Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+44
Jade
L!ND@
Snoes
Alex
Ayla
miss piggy
Rouge
SarahKey
CCC
Supertalentje
Jazzlyn
Cranberrie
Annie24
meisje
Flower_L
Papillio
Nana
_Lana_
Lejow
Earane
truestar
Darius
Tania
Flip Fluitketel
Amber-
Clapperdie
Teddyaapje
shadow
LindaK
koNijntje
Smaragdje
Schism
Fiebje
joyce0606
PapillonRose
Floor
Monte
studiebol
Laced
kletskousje
Happydobby
Fearie
blondje1313
Pien
48 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Haha nou ik heb nog even gewacht omdat ik zo misselijk ben sochtends ( nu word het al minder) en je moet nuchter bloed prikken dus zag dat niet zo zitten.
Nu het beter gaat moet ik dat nog doen dus. ( maar ben niet zo gek op, val altijd bijna flauw :S )
Maar ja we zitten idd dicht op elkaar lejow, jij bent dan wat vooruit gezet
Nu het beter gaat moet ik dat nog doen dus. ( maar ben niet zo gek op, val altijd bijna flauw :S )
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Haha nou ik heb nog even gewacht omdat ik zo misselijk ben sochtends ( nu word het al minder) en je moet nuchter bloed prikken dus zag dat niet zo zitten.
Klopt, had 3 dagen cadeau, vandaag 14 weken ipv zaterdag!
Wat grappig hoe dat verschilt, bij mij werd er bloed geprikt bij de eerste afspraak bij de VK en hoefde niet nuchter te zijn!
Ik had deal gemaakt met chococupcake in tot 12 wkn topic, zij mijn misselijkheid, ik voor haar bloed prikken. Dat vind ik namelijk totaal niet erg (meer, vroeger vond ik het verschrikkelijk, maar ben al zo vaak lek geprikt dat het bijna gewenning is geworden haha)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hai,
Hier ben ik ook weer! Ik klets niet dagelijks mee hoor, maar ik vind het wel leuk om toch af en toe wat te laten horen en zien hoe het jullie vergaat.
We hebben net heerlijk genoten van 2 weken zon, zee en strand én elkaar natuurlijk . Het was echt heeeerlijk.
Ik voel me ook verder goed, volgens mij zijn dit de topweken waar ze het over hebben. Ik heb echt weer meer energie en ben echt stukken minder misselijk. Alleen af en toe last van mijn bekken, maar dat schijnt er ook bij te horen. Van de week had ik wel na een toiletbezoek een paar hele grote vegen roze, maar gek genoeg maakte ik me er geen zorgen over.
Vandaag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest en het zag er allemaal weer heel erg goed uit! Over het verlies hoef ik me geen zorgen te maken, mijn placenta ligt een beetje voor de uitgang, dan kan dat gebeuren.
Vandaag heb ik ook de band om mijn baarmoedermond gekregen en we weten nu het geslacht!!
Oja en mijn baarmoeder is net zo groot als die van een eenlingzwangerschap van 25 á 26 weken??!! Dan heb ik echt nog wel een bescheiden buikje. Hij krijgt wel een hele mooie ( vind ik zelf, haha ) ronde vorm nu.
@Clapperdie: Wat leuk dat jullie een jongetje krijgen en wat een mooie echo!! Het nadeel van een tweeling is wel, dat ze er nooit zo mooi voorliggen. Echt heel leuk om te zien.
@de andere meiden: Welkom voor iedereen die de 12 weken nu ook voorbij is!
Hier ben ik ook weer! Ik klets niet dagelijks mee hoor, maar ik vind het wel leuk om toch af en toe wat te laten horen en zien hoe het jullie vergaat.
We hebben net heerlijk genoten van 2 weken zon, zee en strand én elkaar natuurlijk . Het was echt heeeerlijk.
Ik voel me ook verder goed, volgens mij zijn dit de topweken waar ze het over hebben. Ik heb echt weer meer energie en ben echt stukken minder misselijk. Alleen af en toe last van mijn bekken, maar dat schijnt er ook bij te horen. Van de week had ik wel na een toiletbezoek een paar hele grote vegen roze, maar gek genoeg maakte ik me er geen zorgen over.
Vandaag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest en het zag er allemaal weer heel erg goed uit! Over het verlies hoef ik me geen zorgen te maken, mijn placenta ligt een beetje voor de uitgang, dan kan dat gebeuren.
Vandaag heb ik ook de band om mijn baarmoedermond gekregen en we weten nu het geslacht!!
Oja en mijn baarmoeder is net zo groot als die van een eenlingzwangerschap van 25 á 26 weken??!! Dan heb ik echt nog wel een bescheiden buikje. Hij krijgt wel een hele mooie ( vind ik zelf, haha ) ronde vorm nu.
@Clapperdie: Wat leuk dat jullie een jongetje krijgen en wat een mooie echo!! Het nadeel van een tweeling is wel, dat ze er nooit zo mooi voorliggen. Echt heel leuk om te zien.
@de andere meiden: Welkom voor iedereen die de 12 weken nu ook voorbij is!
Laatst aangepast door _Lana_ op wo 12 okt 2011 - 1:38; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Oja over de uitgerekende datum vooruit en achteruit zetten. Daar doen ze bij ons niet aan. Want je kunt nooit perfect nauwkeurig opmeten namelijk. Tenzij het een week ofzo is. Vandaag waren mijn kindjes ook wat groter, zo groot als 18 weken en 3 dagen. Maar mijn uitgerekende datum blijft hetzelfde. Volgende keer kan het wel weer anders zijn.
Oja of je moet een hele lange cyclus hebben natuurlijk.
_Lana_- Ratel
_Lana_ schreef:Oja over de uitgerekende datum vooruit en achteruit zetten. Daar doen ze bij ons niet aan. Want je kunt nooit perfect nauwkeurig opmeten namelijk. Tenzij het een week ofzo is. Vandaag waren mijn kindjes ook wat groter, zo groot als 18 weken en 3 dagen. Maar mijn uitgerekende datum blijft hetzelfde. Volgende keer kan het wel weer anders zijn.
Volgens mij gaat het om je eigen berekening en de termijnecho.
Ik kwam bij de verloskundige toen ik 8 weken was volgens de berekening via de cyclus. Na de termijnecho ben ik vastgesteld op 7 weken en 3 dagen. Ik ben dus 4 dagen 'teruggezet'. Daarna doen ze bij ons niet meer aan datum veranderen, dan kan je kindje voor of achter lopen, maar blijft de uitgerekende datum staan.
Gast- Gast
Dat doen ze alleen bij de termijnecho idd, daarna staat de datum vast. Op het laatst liep ik namelijk qua groei ruim 3 weken voor, maar daar doen ze dan niks mee. Het gaat dan namelijk niet meer om de grootte, maar om de rijpheid van het kind.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat doen ze alleen bij de termijnecho idd, daarna staat de datum vast. Op het laatst liep ik namelijk qua groei ruim 3 weken voor, maar daar doen ze dan niks mee. Het gaat dan namelijk niet meer om de grootte, maar om de rijpheid van het kind.
Klopt, de eerste 12 weken ongeveer groeien alle kindjes op dezelfde wijze, met dezelfde snelheid. Na 12 weken is een termijn bepalen niet meer nauwkeurig omdat de kindjes hun eigen groeicurve gaan volgen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Denken (of dachten) jullie wel eens: Waarom wilde ik ook alweer zwanger worden?
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh ja! Ik wel hoor, en dat is niks om je voor te schamen denk ik!
Dat is menselijk, dat heeft iedereen wel eens als het even tegenzit.
Ik heb het in de jaren wel echt overgeromantiseerd, maar dat is denk ik ook weer logisch omdat je niet weet wat je te verwachten staat ..
Hoezo? Had je die gedachtengang vandaag?
Ik heb het in de jaren wel echt overgeromantiseerd, maar dat is denk ik ook weer logisch omdat je niet weet wat je te verwachten staat ..
Gast- Gast
ik heb het in het begin wel gehad. dat ik mij echt niet lekker voelde, misselijk (zonder overgeven) en dan elke dag heen en weer in de trein naar werk, ben 3x flauwgevallen, mijn darmen waren compleet van slag (spatische darm) en zo vreselijk moe....toen dacht ik wel even een (meerdere) seconde, uhmm waarom wilde ik zwanger worden. maar goed op zo'n moment zit je alleen maar daarmee in je hoofd, zie je nog niets aan je buik, voel je de kleine nog niet, ben je ook nog niet echt bezig met spullen kopen...etc..dus het is allemaal nog heel onwerkelijk.
zodra je de kleine gaat voelen, echt gaat zien op de echo's dat het echt al een kindje is, elke keer je termijn verzet (als ik maar de 20 weken haal, als ik maar de 24 weken haal, etc.) neem je al ongemakkelijkheden voor lief.
zelfs toen ik in het ziekenhuis lag, niet meer kon zitten/lopen/liggen, 5 dagen geen uur heb geslapen, hele dag onderzoeken etc... dacht ik niet aan het idee waarom ik zwanger wilde worden, ik voelde de kleine toen al volop, en dacht alleen maar, als het nog maar niet komt, en blijft zitten en goed groeit!
zodra je de kleine gaat voelen, echt gaat zien op de echo's dat het echt al een kindje is, elke keer je termijn verzet (als ik maar de 20 weken haal, als ik maar de 24 weken haal, etc.) neem je al ongemakkelijkheden voor lief.
zelfs toen ik in het ziekenhuis lag, niet meer kon zitten/lopen/liggen, 5 dagen geen uur heb geslapen, hele dag onderzoeken etc... dacht ik niet aan het idee waarom ik zwanger wilde worden, ik voelde de kleine toen al volop, en dacht alleen maar, als het nog maar niet komt, en blijft zitten en goed groeit!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Parels schreef:Oh ja! Ik wel hoor, en dat is niks om je voor te schamen denk ik!
Ja en dan ga ik malen.. kan ik t wel,redden we t wel, wat verandert er allemaal enz..
Laten we het er op houden dat ik een flink hormonaal dagje heb vandaag Hehe
Zo maar lekker slapen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Zo, ik had hier even wat bij te lezen, haha.
@Kruumel; ik weet dat zwemmen wel kan, maar dan moet je wel de geur van chloor kunnen verdragen :') Bovendien moet ik me nog heel erg rustig bewegen, het is nog snel teveel.
@Lejow; gebruik je nog steeds geen Primperan? Knap hoor! Dat moet je een fijn gevoel geven. Hopelijk zal je misselijkheid inderdaad met 16 weken verdwijnen, en anders mag je ook nog op week 20 hopen. Dat is ook weer zo'n moment waarop het bij veel vrouwen beter gaat. Ik denk trouwens dat de gedachten rondom het 'kan ik het allemaal wel' er ook bij horen zo op zijn tijd. Rationeel gezien weet ik dat wij het allemaal prima voor elkaar hebben, ik heb veel ervaringen met kinderen dus ook vanuit dat oogpunt zou ik niets moeten hebben om over te twijfelen, maar ook hier slaat af en toe de twijfel wel eens toe. Het is ook een grote verandering die eraan komt, dus gek is het denk ik niet.
@Clapperdie; fijn dat alles goed is met jullie ZOON Hele mooie echo ook.
@Snoepy; succes met bloedprikken! Ik ben er ook nooit zo'n fan van...
@Lana; wat een lekker positief berichtje Fijn dat jullie zo lekker hebben kunnen genieten samen en dat je weer wat meer energie hebt. Hier hebben ze na de termijnecho de uitgerekende datum inderdaad ook niet meer vooruit of achteruit gezet, anders kunnen ze inderdaad bezig blijven. Uit elke echo kwam weer een net iets andere termijn, en ach, het kindje komt toch wel wanneer het dat zelf wil.
Hier gaat het de laatste weken echt weer wat minder. In de ochtend lig ik op het moment vrijwel alleen maar in bed, sta ik op dan ga ik spugen. 'S middags gaat het dan vaak wel even, loop ik vaak een rondje, slaap wat. In de avond keert dat de misselijkheid weer in alle hevigheid terug. Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd om twee redenen af aan het tellen ben naar de bevalling: uiteraard omdat ik zo ontzettend uitkijk naar de geboorte van ons kindje, maar ook omdat dan die misselijkheid eindelijk over zal zijn.
Na de intake vorige week heb ik gisteren voor het eerst écht fysiotherapie gehad en dat ging gelukkig goed. Dat geeft me ook wel een goed gevoel; weer aan de slag zijn om mijn lijf wat sterker te maken. Dat dat nodig is merk ik ook wel, vooral in mijn benen heb ik veel kracht verloren.
Verder zit ik op zich wel lekker in mijn vel. Los van de misselijkheid en het me daardoor heel moe en slap voelen heb ik weinig last van zwangerschapskwaaltjes. Ook ben ik bezig de baby-uitzet bij elkaar te scharrelen, en los van de babykamer begint de lijst van dat wat we nodig hebben steeds kleiner te worden. Ik vind het zo bijzonder en mooi; die kleine kleertjes bijvoorbeeld en dat daar écht een kindje inpast, en dat dat kindje in mij groeit en elke dag een stukje 'completer' wordt.
Het is trouwens echt weer een mooie dag vandaag, en daar geniet ik dan ook van; lig lekker met het raam open en laptop op schoot in bed
Fijne dag allemaal!
Liefs.
@Kruumel; ik weet dat zwemmen wel kan, maar dan moet je wel de geur van chloor kunnen verdragen :') Bovendien moet ik me nog heel erg rustig bewegen, het is nog snel teveel.
@Lejow; gebruik je nog steeds geen Primperan? Knap hoor! Dat moet je een fijn gevoel geven. Hopelijk zal je misselijkheid inderdaad met 16 weken verdwijnen, en anders mag je ook nog op week 20 hopen. Dat is ook weer zo'n moment waarop het bij veel vrouwen beter gaat. Ik denk trouwens dat de gedachten rondom het 'kan ik het allemaal wel' er ook bij horen zo op zijn tijd. Rationeel gezien weet ik dat wij het allemaal prima voor elkaar hebben, ik heb veel ervaringen met kinderen dus ook vanuit dat oogpunt zou ik niets moeten hebben om over te twijfelen, maar ook hier slaat af en toe de twijfel wel eens toe. Het is ook een grote verandering die eraan komt, dus gek is het denk ik niet.
@Clapperdie; fijn dat alles goed is met jullie ZOON Hele mooie echo ook.
@Snoepy; succes met bloedprikken! Ik ben er ook nooit zo'n fan van...
@Lana; wat een lekker positief berichtje Fijn dat jullie zo lekker hebben kunnen genieten samen en dat je weer wat meer energie hebt. Hier hebben ze na de termijnecho de uitgerekende datum inderdaad ook niet meer vooruit of achteruit gezet, anders kunnen ze inderdaad bezig blijven. Uit elke echo kwam weer een net iets andere termijn, en ach, het kindje komt toch wel wanneer het dat zelf wil.
Hier gaat het de laatste weken echt weer wat minder. In de ochtend lig ik op het moment vrijwel alleen maar in bed, sta ik op dan ga ik spugen. 'S middags gaat het dan vaak wel even, loop ik vaak een rondje, slaap wat. In de avond keert dat de misselijkheid weer in alle hevigheid terug. Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd om twee redenen af aan het tellen ben naar de bevalling: uiteraard omdat ik zo ontzettend uitkijk naar de geboorte van ons kindje, maar ook omdat dan die misselijkheid eindelijk over zal zijn.
Na de intake vorige week heb ik gisteren voor het eerst écht fysiotherapie gehad en dat ging gelukkig goed. Dat geeft me ook wel een goed gevoel; weer aan de slag zijn om mijn lijf wat sterker te maken. Dat dat nodig is merk ik ook wel, vooral in mijn benen heb ik veel kracht verloren.
Verder zit ik op zich wel lekker in mijn vel. Los van de misselijkheid en het me daardoor heel moe en slap voelen heb ik weinig last van zwangerschapskwaaltjes. Ook ben ik bezig de baby-uitzet bij elkaar te scharrelen, en los van de babykamer begint de lijst van dat wat we nodig hebben steeds kleiner te worden. Ik vind het zo bijzonder en mooi; die kleine kleertjes bijvoorbeeld en dat daar écht een kindje inpast, en dat dat kindje in mij groeit en elke dag een stukje 'completer' wordt.
Het is trouwens echt weer een mooie dag vandaag, en daar geniet ik dan ook van; lig lekker met het raam open en laptop op schoot in bed
Fijne dag allemaal!
Liefs.
Gast- Gast
@ Tiramisu, vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Zijn er geen medicijnen die je kunnen helpen?
Leuk he die kleine kleertjes. Nu kun je je bijna niet voorstellen dat je kindje die kleertjes straks past en over een jaar kun je je niet meer voorstellen dat ze die kleren ooit gepast hebben.
Hier gaat het niet zo goed de laatste weken. Ik zit heel slecht in mijn vel. Ben ontzettend misselijk en zie overal erg tegenop. Ik hoop maar dat het gauw over gaat want ik word er niet vrolijker van.
Leuk he die kleine kleertjes. Nu kun je je bijna niet voorstellen dat je kindje die kleertjes straks past en over een jaar kun je je niet meer voorstellen dat ze die kleren ooit gepast hebben.
Hier gaat het niet zo goed de laatste weken. Ik zit heel slecht in mijn vel. Ben ontzettend misselijk en zie overal erg tegenop. Ik hoop maar dat het gauw over gaat want ik word er niet vrolijker van.
Gast- Gast
yvonne schreef:@ Tiramisu, vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Zijn er geen medicijnen die je kunnen helpen?
Wat vervelend Yvonne! Ik heb de afgelopen 2 weken ook echt een dip gehad, alles was te veel en ik was niet te genieten. Nu is er een knop om ofzo, voel me een stuk beter...
Hopelijk voel jij je ook snel beter!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Yvonne, er is inderdaad wel medicatie. Die gebruik ik ook en dat helpt ook echt, zonder ben ik nog veel meer aan het braken. Het laat alleen nog steeds heel veel misselijkheid achter. Nouja, het zijn gewoon geen wondermiddelen.
Haha..pfoe..dat kan ik me zomaar voorstellen ja, dat ik me over een jaar niet meer voor kan stellen dat die kleertjes ooit gepast hebben!
Naar dat je je zo beroerd voelt de laatste weken. Af en toe heb ik ook zo'n baaldag waarop ik erg slecht in mijn vel zit, maar dat duurt bij mij gelukkig nooit lang. Hopelijk voel je je snel weer beter!
Liefs.
Haha..pfoe..dat kan ik me zomaar voorstellen ja, dat ik me over een jaar niet meer voor kan stellen dat die kleertjes ooit gepast hebben!
Naar dat je je zo beroerd voelt de laatste weken. Af en toe heb ik ook zo'n baaldag waarop ik erg slecht in mijn vel zit, maar dat duurt bij mij gelukkig nooit lang. Hopelijk voel je je snel weer beter!
Liefs.
Gast- Gast
Ik lees trouw mee maar ben niet zo actief met reageren. Hier alles rustig. Vorige week heel misselijk geweest, was de 12e week, terwijl het daarvoor weg was.. erg vervelend. Nu vooral moe, moe en nog eens moe. Kijk erg uit naar de tijd dat ik barst van de energie! Over een weekje lekker herfstvakantie, daar ben ik wel aan toe!
Cranberrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10
Hoi meiden,
Bloedprikken moet nog gedaan worden, wou het vanochtend doen maar ik kon ook uitslapen en heb daar maar voor gekozen Volgende week maar bloedprikken dan!
Volgende week ook weer naar de VK ben benieuwd!
Vandaag weer getrappel gevoelt, soms voel ik dagen niks en dan in eens weer wel.
@ Tiramisu, wat rot dat je zo misselijk bent! Ik hoop voor je dat er nog heel wat weekjes komen waar je niet meer misselijk bent zodat je ook echt kan genieten.
@ Yvonne, vervelend dat je niet lekker in je vel zit, maar wel heel begrijpelijk. Hopelijk word het snel wat beter!
Dikke voor jullie!
@ Lejow, dat heb ik alleen gedacht tijdens de bevalling haha.. Maar nee ik ken dat dus niet, ondanks mijn misselijkheid/spugen en bekkenpijn. Ik weet waarvoor ik het doe dat is misschien wel een verschil.
Hopelijk ga jij je ook gauw beter voelen!
Bloedprikken moet nog gedaan worden, wou het vanochtend doen maar ik kon ook uitslapen en heb daar maar voor gekozen Volgende week maar bloedprikken dan!
Volgende week ook weer naar de VK ben benieuwd!
Vandaag weer getrappel gevoelt, soms voel ik dagen niks en dan in eens weer wel.
@ Tiramisu, wat rot dat je zo misselijk bent! Ik hoop voor je dat er nog heel wat weekjes komen waar je niet meer misselijk bent zodat je ook echt kan genieten.
@ Yvonne, vervelend dat je niet lekker in je vel zit, maar wel heel begrijpelijk. Hopelijk word het snel wat beter!
Dikke voor jullie!
@ Lejow, dat heb ik alleen gedacht tijdens de bevalling haha.. Maar nee ik ken dat dus niet, ondanks mijn misselijkheid/spugen en bekkenpijn. Ik weet waarvoor ik het doe dat is misschien wel een verschil.
Hopelijk ga jij je ook gauw beter voelen!
Gast- Gast
Cranberrie schreef:Ik lees trouw mee maar ben niet zo actief met reageren. Hier alles rustig. Vorige week heel misselijk geweest, was de 12e week, terwijl het daarvoor weg was.. erg vervelend. Nu vooral moe, moe en nog eens moe. Kijk erg uit naar de tijd dat ik barst van de energie! Over een weekje lekker herfstvakantie, daar ben ik wel aan toe!
Hier sluit ik me helemaal bij aan!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:ik hoop voor jullie dat die periode met barstende energie aanbreekt, ik heb het nooit gehad...
Nee, wat dat betreft is er niets van te zeggen hoe je je voelt.. Iedereen voelt zich anders, jammer dat daar geen 'regels' voor zijn haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:joyce0606 schreef:ik hoop voor jullie dat die periode met barstende energie aanbreekt, ik heb het nooit gehad...
Nee, wat dat betreft is er niets van te zeggen hoe je je voelt.. Iedereen voelt zich anders, jammer dat daar geen 'regels' voor zijn haha
ja dat is zeker jammer!! hetzelfde als wanneer je denkt zwanger te zijn of niet...dat wachten...ik weet dat PM nog met idee kwam dat elke vrouw dan maar een blauwe teen moeten krijgen ofzo..... ik heb wel het idee dat iedereen op dit forum wel iets heb meegemaakt in haar zwangerschap. of zijn er toch wel meiden die moeiteloos er doorheen gewandeld zijn?!
joyce0606- Kletskop
Er is nog hoop. Ik had vooral in de laatste 3 maanden heel veel energie over. (al moet ik zeggen dat ik me nog niet eerder zo moe heb gevoeld in beide andere zwangerschappen.)De eerste zwangerschap heb ik helemaal nergens last van gehad.joyce0606 schreef:ik hoop voor jullie dat die periode met barstende energie aanbreekt, ik heb het nooit gehad...
Misschien zijn het de hormonen maar ik ben net ff heel boos geworden op mijn nieuwe buren. Ze staan nu nog te boren op de kamer naast mijn zoon zijn kamer. Dat kind schrikt zich iedere keer wezenloos.
Gast- Gast
Nou meiden, er is nog wel hoop hoor!!
Tot ongeveer 16 weken was ik zooooo moe, echt ik sleepte me door de dag heen, bij wijze van spreken. Maarrrr, na 16 weken kwam mijn energie écht weer terug! Ik voel me echt weer stukken beter! Zo ook met de misselijkheid.
Dus laat de moed niet zakken . En succes nog even, probeer er zo vaak mogelijk aan toe te geven, het gaat als het goed is weer over.
Tot ongeveer 16 weken was ik zooooo moe, echt ik sleepte me door de dag heen, bij wijze van spreken. Maarrrr, na 16 weken kwam mijn energie écht weer terug! Ik voel me echt weer stukken beter! Zo ook met de misselijkheid.
Dus laat de moed niet zakken . En succes nog even, probeer er zo vaak mogelijk aan toe te geven, het gaat als het goed is weer over.
_Lana_- Ratel
Oja en ik heb evengoed wel last van zwangerschapskwaaltjes hoor, zoals veel eten niet kunnen verdragen en af en toe pijn aan mijn heup, bekken, rug, maar ik voel me echt zoveel beter, dat dat me zelfs niets doet.
_Lana_- Ratel
ik ben misschien ook wel een slecht voorbeeld! toen ik mij net 2 weken oke voelde, belandde in het ziekenhuis met alle toeters en bellen... daarna ben ik helaas niet meer echt volledig opgeknapt, en zal ook niet meer gebeuren in deze zwangerschap....ik knijp em soms wel of ik wel genoeg energie heb voor de bevallig, maar er zal vast wel ergens nog een oerkracht verborgen zitten.
joyce0606- Kletskop
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken