Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

+26
Bliss
Lynn_
L!ND@
luenca
_Lacey_
M@niek
Bet Weter
Cupcake
Blair
Rush
Lavendel
Marin
Rovine
Sweety
Suus
Susan
TGR
Paper Crown
Silver
SarahKey
Caresses
Antibes
Mamsie
Supertalentje
Lejow
Lady4
30 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 3 Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Susan do 11 aug 2011 - 20:27

Supertalentje, dank je voor het lieve compliment. hug

Ik ben jaloers op forummers die lekker met hun peuter kunnen kletsen, forummers die hun kind straks met vier jaar gewoon lekker naar de basisschool op de hoek kunnen brengen, bij wie alles reilt en zeilt zoals het 'hoort'.

Overigens zou ik natuurlijk niet geheel willen ruilen, ik zou alleen zo graag willen dat het hier ook zo makkelijk ging.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 3 Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Paper Crown do 11 aug 2011 - 20:29

@Susan: hoe is het nu met Ezra?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Suus do 11 aug 2011 - 20:29

Minneke schreef:Ik ben lichtelijk jaloers op dames die een baan hebben waar hun hart ligt. Die hun werk met plezier doen (en er een goed salaris voor krijgen haha).

Een hoog salaris hoeft voor mij niet eens, als ik er maar een beetje normaal van kan leven, maar ik zou zo graag werk doen wat ik echt leuk vind. Ik weet zelf alleen nog niet wat dat is, maar van wat ik nu doe word ik niet echt gelukkig.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:32

Suus schreef:
Minneke schreef:Ik ben lichtelijk jaloers op dames die een baan hebben waar hun hart ligt. Die hun werk met plezier doen (en er een goed salaris voor krijgen haha).

Een hoog salaris hoeft voor mij niet eens, als ik er maar een beetje normaal van kan leven, maar ik zou zo graag werk doen wat ik echt leuk vind. Ik weet zelf alleen nog niet wat dat is, maar van wat ik nu doe word ik niet echt gelukkig.

Dat heb ik ook. En daarom heb ik mijn ontslag ingediend. Ik weet alleen nog niet wat ik dan wél wil doen...

En geloof me, ik zei ook altijd dat salaris er voor mij niet toe doet, maar als je voor een dag werken (serieus!) nog geen 50 euro bruto krijgt, dan houdt die gedachte heel snel op. (Zeker als het gewoon een HBO functie is.)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:33

Huh, hoeveel uur werk je dan op een dag Minneke?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:35

Oke, dan mijn confessie.

Ik ben jaloers op forummers met een slank figuur, een leuke baan, een goede financiële situatie en op moeders die geduld op kunnen brengen om met hun kind van alles te kunnen ondernemen.

Gast
Gast

Bericht  Suus do 11 aug 2011 - 20:35

Minneke schreef:
Suus schreef:

Dat heb ik ook. En daarom heb ik mijn ontslag ingediend. Ik weet alleen nog niet wat ik dan wél wil doen...

En geloof me, ik zei ook altijd dat salaris er voor mij niet toe doet, maar als je voor een dag werken (serieus!) nog geen 50 euro bruto krijgt, dan houdt die gedachte heel snel op. (Zeker als het gewoon een HBO functie is.)

50 euro bruto op een dag is ook wel heel weinig, ik zei er ook wel bij dat ik er normaal van wilde kunnen leven Wink Maar ik moet hier nog minstens een half jaar blijven, omdat mijn vriend nog aan het afstuderen is. We zijn nu dus volledig afhankelijk van mijn inkomen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:39

James schreef:Huh, hoeveel uur werk je dan op een dag Minneke?

Ik zal het toelichten. Ik werk in een logopediepraktijk, en ben dus in loondienst. Ik verdien hiermee 15 euro bruto per uur. Klinkt best oke.. máár; je bent afhankelijk van het aantal clienten dat je ziet (en dus komt opdagen). Nu staat de praktijk in een achterstandswijk en zijn onze clienten bepaald niet therapietrouw. Zo kan het op een doorsnee vrijdag voorkomen dat ik 14 mensen heb ingepland, maar dat er maar 6 komen opdagen. En zes keer een half uur betekent drie uur werken (3 maal 15 euro). Maar ondertussen moet je wél de hele dag aanwezig (9.00-17.00) zijn, omdat je clienten natuurlijk over de hele dag verdeeld komen.

Goede arbeidsvoorwaarden, toch? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Susan do 11 aug 2011 - 20:39

2CKC2 schreef:@Susan: hoe is het nu met Ezra?

Hij gaat wel vooruit, hij luistert steeds beter en kent ook steeds meer woordjes, maar hij gebruikt taal nog niet echt functioneel. De ene keer merk ik ook niet echt het verschil met andere kinderen van drie jaar, dan is hij gewoon aan het schommelen, glijen, trampoline springen, op de driewieler rijden, een zandkasteel aan het bouwen, maar de andere keer dan valt het opeens weer zo op dat hij anders is. Dan gaan we naar Plopsa Indoor Coevorden en dan staat hij de hele middag alleen maar bij de snoepbakken in het winkeltje te kijken, niet omdat hij per se snoep wil, maar gewoon omdat hij de kleurtjes zo mooi vindt. Dat is dan de hoofdattractie en niet de grote glijbaan of de draaimolen of de Bumba show. Aan de ene kant denk ik dan: hij vermaakt zich op zijn eigen manier en hij is duidelijk een gelukkkig kind, hij straalt en hij is vrolijk, aan de andere kant vind ik het dan ook wel moeilijk.

Hij kan dus ook voorlopig nog niet naar een reguliere basisschool en daar heb ik zonder meer vrede mee, eigenlijk ben ik er de hele vakantie heel rustig onder geweest, zelfs heel positief omdat ik denk dat de klas waar hij nu naartoe gaat heel goed voor hem zal zijn. Ik heb hem dinsdag zonder huilen voor het eerst gebracht, maar nu ik het er weer zo over heb komen de tranen wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:40

Susan, hug wat ben jij toch een goede moeder.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:41

O, Susan hug .

Denk je wel dat hij het naar zijn zin heeft daar?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:42

Lieve Susan hug Verder weet ik niet goed wat ik moet zeggen, door je stukje tekst heb ik de tranen in mijn ogen staan !

Gast
Gast

Bericht  TGR do 11 aug 2011 - 20:46

Susan, ik heb je een tijdje terug ontmoet en ik vind je echt een heel lieve vrouw. Je doet me aan mijn eigen moeder denken. In alle rust en zorgzaamheid wil je gewoon het beste voor je kinderen, ook al is het soms lastig, want je kan sommige dingen niet veranderen. Het zal even duren voor je je verwachtingen ook wil bijstellen. Ezra gaat praten, dat sowieso en jij zal steeds meer snappen wat hij voelt en denkt.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Paper Crown do 11 aug 2011 - 20:46

Storm schreef:Susan, hug wat ben jij toch een goede moeder.

Ja helemaal eens.

Susan, natuurlijk heb je het aller aller allerbeste voor met je kind en wil je ook zien dat hij net zoals de meeste andere kindjes naar een 'normale' basisschool gaat.. Maar ik denk dat dat voor Ezra zelf nu niet de beste oplossing zou zijn. De beste oplossing is degene die hij nu doorloopt. Hij is 4 en dat is nou eenmaal de norm in Nederland dat kids naar school gaan, en ik vind soms eerlijk waar dat er enorm veel druk bij ouders ligt om hun kinderen zo goed mogelijk klaar te hebben voor de basisschool,terwijl het ene kind van 4 de ander niet is. Misschien heb je het gevoel dat je een beetje faalt, maar dit ligt buiten jullie macht, dus je taak als ouder is nu precies hoe je jezelf opsteld.

En dat hij alleen naar de snoepjes aan het staren was vind ik eigenlijk alleen maar bijzonder, dat hij dat waarneemt dat er zulke mooi kleurtjes zijn en zich heel lang daarop kan concenteren.. terwijl andere kids de longen uit hun lijf gillen. Ezra is gewoon bijzonder!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:46

TGR, wat lief van je!

Gast
Gast

Bericht  Susan do 11 aug 2011 - 20:48

Dank jullie wel, jullie zijn lief. hug

@Minneke, ik denk het wel, sowieso zijn het gebouw en de speelplaats al vertrouwd, op de eerste dag is een van de juffen van zijn vorige groep een dagje meegegaan naar de nieuwe groep, volgens mij is hij nu al redelijk gewend. Hij is ook vrij flexibel. De groep draait nog niet op volle toeren, veel kinderen zijn nog op vakantie en het onderwijsprogramma start volgende week pas, maar ik hoor van zijn nieuwe juf positieve berichten.

@Stuiterbal, hoe is het nu met jouw zoontje?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:51

Susan: hug hug

Minneke: wat raar.. Dat kan toch niet zomaar zo?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:53

James schreef:Susan: hug hug

Ik vrees van wel eigenlijk... Je draagt als werknemer het risico van je werkgever. Zoals Susan al een keer zei, het is dus een no-win situatie. Maar ik zou niet weten waarom het wettelijk gezien niet zou kunnen, helaas.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:54

Wat lief dat je er naar vraagt Susan:

Met S gaat het mentaal gewoon prima. Hij toont nog vrij weinig frustraties die ik wel ga verwachten omdat hij zich verbaal helemaal niet kan uiten. Hij heeft nog geen woordjes erbij geleerd het blijft hangen op die 7 woordjes. Ja 8 nu want NEE is daarbij gekomen Very Happy
Hij krijgt eind aug, begin sept het molenonderzoek.
Het doet me wel echt pijn.... Ik zie steeds meer peuters die gewoon goed kunnen praten op de leeftijd van S.... vooral in zijn groepje op het kdv en bij mij op het werk b.v.
En dat benadrukt meteen hoe achter S ligt met zijn communicatie. Ook krijg ik nu opeens van de omgeving steeds de reactie "Oh ja Stuiter hij ligt idd achter nu valt het wel op ja" Terwijl die zelfde mensen mij een paar maanden geleden nog voor gek verklaarde.

S dag droomt ontzettend veel... ik weet niet of dat bij de leeftijd hoort ? Hij grijpt ook steeds naar zijn oren en als ik vraag of hij pijn heeft dan knikt hij ja. Maar ze kunnen nooit wat vinden alleen dat het dicht zit met oorsmeer wat er niet uit komt.

Ik ben eigenlijk best wel bang voor wat er uit het onderzoek gaat komen omdat mijn gevoel niet goed is !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:56

Wat onzeker allemaal, Stuiterbal. Hier is het ongeveer hetzelfde, M. kent ook ongeveer 8 woordjes nog. Ik weet nog steeds niet of ik me wel/niet zorgen moet gaan maken. De afgelopen weken zijn er wel veel woordjes bij gekomen, maar hij spreekt ze alleen uit als je ze na zegt.
Ik hoop dat er niets aan de hand is met S. en dat hij ineens volzinnen gaat zeggen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:57

Oh en trouwens, lezen jullie S. voor? Sinds ik daar mee begonnen ben (ben lid van de bieb, is hier gratis voor kinderen) is het met sprongen vooruit gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:58

Minneke schreef:
James schreef:Susan: hug hug

Ik vrees van wel eigenlijk... Je draagt als werknemer het risico van je werkgever. Zoals Susan al een keer zei, het is dus een no-win situatie. Maar ik zou niet weten waarom het wettelijk gezien niet zou kunnen, helaas.

Maar je staat wel uren standby. In die tijd kan je geen ander werk inplannen. Ik vraag me dus echt af of dat wel mag. Kan je niet een keer naar het Juridisch Loket bellen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:59

Ja ik ben ook lid van de bieb. Ik haal verschillende boekjes in huis maar S heeft dat helemaal geen aandacht voor. Als ik met hem ga zitten dan kijkt hij even en zijn aandacht heb ik dan 3 minuten hooguit te pakken en dan schud hij driftig nee slaat het boekje dicht en gaat wat anders doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:59

Stuiterbal schreef:Ja ik ben ook lid van de bieb. Ik haal verschillende boekjes in huis maar S heeft dat helemaal geen aandacht voor. Als ik met hem ga zitten dan kijkt hij even en zijn aandacht heb ik dan 3 minuten hooguit te pakken en dan schud hij driftig nee slaat het boekje dicht en gaat wat anders doen.

Dan schiet het inderdaad niet op laughcry

Gast
Gast

Bericht  Susan do 11 aug 2011 - 21:01

Stuiterbal schreef:Wat lief dat je er naar vraagt Susan:

Met S gaat het mentaal gewoon prima. Hij toont nog vrij weinig frustraties die ik wel ga verwachten omdat hij zich verbaal helemaal niet kan uiten. Hij heeft nog geen woordjes erbij geleerd het blijft hangen op die 7 woordjes. Ja 8 nu want NEE is daarbij gekomen Very Happy
Hij krijgt eind aug, begin sept het molenonderzoek.
Het doet me wel echt pijn.... Ik zie steeds meer peuters die gewoon goed kunnen praten op de leeftijd van S.... vooral in zijn groepje op het kdv en bij mij op het werk b.v.
En dat benadrukt meteen hoe achter S ligt met zijn communicatie. Ook krijg ik nu opeens van de omgeving steeds de reactie "Oh ja Stuiter hij ligt idd achter nu valt het wel op ja" Terwijl die zelfde mensen mij een paar maanden geleden nog voor gek verklaarde.

S dag droomt ontzettend veel... ik weet niet of dat bij de leeftijd hoort ? Hij grijpt ook steeds naar zijn oren en als ik vraag of hij pijn heeft dan knikt hij ja. Maar ze kunnen nooit wat vinden alleen dat het dicht zit met oorsmeer wat er niet uit komt.

Ik ben eigenlijk best wel bang voor wat er uit het onderzoek gaat komen omdat mijn gevoel niet goed is !

Moeilijk is het hè? Ik weet zo goed hoe je je voelt. hug Als je dan inderdaad kinderen ziet die wel goed kunnen praten dan doet het extra pijn. Zo'n onderzoek is natuurlijk ook heel spannend, maar het is ook goed dat er iets in gang wordt gezet. Het is van jou heel goed dat je er zo vroeg bij bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: