Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

+26
Bliss
Lynn_
L!ND@
luenca
_Lacey_
M@niek
Bet Weter
Cupcake
Blair
Rush
Lavendel
Marin
Rovine
Sweety
Suus
Susan
TGR
Paper Crown
Silver
SarahKey
Caresses
Antibes
Mamsie
Supertalentje
Lejow
Lady4
30 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:01

Stuiterbal: hug

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 4 Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:01

Ik oefen elke dag met hem... ik zing met hem ik spreek woorden luid en duidelijk uit. Ik vraag of hij naar mijn mond wilt kijken.
Als ik dan zijn aandacht heb en hij kijkt naar mijn mond, dan spreek ik een makkelijk woord uit "bal" b.v.
Dan kijkt hij en dan zie je hem zo enorm hard denken en beetje wanhopig kijken... maar hij krijgt het niet nagezegd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:02

James schreef:
Maar je staat wel uren standby. In die tijd kan je geen ander werk inplannen. Ik vraag me dus echt af of dat wel mag. Kan je niet een keer naar het Juridisch Loket bellen?

Daar heb je gelijk in inderdaad... Maar eerlijk gezegd heb ik geen zin om er nog maar vijf minuten extra energie in te steken. Ik ben er helemaal klaar mee hier (zit er nu, as we speak. Er hebben er al vier van de elf afgebeld, en de eerste is niet komen opdagen laughcry ).

Ik ben zo blij dat ik mijn ontslag heb ingediend!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:02

Wanneer krijg je uitslag van het onderzoek Stuiter?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:04

Susan schreef:
Stuiterbal schreef:Wat lief dat je er naar vraagt Susan:

Met S gaat het mentaal gewoon prima. Hij toont nog vrij weinig frustraties die ik wel ga verwachten omdat hij zich verbaal helemaal niet kan uiten. Hij heeft nog geen woordjes erbij geleerd het blijft hangen op die 7 woordjes. Ja 8 nu want NEE is daarbij gekomen Very Happy
Hij krijgt eind aug, begin sept het molenonderzoek.
Het doet me wel echt pijn.... Ik zie steeds meer peuters die gewoon goed kunnen praten op de leeftijd van S.... vooral in zijn groepje op het kdv en bij mij op het werk b.v.
En dat benadrukt meteen hoe achter S ligt met zijn communicatie. Ook krijg ik nu opeens van de omgeving steeds de reactie "Oh ja Stuiter hij ligt idd achter nu valt het wel op ja" Terwijl die zelfde mensen mij een paar maanden geleden nog voor gek verklaarde.

S dag droomt ontzettend veel... ik weet niet of dat bij de leeftijd hoort ? Hij grijpt ook steeds naar zijn oren en als ik vraag of hij pijn heeft dan knikt hij ja. Maar ze kunnen nooit wat vinden alleen dat het dicht zit met oorsmeer wat er niet uit komt.

Ik ben eigenlijk best wel bang voor wat er uit het onderzoek gaat komen omdat mijn gevoel niet goed is !

Moeilijk is het hè? Ik weet zo goed hoe je je voelt. hug Als je dan inderdaad kinderen ziet die wel goed kunnen praten dan doet het extra pijn. Zo'n onderzoek is natuurlijk ook heel spannend, maar het is ook goed dat er iets in gang wordt gezet. Het is van jou heel goed dat je er zo vroeg bij bent.

Het is vooral de confrontatie idd elke dag weer. Ik werk ook nog met peuters.... Het onderzoek is idd erg spannend. Alhoewel er een last van me af is gevallen is er ook weer een last bij gekomen. "wat gaat daar uit komen ???" Ik probeer het van me af te zetten en me niet te druk te maken tot het onderzoek pas is maar dat is best lastig.
Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed komt. Ik ben er nu vroeg bij idd !

Ik heb het echt heel erg met je te doen Susan. En ook met Ezra natuurlijk !!! Ik hoop dat hij zijn plekje vind op de school waar hij nu zit.

@James: dank je !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:05

Storm schreef:Wanneer krijg je uitslag van het onderzoek Stuiter?

Meteen dezelfde dag van het onderzoek. Eerste 2 a 3 uur is het onderzoek en daarna volgt het gesprek met de uitslag.
En ik ben daar helemaal alleen..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:07

Stuiterbal schreef:

Meteen dezelfde dag van het onderzoek. Eerste 2 a 3 uur is het onderzoek en daarna volgt het gesprek met de uitslag.
Wil je dat ik met je mee ga?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:08

Storm schreef:
Stuiterbal schreef:

Zou je dat echt willen ??? Ik weet niet precies wanneer de afspraak is. Dat zal wel door de week zijn !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:09

Stuiterbal schreef:
Storm schreef:
Stuiterbal schreef:

Zou je dat echt willen ??? Ik weet niet precies wanneer de afspraak is. Dat zal wel door de week zijn !
Dat geeft niet, als ik die dag niet op het rooster sta van mijn werk kan ik wel zeggen dat ik die dag niet beschikbaar ben. Maar ik kan s'morgens niet komen denk ik, of ik moet M. meenemen. Heb geen oppas voor de ochtend..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:11

Storm schreef:
Stuiterbal schreef:
Storm schreef:
Stuiterbal schreef:

Dat geeft niet, als ik die dag niet op het rooster sta van mijn werk kan ik wel zeggen dat ik die dag niet beschikbaar ben. Maar ik kan s'morgens niet komen denk ik, of ik moet M. meenemen. Heb geen oppas voor de ochtend..

Ik wachten even de afspraak af wanneer het is en hoelaat. Dan laat ik je wat weten !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:11

Is goed, ik vind het echt niet erg om mee te gaan!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:12

Storm schreef:Is goed, ik vind het echt niet erg om mee te gaan!

Je bent een lieverd !

Gast
Gast

Bericht  Susan do 11 aug 2011 - 21:17

Die dvd's van Lotte en Max met babygebaren hebben hier heel goed geholpen, vooral die met de boerderijdieren, was een tip van Minneke. Ezra heeft daar heel veel nieuwe woorden van opgepikt. Ze zijn er inmiddels een beetje op uitgekeken, maar Ezra kan nog steeds heel veel dieren benoemen uit een boekje. Yrsa weet nog een paar dierennamen en nog heel veel gebaren. Er hoort ook een pop-up boek bij met liedjes en gebaren.

Ik geef hem ook iedere dag visolie, dat schijnt goed te zijn voor de taalontwikkeling. Baat het niet dan schaadt het niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:19

jeetje, wat een verhalen hier!

hug voor diegene die hem nodig heeft.

----------

Ik zou graag net zo goed willen studeren als dat sommigen van hier kunnen. De studie lijkt sommigen zo makkelijk af te gaan. Ik vind dat echt knap!

Ik wil zo graag, maar weet niet of ik het wel kan.

Verder zou ik graag net als Sjaan, mijzelf met beperking wat meer willen accepteren. Ik heb het idee, dat Sjaan dit ontzettend goed kan! Daar kan ik echt jaloers op worden!

Gast
Gast

Bericht  Susan do 11 aug 2011 - 21:20

Oh ja, en Stuiterbal, als je ergens iets over wil vragen of je wil je verhaal kwijt dan kan je me altijd een berichtje sturen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:20

Susan schreef:Wat hier heel goed heeft geholpen zijn die dvd's van Lotte en Max met babygebaren, vooral die met de boerderijdieren, was een tip van Minneke. Ezra heeft daar heel veel nieuwe woorden van opgepikt. Ze zijn er inmiddels een beetje op uitgekeken, maar Ezra kan nog steeds heel veel dieren benoemen uit een boekje.

Ik geef hem ook iedere dag visolie, dat schijnt goed te zijn voor de taalontwikkeling. Baat het niet dan schaadt het niet.

Dank je voor de tip. Ik ga eens op bol.com kijken om die dvd te bestellen. Ik was zelf laatst al aan dora aan het denken omdat de peuters bij mij op het werk die ook zo geweldig vinden en de woorden na zeggen. Maar denk dat dora nog wat te hoog gegrepen is idd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:21

Susan schreef:Oh ja, en Stuiterbal, als je ergens iets over wil vragen of je wil je verhaal kwijt dan kan je me altijd een berichtje sturen.

Wat lief van je Susan !! Dat zal ik zeker nog gaan doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:21

Stuiterbal en Susan, op de website van nijntje (www.nijntje.nl) staan ook een paar leuke fimpjes, o.a. Nijntje leert woordjes ofzoiets. Heel leuk en leerzaam.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 11 aug 2011 - 21:23

Stuiterbal schreef:

Dank je voor de tip. Ik ga eens op bol.com kijken om die dvd te bestellen. Ik was zelf laatst al aan dora aan het denken omdat de peuters bij mij op het werk die ook zo geweldig vinden en de woorden na zeggen. Maar denk dat dora nog wat te hoog gegrepen is idd.

Ik zie op Bol.com alleen het boek, ik heb zelf alles besteld op www.lottemax.nl. Je kunt daar ook wat voorbeeldfilmpjes zien. Sommige zijn wel een beetje ingekort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:24

En nu ben ik aan het twijfelen of ik niet TOCH moet bellen naar het consultatiebureau voor M. zijn spraakontwikkeling. scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:24

Op heeeulemaal niemand. Ik vind mezelf vet cool.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:25

Jade schreef:jeetje, wat een verhalen hier!

hug voor diegene die hem nodig heeft.

----------

Ik zou graag net zo goed willen studeren als dat sommigen van hier kunnen. De studie lijkt sommigen zo makkelijk af te gaan. Ik vind dat echt knap!

Ik wil zo graag, maar weet niet of ik het wel kan.

Verder zou ik graag net als Sjaan, mijzelf met beperking wat meer willen accepteren. Ik heb het idee, dat Sjaan dit ontzettend goed kan! Daar kan ik echt jaloers op worden!

Wat voor beperking heb je dan, als ik vragen mag?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 11 aug 2011 - 21:25

Storm schreef:En nu ben ik aan het twijfelen of ik niet TOCH moet bellen naar het consultatiebureau voor M. zijn spraakontwikkeling. scratch

Hoe oud is M?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:26

2CKC2 schreef:
Storm schreef:En nu ben ik aan het twijfelen of ik niet TOCH moet bellen naar het consultatiebureau voor M. zijn spraakontwikkeling. scratch

Hoe oud is M?
Hij wordt over 3 weken 2 jaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:28

Susan: Ik ben nu idd op de site zelf aan het kijken en heb het flimpje net gezien ! Ik ga de dvd meteen bestellen !

Storm: Als jij er een onrustig gevoel bij hebt moet je gewoon bellen !

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: