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Lejow wo 23 nov 2011 - 7:16

Sharky, ik ben moe, ik blijf moe, moe moe moe moe, dat is waar mijn dag uit bestaat Very Happy Dus energie.. ja van een visstick pffff

Earane, wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Wat hadden jullie aan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie wo 23 nov 2011 - 7:46

Earane: Gefeliciteerd! Fijn dat jullie zo'n mooie intieme dag hebben gehad. Leuk he dat getrappel van de kleine!

Sharky: Het gaat wel weer wat beter nu ik een weekje thuis ben. Mijn vriend had gister en vandaag ook vrij genomen dus dat was wel lekker. Vandaag ook telefoon gehad van de verzuimdeskundige en die vond het goed dat ik aan mezelf heb gedacht. Ook mijn manager belde nog even en gaf aan dat hij me erg mist maar het belangrijk vindt dat ik weer lekker in mn vel zit.

Mijn energiepijl is opzich wel weer wat beter. Ben erg opruimerig (gewoon al 3 weken helemaal bij met de was/strijk etc cheers dat lukte me voorheen nooit haha. Al kan ik soms ineens heel moe zijn en dan probeer ik me er lekker aan toe te geven.

Iedereen: Gister de 1e zwangerschapsyoga-les gehad. Ben er nog niet over uit of het echt iets voor mij is maar dat kan ook niet na 1x denk ik. Moet wel zeggen dat onze kleine yoga niet leuk vindt. Hij zit nog in de kickboksmodus laughcry dat deed ik namelijk voorheen. Echt heel de les tijdens alle ontspanning ging hij toch tekeer!

Oh van de week lag ik op bed en toen was de kleine ook heel erg bezig. Dus ik deed mn tshirt omhoog en je zag gewoon heel mn buik bewegen! Bij elke trap zag je "bloeb" zo mn buik omhoog. Echt zoo leuk om te zien en te voelen. Ook mijn vriend was helemaal verbaast haha.

Vandaag even naar de prenatal geweest en 1 pakje gekocht in maatje 50. Weten niet of het nodig is maar gaat fijn mee in de ziekenhuistas. Mocht het toch een heel kleintje zijn.

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Earane wo 23 nov 2011 - 8:00

Bedankt voor de felicitaties!

@ sharky: Nu ben ik inderdaad en echte mevrouw, haha. Wat betreft mijn energiepijl; ik heb wel meer energie dan ik de eerste 12 weken had, want dat was toen echt drama. Ben alleen 's avonds wel snel erg moe, zoals nu.

@ Clapperdie: Wat fijn dat het nu wat beter gaat en dat ze op je werk toch begripvol zijn! Haha, een kleine kickbokser in je buik dus! Wat gaaf dat je je buik zag bewegen!!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 21:14

Eurane, Gefeliciteerd!! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!

Maagzuug, bij mij hielp rennies, maar heb er nu nog geen last van.

Verder gaat het hier zijn gangetje smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: