Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

+26
Bliss
Lynn_
L!ND@
luenca
_Lacey_
M@niek
Bet Weter
Cupcake
Blair
Rush
Lavendel
Marin
Rovine
Sweety
Suus
Susan
TGR
Paper Crown
Silver
SarahKey
Caresses
Antibes
Mamsie
Supertalentje
Lejow
Lady4
30 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 11:30

Er zijn altijd wel mensen die het beter hebben dan jij, of die hebben wat jij heel graag zou willen hebben Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 2 166342

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 2 Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 11:31

Maar ondanks dat het niet eerlijk is verdeeld, is er in ieders huisje een eigen kruisje. Ik zou met wat ik nu weet, sowieso niet jaloers kunnen zijn op een ander. Want ook al heeft ze alle aspecten om jaloers op te zijn, is er ook werkelijk van de buitenkant niets mis, is ze zelf ook nog sociaal vaardig etc, kan het nog zo zijn dat ze met de drang zit om niet meer te willen leven. Dat weten we niet, omdat we enkel de oppervlakte zien.

Gast
Gast

Bericht  Antibes do 11 aug 2011 - 11:34

Supertalentje schreef:Maar stel dat jij vindt dat iemand alles heeft, dan nog denk ik dat er niemand is die dat zelf ook vind.

Tjah, of die mensen er zijn zullen we nooit weten. Er zullen ook mensen rondlopen die weer niet alles hebben, maar alsnog zielsgelukkig zijn en vinden dat zij alles hebben, aangezien écht alles hebben toch onmogelijk is.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 18:09

Op niemand. Ik vind mezelf en mijn omstandigheden erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 18:28

Op forummers die een groot gezin hebben gekregen zonder al teveel moeite smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 18:52

Smikkell schreef:Er zijn altijd wel mensen die het beter hebben dan jij, of die hebben wat jij heel graag zou willen hebben Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 2 166342

Precies!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 19:09

James schreef:Op forummers die een groot gezin hebben gekregen zonder al teveel moeite smile.
hug

Gast
Gast

Bericht  Caresses do 11 aug 2011 - 19:22

Maura schreef:Dat is ook precies wat ik eigenlijk wilde zeggen, Supertalentje.

We kunnen wel jaloers zijn op een ander om de dingen die we niet hebben, maar wij hebben dingen die een ander dan weer niet heeft. Het heeft een wisselwerking. De reden waarom ik niet jaloers ben op een ander. Omdat ik niet weet wat een ander niet heeft. Kan me wel focussen op wat ik mis, maar daar heb ik alleen mezelf mee. smile

Wat een mooie instelling smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caresses do 11 aug 2011 - 19:27

Ikzelf ben wel "jaloers", op de meiden die al zwanger zijn (al gun ik het ze van harte natuurlijk).
En op forummers (weet zo snel niet een specifiek iemand te noemen) die wat ze willen zeggen goed onder woorden kunnen brengen.
Ikzelf post niet zoveel omdat ik dat zelf lastig vind, dat wat ik dan typ klopt vaak niet met wat ik nou eigenlijk bedoel (nu wel), en dan haal ik vaak mijn getypte weer weg in plaats van op verzenden te drukken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SarahKey do 11 aug 2011 - 19:55

Ik ben op niemand 'jaloers'.
Ik ben blij met mijn leven, ben gezond, heb een huis, leuke vent, geen hoog salaris maar wel veel tijd voor elkaar, kindje op komst, wat heb ik meer te wensen?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 19:59

Caresses schreef:

We kunnen wel jaloers zijn op een ander om de dingen die we niet hebben, maar wij hebben dingen die een ander dan weer niet heeft. Het heeft een wisselwerking. De reden waarom ik niet jaloers ben op een ander. Omdat ik niet weet wat een ander niet heeft. Kan me wel focussen op wat ik mis, maar daar heb ik alleen mezelf mee. smile

Ik denk dat deze instelling zeker mooi is, maar vooral bij milde situaties. Als je al jaren geen cent in je portomonnee hebt, je al járen bezig bent voor een kindje en het lukt maar niet, je nooit een vader hebt gehad en je de band erg mist,je kind hebt verloren terwijl de omgeving hun kinderen allemaal nog hebben, etc etc. Dan zeg je niet meer zo makkelijk 'elk huisje heeft zijn kruisje en heeft geen zin om
jaloers te zijn'. Knappe kip die dan nog steeds zo relativerend kan denken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:01

Ik ben lichtelijk jaloers op dames die een baan hebben waar hun hart ligt. Die hun werk met plezier doen (en er een goed salaris voor krijgen haha).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:06

En op dames met een druk sociaal leven.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey do 11 aug 2011 - 20:06

James schreef:
Caresses schreef:

Ik denk dat deze instelling zeker mooi is, maar vooral bij milde situaties. Als je al jaren geen cent in je portomonnee hebt, je al járen bezig bent voor een kindje en het lukt maar niet, je nooit een vader hebt gehad en je de band erg mist,je kind hebt verloren terwijl de omgeving hun kinderen allemaal nog hebben, etc etc. Dan zeg je niet meer zo makkelijk 'elk huisje heeft zijn kruisje en heeft geen zin om
jaloers te zijn'. Knappe kip die dan nog steeds zo relativerend kan denken.

Het is dan maar net hoe negatief/positief je zelf erover denkt.
Ik heb geen vader meer, maar denk echt niet bij iedere vriendin oid die nog wel een vader heeft van, tjonge ik wou dat ik haar was dan had ik nog een vader! Nee, ik denk: ik heb een onwijs lieve vader gehad die altijd bij mij thuis was, dat nemen ze mij niet meer af. Ook al mis ik hem vreselijk.
Heb jaren over een kind gedaan maar heb nooit gedacht: waarom zij wel en ik niet? Mijn gedachte was: ik ben blij voor ze, want bij ons komt het geluk ook ooit.

En toch zal ik niet snel jaloers zijn op een ander. Ik ben wel tevreden met wat ik heb ondanks mijn verdriet van sommige dingen.
De opmerking, ieder huisje heeft zijn kruisje vind ik dus echt niet alleen opgaan bij milde situaties, maar hoe je zelf als persoon in het leven staat.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Silver do 11 aug 2011 - 20:06

Op de meiden die gezond zijn, en hun lichaam niet in de weg staat om het werk te doen waar ze van houden.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:13

Hartstikke fijn voor je dat jij zo geweldig in het leven staat dan SarahKey.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:13

Ieder huisje heeft zijn kruisje, het mijne heeft een hele kerk zo ongeveer....Maar toch zou ik met niemand willen ruilen. Ieder nadeel heeft zijn voordeel Wink

Op dit moment ben ik 'jaloers' op meiden die nog wel een papa hebben. Soms steekt dat. Maar dan bedenk ik me, dat ik ook nog steeds een papa heb, daarboven. En wel de leukste, liefste, gekste en coolste papa die er bestond! En dat ik me heel bevoorrecht voel dat hij mijn papa is en dat ik hem toch nog zolang in mijn leven heb gehad.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 11 aug 2011 - 20:19

Ik ben jaloers op meiden die gewoon zonder al te veel problemen zwanger kunnen worden. Maar ik ben wel reeel genoeg om mij te beseffen: you just can't have it all.. Ik wil graag een kindje, maar als dat niet lukt, ben ik niet ongelukkiger dan iemand met kinderen,hoor. Maar echt stekende jaloezie voel ik weer niet. Misschien omdat ik weet dat de kansen nog niet verkeken zijn. En dat het anders is over een tijdje als het boek definitief gesloten is...

Ik weet niet wie het zei, maar het streven dat wij hebben is om met ons 45ste nooit meer een dag hoeven te werken omdat het nodig is... snap je wat ik bedoel? Heus zullen we hier en daar wat gaan doen, maar moet je horen hoe fantastisch mijn droom is - iedere 3 maanden wegkunnen, naar een ver en tropical landje.. dat ik in NL al mijn bezittingen mag houden (huisje,autootje..zodat mijn leven hier ook lekker verder gaat). Ik zou dus wel weten wat ik na mijn 45ste kan doen hoor! I love you De hele wereld zien, dat is toch mooi als dat kan?

Mijn man en ik werken beide erg veel,maar dat betekend echt niet dat we er ook maar iets voor laten.. we gaan gewoon lekker op vakantie, we gaan weekendjes weg en als we zin hebben doen we de hele dag helemaal niets..samen! Het is gewoon niet waar dat we ons de (excuse my language) de tyfus werken om te kunnen doen wat we doen.. dat is allang niet meer het geval. Daarbij, mijn man is echt dol op zijn werk en is heel erg gemotiveerd waardoor dat mij ook aansteekt.

Laatst aangepast door 2CKC2 op do 11 aug 2011 - 20:21; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:20

CKC, ik heb je wel vaker zien typen dat je een hele drukke baan hebt die veel van je vergt. Ben je nu minder gaan werken dan? (ik doel op je laatste alinea)

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 11 aug 2011 - 20:21

Storm schreef:CKC, ik heb je wel vaker zien typen dat je een hele drukke baan hebt die veel van je vergt. Ben je nu minder gaan werken dan? (ik doel op je laatste alinea)

Nee dat niet.. maar ik werk nu mijn uren en alles daarbuiten,wacht maar tot morgen.. en dat werkt!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:22

2CKC2 schreef:
Storm schreef:CKC, ik heb je wel vaker zien typen dat je een hele drukke baan hebt die veel van je vergt. Ben je nu minder gaan werken dan? (ik doel op je laatste alinea)

Nee dat niet.. maar ik werk nu mijn uren en alles daarbuiten,wacht maar tot morgen.. en dat werkt!
Oke, dat is fijn smile

Gast
Gast

Bericht  TGR do 11 aug 2011 - 20:23

Ik zou graag wat meer aandacht aan mijn studie willen kunnen besteden. Maar ik ben niet jaloers op iemand. Ik vind mensen meestal hooguit even leuk als mezelf, niet leuker. Al vind ik het erg leuk om te zien hoe sociaal en reislustig Zusje is. Ik zou daar ook graag het geld, de rust en de tijd voor kunnen hebben.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Paper Crown do 11 aug 2011 - 20:23

Nee wacht, het meeste jaloers ben ik op mensen die het HEEL goed kunnen vinden met hun schoonmoeder!! JA! cheers
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:26

En ter aanvulling op mijn vorige posts: het is niet zo dat ik afgunstig ben. Dat vind ik heel iets anders dan jaloezie. Jaloezie betekent voor mij: hee, dat is leuk wat hij/zij heeft/doet/kan etc, dat zou ik ook wel willen! Afgunst is meer dat je een ander zijn geluk niet gunt maar jezelf wel.

Dat laatste heb ik gelukkig nog nooit gehad. Maar ik vind jaloezie niet per se negatief eerlijk gezegd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 20:27

Goed bezig CKC!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: