Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

+26
Bliss
Lynn_
L!ND@
luenca
_Lacey_
M@niek
Bet Weter
Cupcake
Blair
Rush
Lavendel
Marin
Rovine
Sweety
Suus
Susan
TGR
Paper Crown
Silver
SarahKey
Caresses
Antibes
Mamsie
Supertalentje
Lejow
Lady4
30 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 5 Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Paper Crown do 11 aug 2011 - 21:29

Storm schreef:
2CKC2 schreef:
Storm schreef:En nu ben ik aan het twijfelen of ik niet TOCH moet bellen naar het consultatiebureau voor M. zijn spraakontwikkeling. scratch

Hoe oud is M?
Hij wordt over 3 weken 2 jaar.

Ik zou echt nog eventjes wachten. 2 jaar is nog heel jong.. mijn nichtje van 3 die zei echt tot haar 2.5 niets en laatst maakt ze helemaal zinnetjes (ze zei tegen mij: Neeeeee,jij bent dommm Rolling Eyes )
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke forummer ben jij 'jaloers'? - Pagina 5 Empty Re: Op welke forummer ben jij 'jaloers'?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:32

Storm schreef:
Jade schreef:jeetje, wat een verhalen hier!

hug voor diegene die hem nodig heeft.

----------

Ik zou graag net zo goed willen studeren als dat sommigen van hier kunnen. De studie lijkt sommigen zo makkelijk af te gaan. Ik vind dat echt knap!

Ik wil zo graag, maar weet niet of ik het wel kan.

Verder zou ik graag net als Sjaan, mijzelf met beperking wat meer willen accepteren. Ik heb het idee, dat Sjaan dit ontzettend goed kan! Daar kan ik echt jaloers op worden!

Wat voor beperking heb je dan, als ik vragen mag?

**

Laatst aangepast door Jade op do 11 aug 2011 - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:33

2CKC2 schreef:
Storm schreef:
2CKC2 schreef:
Storm schreef:En nu ben ik aan het twijfelen of ik niet TOCH moet bellen naar het consultatiebureau voor M. zijn spraakontwikkeling. scratch

Hoe oud is M?
Hij wordt over 3 weken 2 jaar.

Ik zou echt nog eventjes wachten. 2 jaar is nog heel jong.. mijn nichtje van 3 die zei echt tot haar 2.5 niets en laatst maakt ze helemaal zinnetjes (ze zei tegen mij: Neeeeee,jij bent dommm Rolling Eyes )
Ja, misschien wel, maar de zoon van Stuiterbal is ook net 2 geworden. Ik zie ook veel kindjes die met bijna 2 al hele liedjes kunnen zingen, en dan baart zijn spraak me toch wel een beetje zorgen.
Ik wacht het nog even af..

Gast
Gast

Bericht  Sweety do 11 aug 2011 - 21:33

hug voor iedereen die er eentje kan gebruiken.

Ik ben niet jaloers maar zou wel graag willen dat ik ook een vriendje heb waar ik gelukkig mee ben en helemaal mezelf kan zijn. Mijn eigen huisje is nu in zicht dus daar zit ik niet mee want ik heb er heel veel zin in. En dat er meiden zijn die plezier hebben in hun werk en het werk doen dat ze echt willen doen, dat zou ik ook wel willen. Ik vind sommige dingen van mijn werk heel leuk hoor. Maar ik zou graag een eigen boekenwinkel willen, waar je ook een bakkie koffie kan doen en eigenlijk ook een aantal dvd's en cd's kan kopen. Misschien zelfs games.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rovine do 11 aug 2011 - 21:34

Mijn neefje zei ook heel weinig tot zijn 4e, toen is hij op logopedie gegaan, dat hielp echt helemaal niks. Tot hij op de terugweg een keer hele zinnen uit ging kramen, zinnen die hij ook zelf samengesteld had.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:36

Jade schreef:
Storm schreef:
Jade schreef:jeetje, wat een verhalen hier!

hug voor diegene die hem nodig heeft.

----------

Ik zou graag net zo goed willen studeren als dat sommigen van hier kunnen. De studie lijkt sommigen zo makkelijk af te gaan. Ik vind dat echt knap!

Ik wil zo graag, maar weet niet of ik het wel kan.

Verder zou ik graag net als Sjaan, mijzelf met beperking wat meer willen accepteren. Ik heb het idee, dat Sjaan dit ontzettend goed kan! Daar kan ik echt jaloers op worden!

Wat voor beperking heb je dan, als ik vragen mag?

**
Jammer dat je het weggehaald hebt, ik heb eroverheen gelezen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:37

Nobucta schreef:Mijn neefje zei ook heel weinig tot zijn 4e, toen is hij op logopedie gegaan, dat hielp echt helemaal niks. Tot hij op de terugweg een keer hele zinnen uit ging kramen, zinnen die hij ook zelf samengesteld had.
Haha wat cool!

Gast
Gast

Bericht  Susan do 11 aug 2011 - 21:38

@Storm, ik ben zelf wel heel blij dat we er zo vroeg bij waren met Ezra. Ik moet er wel bij zeggen dat hij op die leeftijd wel veel minder zei dan M. Ik begrijp uit jouw verhaal dat M acht woorden structureel gebruikt en daarnaast nog woordjes imiteert, dat deed hij dus nog niet. Als je je zorgen maakt zou ik wel even bellen.

Overigens spreekt Yrsa ook nog geen volzinnen. Ze weet wel redelijk wat woordjes, maakt soms een zinnetje van twee of hooguit drie woorden en gebaren en zingt soms op haar manier wel een liedje, maar meestal praat ze nog in losse woordjes en ze spreekt de meeste dingen ook nog niet helemaal goed uit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:40

Weet je het is goed bedoeld van CKC en iedereen reageert zo. Ik heb de meest rare opmerkingen gekregen
"Ah joh hij praat vast als hij 4 is" Maar wat nou als dat niet zo is ??? Dan zeggen ze "Je had er eigenlijk eerder bij moeten zijn"

Ik werk met peuters en zie dagelijks hoe het wel zou moeten zijn. En ieder kind ontwikkeld zich helemaal op eigen tempo. De een gaat snel de ander een stuk langzamer. Maar ik ben van mening dat wanneer je moeder gevoel niet goed is, dan trek je aan de bel ! 2 jaar is misschien nog vroeg om al stappen te ondernemen maar ik denk dat je als moeder zijnde haar fijn aanvoelt of het klopt of niet !

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 11 aug 2011 - 21:44

Stuiterbal schreef:Weet je het is goed bedoeld van CKC en iedereen reageert zo. Ik heb de meest rare opmerkingen gekregen
"Ah joh hij praat vast als hij 4 is" Maar wat nou als dat niet zo is ??? Dan zeggen ze "Je had er eigenlijk eerder bij moeten zijn"

Ik werk met peuters en zie dagelijks hoe het wel zou moeten zijn. En ieder kind ontwikkeld zich helemaal op eigen tempo. De een gaat snel de ander een stuk langzamer. Maar ik ben van mening dat wanneer je moeder gevoel niet goed is, dan trek je aan de bel ! 2 jaar is misschien nog vroeg om al stappen te ondernemen maar ik denk dat je als moeder zijnde haar fijn aanvoelt of het klopt of niet !

Oh nee, ik wilde echt niet iemands gevoel wegwuiven maar Storm zei: Ik vraag me nu echt af of ik niet moet bellen met het bureau aangezien M. niet zo veel zegt. Ik had het idee dus omdat ze het bij jullie leest dat ze daarom ging twijfelen aan haar eigen zoontje. Maar het hoeft natuurlijk niet direct een achterstand te zijn en ik voerde mijn nichtje aan als voorbeeld.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:46

CKC, je hebt gelijk hoor. Ik vergelijk de situatie van Stuiterbal een beetje met die van mezelf, ondanks dat S. 2 maanden ouder is dan mijn zoontje. Daarom begon ik te twijfelen of ik ook niet even moet bellen om advies in te winnen.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 11 aug 2011 - 21:47

Storm schreef:CKC, je hebt gelijk hoor. Ik vergelijk de situatie van Stuiterbal een beetje met die van mezelf, ondanks dat S. 2 maanden ouder is dan mijn zoontje. Daarom begon ik te twijfelen of ik ook niet even moet bellen om advies in te winnen.

Ik wil jou nog even zeggen, twijfel niet aan je eigen moederschap ok? Je doet het heel goed en ik weet zeker dat M. niets tekort komt bij jullie!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:49

Ik bedoelde het ook niet vervelend natuurlijk ! En dat je gaat vergelijken is wel normaal dat doe ik ook. Ook al is het verstandiger om het niet te doen !

Storm je moet gewoon bellen hoor ! Je weet het zelf het beste ! En wat kan het nou voor een kwaad om nu naar het CB te gaan voor zijn 2 jarig consult ?

Gast
Gast

2CKC2 schreef:
Storm schreef:CKC, je hebt gelijk hoor. Ik vergelijk de situatie van Stuiterbal een beetje met die van mezelf, ondanks dat S. 2 maanden ouder is dan mijn zoontje. Daarom begon ik te twijfelen of ik ook niet even moet bellen om advies in te winnen.

Ik wil jou nog even zeggen, twijfel niet aan je eigen moederschap ok? Je doet het heel goed en ik weet zeker dat M. niets tekort komt bij jullie!!
Lief van je, maar dat neemt mijn twijfel niet weg smile en dan heb ik het niet alleen over zijn spraakontwikkeling. Toch heel erg bedankt voor je compliment!

Gast
Gast

Sweety schreef: hug voor iedereen die er eentje kan gebruiken.

Ik ben niet jaloers maar zou wel graag willen dat ik ook een vriendje heb waar ik gelukkig mee ben en helemaal mezelf kan zijn. Mijn eigen huisje is nu in zicht dus daar zit ik niet mee want ik heb er heel veel zin in. En dat er meiden zijn die plezier hebben in hun werk en het werk doen dat ze echt willen doen, dat zou ik ook wel willen. Ik vind sommige dingen van mijn werk heel leuk hoor. Maar ik zou graag een eigen boekenwinkel willen, waar je ook een bakkie koffie kan doen en eigenlijk ook een aantal dvd's en cd's kan kopen. Misschien zelfs games.

Hier in DH is precies zo'n boekenwinkel als jij bedoeld: Paagman. Echt leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:51

Overigens heeft mijn moeder zich over mijn zusje ook zorgen gemaakt hoor, qua spraak. Zij was ruim 2,5 en zei nog geen woord, helemaal niks. En ineens, uit het niets, hele volzinnen. Ze was blijkbaar de mening toegedaan dat áls ze ging praten, het dan ook meteen helemaal goed moest Laughing

Terwijl ik met 9 maanden al begon met praten en met 2 de woordenschat had van een 4 jarige.

Het kan dus echt alle kanten op...

Gast
Gast

Bericht  Sweety do 11 aug 2011 - 21:51

_Leaf_ schreef:

Oh echt?! Wat leuk! Waar zit die precies want daar wil ik dan weleens een keer naartoe Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:54

Sweety schreef:
_Leaf_ schreef:

Oh echt?! Wat leuk! Waar zit die precies want daar wil ik dan weleens een keer naartoe Very Happy

Op de Frederik Hendriklaan, in Den Haag dus. Paagman is echt een begrip in DH, het is een hele grote boekwinkel met een soort cafe erin, waar je dus koffie kan drinken en broodjes kan eten. Eerst hadden ze hun eigen cdwinkel erbij in zitten, nu is dat een Van Leest geworden. Daar verkopen ze dus ook games en dvd's. En verder is het een hele grote kantoorboekhandel, dus ook agenda's ed verkopen ze. En dat alles onder één dak!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:56

Leeeeeukk!

Leafie neem je me een keer mee daar naar toee?

Gast
Gast

Bericht  Sweety do 11 aug 2011 - 21:57

Leuk!! Dank je wel! Zal een vriend eens meenemen ernaar toe die vind dat ook wel leuk Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 21:59

Hahaha ja is goed hoor! Ik woonde er eerst schuin tegenover, toen zat ik daar echt vaak. Zeker als ik weer weg moest zijn voor de huisbaas, lekker met gratis wifi chillen in het cafeetje...Mijn vriend heeft er ook nog 4 jaar gewerkt.

Ik rij er straks ook nog ff langs, ze hebben een groot aanbod van Engelse boeken want er wonen veel expats in de buurt, en mijn favoriete schrijfster heeft een nieuw boek uit I love you Nu woon ik vlakbij Selexyz, maar Selexyz vind ik stom. Paagman rules!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 22:02

Cool Cool

Gast
Gast

Bericht  Suus do 11 aug 2011 - 22:16

Ik wil werken bij Paagman! Waarom woon ik niet in Den Haag?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow do 11 aug 2011 - 22:20

Rijswijk heeft er ook eentje! (of tenminste, had er vroeger eentje. Geen idee of die er nu nog zit eigenlijk..)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Suus do 11 aug 2011 - 22:25

Lejow schreef:Rijswijk heeft er ook eentje! (of tenminste, had er vroeger eentje. Geen idee of die er nu nog zit eigenlijk..)
Maar dat is ongeveer even ver weg :P
Nee, ben gelijk op de site gaan kijken, want ik hou enorm van zulke winkels en ik kom wel eens in Den Haag. Had ik niet moeten doen natuurlijk, want ik zag gelijk een leuke vacature! Maar niet haalbaar vanuit Groningen natuurlijk...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: